Bitcoin Forum
April 28, 2024, 05:01:45 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: mining hardware  (Read 2329 times)
NeverBuyFromBFL (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 2
Merit: 0


View Profile
July 16, 2014, 01:19:57 PM
 #1

Hallo allen,

Dit is mijn eerste post, hiervoor heb ik dit account aangemaakt. Was eerst van plan om deze vraag te stellen in hardware maar zag dat er een Nederlandse afdeling was.

Ik wil dus beginnen met minen zodra AntMiner S3 weer wordt verkocht uit stock, en hier is dan gelijk mijn eerste vraag, wordt hij uberhaupt wel geleverd uit stock, dus gewoon dat je hem bestelt en dat hij er een paar dagen later is, of alleen pre-order en is pre-order bij hen dan wel betrouwbaar en geen ponzi praktijken?

En is de 3e batch nu uitverkocht want een paar dagen geleden stond er nog shipping before july 20 bla bla wat er nu dus niet meer staat?

En dan heb ik nog een vraag stel ik heb die AntMiner, dan heb ik dus nog een power supply nodig en dan ben ik klaar ?

Kan ik hem dan in mijn pc steken of moet hij in de router? Of heb ik nog meer nodig?

Wil niet dom overkomen en heb wel research gedaan alleen met dat Engelse vak jargon en verschillende miners vind ik het een beetje verwarrend.

Alvast bedankt.

Mvg,


Unlike traditional banking where clients have only a few account numbers, with Bitcoin people can create an unlimited number of accounts (addresses). This can be used to easily track payments, and it improves anonymity.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
Raw-H
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 324
Merit: 250


View Profile
July 16, 2014, 01:45:18 PM
 #2

Meestal heeft Antminer je product een paar dagen later op de mat liggen, mits anders vermeldt is in de omschrijving (zoals de 20 juli opmerking). Geen idee of de 3e batch is uitverkocht.

Antminer heeft veel lof gekregen met hun S1 door op voorraad en snel te leveren. Dus ja, het is een van de weinige echt betrouwbare leveranciers. Het blijven alleen chinezen, communicatie is niet hun sterkste punt Tongue.

Voor de S3 moet je zelf nog een voeding kopen. Verder is het een stand-alone, wat inhoudt dat je alleen een netwerkkabel erin hoeft te steken, een host is niet nodig. Of het ook mogelijk is via usb weet ik niet.

Waarschijnlijk komt Dogie nog wel met een guide voor de S3, het zal, lijkt me, niet veel afwijken van de guide voor de S1 en S2: https://bitcointalk.org/index.php?topic=518205
NeverBuyFromBFL (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 2
Merit: 0


View Profile
July 16, 2014, 02:11:49 PM
 #3

Hey Raw-H bedankt voor je reactie,

Ik hoop dat ze binnenkort weer beschikbaar zijn wil er graag 2 kopen, veel kennis van IT is niet nodig toch?

Dit is 1 van de meest efficiente miners toch? qua power verbruik en dat soort dingen of zijn er alweer nieuwe?

Heb je nog een tip voor een miner die ik misschien over het hoofd heb gezien?

Moet ik invoerrechten betalen als ik hem bestel zoals die ene van Spondoolies?

Alvast bedankt !!!
Raw-H
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 324
Merit: 250


View Profile
July 16, 2014, 03:24:28 PM
 #4

Een beetje technisch is wel handig, maar als het loopt, loopt het. Het is gewoon een kwestie van voeding aansluiten, internetkabel erin, voeding in het stopcontact en via een computer op hetzelfde netwerk kun je inloggen op de miner om de pool en dergelijke aan te passen.

Verder ben ik niet echt op de hoogte van alle recente miners op de markt. En ja, je zal hoogstwaarschijnlijk wel invoerrechten moeten betalen. Ik zeg hoogstwaarschijnlijk, want sommige komen er toch door Tongue.
Sjoerd
Member
**
Offline Offline

Activity: 94
Merit: 10


View Profile
July 20, 2014, 01:41:26 PM
 #5

Heren,

Vanaf volgende week S3 op voorraad bij een Nederlands bedrijf tegen de beste prijs! S2 €1.600,- en S3 €499,-! Pas betalen bij levering!
www.antminerdistribution.com
bitrev
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 335
Merit: 250


View Profile
October 06, 2014, 09:28:19 PM
 #6

Bitmaintech levert altijd. Heb daar al redelijk wat besteld.

De miner importeren + 15 euro douane kosten + 21% BTW aan de postcode betalen is overigens veel goedkoper dan deze in NL te kopen.
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!