Bitcoin Forum
May 28, 2024, 05:00:53 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 [2]  All
  Print  
Author Topic: Teken petitie Guldencoin  (Read 2785 times)
Buerra
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 980
Merit: 1000


View Profile
September 23, 2014, 05:46:50 PM
 #21

Waarom Coinbase? Coinbase is al niet het meest geliefkoosde bitcoinbedrijf, waarom zou ik dan moeten vragen dat ze ook Guldencoin zouden accepteren. Ze accepteren niet eens litecoin.

Omdat Bitpay helemaal niks met altcoins wil doen en Coinbase een concurrent is en ook veilige online wallets e.d. aanbiedt leek mij dat een mooie kandidaat.

Nee heel leuk voor Amsterdammers die patatkraam  gaan jullie in andere delen van Nederland ook bedrijven regelen op korte termijn zie namelijk nul,nul beweging omtrent promotie op jullie Forum moet dat echt helemaal vanuit de community komen?Huh gaat hem met dit groepje niet worden er gebeurt geen drol. misschien met mensen gaan praten die er wel verstand van hebben Roll Eyes of wat NLG eraan uitgeven misschien! Als er eerst nog een paar jaar aan de fundering van NLG gewerkt moet worden heb ik niks gezegd? maar dan zet ik eerst een paar jaar mijn geld op andere coins want nu zie ik al iets te lang mijn geld verdampen Embarrassed

https://guldencoin.com/nl/pay-here
veertje (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 952
Merit: 1000


View Profile
September 23, 2014, 06:00:32 PM
Last edit: September 23, 2014, 07:06:24 PM by veertje
 #22

Nee heel leuk voor Amsterdammers die patatkraam  gaan jullie in andere delen van Nederland ook bedrijven regelen op korte termijn zie namelijk nul,nul beweging omtrent promotie op jullie Forum moet dat echt helemaal vanuit de community komen?Huh gaat hem met dit groepje niet worden er gebeurt geen drol. misschien met mensen gaan praten die er wel verstand van hebben Roll Eyes of wat NLG eraan uitgeven misschien! Als er eerst nog een paar jaar aan de fundering van NLG gewerkt moet worden heb ik niks gezegd? maar dan zet ik eerst een paar jaar mijn geld op andere coins want nu zie ik al iets te lang mijn geld verdampen Embarrassed

 Als je ziet wat er in een paar maanden tijd is neergezet. Daar kan menige coin een puntje aan zuigen. Je schat de communtity wat verkeerd in. De marketing is nog niet eens op gang gekomen, kun je nagaan wat nog in het verschiet ligt, als dit al bereikt is met zo'n relatief kleine groep nog in zo'n korte tijd. Er zit een flinke groei in op acceptatiegebied van bedrijven. Het is nu even een week wat rustiger omdat de upgrade eraan komt de 25ste.

Als je snel geld wil verdienen (je naam zegt het al), zoek dan een pump en dump coin op. Guldencoin bouwt een sterke basis op, gebaseerd op degelijkheid en vertrouwen met een toekomstvisie, niet van adhock en snel.

Je kunt je bijdrage leveren, je weet het blijkbaar heel goed hoe het moet. Maar je bent wel heel ongeduldig. Snel geld verdienen is niet het doel, maar acceptatie en NLG als valuta om mee te kunnen betalen op vertrouwen gebaseerd.

Ik ga hier in de altsectie ook maar niet meer reageren zo, zal alleen updates plaatsen in het topic updates.

Geldnodig
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 57
Merit: 0


View Profile
September 23, 2014, 06:12:00 PM
 #23

Leg dan maar even uit wat er aan promotie in het verschiet ligt dan zie nada! wel leuk hoe er bij jullie met investeerders word omgegaan echt een warm welkom zo Guldencoin Shocked is duidelijk zo fijne avond.
Buerra
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 980
Merit: 1000


View Profile
September 23, 2014, 06:19:54 PM
 #24

Leg dan maar even uit wat er aan promotie in het verschiet ligt dan zie nada! wel leuk hoe er bij jullie met investeerders word omgegaan echt een warm welkom zo Guldencoin Shocked is duidelijk zo fijne avond.


Van Nike weet je ook niet wanneer de volgende campagne start en het mooie is dat die spanning iets is wat crypto zo leuk maakt. Wat gebeurt er met de prijs? Wat gebeurt er met acceptanten? Ik ben wel bezig met wat offline acties, maar totdat die klaar of uitgevoerd zijn heeft het geen nut om ze te hypen. Stel je voor dat ik ze even moet uitstellen vanwege privé redenen of omdat er wat anders tussen komt? Hypen is niet echt iets wat we doen, pas als het resultaat er is zie je er informatie over verschijnen.

Wat Veertje zegt klopt, er is even wat rust deze week, hoewel er wel weer een nieuwe merchant bij is gekomen, maar dat komt door de aankomende grote wallet-update van donderdagavond. Daarna zul je wel weer meer zien en horen Wink

Op guldencoinforum.nl ben je altijd welkom met je vragen en opmerkingen. Daar zijn veel meer mensen actief bezig met Guldencoin dan op hier op Bitcointalk.
veertje (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 952
Merit: 1000


View Profile
September 23, 2014, 06:24:40 PM
 #25

Leg dan maar even uit wat er aan promotie in het verschiet ligt dan zie nada! wel leuk hoe er bij jullie met investeerders word omgegaan echt een warm welkom zo Guldencoin Shocked is duidelijk zo fijne avond.


Je bent warm welkom geheten!   Smiley Alleen je taal is niet zo vriendelijk zo nu en dan en straalt ongeduld uit omdat je de koers snel omhoog wilt zien gaan blijkbaar. Dat zal ie ook wel weer gaan doen. De iOS wallet wordt straks uitgebracht en dan willen grotere bedrijven mogelijk instappen. Daarom is de funding daarvoor ook door de community opgebracht, hoe vind je die. De eerste altcoin die een iOSwallet heeft straks.

De PR daar wordt binnenkort goed over nagedacht en is nu met mond op mond en via bedrijven al volop aan de gang, vergis je niet! Je wilt te snel. Al het goede komt langzaam. Wink



Geldnodig
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 57
Merit: 0


View Profile
September 23, 2014, 06:35:36 PM
Last edit: September 24, 2014, 09:01:27 AM by Geldnodig
 #26

Nee maar Nike is een bedrijf dat kan je niet gaan vergelijken Guldencoin dit is opgezet en de community moet het maar bekent maken lekker makkelijk en op het forum van de community is geen concreet plan te vinden over promotie, dat soort dingen hebben vrij lang de tijd nodig om daar een positieve werking van terug te zien vandaar dat ik dat graag wil weten als investeerder die hebben ze bij Nike trouwens ook.
Geldnodig
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 57
Merit: 0


View Profile
September 23, 2014, 06:41:32 PM
 #27

Leg dan maar even uit wat er aan promotie in het verschiet ligt dan zie nada! wel leuk hoe er bij jullie met investeerders word omgegaan echt een warm welkom zo Guldencoin Shocked is duidelijk zo fijne avond.


Je bent warm welkom geheten!   Smiley Alleen je taal is niet zo vriendelijk zo nu en dan en straalt ongeduld uit omdat je de koers snel omhoog wilt zien gaan blijkbaar. Dat zal ie ook wel weer gaan doen. De iOS wallet wordt straks uitgebracht en dan willen grotere bedrijven mogelijk instappen. Daarom is de funding daarvoor ook door de community opgebracht, hoe vind je die. De eerste altcoin die een iOSwallet heeft straks.

De PR daar wordt binnenkort goed over nagedacht en is nu met mond op mond en via bedrijven al volop aan de gang, vergis je niet! Je wilt te snel. Al het goede komt langzaam. Wink





Goede komt langzaam! die tijd is een beetje voorbij hoor. aan dat platform word zeer goed gewerkt maar promotie zou op dit moment op 1 moeten staan bij Guldencoin
bram_vnl
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1148
Merit: 1000


View Profile
September 23, 2014, 09:10:24 PM
Last edit: September 23, 2014, 09:25:39 PM by bram_vnl
 #28

@geldnodig ga eens vergelijken wat guldencoin gedaan heeft en al die andere coins! ik zou zegge bijna geen 1, en ja de meeste mensen willen snel verdienen, voor mij hoeft het niet snel te gaan, langzaam en een sterkere ondergrond heb je veel meer aan.

Als het je niet te snel gaat ga je toch naar een andere coin.

We zijn zat bezig vandaag een nieuwe webshop er bij en mijn website in de lucht http://www.guldencoinlinks.nl.

Heb nog wat andere coins die zet ik allemaal op een usb stick en zie wel over 2 a 3 jaar (de meeste heb ik gratis).

Wil me volledig richten op het helpen van guldencoin en mijn website.

Ik heb me zegje gedaan, van mijn kant nu alleen meer positieve dingen en geen mensen die twijfelen aan deze coin of denken hun investering er niet uit te kunnen halen! Dan zou ik zegge verdiep je er eerst eens goed in voor je wat gaat zegge of ga naar een andere coin.

Fijne avond nog ik zoek me bed op

en nu weer even ontopic graag
Geldnodig
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 57
Merit: 0


View Profile
September 24, 2014, 07:46:38 AM
 #29


Als het je niet te snel gaat ga je toch naar een andere coin.


Heel goed mijn jongen dat is pas advies geven jij mag zeker in het nieuwe PR team van guldencoin Grin
Trouwens mooi gedaan man die site van je eindelijk weer een duplicatie van al die andere gekopieerde guldencoin sites met unieke links erop zal je echt heel veel nieuwe nieuwsgierige geïnteresseerden mee naar guldencoin halen. echt goed bezig man vooral ook dat Hotmail adres waar mensen met vragen naar kunnen emailen Grin

bram_vnl
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1148
Merit: 1000


View Profile
September 27, 2014, 06:43:29 AM
 #30


Als het je niet te snel gaat ga je toch naar een andere coin.


Heel goed mijn jongen dat is pas advies geven jij mag zeker in het nieuwe PR team van guldencoin Grin
Trouwens mooi gedaan man die site van je eindelijk weer een duplicatie van al die andere gekopieerde guldencoin sites met unieke links erop zal je echt heel veel nieuwe nieuwsgierige geïnteresseerden mee naar guldencoin halen. echt goed bezig man vooral ook dat Hotmail adres waar mensen met vragen naar kunnen emailen Grin

Ik zeg dat omdat je zo negatief bent elke keer! veder ben je gewoon welkom hoor bij de coin, en de website is allang weer aangepast. Een website bouwen kost tijd en geld

Ik ben de eerste met guldencoin links er op en ik zoek zelf de links op en niet van andere website's
Pages: « 1 [2]  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!