Bitcoin Forum
May 28, 2024, 04:24:58 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Guldencoin supermarkt [welke producten zouden jullie willen zien]  (Read 2285 times)
ShopemNL (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1025
Merit: 1001



View Profile WWW
October 02, 2014, 04:46:31 PM
 #1

Wij hebben de intentie om een webwinkel te realiseren met bekende hollandse producten waar men met NLG kan betalen, prijzen zullen zichtbaar zijn in euro en NLG.

Welke producten zouden jullie willen zien en wat t.o.v. normale prijs zouden jullie willen betalen?


Jero
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 638
Merit: 500



View Profile WWW
October 02, 2014, 05:13:18 PM
 #2

Graag zou ik kleine produkten die niet snel aan bederf onderhevig zijn en die je dagelijks gebruikt willen kopen:

zeep, shampoo, tandenpasta, gel etc etc...

Dat verkoopt naar mijn idee ook het makkelijkst.

Daarnaast cadeau artikelen met een mooi Guldencoinlogo op de verpakking  Grin

https://www.guldenweb.com - Het laatste nieuws over Gulden
xtrix
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 170
Merit: 100


View Profile
October 02, 2014, 05:42:57 PM
 #3

En natuurlijk moeten de producten ook goedkoper zijn als je met NLG betaald zodat er meer vraag komt naar NLG  Wink

Behalve bovenstaande artikelen, zou ik ook typisch nederlands producten als pindakaas, zoute drop, stroopwafels etc... van uitstekenede kwaliteit willen zien in je shop.
Als je eerst kwaliteit producten verkoopt stijgt het aanzien van de Gulden. Dan kan je bij succes ook iets mindere kwaliteit producten opnemen in het assortiment.

ShopemNL (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1025
Merit: 1001



View Profile WWW
October 02, 2014, 06:13:24 PM
 #4

Goedkoper als in de winkel zal onmogelijk zijn. Wij denken aan producten die je dagelijks gebruikt zodat je wat men vaak doet "de grote boodschappen" gewoon bij ons kan doen en lekker betalen met NLG.

Jero
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 638
Merit: 500



View Profile WWW
October 02, 2014, 09:35:44 PM
 #5

Als je Appie laat bezorgen dan hangt daar een prijskaartje aan.
Als je daar mee kunt concurreren dan is dat een mooi uitgangspunt, lijkt me zo.

Toch?

https://www.guldenweb.com - Het laatste nieuws over Gulden
veertje
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 952
Merit: 1000


View Profile
October 02, 2014, 10:01:02 PM
 #6

Geweldig Shoppem!  Cool Ik zal nadenken over welke producten.
Buerra
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 980
Merit: 1000


View Profile
October 03, 2014, 09:42:45 PM
 #7

Goedkoper als in de winkel zal onmogelijk zijn. Wij denken aan producten die je dagelijks gebruikt zodat je wat men vaak doet "de grote boodschappen" gewoon bij ons kan doen en lekker betalen met NLG.

Ik neem aan dat je de producten niet uit de Albert Heijn gaat halen en ze vervolgens gaat verkopen voor guldens in je webwinkel? Maar je hebt natuurlijk wel te maken met inkoopprijzen van Deli XL of Makro o.i.d. met een marge. Dat zal dan niet altijd goedkoper zijn dan de AH of C1000. Fair enough. Maar onmogelijk zal het niet zijn met alle producten Wink
xtrix
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 170
Merit: 100


View Profile
October 04, 2014, 09:17:57 AM
 #8

Hoe leuk ik het initiatief ook vind, ik zie nog geen gemakkelijke business case. Op dit moment zijn er nog relatief weinig NLG gebruikers en als ik naar mijzelf kijk zal ik niet snel met NLG gaan shoppen voor boodschappen die ik gewoon bij Appie kan halen. Als er mensen zijn die hun zwarte geld in NLG hebben zou het misschien wel iets kunnen opleveren, maar daar verwacht ik ook geen wonderen van.

Het zou mooi zijn als je nieuwe mensen naar NLG weet aan te trekken met je Shop. Als je geen goedkope winkel wordt, dan kan alleen Exclusiviteit en top producten misschien nog het verschil maken en weer een aantal nieuwe NLG gebruikers aantrekken. Cheesy Of je moet een soort van game engine gebruiken voor je webshop waarbij je kan winkelen door virtueel door je winkel te lopen en producten te kiezen. Dat maakt het spannend en leuk voor de koper. Alleen iets nieuws en innovatiefs kan de NLG een vette boost geven.

 

bram_vnl
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1148
Merit: 1000


View Profile
October 04, 2014, 01:21:09 PM
 #9

eerst beginnen met producten als molentjes, klompen, plastic rozen en zo later misschien producten met een houdbaarheidsdatum van wegen dat het eerst bekendheid moet krijgen

Hoop echt dat er ook producten komen met alleen het guldencoin logo er op  
bitrev
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 335
Merit: 250


View Profile
October 06, 2014, 09:32:28 PM
 #10

Zelf zou ik kiezen voor producten die bij een jongere doelgroep gewild zijn. Evt. gratis coins geven via de website en direct doorlinken naar de shop om het te besteden.

Omdat je alleen maar gratis coins kunt verliezen, is het risico nihil
Omdat je een leuk product kunt krijgen/kopen, lijkt met dit genoeg motiviatie om het te proberen.

Wel zou ik eerst bitonic/happycoins benaderen of ze deze coins niet via hun portal willen aanbieden.

De massa zal de coins gewoon kopen, ipv te minen.
ShopemNL (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1025
Merit: 1001



View Profile WWW
October 07, 2014, 06:37:42 AM
 #11

We zijn zelf ook bezig met een website waar men Guldencoins (NLG) kan kopen Smiley

Vooraanmelden kan op www.koopgulden.nl

bram_vnl
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1148
Merit: 1000


View Profile
October 07, 2014, 12:50:07 PM
 #12

We zijn zelf ook bezig met een website waar men Guldencoins (NLG) kan kopen Smiley

Vooraanmelden kan op www.koopgulden.nl


heb me aangemeld  Cool ben super benieuwd als het zo ver is
ShopemNL (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1025
Merit: 1001



View Profile WWW
October 07, 2014, 04:16:22 PM
 #13

We zijn zelf ook bezig met een website waar men Guldencoins (NLG) kan kopen Smiley

Vooraanmelden kan op www.koopgulden.nl


heb me aangemeld  Cool ben super benieuwd als het zo ver is

Top, we zijn nog aan het onderhandelen met Pay.nl daarna kunnen we knallen.

Zeta0S
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1031


View Profile
October 13, 2014, 08:33:32 AM
 #14

Vloeibare ei eiwitten, nu moeilijk verkrijgbaar.

http://musclemeat.nl/image/cache/data/ei%20eiwit%20coco%20vite-500x500.png

Get a HUGE 3% discount with promo code: MOON @ Genesis Mining
https://www.genesis-mining.com
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!