Bitcoin Forum
May 04, 2024, 04:37:20 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 [2] 3 4 5 6 7 »  All
  Print  
Author Topic: De E-Gulden propaganda  (Read 16489 times)
Coincookie
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 249
Merit: 250


View Profile
September 21, 2014, 11:08:59 AM
 #21

Beste Roel (neem ik aan meneer Buerra)

....

Dat mensen verward raken komt simpelweg door hun beperkte kennis. Als wij al zo onsportief moeten zijn, wij waren er eerder!

Ja en nee. De paden van Guldenzoin waren al uitgezet voor de eerste countrycoin operationeel was. Dat Eduard en zijn scammaatjes snel met het persmoment vandoor zijn gegaan terwijl ze alleen maar een andere coin hebben gekopieerd zegt al genoeg. Er was op het moment van launch h e l e m a a l niks geregeld, ik weet het, zat er met mijn neus bovenop en heb direct contact gehad met Eduard. Op zich ook logisch want het was ook gewoon een scam in AL zijn facetten.

is er inmiddels al eens uitvoerig uit de doeken gedaan wat er nu precies en in welke aantallen en vooral DOOR WIE gedaan is?

NLG: GNszAQ7Nwhz2E5ygqucYjVV36gV2Nkikzj
1714840640
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714840640

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714840640
Reply with quote  #2

1714840640
Report to moderator
No Gods or Kings. Only Bitcoin
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1714840640
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714840640

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714840640
Reply with quote  #2

1714840640
Report to moderator
1714840640
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714840640

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714840640
Reply with quote  #2

1714840640
Report to moderator
PsychoticBoy
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1010


Parental Advisory Explicit Content


View Profile
September 21, 2014, 11:44:43 AM
 #22

Om het verhaal nog mooier te maken, beide coins zijn van Cryptsy af getrapt.


Guldencoin heeft nooit op Cryptsy gestaan. Guldencoin wordt verhandeld op Bittrex, Swisscex en Bleutrade.

beter lezen voor je dingen zegt die niet waar zijn en klopt wat hij zegt guldencoin heeft er nooit op gestaan

EGulden heeft ook nooit op Cryptsy gestaan dus.....
Cut the crap!

Als er niks zinnigs gezegt kan worden, zeg dan niks!
Zeta0S (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1031


View Profile
September 21, 2014, 11:45:12 AM
 #23

Nederlands trost, E-Gulden en Gulden coin Grin

Ik weet genoeg.

Get a HUGE 3% discount with promo code: MOON @ Genesis Mining
https://www.genesis-mining.com
veertje
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 952
Merit: 1000


View Profile
September 21, 2014, 12:37:29 PM
Last edit: September 21, 2014, 03:29:59 PM by veertje
 #24

Trots op Guldencoin  Cool Jammer dat deze discussie er uberhaupt nog is zeg....

Volle kracht vooruit met Guldencoin. Alle crypto nederlanders verenigt U en steun onze eigen crypto Guldencoin (NLG). Guldencoin is zeer actief en is vanaf het begin zeer transparant.

Volg het laatste nieuws van Guldencoin op:
http://www.guldencoinweb.nl/

Alle activiteiten van Guldencoin zijn te zien in de tijdslijn:
Hier staan ook de bedrijven die meedoen in vermeld. Klik en scroll door de tijd!
https://timeline.guldencoin.com/

Hier vind je alle bedrijven die Guldencoin momenteel accepteren en dat is pas het begin:
https://guldencoin.com/nl/pay-here

Na de update van KGW naar wellicht DGW3, zal de iOSwallet gelanceerd worden, welke nu al in de praktijk getest wordt.

Daarna zal de focus weer op acceptatie van bedrijven gericht zijn.

Voor nieuwkomers: Download de wallet via https://guldencoin.com/nl/ en steun onze nederlandse crypto!  Smiley

Zo, topic kan wel gesloten worden  Grin
investeerder
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 322
Merit: 250



View Profile
September 21, 2014, 02:36:19 PM
 #25


The E-Gulden is much better. The E-Gulden has a bigger community and a bigger market cap. 
The halve reward of the E-Gulden will be this year in November.
The E-Gulden has been in all the Dutch media.
The current hashrate is 20 times bigger from the start of the Foundation.
The value has also increased from the start of the Foundation.
The E-Gulden has also some other advantages.
On the long run the E-Gulden will beat Guldencoin!! 

Kijk altijd naar de reden waarom.

https://bitcointalk.org/index.php?topic=522661.msg6630135#msg6630135

BITWIN.

██████████████████████
██████████████████████████████
██████████████████████████████████
████████████████████████████████████████
██████████████████████████████████████████
██████████████████████████████████████████████
████████████████████████████████████████████████
██████████████████████████████████████████████████
████████████████████████████████████████████████████
██████████████████████████████████████████████████████
████████████████████████████████████████████████████████
████████████████████████████████████████████████████████
██████████████████████████████████████████████████████████
██████████████████████████████████████████████████████████
██████████████████████████████████████████████████████████
██████████████████████████████████████████████████████████
██████████████████████████████████████████████████████████
██████████████████████████████████████████████████████████
██████████████████████████████████████████████████████████
██████████████████████████████████████████████████████████
██████████████████████████████████████████████████████████
█████████████████████████████████████████████████████████
█████████████████████████████████████████████████████████
████████████████████████████████████████████████████████
██████████████████████████████████████████████████████
█████████████████████████████████████████████████████
███████████████████████████████████████████████████
██████████████████████████████████████████████████
████████████████████████████████████████████████
██████████████████████████████████████████████
██████████████████████████████████████████
████████████████████████████████████████
██████████████████████████████████
██████████████████████████████
██████████████████████
e-GuldenFoundation
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 8
Merit: 0


View Profile
September 21, 2014, 05:16:42 PM
 #26

Verplaatsen jullie je nou eens in de schoenen van een groep mensen die pro crypto-currencies is om alle bekende redenen.
Wat zou je doen als je de mogelijkheid hebt om het functioneren van een blockchain te redden waar een hoop mensen in hebben geloofd en geinvesteerd ?
Wat zou je doen als je ziet dat Bitcoin zich in een impasse bevindt en je ziet een kans om die te doorbreken door crypto laagdrempelig in een redelijk open-minded samenleving te introduceren.

Wie van de negatievelingen hier heeft zich vertoond op de inspirerende conferentie van Paul Buitink om mee te denken over de toekomst van geld en de plaats van cryptocurrencies daarin ?
Ik zag wel het bestuur van de e-Gulden foundation (Gerrit en Niels) en volgens mij toonde dat van Niels aardig wat doorzettingsvermogen (brak twee weken geleden een wervel en liep in een harnas rond) . Waarom noem je dat nou "verschuilen achter" @Buerra Huh? . Ik heb de e-Gulden Foundation nergens de Guldencoin horen stigmatiseren. Waarom zou dat vanuit de andere kant wel moeten ?  Doe iets voor crypto in plaats van ertegen lijkt me een goede suggestie.

Nogmaals en ten overvloede : op egulden.org staat realtime de volledige verantwoording van de premine (http://egulden.org/info/boekhouding/premine). Hoe open kun je zijn ?
Wat er verder in het verleden is gedumpt  (Scam of onmacht?) was gewoon op de markt te koop en verklaart de huidige belachelijke prijsverhouding tussen de twee coins waar we het over hebben (even rekenen en vanuit een positieve grondhouding).

Als je wil weten of de e-Gulden gezond is probeer dan deze zes grafieken maar eens te doorgronden : http://egulden.org/info/boekhouding/blockchain-in-beeld. En als je echt de verschillen wil weten tussen beide coins  draai dan eens een diff op de beide gits.


veertje
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 952
Merit: 1000


View Profile
September 21, 2014, 06:28:58 PM
Last edit: September 22, 2014, 08:20:20 AM by veertje
 #27


Nogmaals en ten overvloede : op egulden.org staat realtime de volledige verantwoording van de premine (http://egulden.org/info/boekhouding/premine). Hoe open kun je zijn ?
Wat er verder in het verleden is gedumpt  (Scam of onmacht?) was gewoon op de markt te koop.


Aan de stichting overgedragen premine: 5.039.340,20
De premine tijdens het beheer van de originele ontwikkelaars: 10.500.000

Zoekgeraakt in de administratie: 5.460.000  Shocked Shocked  Roll Eyes Dat geeft nooit vertrouwen.

Post edited.
Buerra
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 980
Merit: 1000


View Profile
September 21, 2014, 06:44:07 PM
 #28

Verplaatsen jullie je nou eens in de schoenen van een groep mensen die pro crypto-currencies is om alle bekende redenen.
Wat zou je doen als je de mogelijkheid hebt om het functioneren van een blockchain te redden waar een hoop mensen in hebben geloofd en geinvesteerd ?
Wat zou je doen als je ziet dat Bitcoin zich in een impasse bevindt en je ziet een kans om die te doorbreken door crypto laagdrempelig in een redelijk open-minded samenleving te introduceren.

Wie van de negatievelingen hier heeft zich vertoond op de inspirerende conferentie van Paul Buitink om mee te denken over de toekomst van geld en de plaats van cryptocurrencies daarin ?
Ik zag wel het bestuur van de e-Gulden foundation (Gerrit en Niels) en volgens mij toonde dat van Niels aardig wat doorzettingsvermogen (brak twee weken geleden een wervel en liep in een harnas rond) . Waarom noem je dat nou "verschuilen achter" @Buerra Huh? . Ik heb de e-Gulden Foundation nergens de Guldencoin horen stigmatiseren. Waarom zou dat vanuit de andere kant wel moeten ?  Doe iets voor crypto in plaats van ertegen lijkt me een goede suggestie.

Nogmaals en ten overvloede : op egulden.org staat realtime de volledige verantwoording van de premine (http://egulden.org/info/boekhouding/premine). Hoe open kun je zijn ?
Wat er verder in het verleden is gedumpt  (Scam of onmacht?) was gewoon op de markt te koop en verklaart de huidige belachelijke prijsverhouding tussen de twee coins waar we het over hebben (even rekenen en vanuit een positieve grondhouding).

Als je wil weten of de e-Gulden gezond is probeer dan deze zes grafieken maar eens te doorgronden : http://egulden.org/info/boekhouding/blockchain-in-beeld. En als je echt de verschillen wil weten tussen beide coins  draai dan eens een diff op de beide gits.

Als pro-crypto currency denk je na over implementatie en toepassing in de praktijk, daarvoor heb je een gezonde basis nodig. En in die basis hoort geen fraude thuis, mijns inziens, iets wat bij EFL altijd zo zal blijven. Met Guldencoin heb je een basis waarmee winkeliers en consumenten samen worden gebracht, ondernemers worden geprikkeld om nieuwe diensten te bouwen en in te springen op crypto-liefhebbers zoals jij en ik. We werken allemaal met het idee om een alternatief voor het huidige geldsysteem aan te bieden op een eerlijke en laagdrempelige manier.

Met 'verschuilen achter' bedoel ik vooral dat in de argumenten die worden gebruikt door EFL zowel de pre-mine dump als positief als negatief worden benaderd. Dat is eigenlijk een conflict die de stichting met zichzelf heeft waardoor de geschiedenis van de munt in de boodschap wordt gebruikt om je achter 'gedane zaken nemen geen keer' te verschuilen, maar ook om het positief te spinnen en er weer fris tegenaan te willen. Er wordt door jullie zelf gesproken van onmacht of scam, wat eigenlijk al aangeeft dat er iets mis is met EFL. Er is iets misgegaan en dat proberen een handjevol mensen te redden. Dat is nobel en zoals ik al eerder aangaf jammer dat het is gebeurt. Maar ik denk dat het tevergeefse moeite is om in dit geval een doorstart te doen. Als het een technische faal was, dan was het een ander verhaal. Dit dringt door tot in het vertrouwen en het gevoel van mensen, die nu altijd twijfels houden door de fraudulente geschiedenis. Dat is gewoon erg jammer en het zal EFL altijd achtervolgen.

Zoals ik aangaf in mijn vorige post vind ik het mooi dat Nelis zo enthousiast is over het project en ik twijfel niet aan zijn doorzettingsvermogen, maar ik denk dat het beter tot uiting komt in een ander en beter project. Een project zonder rotte geschiedenis en vanaf het begin veel beter past bij de visie. En dat er met Paul Buitink is gesproken op zijn evenement dat is natuurlijk leuk. Mooi dat er zo toenadering wordt gezocht door jullie, iets waar we binnen de community van Guldencoin nog niet echt op grote schaal mee bezig zijn omdat we eerst een nog stevigere basis neer willen zetten. Iets dat zo enorm belangrijk is als je mainstream wilt doorbreken. Want het is leuk als je in alle kranten staat, maar als de 'gewone' mens niets met je initiatief kan dan is het verspilde moeite. Hier en daar laten we wel van ons horen in de media en als zijnde community. Vrijwel alles komt op de been door een actieve achterban. Een van de fundamentele pilaren van een gezonde cryptovaluta.

Guldencoin richt zich volledig op gebruik in het dagelijks leven en is niet gericht op snelle financiële baten, maar op een stabiel financieel systeem zodat het ook écht een mooi alternatief kan zijn voor het huidige fiat-systeem en een bankrekening. Dus het belang van een verschil in financiële waarde tussen de twee daar spreek je ook je eigen argumenten tegen.

Ik zag wel het bestuur van de e-Gulden foundation (Gerrit en Niels) en volgens mij toonde dat van Niels aardig wat doorzettingsvermogen (brak twee weken geleden een wervel en liep in een harnas rond).

Uit deze reactie kan ik opmaken dat je zelf dus eigenlijk geen bestuurslid of lid bent van de stichting, maar wel vanuit hun naam schrijft?

Nogmaals veel succes en wellicht komen we elkaar in de toekomst nog tegen voor een constructief offline gesprek.
bram_vnl
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1148
Merit: 1000


View Profile
September 21, 2014, 09:14:07 PM
Last edit: September 21, 2014, 09:25:21 PM by bram_vnl
 #29

Heel goed dat e-Gulden probeert (al word dat wel moeilijk) door te gaan maar geef het ook toe dan wat er in het verleden is gebeurd eerlijkheid en transparant zijn 2 belangrijke dingen, ik heb getwijfeld in het begin tussen e-Gulden en guldencoin maar omdat je in het begin te veel gegevens moest invullen voor de gratis e-gulden ben ik naar guldencoin gegaan, wist toen ook niet precies het hele verhaal van de scam/waar een deel van de coins gebleven zijn van de premine, maar, eerlijkheid, openheid en actieve devs zijn wel belangrijke dingen.

Een coin afkraken vind ik ook zo lullig, ga niet meteen op iemand zijn mening af kijk eerst hoe de coin er voor staat en wat er allemaal aangedaan is en word gedaan.

Zat nog te twijfelen of ik wat van e-gulden zou kopen maar nu ik alles zo'n beetje heb gelezen ga ik geen e-guldencoin meer kopen.

Ben vanaf nu alleen te vinden bij guldencoin.

Kraak e-gulden niet af, maar ik hou het bij guldencoin.

Gaat de bitcointalk topic ooit nog open of laten jullie die dicht?
e-GuldenFoundation
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 8
Merit: 0


View Profile
September 21, 2014, 11:44:28 PM
 #30

Veertje, als je goed telt zie je 8M omzet tot medio mei op Bittrex alleen. Laat ieder voor zichzelf conclusies trekken, maar niet op basis van foute getallen. Deze post is echt te summier en gedreven door een aantal guldencoinadepten. Dat leidt tot willekeur.
Buerra, je kunt wel zeggen dat je je inzet voor een alternatief voor het huidige geldsysteem, maar hier is het duidelijk dat je je juist tegen een alternatief aan het verzetten bent. Het lijkt wel of je in je eigen staart aan het bijten bent. Nu zijn wij ons ineens aan het verschuilen achter "gedane zaken nemen geen keer". De hele geschiedenis  is een gedane zaak maar het moet je opgevallen zijn dat we ons er niet bij neer leggen. Als je teruggebeten wilt worden doen we dat inderdaad beter offline.
Bram, die topic die je bedoeld is niet door de foundation afgesloten en is gewoon een topic, een afgesloten hoofdstuk. We zijn hier toch gewoon verder aan het gaan....
investeerder
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 322
Merit: 250



View Profile
September 22, 2014, 12:09:41 AM
 #31

Guldencoin is een goede introductie voor Nederlands Crypto , Er was geen scam bij de start.


BITWIN.

██████████████████████
██████████████████████████████
██████████████████████████████████
████████████████████████████████████████
██████████████████████████████████████████
██████████████████████████████████████████████
████████████████████████████████████████████████
██████████████████████████████████████████████████
████████████████████████████████████████████████████
██████████████████████████████████████████████████████
████████████████████████████████████████████████████████
████████████████████████████████████████████████████████
██████████████████████████████████████████████████████████
██████████████████████████████████████████████████████████
██████████████████████████████████████████████████████████
██████████████████████████████████████████████████████████
██████████████████████████████████████████████████████████
██████████████████████████████████████████████████████████
██████████████████████████████████████████████████████████
██████████████████████████████████████████████████████████
██████████████████████████████████████████████████████████
█████████████████████████████████████████████████████████
█████████████████████████████████████████████████████████
████████████████████████████████████████████████████████
██████████████████████████████████████████████████████
█████████████████████████████████████████████████████
███████████████████████████████████████████████████
██████████████████████████████████████████████████
████████████████████████████████████████████████
██████████████████████████████████████████████
██████████████████████████████████████████
████████████████████████████████████████
██████████████████████████████████
██████████████████████████████
██████████████████████
BioMike
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1658
Merit: 1001


View Profile
September 22, 2014, 06:12:00 AM
 #32

Het financiële plaatje (premine, EFL in omloop, marktvolume etc.) kan me eigenlijk een worst wezen. Hetzelfde met de scamgeschiedenis. Waar wil EFL heen? En binnen welke tijdspan? En hoe gaat dit aangepakt worden? Dat zijn belangrijke vragen, die kan ik nergens terugvinden op de EFL site. Of blijft het maar bij bezoek aan evenementen om te flyeren en nieuwsbrieven rondsturen?

Kan het stichtingsbestuur daar antwoorden op geven?
e-GuldenFoundation
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 8
Merit: 0


View Profile
September 22, 2014, 06:58:44 AM
 #33

Het financiële plaatje (premine, EFL in omloop, marktvolume etc.) kan me eigenlijk een worst wezen. Hetzelfde met de scamgeschiedenis. Waar wil EFL heen? En binnen welke tijdspan? En hoe gaat dit aangepakt worden? Dat zijn belangrijke vragen, die kan ik nergens terugvinden op de EFL site. Of blijft het maar bij bezoek aan evenementen om te flyeren en nieuwsbrieven rondsturen?

Kan het stichtingsbestuur daar antwoorden op geven?

Dit is natuurlijk niet ons informatiekanaal, maar precies op precies deze vragen wordt antwoord gegeven in onze nieuwsbrieven ("propaganda" om in de termen van dit topic te spreken). Je kunt alle nieuwsbrieven ook terugvinden op de website op http://www.egulden.org/nieuwsbrieven/. Je hoeft je dus niet eens aan te melden, maar je bent wel van harte welkom.

Specifiek jouw vraag :
September
Partnerparade – Festival van nieuwe waarden in een veranderende economie - 18 september Oisterwijk
Geld voor de toekomst - Conferentie Erasmus Universiteit Rotterdam -20 september
Oktober
Publicatie marketing plan – 11 oktober
Merchant API Amazing Systems – 15 oktober
Nieuwsbrief nr. 3 – 28 oktober
Buerra
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 980
Merit: 1000


View Profile
September 22, 2014, 07:00:01 AM
Last edit: September 22, 2014, 08:10:52 AM by Buerra
 #34

Buerra, je kunt wel zeggen dat je je inzet voor een alternatief voor het huidige geldsysteem, maar hier is het duidelijk dat je je juist tegen een alternatief aan het verzetten bent.

Ik zet me af tegen jullie alternatief, aangezien die in mijn ogen faalt en niet in sync staat met een openhartig, eerlijk en proper alternatief voor een huidig geldsysteem. En zoals Mike zegt, er wordt door jullie alleen gesproken over de cijfers en niet over toekomstbeeld. Heb het idee dat jullie droom een droom is. Een missie voortgezet uit "het is ons overkomen, maar we hebben geen richting". Dan hoef je mensen niet persoonlijk aan te vallen als het ergens anders wel op orde is.

Vanuit de naam van de stichting mij bedreigen is bijvoorbeeld onnodig:
Als je teruggebeten wilt worden doen we dat inderdaad beter offline.

Oh en de post is gestart door Zeta0S, naar aanleiding van de EFL-nieuwsbrief. Dat een nieuwsbrief van EFL dit topic veroorzaakt kunnen wij ook vrij weinig aan doen. En als er dan foutieve zaken worden vermeld over Guldencoin dan zul je daar inderdaad weerwoord op krijgen.
bram_vnl
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1148
Merit: 1000


View Profile
September 22, 2014, 08:20:42 AM
 #35

Veertje, als je goed telt zie je 8M omzet tot medio mei op Bittrex alleen. Laat ieder voor zichzelf conclusies trekken, maar niet op basis van foute getallen. Deze post is echt te summier en gedreven door een aantal guldencoinadepten. Dat leidt tot willekeur.
Buerra, je kunt wel zeggen dat je je inzet voor een alternatief voor het huidige geldsysteem, maar hier is het duidelijk dat je je juist tegen een alternatief aan het verzetten bent. Het lijkt wel of je in je eigen staart aan het bijten bent. Nu zijn wij ons ineens aan het verschuilen achter "gedane zaken nemen geen keer". De hele geschiedenis  is een gedane zaak maar het moet je opgevallen zijn dat we ons er niet bij neer leggen. Als je teruggebeten wilt worden doen we dat inderdaad beter offline.
Bram, die topic die je bedoeld is niet door de foundation afgesloten en is gewoon een topic, een afgesloten hoofdstuk. We zijn hier toch gewoon verder aan het gaan....

mensen willen geld zien!, natuurlijk is het leuk er aan te verdienen, maar alles er om heen is ook belangrijk daarom zijn de meeste coins scam of pump en dump
bram_vnl
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1148
Merit: 1000


View Profile
September 22, 2014, 08:22:24 AM
 #36

Het financiële plaatje (premine, EFL in omloop, marktvolume etc.) kan me eigenlijk een worst wezen. Hetzelfde met de scamgeschiedenis. Waar wil EFL heen? En binnen welke tijdspan? En hoe gaat dit aangepakt worden? Dat zijn belangrijke vragen, die kan ik nergens terugvinden op de EFL site. Of blijft het maar bij bezoek aan evenementen om te flyeren en nieuwsbrieven rondsturen?

Kan het stichtingsbestuur daar antwoorden op geven?

Dit is natuurlijk niet ons informatiekanaal, maar precies op precies deze vragen wordt antwoord gegeven in onze nieuwsbrieven ("propaganda" om in de termen van dit topic te spreken). Je kunt alle nieuwsbrieven ook terugvinden op de website op http://www.egulden.org/nieuwsbrieven/. Je hoeft je dus niet eens aan te melden, maar je bent wel van harte welkom.

Specifiek jouw vraag :
September
Partnerparade – Festival van nieuwe waarden in een veranderende economie - 18 september Oisterwijk
Geld voor de toekomst - Conferentie Erasmus Universiteit Rotterdam -20 september
Oktober
Publicatie marketing plan – 11 oktober
Merchant API Amazing Systems – 15 oktober
Nieuwsbrief nr. 3 – 28 oktober


dat is alles? geen nieuwe ideeën? of dingen waardoor de coin beter word? een sterkere ondergrond maakt de coin beter en dan heb je meer kans van slagen
veertje
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 952
Merit: 1000


View Profile
September 22, 2014, 08:24:37 AM
 #37

Veertje, als je goed telt zie je 8M omzet tot medio mei op Bittrex alleen. Laat ieder voor zichzelf conclusies trekken, maar niet op basis van foute getallen.

Ik heb de post aangepast. Feit is dat 5.460.000 EFL van de premine niet verantwoord is. Dat is een kwart van de totale coins die in omloop komen. Dat geeft nooit vertrouwen. Daar laat ik het bij  Wink
bram_vnl
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1148
Merit: 1000


View Profile
September 22, 2014, 08:33:20 AM
 #38

ik laat het hier bij, mensen mogen doen en denken wat ze willen maar geen zin meer om hier over te praten
Geldnodig
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 57
Merit: 0


View Profile
September 22, 2014, 12:23:44 PM
 #39

Het financiële plaatje (premine, EFL in omloop, marktvolume etc.) kan me eigenlijk een worst wezen. Hetzelfde met de scamgeschiedenis. Waar wil EFL heen? En binnen welke tijdspan? En hoe gaat dit aangepakt worden? Dat zijn belangrijke vragen, die kan ik nergens terugvinden op de EFL site. Of blijft het maar bij bezoek aan evenementen om te flyeren en nieuwsbrieven rondsturen?

Kan het stichtingsbestuur daar antwoorden op geven?

Dit is natuurlijk niet ons informatiekanaal, maar precies op precies deze vragen wordt antwoord gegeven in onze nieuwsbrieven ("propaganda" om in de termen van dit topic te spreken). Je kunt alle nieuwsbrieven ook terugvinden op de website op http://www.egulden.org/nieuwsbrieven/. Je hoeft je dus niet eens aan te melden, maar je bent wel van harte welkom.

Specifiek jouw vraag :
September
Partnerparade – Festival van nieuwe waarden in een veranderende economie - 18 september Oisterwijk
Geld voor de toekomst - Conferentie Erasmus Universiteit Rotterdam -20 september
Oktober
Publicatie marketing plan – 11 oktober
Merchant API Amazing Systems – 15 oktober
Nieuwsbrief nr. 3 – 28 oktober


EFL komt terug en hoe!! 11 oktober staat in mijn agenda, Nelis super stoer kerel met een pas gebroken nek toch zo actief bezig zijn voor EFL dat toont ballen en schijnbaar zijn ze bij guldencoin nogal angstig voor EFL als ik deze reacties zo is lees weleens aan samen werken gedacht? je kan hier wel gaan lopen roepen dat je geld bent kwijt geraakt hoezo dan je kon de muntjes toch ook bewaren tot ze meer waard worden. wat anderen in het verleden hebben gedaan daar kan je deze foundation toch niet op aankijken deze gaan EFL er weer boven op brengen die zou je moeten steunen.
Zeta0S (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1031


View Profile
September 22, 2014, 12:37:09 PM
Last edit: September 22, 2014, 12:48:01 PM by Zeta0S
 #40

Veertje, als je goed telt zie je 8M omzet tot medio mei op Bittrex alleen. Laat ieder voor zichzelf conclusies trekken, maar niet op basis van foute getallen.

Ik heb de post aangepast. Feit is dat 5.460.000 EFL van de premine niet verantwoord is. Dat is een kwart van de totale coins die in omloop komen. Dat geeft nooit vertrouwen. Daar laat ik het bij  Wink

ai pijnlijk.

Conclusie, e-gulden, is al scam gestart, een kleine stichting probeert er nu wat van te maken, echter blijft het feit dat een kwart van alle coins in achter over is gedrukt, dat geeft een enorme kans op een coin dump. Bij de eerste goede koers stijging zal dit heus wel gebeuren.
E-Gulden Mining reward halveert a in november dit jaar, dus voor miners na die tijd ongunstig.
Jammer dat namen niet bekend zijn van de gene die de coins achterover hebben gedrukt.
Ik zie geen toekomst voor deze coin, en stel dan ook voor deze coin rustig dood te laten bloeden. Een redding zou zijn dat de kwart van de coins terug naar de stichtig komen en deze incl key vernietigingen.

Gulden-coin, lekker moddergooien naar concurrent op een forum is nooit verstandig. Wel vermakelijk om te lezen.
Ondanks dat zie ik nog geen rede om deze coin niet te kopen. Sterker nog wellicht gooi ik er een beetje hashpower tegen aan.
Jammer dat deze coin niet op Cryptsy staat, als de dag komt dat dit gebeurd zal dat absoluut goed voor de prijs zijn.

Beide coins hebben missen iets echt innovatiefs, zoals een bericht bij betaling meesturen, kleine bijlage aan hangen of een pdf mee sturen.
Ook staat er geen stichting in voor een absolute prijs bijvoorbeeld 0,10 euro cent per coin.




Get a HUGE 3% discount with promo code: MOON @ Genesis Mining
https://www.genesis-mining.com
Pages: « 1 [2] 3 4 5 6 7 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!