Bitcoin Forum
April 24, 2024, 09:06:15 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Warning: One or more bitcointalk.org users have reported that they strongly believe that the creator of this topic is a scammer. (Login to see the detailed trust ratings.) While the bitcointalk.org administration does not verify such claims, you should proceed with extreme caution.
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Vraag over minen en BTC  (Read 2603 times)
Brunkey (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 51
Merit: 0


View Profile WWW
September 28, 2014, 04:59:52 PM
 #1

Beste

Vandaag zou ik graag willen beginnen om mij te verdiepen in Bitcoins.
Nu heb ik best veel youtube videos gekeken en word er niet helemaal wijs uit.

Ik heb het volgende nu.
Sluch's Pool en Guiminer
Verder ben ik van plan om 112GH'S apperatuur te kopen voor snellere mineding.
Enkel mijn vraag is wat is nu een slimme aanpak waar ik uiteraard wat mee verdien.
Want heb een berekening gemaakt online.
Er word dus gezegd dat je met 112 GH'S op 63 euro per jaar zit met BTC dat vind ik erg weinig.
Nu weet ik dus niet of je meerdere Workers kan toevoegen zodat dit paar x verdubbels kan worden.
Graag van iemand persoon lijk meer uitleg en advies en wat het slimste aanpak zou zijn.
Ik zou graag aanstaande Vrijdag een antminer willen kopen anders een goedkopere oplossing.

Ben ik goed bezig? of juist compleet verkeerd.
You can see the statistics of your reports to moderators on the "Report to moderator" pages.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
ErikvanBreen
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 693
Merit: 500



View Profile
September 28, 2014, 05:39:16 PM
 #2

Houd je ook rekening met de stroomkosten? Wanneer je zelf thuis een miner hebt moet je rekening houden dat ze vrij veel stroom verbruiken en de stroomkosten al snel hoger zijn dan de dagelijkse inkomsten.

Een korte uitleg is moeilijk te geven, ik ben zelf ook begonnen met miners thuis maar ben overgestapt naar cloud mining.

Het niet zelf thuishebben bevalt me een stuk beter en het is ook nog eens winstgevender, tenzij je gratis of erg goedkoop stroom kan krijgen.
lamaa1
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 239
Merit: 250


View Profile
September 28, 2014, 05:50:24 PM
 #3

Workers zijn er eigenlijk voor bedoelt om snel te kunnen troubleshooten. Je moet eigenlijk elke miner aan een worker koppelen, als je dan ziet dat worker 3 niet meer mined dan weet je dat het apparaat van worker 3 niet meer aan het werk is (en miss opnieuw moet worden gestart).

Idd wat al wordt gezegt: Stroomkosten. Nederland heeft veels te hoge stroomkosten. Soms is het beter om te gaan cloudminen (jij betaald mensen om te minen voor jou), al zijn er weinig waarbij je winst maakt).

Bitcoin minen: Denk niet dat het verstandig is om dit te doen. Desnoods ga je op een multipool minen (die mined verschillende coins, die het meeste verdienen en betalen dan bijv uit in bitcoin), waardoor je vaak toch een stuk meer verdient. Of je moet in het begin een bepaalde coin minen, en dan hopen dat ie later een stuk meer waard wordt. Dit is soms een beetje een gok aangezien een coin ook heel erg kan falen waardoor je met coins zit die niks waard zijn.

Welke apparatuur ben je van plan om te kopen? Vergeet niet dat je bij de meeste apparatuur ook een aparte voeding moet kopen (toch al gauw 70 of 80 euro) en een host moet hebben draaien (Rpi is zo'n beetje 35 euro, en heeft laag stroom verbruik).
Brunkey (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 51
Merit: 0


View Profile WWW
September 28, 2014, 07:36:36 PM
 #4

Houd je ook rekening met de stroomkosten? Wanneer je zelf thuis een miner hebt moet je rekening houden dat ze vrij veel stroom verbruiken en de stroomkosten al snel hoger zijn dan de dagelijkse inkomsten.

Een korte uitleg is moeilijk te geven, ik ben zelf ook begonnen met miners thuis maar ben overgestapt naar cloud mining.

Het niet zelf thuishebben bevalt me een stuk beter en het is ook nog eens winstgevender, tenzij je gratis of erg goedkoop stroom kan krijgen.


Hallo

Mijn stroom rekening is voorzien dus hier heb ik geen omkijken na.
Woon in eengezinswoning. Alleenstaand.
Verder vind ik huren idd een betere optie ken jij nog goede websites?
Voor een redelijk tarief?
ErikvanBreen
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 693
Merit: 500



View Profile
September 28, 2014, 08:12:19 PM
 #5

Houd je ook rekening met de stroomkosten? Wanneer je zelf thuis een miner hebt moet je rekening houden dat ze vrij veel stroom verbruiken en de stroomkosten al snel hoger zijn dan de dagelijkse inkomsten.

Een korte uitleg is moeilijk te geven, ik ben zelf ook begonnen met miners thuis maar ben overgestapt naar cloud mining.

Het niet zelf thuishebben bevalt me een stuk beter en het is ook nog eens winstgevender, tenzij je gratis of erg goedkoop stroom kan krijgen.


Hallo

Mijn stroom rekening is voorzien dus hier heb ik geen omkijken na.
Woon in eengezinswoning. Alleenstaand.
Verder vind ik huren idd een betere optie ken jij nog goede websites?
Voor een redelijk tarief?

Ik gebruik zelf LTCgear, met de coupon code "anniversary1yr" en betaling in BTC kost het slechts $850 voor 160Mhash en je krijgt er een jaar lang gratis hosting bij.

Ik heb hier momenteel 1500Mhash en heb al 2 uitbetalingen mogen ontvangen (+/- €1.100 per week), indien je liever een kleiner bedrag zou willen investeren zou ik je ook een kleinere hoeveelheid shares kunnen verkopen voor dezelfde prijs per Mhash.

Aangezien je geen extra stroomkosten hebt bij het minen thuis zou dit ook best interessant kunnen zijn, ik kan je alleen niet helpen met wat momenteel de beste hardware is qua prijs.

Verder heb ik nog 437Mhash in Zeushash en heb ik ook 290Mhash in primes gehad van GAWminers, ook deze beiden zijn goed bevallen en heb ook altijd keurig mijn uitbetalingen gekregen.

Je zou deze 3 dus eens kunnen opzoeken op het internet.
Als je uiteindelijk wel besluit voor cloud mining raad ik je echt LTCgear aan, via mijn signature zou je eens op hun website kunnen kijken en ook info vinden over de uitbetaling van afgelopen week.

Of het winstgevender is om thuis te minen of niet zou ik niet weten, voor mijzelf is Cloud Mining goedkoper in aanschaf en heb er ook geen stroomkosten door.

Groeten Erik
Brunkey (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 51
Merit: 0


View Profile WWW
September 29, 2014, 05:40:31 AM
 #6

Houd je ook rekening met de stroomkosten? Wanneer je zelf thuis een miner hebt moet je rekening houden dat ze vrij veel stroom verbruiken en de stroomkosten al snel hoger zijn dan de dagelijkse inkomsten.

Een korte uitleg is moeilijk te geven, ik ben zelf ook begonnen met miners thuis maar ben overgestapt naar cloud mining.

Het niet zelf thuishebben bevalt me een stuk beter en het is ook nog eens winstgevender, tenzij je gratis of erg goedkoop stroom kan krijgen.


Hallo

Mijn stroom rekening is voorzien dus hier heb ik geen omkijken na.
Woon in eengezinswoning. Alleenstaand.
Verder vind ik huren idd een betere optie ken jij nog goede websites?
Voor een redelijk tarief?

Ik gebruik zelf LTCgear, met de coupon code "anniversary1yr" en betaling in BTC kost het slechts $850 voor 160Mhash en je krijgt er een jaar lang gratis hosting bij.

Ik heb hier momenteel 1500Mhash en heb al 2 uitbetalingen mogen ontvangen (+/- €1.100 per week), indien je liever een kleiner bedrag zou willen investeren zou ik je ook een kleinere hoeveelheid shares kunnen verkopen voor dezelfde prijs per Mhash.

Aangezien je geen extra stroomkosten hebt bij het minen thuis zou dit ook best interessant kunnen zijn, ik kan je alleen niet helpen met wat momenteel de beste hardware is qua prijs.

Verder heb ik nog 437Mhash in Zeushash en heb ik ook 290Mhash in primes gehad van GAWminers, ook deze beiden zijn goed bevallen en heb ook altijd keurig mijn uitbetalingen gekregen.

Je zou deze 3 dus eens kunnen opzoeken op het internet.
Als je uiteindelijk wel besluit voor cloud mining raad ik je echt LTCgear aan, via mijn signature zou je eens op hun website kunnen kijken en ook info vinden over de uitbetaling van afgelopen week.

Of het winstgevender is om thuis te minen of niet zou ik niet weten, voor mijzelf is Cloud Mining goedkoper in aanschaf en heb er ook geen stroomkosten door.

Groeten Erik

Hallo Erik

Klinkt zeer interessant! Als ik je nu een prijs zou geven laten we zeggen 220 euro? wat zou ik hiervoor kunnen doen of kunnen krijgen waar ik al goed mee vooruit zou kunnen? en al wat mee kan verdienen.
uiteraard heb ik de site bezichtigd van LTC Gear maar weet niet onder welk kopje ik moet kijken Mine hosting gedaan en dan zie ik staan Dual Cure enzo.
misschien handig als je wat links zou plaatsen zodat ik direct kan kijken wat ik nodig heb, en misschien zijn die shares wel aantrekkelijk als je beetje uitlegt hoe die werken en wat ik ermee kan doen.
Bedankt.
ErikvanBreen
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 693
Merit: 500



View Profile
September 29, 2014, 08:03:04 AM
 #7

Houd je ook rekening met de stroomkosten? Wanneer je zelf thuis een miner hebt moet je rekening houden dat ze vrij veel stroom verbruiken en de stroomkosten al snel hoger zijn dan de dagelijkse inkomsten.

Een korte uitleg is moeilijk te geven, ik ben zelf ook begonnen met miners thuis maar ben overgestapt naar cloud mining.

Het niet zelf thuishebben bevalt me een stuk beter en het is ook nog eens winstgevender, tenzij je gratis of erg goedkoop stroom kan krijgen.


Hallo

Mijn stroom rekening is voorzien dus hier heb ik geen omkijken na.
Woon in eengezinswoning. Alleenstaand.
Verder vind ik huren idd een betere optie ken jij nog goede websites?
Voor een redelijk tarief?

Ik gebruik zelf LTCgear, met de coupon code "anniversary1yr" en betaling in BTC kost het slechts $850 voor 160Mhash en je krijgt er een jaar lang gratis hosting bij.

Ik heb hier momenteel 1500Mhash en heb al 2 uitbetalingen mogen ontvangen (+/- €1.100 per week), indien je liever een kleiner bedrag zou willen investeren zou ik je ook een kleinere hoeveelheid shares kunnen verkopen voor dezelfde prijs per Mhash.

Aangezien je geen extra stroomkosten hebt bij het minen thuis zou dit ook best interessant kunnen zijn, ik kan je alleen niet helpen met wat momenteel de beste hardware is qua prijs.

Verder heb ik nog 437Mhash in Zeushash en heb ik ook 290Mhash in primes gehad van GAWminers, ook deze beiden zijn goed bevallen en heb ook altijd keurig mijn uitbetalingen gekregen.

Je zou deze 3 dus eens kunnen opzoeken op het internet.
Als je uiteindelijk wel besluit voor cloud mining raad ik je echt LTCgear aan, via mijn signature zou je eens op hun website kunnen kijken en ook info vinden over de uitbetaling van afgelopen week.

Of het winstgevender is om thuis te minen of niet zou ik niet weten, voor mijzelf is Cloud Mining goedkoper in aanschaf en heb er ook geen stroomkosten door.

Groeten Erik

Hallo Erik

Klinkt zeer interessant! Als ik je nu een prijs zou geven laten we zeggen 220 euro? wat zou ik hiervoor kunnen doen of kunnen krijgen waar ik al goed mee vooruit zou kunnen? en al wat mee kan verdienen.
uiteraard heb ik de site bezichtigd van LTC Gear maar weet niet onder welk kopje ik moet kijken Mine hosting gedaan en dan zie ik staan Dual Cure enzo.
misschien handig als je wat links zou plaatsen zodat ik direct kan kijken wat ik nodig heb, en misschien zijn die shares wel aantrekkelijk als je beetje uitlegt hoe die werken en wat ik ermee kan doen.
Bedankt.


Zodra ik vanavond thuis ben van het werk zal ik je wat informatie toesturen over LTCgear en de werking ervan, ook zal ik eens voor je uitrekenen hoeveel je voor het bedrag van €220 kunt krijgen en wat dit momenteel dagelijks opbrengt.

Mvg,

Erik
ErikvanBreen
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 693
Merit: 500



View Profile
September 29, 2014, 04:57:12 PM
 #8

Bij deze de beloofde update die ik zou geven:

De aanschaf van 160Mhash op LTCgear kost $850 met de coupon code en betaling in BTC, omgerekend vanuit google is dit een bedrag van €670.
Voor €220 zou je hier afgerond 52Mhash voor kunnen kopen, momenteel levert je dit zo'n €4,95 per dag op. (https://bitcoinwisdom.com/litecoin/difficulty, vul hier 52Mhash in en je ziet de verwachte opbrengsten)

LTCgear betaalt wekelijks uit, met 52Mhash kun je wekelijks ene bedrag van €30-€35 verwachten met de huidige difficulty en koerswaarde.
De gekochte hashrate staan op het account als "shares" (1 share = 100Khash), deze zijn via de website naar elkaar te versturen waardoor het onderling te doorverkopen is.

het verschil met antminers is dat LTCgear voornamelijk Litecoins mined, zie www.coinmarketcap.com voor een compleet overzicht van alle cryptocoins en de waarde ervan.

Je kunt echter wel kiezen om in Bitcoins uitbetaald te worden, LTCgear wisselt jouw Litecoin opbrengsten dan op een exchange in voor Bitcoins en stuurt deze vervolgens naar jou toe.

Als je nog meer informatie zou willen hoor ik het graag, je kunt via mijn signature ook nog eens op de website van LTCgear kijken en hopelijk wat meer info vinden.

Met vriendelijke groet,

Erik
meccoin4me
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 504
Merit: 500


Bitcoin is getting bigcoin


View Profile
October 17, 2014, 01:21:21 PM
 #9

er van uit gaande dat de bitcoin binnenkort naar de beurs gaat en zijn waarde erg gaat stijgen ben je alsnog goed bezig

https://bitcointalk.org/index.php?topic=1155319.0  DELTACREDITS , great coin , great idea behind
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!