Bitcoin Forum
December 14, 2017, 06:35:40 AM *
News: Latest stable version of Bitcoin Core: 0.15.1  [Torrent].
 
   Home   Help Search Donate Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: [RESOLVED] website https://www.genesis-mining.com  (Read 3427 times)
habijabi
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 309


View Profile
September 16, 2014, 02:52:45 PM
 #1

https://www.genesis-mining.com is a scam website dont invest here, i invest 0.06 btc

just follow this-http://prntscr.com/4ndmqc

They payment me-http://prntscr.com/4ndn0s


but now the did not reply my mail...
 please be careful..



habijabi
1513233340
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1513233340

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1513233340
Reply with quote  #2

1513233340
Report to moderator
1513233340
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1513233340

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1513233340
Reply with quote  #2

1513233340
Report to moderator
1513233340
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1513233340

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1513233340
Reply with quote  #2

1513233340
Report to moderator
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction. Advertise here.
1513233340
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1513233340

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1513233340
Reply with quote  #2

1513233340
Report to moderator
vaisajne
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 224



View Profile
September 24, 2014, 09:14:34 AM
 #2

https://www.genesis-mining.com is a scam website dont invest here, i invest 0.06 btc

just follow this-http://prntscr.com/4ndmqc

They payment me-http://prntscr.com/4ndn0s


but now the did not reply my mail...
 please be careful..

habijabi

Hi Habijabi,

Looking at your first screenshot I can see that the Order is Declined. Please can you raise a support ticket with GM. Also please post your concern in the GM main thread here, https://bitcointalk.org/index.php?topic=602022.msg8950031#msg8950031. I am sure GM will respond to your concern.

I have been with GM for over three months and I and many other customers can vouch for their credibility. If your case is genuine I am sure they will rectify it.

I will also try to help from my side. Please refrain from posting inflammatory messages until you have sought all your options.

Regards,
Vaisajne

Muhammed Zakir
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 560


I prefer Zakir over Muhammed when mentioning me!


View Profile WWW
September 24, 2014, 09:39:22 AM
 #3

It's not true. They are one of the best company. Please contact them before making a scam accusation. Scam accusation is done after you did everything and you didn't got what you deserve. Roll Eyes

  ~~MZ~~

Marco Krohn (GM)
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 49


View Profile
September 24, 2014, 10:53:32 AM
 #4

Dear habijabi,

Marco Krohn here from Genesis Mining. Please send me your ticket number and I will have a look at it.

Have a nice day,
  Marco
Marco Krohn (GM)
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 49


View Profile
September 24, 2014, 11:19:41 AM
 #5

Found it.

You have been refunded the amount long time ago. Please check the following transaction:

https://blockchain.info/tx/1a327584b01ea837b1b5b8348f80ccc803e4b88e1b3956cea6d74b56cb6fa926

This is the amount paid to us and deducting the payouts already paid to you.

Hope this helps,
  Marco
vaisajne
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 224



View Profile
September 24, 2014, 11:30:44 AM
 #6

Found it.

You have been refunded the amount long time ago. Please check the following transaction:

https://blockchain.info/tx/1a327584b01ea837b1b5b8348f80ccc803e4b88e1b3956cea6d74b56cb6fa926

This is the amount paid to us and deducting the payouts already paid to you.

Hope this helps,
  Marco


Thanks Marco for that. Much appreciated.

Dear habijabi,

When you have the CFO of the company personally looking at your case you should not be worried. This is what happened according to Marco.

Roughly the following happened: User bought hashpower, got a couple of payouts, then opened a ticket to get a refund. Support asked several times for a refund address. When team got the refund address the user was reimbursed (already about a week ago).

Request you to check again and please do not troll. Kindly edit the name of the topic or lock this topic if you are satisfied.

Regards,
Vaisajne


habijabi
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 309


View Profile
September 24, 2014, 05:54:44 PM
 #7

Thanks to Genesis-mining, i already received my payment.... thanx admin Smiley
vaisajne
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 224



View Profile
September 25, 2014, 06:24:19 AM
 #8

Thanks to Genesis-mining, i already received my payment.... thanx admin Smiley

Great.Happy to know that you are a satisfied customer. Please can I request you to change the topic name to [Resolved] and lock the topic?

Regards,
Vaisajne

Benson Samuel
Moderator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1806


Landscaping Bitcoin for India!


View Profile WWW
September 25, 2014, 11:43:21 AM
 #9

Nice to see this resolved. Locking thread.

Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Sponsored by , a Bitcoin-accepting VPN.
Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!