Bitcoin Forum
April 18, 2024, 07:21:14 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 26.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1] 2 »  All
  Print  
Author Topic: Cloudmining  (Read 3493 times)
copyfile (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 602
Merit: 251



View Profile
September 18, 2014, 01:39:00 PM
 #1

Ik wil graag eens wat gaan experimenteren met cloud mining. Heeft iemand misschien wat goede aanbieders waar ik kan kijken?
1713424874
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713424874

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713424874
Reply with quote  #2

1713424874
Report to moderator
1713424874
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713424874

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713424874
Reply with quote  #2

1713424874
Report to moderator
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
lamaa1
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 239
Merit: 250


View Profile
September 18, 2014, 01:43:23 PM
 #2

Ik heb persoonlijk bijna break even bij PBmining gehaald. Totaal geen idee wat er achter de schermen gebeurd, geen idee welke miner ze gebruiken.
Cex.io tijdje gebruikt, absoluut af te raden. Kon soms meer fee gaan betalen dan dat ik aan geld binnen kreeg.
Meeste mensen zullen zeggen LTCgear, al heb ik daar nog wel wat vragen over (daar is vandaag een thread voor aangemaakt onder nederlands >Mining).
copyfile (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 602
Merit: 251



View Profile
September 18, 2014, 10:25:52 PM
 #3

ltcgear had ik al gezien maar daar moet je minimaal 1000$ inleggen, dat is me wat te veel. Wat ik ook eigenlijk meer zoek is een dienst waar je bij 10mh/s leased en die op een eigen pool kan laten minen, of bestaat dit alleen via betarigs/leasrigs?
ErikvanBreen
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 693
Merit: 500



View Profile
September 19, 2014, 09:15:45 AM
 #4

Als mensen interesse hebben ben ik best bereid kleinere aantallen shares van LTCgear te verkopen tegen een kleine marge.
Zo heb je toch een goedkope prijs en hoef je niet teveel te investeren, heb er momenteel 9600 shares staan Smiley
ErikvanBreen
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 693
Merit: 500



View Profile
September 23, 2014, 04:32:39 PM
 #5

Laatste kans om nog 160Mh packs op LTCgear te kopen voor de shares multiplication die vanavond begint!
Dit betekent dat je gratis een aantal extra shares zal ontvangen gebaseerd op de difficulty verhoging van de afgelopen 6 weken.

Met de coupon code: "anniversary1yr" en betaling in BTC kost het slechts $850 voor 160Mhs met een jaar gratis hosting, zie mijn sig voor de link  Cheesy
Mike18feb
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 657
Merit: 500


MΣC


View Profile
September 23, 2014, 07:10:34 PM
 #6

Business must be good, Erik. Slechts $850?!

<||=||>  Rule #1a: Never invest more then you can afford to lose. <||=||>  Rule #1b: Never invest all you can afford to lose. <||=||> 
............. Whenever someone idly claims a scam, a Bitcoin somewhere dies .............
ErikvanBreen
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 693
Merit: 500



View Profile
September 24, 2014, 09:17:32 AM
 #7

Business must be good, Erik. Slechts $850?!

Vind het zelf ook extreem goedkoop.

heb afgelopen zaterdag mijn eerste uitbetaling ontvangen, ik heb er dus een redelijk goed vertrouwen in dat ze ook een volledig jaar zullen blijven draaien.  Smiley
Zodra de shares multiplication is afgerond (+/- vanmiddag 14:00) zal ik nog even checken hoeveel shares ik erbij heb gekregen en zal ik het even posten.

Zit momenteel met 1,5Ghash verdeeld over LTCgear en Zeushash, de terugverdientijd van LTCgear is hierbij wel een stuk aantrekkelijker  Cheesy
Raw-H
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 324
Merit: 250


View Profile
September 24, 2014, 10:13:47 AM
 #8

Ik zit sinds mei bij ltcgear, ik heb ook nog de oldschool farmshares  Cool. Sinds enkele wekenheb ik m'n break-even behaald en hou er een leuk bedrag per week aan over Wink. Op het moment hanteer ik een 50% herinvestering plan, waar ik die 50% herinvestering gebruik bij zowel ltcgear als derden (zoals GAW). Ook Zeushash wordt hopelijk aantrekkelijk, ze pakken in ieder geval wel groots uit. Zie ook dit filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=AZDiB5V-Bbs&feature=youtu.be
copyfile (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 602
Merit: 251



View Profile
September 30, 2014, 12:30:11 PM
 #9

Iemand nog andere voorbeelden van aanbieders?
ErikvanBreen
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 693
Merit: 500



View Profile
September 30, 2014, 03:38:17 PM
 #10

Zeushash, Genesis mining en GAWminers (hashlets) zijn een aantal alternatieven.
Mike18feb
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 657
Merit: 500


MΣC


View Profile
September 30, 2014, 09:04:38 PM
 #11

Kan Genesis Mining aanraden. Scrypt hashrate is minstens zo rendabel als die van GAW Miners (levert soms iets meer en soms iets minder op dan de ZenHashlet, maar is wel goedkoper), en de SHA256 hashrate van Genesis Mining is veel beter dan die van GAW Miners. Genesis Mining is wat behoudender en behoorlijk wat stabieler dan GAW Miners, die de ene na de andere aanpassing erdoor jagen, getest of niet met veel bugs tot gevolg. Ik maak zelf blij gebruik van beide aanbieders overigens.
Een van de goedkoopste Bitcoin cloud hashrate providers is BitcoinCloudServices.com, maar ik mis bij hun nog steeds een stukje transparantie als het gaat om wie ze zijn. Ik heb zelf al een paar keer geinvesteerd daar en draai mee sinds... juni of zo?, maar dat moet ieder goed voor zichzelf bedenken,zeker als je muntjes je lief zijn. ZIjn mijn muntjes ook, maar alles wat ik investeer beschouw ik als verloren.
Net als PBMining beiden ze 5 jaar contracten aan, voor wat het waard is. Leuk als je 100TH/s bestelt maar met een paar GH/s zit ja al gauw onder uitbtaalbaar niveau, zeg maar Wink

Oh, als je bij Genesis Mining bestelt, met promo code MMD krijg je 3% korting, die code kun je invullen als je hashrate besteld.

<||=||>  Rule #1a: Never invest more then you can afford to lose. <||=||>  Rule #1b: Never invest all you can afford to lose. <||=||> 
............. Whenever someone idly claims a scam, a Bitcoin somewhere dies .............
copyfile (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 602
Merit: 251



View Profile
October 01, 2014, 01:04:19 PM
Last edit: October 01, 2014, 02:11:24 PM by copyfile
 #12

Thanks voor de info! zal er eens mee aan de slag gaan. Wat vinden jullie overigens van ceo.ix? Die bieden ook cloudmining aan voor vergelijkbare prijzen.

En bij genesis mining staat dat ze de goedkoopste stroom en koel kosten hebben, maar ik kan nergens vinden wat deze kosten zijn? Als ik dus gh/s koop, welke kosten komen hier dan nog bij en hoevaak? En bij cloudminingservice zijn de contracten maar 5 jaar, die zijn dan toch juist een stuk duurder dan de rest waar je een lifetime contract krijgt?!
Raw-H
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 324
Merit: 250


View Profile
October 01, 2014, 02:52:25 PM
 #13

Thanks voor de info! zal er eens mee aan de slag gaan. Wat vinden jullie overigens van ceo.ix? Die bieden ook cloudmining aan voor vergelijkbare prijzen.

En bij genesis mining staat dat ze de goedkoopste stroom en koel kosten hebben, maar ik kan nergens vinden wat deze kosten zijn? Als ik dus gh/s koop, welke kosten komen hier dan nog bij en hoevaak? En bij cloudminingservice zijn de contracten maar 5 jaar, die zijn dan toch juist een stuk duurder dan de rest waar je een lifetime contract krijgt?!

Quote
Scrypt: 2 Remuneration
As a consideration for the Services the Customer agrees to pay to the Service Provider an amount of (the "Fee"):  
a. 0.01799 USD per kH/s upfront
b. 0.08 USD per MH/s and day, deducted on a daily basis* from the generated Coins

Sha-256 2. Remuneration
As a consideration for the Services the Customer agrees to pay to the Service Provider an amount of (the "Fee"):  
a. 0.999 USD per GH/s upfront
b. 0.01 USD per 10 GH/s and day, deducted on a daily basis* from the generated Coins

*if, on any day, Coins generated on one day do not suffice to pay item 2 of the Fee above, the Service Provider may use Coins generated on any day thereafter for such payment.

Ze hebben het heel goed verstopt! Het staat in de verkoop agreement, welke je alleen ziet bij de checkout!
Mike18feb
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 657
Merit: 500


MΣC


View Profile
October 01, 2014, 11:08:27 PM
 #14

The fee die Genesis Mining onder "a" heeft staan is feitelijk de aankoopprijs, mocht je daar weer over in verwarring raken Wink

Lifetime contracten versus 5 jaar contracten scheelt niet zo veel in de praktijk als het lijkt! Als je nu 1 TH/s SHA256 hashrate koopt, levert dat met de huidige difficulty groei binnen twee jaar echt niets meer op. Punt. Plus, binnen twee jaar wordt de block reward van bitcoin ook nog eens gehalveerd, dus 5 jaar of lifetime, veel verschil er niet! Ik verwacht wel dat Lifetime contracten meer voordelen gaan hebben dan tijdelijke contracten, maar nu zijn die voordelen er nog niet, of nog nauwelijks zichtbaar. Wel "binnenkort" waarschijnlijk.

<||=||>  Rule #1a: Never invest more then you can afford to lose. <||=||>  Rule #1b: Never invest all you can afford to lose. <||=||> 
............. Whenever someone idly claims a scam, a Bitcoin somewhere dies .............
copyfile (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 602
Merit: 251



View Profile
October 08, 2014, 03:43:20 PM
 #15

Ben nu al een paar dagen op genesis mining aan het minen tot volle tevredenheid. Nu wil ik alleen nog wat extra GH/MH kopen bij een andere provider om een beetje te experimenteren. Nu zou ik dit graag bij gawminers doen. Alleen snap ik het prijsverschil tussen de HashletSolo en Hashletprime niet zo. Waarom is de prima ruim 3x zo duur per mh? En hoe verhouden de inkomsten zich tussen scrypt en sha256? Wat is op het moment het meest rendabele bij uitbetaling in bitcoins?
wttbs
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2210
Merit: 1109



View Profile
October 08, 2014, 04:53:59 PM
Last edit: October 08, 2014, 05:44:50 PM by wttbs
 #16

Ben nu al een paar dagen op genesis mining aan het minen tot volle tevredenheid. Nu wil ik alleen nog wat extra GH/MH kopen bij een andere provider om een beetje te experimenteren. Nu zou ik dit graag bij gawminers doen. Alleen snap ik het prijsverschil tussen de HashletSolo en Hashletprime niet zo. Waarom is de prima ruim 3x zo duur per mh? En hoe verhouden de inkomsten zich tussen scrypt en sha256? Wat is op het moment het meest rendabele bij uitbetaling in bitcoins?

de Prime is duurder omdat deze lifetime upgrade heeft, dus het kan zijn dat bv de hashpower door GAW kosteloos wordt verhoogd. Tevens heeft de Prime een Boost, dan krijg je een tijdje 50% extra hashpower of je kan kiezen dat je mined met een 2e pool erbij (12 uur lang) = extra opbrengst. Voor de 2 opties moet je wel inloggen en het handmatig aanklikken/bijhouden, gaat niet automatisch. Dus voor lange termijn is Prime beter. Ga voor een korte termijn minen, b.v. maandje of 6 dan kan je een goedkopere Hashlet pakken.

betreft hosting/stroomkosten, Scrypt is 8 $cent per 1MHs en SHA256 is 1$ per 5GHs.

Ik heb een 5MH Prime, 2x 30GH (die GAW gratis naar 45 heeft geupgrade) SHA256 en een 25MHs ZenHashlet. Ben zeer tevreden over de performance en beheersinterface.
copyfile (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 602
Merit: 251



View Profile
October 08, 2014, 06:49:22 PM
 #17

Thanks voor je uitleg! Wat is precies de Zenhashlet? Is dit de haslet 'solo'? En nog mijn aanvullende vraag, wat is op het moment rendabeler 10gh sha256 of 1mh scrypt? Kan ik dit ergens berekenen?
Raw-H
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 324
Merit: 250


View Profile
October 08, 2014, 06:55:13 PM
 #18

Thanks voor je uitleg! Wat is precies de Zenhashlet? Is dit de haslet 'solo'? En nog mijn aanvullende vraag, wat is op het moment rendabeler 10gh sha256 of 1mh scrypt? Kan ik dit ergens berekenen?

De solo's kunnen maar één pool minen, de prime daarentegen kun je op elke pool richten.

De zenhashlet mijnt op de zenpool, de meest profitable pool op het moment Wink. Vandaar hij wat prijziger is dan de rest.

Hieronder staan de rates van vandaag, daar zou je je berekening op kunnen maken.

wttbs
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2210
Merit: 1109



View Profile
October 08, 2014, 07:10:33 PM
 #19

Thanks voor je uitleg! Wat is precies de Zenhashlet? Is dit de haslet 'solo'? En nog mijn aanvullende vraag, wat is op het moment rendabeler 10gh sha256 of 1mh scrypt? Kan ik dit ergens berekenen?

Zie het antwoord van Raw-H, kan je het ongeveer mee uitrekenen.

even uit mijn statistieken geplukt van afgelopen 3 dagen, dus dit is gemiddeld ongeveer:

1 MHs Multi Hashlet, aanschaf : $14.95 levert nu op 0.0004 BTC per dag (onderhoudsfee is er af)
30 GHs Genesis (SHA256) draait op 45 GHs, aanschaf: 3x $8.95 = $27 levert nu op ±0.00048 BTC per dag (onderhoudsfee is er af)

let op, dit is recent, als difficulty stijgt dalen de inkomsten

Screenshotje van mijn miners bij GAW, dat wil ik wel met jullie delen.

copyfile (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 602
Merit: 251



View Profile
October 11, 2014, 03:34:14 PM
 #20

Inmiddels ook begonnen op gawminers via de zenpool. Nu kan ik alleen nergens mijn bitcoin adres invullen. Kan je niet automatisch laten uitbetalen daar?
Pages: [1] 2 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!