Bitcoin Forum
May 06, 2024, 01:47:28 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 »  All
  Print  
Author Topic: Bitcoin... op weg naar 1000 USD :)  (Read 75316 times)
clochard
Member
**
Offline Offline

Activity: 99
Merit: 10


View Profile
January 23, 2015, 02:31:38 PM
 #201

Absoluut, dat is ook bewust zo gekozen Wink
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1714960048
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714960048

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714960048
Reply with quote  #2

1714960048
Report to moderator
sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
January 23, 2015, 04:35:03 PM
 #202

Zeg alsjeblieft je, ik ben een student Wink

Ik verwacht wel dat het ooit die waarde haalt, maar dat zou best nog 4 a 5 jaar kunnen duren. Zeg maar rond block halving van 2020, wanneer het ook meer gebruikt wordt door de gewone man.

De naam Clochard dwing natuurlijk respect af  Tongue

Dus Huh Ik ben (freelance) Hogeschooldocent en ik zeg toch echt consequent U tegen (mijn) studenten... Daarnaast mag het in algemene zin ook wel wat formeler, wat mij betreft (getuigt dat iig iets meer van [wederzijds, hoop ik] respect).

OT: dat lijkt mij een realistischer termijn, maar met zo'n termijn mag de spreiding ook wat groter... (misschien dus ook wel een BTC waarde van 0,00000 US$)

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
CryptoRaver
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 252
Merit: 250


View Profile
February 13, 2015, 12:08:20 PM
Last edit: February 13, 2015, 12:46:42 PM by CryptoRaver
 #203

De hoge prijzen gaan we denk ik nooit meer zien zoals het er nu uitziet is het een aflopende zaak.

Bron: http://www.bitcoinspot.nl/menu-wisselkoersen/bitcoin-wisselkoers-euro.html



De verwachting is dan ook dat er spoedig een flinke daling aan komt Cool
PsychoticBoy
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1010


Parental Advisory Explicit Content


View Profile
February 13, 2015, 12:56:20 PM
 #204

De hoge prijzen gaan we denk ik nooit meer zien zoals het er nu uitziet is het een aflopende zaak.

Bron: http://www.bitcoinspot.nl/menu-wisselkoersen/bitcoin-wisselkoers-euro.html



De verwachting is dan ook dat er spoedig een flinke daling aan komt Cool

Hoezo aflopende zaak?
Omdat de koers daling aanblijft?
Je hebt zeker niet gezien hoe ongezond snel de manipulatieve (mtgox) stijging aan het begin van de hype (eind 2013) was.
Zonder die hype hadden we nu ook rond deze koers gezeten (misschien zelfs lager zo rond 150$) alleen dan in een uptrend.

Al die FUD verspreiders en mensen die "denken" te weten wat bitcoin is hebben blijkbaar de intentie van deze cryptocurrency gemist Wink
neoneros
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 462
Merit: 250


I can draw your avatar!


View Profile WWW
February 13, 2015, 01:08:13 PM
 #205


Hoezo aflopende zaak?
Omdat de koers daling aanblijft?
Je hebt zeker niet gezien hoe ongezond snel de manipulatieve (mtgox) stijging aan het begin van de hype (eind 2013) was.
Zonder die hype hadden we nu ook rond deze koers gezeten (misschien zelfs lager zo rond 150$) alleen dan in een uptrend.

Al die FUD verspreiders en mensen die "denken" te weten wat bitcoin is hebben blijkbaar de intentie van deze cryptocurrency gemist Wink

Zo bekeken zijn we dus nu weer terug opweg naar het moment van voor de stijging, dus kan de topictitel beter veranderd worden naar "op weg naar 100 USD Smiley"
Als hij daarna maar stabiel blijft en ik met bitcoins op meer plaatsten kan gaan betalen Smiley

PsychoticBoy
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1010


Parental Advisory Explicit Content


View Profile
February 13, 2015, 01:45:59 PM
 #206


Hoezo aflopende zaak?
Omdat de koers daling aanblijft?
Je hebt zeker niet gezien hoe ongezond snel de manipulatieve (mtgox) stijging aan het begin van de hype (eind 2013) was.
Zonder die hype hadden we nu ook rond deze koers gezeten (misschien zelfs lager zo rond 150$) alleen dan in een uptrend.

Al die FUD verspreiders en mensen die "denken" te weten wat bitcoin is hebben blijkbaar de intentie van deze cryptocurrency gemist Wink

Zo bekeken zijn we dus nu weer terug opweg naar het moment van voor de stijging, dus kan de topictitel beter veranderd worden naar "op weg naar 100 USD Smiley"
Als hij daarna maar stabiel blijft en ik met bitcoins op meer plaatsten kan gaan betalen Smiley

Uptrend Wink
Ik ga er wel vanuit dat we 100$ niet meer halen.
The only way is up  Cool
CryptoRaver
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 252
Merit: 250


View Profile
February 13, 2015, 01:56:49 PM
 #207


Hoezo aflopende zaak?
Omdat de koers daling aanblijft?
Je hebt zeker niet gezien hoe ongezond snel de manipulatieve (mtgox) stijging aan het begin van de hype (eind 2013) was.
Zonder die hype hadden we nu ook rond deze koers gezeten (misschien zelfs lager zo rond 150$) alleen dan in een uptrend.

Al die FUD verspreiders en mensen die "denken" te weten wat bitcoin is hebben blijkbaar de intentie van deze cryptocurrency gemist Wink

Zo bekeken zijn we dus nu weer terug opweg naar het moment van voor de stijging, dus kan de topictitel beter veranderd worden naar "op weg naar 100 USD Smiley"
Als hij daarna maar stabiel blijft en ik met bitcoins op meer plaatsten kan gaan betalen Smiley

Uptrend Wink
Ik ga er wel vanuit dat we 100$ niet meer halen.
The only way is up  Cool

Jij kan het mooi vertellen haha wat ik doe is fud verspreiden?
De tijd zal het leren Wink  wat mij betreft schiet die weer naar de 800 laat maar komen Wink
dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
February 13, 2015, 02:14:22 PM
 #208

als we dit jaar 800 USD halen zal het mooi zijn. ik verwacht persoonlijk niet meer.
Block reward halving midden 2016 daarentegen zou wel weer eens een trigger voor hogere koersen kunnen worden Wink
Netnox
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2044
Merit: 1008



View Profile
February 13, 2015, 03:02:56 PM
 #209

Meeste voorspellen toch een aantal jaar zie ik voordat bitcoin the hoge cijfers haalt, maar met bitcoin weet je het eigenlijk nooit. Het kan zelfs deze maand zijn. Stel dat Walmart of Mcdonalds opeens bitcoin accepteert dan vliegt de prijs echt omhoog. Zulke nieuws komen gewoon uit het niets en meestal verwacht niemand zoiets.
dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
February 13, 2015, 03:28:56 PM
 #210

Meeste voorspellen toch een aantal jaar zie ik voordat bitcoin the hoge cijfers haalt, maar met bitcoin weet je het eigenlijk nooit. Het kan zelfs deze maand zijn. Stel dat Walmart of Mcdonalds opeens bitcoin accepteert dan vliegt de prijs echt omhoog. Zulke nieuws komen gewoon uit het niets en meestal verwacht niemand zoiets.

het zal dan omhoog vliegen omdat er een hype is, maar even snel weer ineen zakken als een pudding.
Waarom? Merchants die BTC aanvaarden aanvaarden BTC enkel als betaalsysteem, niet als store of value.

Akkoord, het zal de exposure vergroten waardoor en hopelijk wat nieuwe bitcoiners bijkomen die op hun beurt bitcoin als store of value gaan gebruiken, maar de hype is steeds groter dan het reële effect.
Wat we op termijn nodig hebben is winkels en bedrijven die BTC (deels) gaan bijhouden en niet dumpen (via bvb bitpay) voor cash.

Wat we dus nodig hebben is een relatief GESTAGE stijging van de koers, zodat er weinig risico (en een klein positief voordeel) gekoppeld is aan het aanhouden van bitcoin. We hebben dus een stabiele koers nodig om een koersstijging te krijgen. Redelijk contradictorisch dus.

En toch werkt het zo. ik zal zéér tevreden zijn als we dit jaar bvb elke maand 5-10% zouden stijgen zonder pieken naar boven én beneden. Het geeft vertrouwen aan de mensen in de markt, waardoor coins die opgekocht worden NIET worden uitgegeven of verkocht. Hoarding FTW!
Zeta0S
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1031


View Profile
February 14, 2015, 08:05:07 AM
 #211

Meeste voorspellen toch een aantal jaar zie ik voordat bitcoin the hoge cijfers haalt, maar met bitcoin weet je het eigenlijk nooit. Het kan zelfs deze maand zijn. Stel dat Walmart of Mcdonalds opeens bitcoin accepteert dan vliegt de prijs echt omhoog. Zulke nieuws komen gewoon uit het niets en meestal verwacht niemand zoiets.
Maakt niks uit, ze gebruiken toch allemaal Bitpay, dat is niet echt bitcoin accepteren. Immers accepeerd bitpay eigenlijk de bitcoins, niet McDonalds, Microsoft of WallMarkt, want die accepteren alleen maar Dollars en Euro`s.

Zodra een onderneming echt zelf bitcoins accepteert en zelf bitcoins opspaart en zelf deze wisselt voor dollars, dan gaan we pas echt omhoog.


Get a HUGE 3% discount with promo code: MOON @ Genesis Mining
https://www.genesis-mining.com
SnokkomBTC
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 559
Merit: 500


View Profile
February 14, 2015, 09:58:21 AM
 #212

Meeste voorspellen toch een aantal jaar zie ik voordat bitcoin the hoge cijfers haalt, maar met bitcoin weet je het eigenlijk nooit. Het kan zelfs deze maand zijn. Stel dat Walmart of Mcdonalds opeens bitcoin accepteert dan vliegt de prijs echt omhoog. Zulke nieuws komen gewoon uit het niets en meestal verwacht niemand zoiets.
Maakt niks uit, ze gebruiken toch allemaal Bitpay, dat is niet echt bitcoin accepteren. Immers accepeerd bitpay eigenlijk de bitcoins, niet McDonalds, Microsoft of WallMarkt, want die accepteren alleen maar Dollars en Euro`s.

Zodra een onderneming echt zelf bitcoins accepteert en zelf bitcoins opspaart en zelf deze wisselt voor dollars, dan gaan we pas echt omhoog.


Laten we eerst maar hopen dat alle grote webshops bitcoin gaan accepteren via Bitpay. Betere aandacht kan bitcoin immers niet krijgen. Na enkele jaren zullen er dan , na wat reguleringen, vast wel ondernemingen zijn die een bepaald percentage aan bitcoins vasthouden.

Sometimes, if it looks too bearish, it's actually bullish
Zeta0S
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1031


View Profile
February 14, 2015, 07:47:05 PM
 #213

Meeste voorspellen toch een aantal jaar zie ik voordat bitcoin the hoge cijfers haalt, maar met bitcoin weet je het eigenlijk nooit. Het kan zelfs deze maand zijn. Stel dat Walmart of Mcdonalds opeens bitcoin accepteert dan vliegt de prijs echt omhoog. Zulke nieuws komen gewoon uit het niets en meestal verwacht niemand zoiets.
Maakt niks uit, ze gebruiken toch allemaal Bitpay, dat is niet echt bitcoin accepteren. Immers accepeerd bitpay eigenlijk de bitcoins, niet McDonalds, Microsoft of WallMarkt, want die accepteren alleen maar Dollars en Euro`s.

Zodra een onderneming echt zelf bitcoins accepteert en zelf bitcoins opspaart en zelf deze wisselt voor dollars, dan gaan we pas echt omhoog.


Laten we eerst maar hopen dat alle grote webshops bitcoin gaan accepteren via Bitpay. Betere aandacht kan bitcoin immers niet krijgen. Na enkele jaren zullen er dan , na wat reguleringen, vast wel ondernemingen zijn die een bepaald percentage aan bitcoins vasthouden.
EN wat als Bitpay insolvent geraakt? of ernstig gehackt wordt.  Bitcoin is Bitpay.  Als Bitpay valt om wat voor redenen ook, valt de bitcoin koers zoals we die nu kennen naar de single numbers.

Get a HUGE 3% discount with promo code: MOON @ Genesis Mining
https://www.genesis-mining.com
Clonekiller
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 153
Merit: 100


View Profile
February 15, 2015, 11:23:06 AM
 #214

Elk systeem dat gemaakt is kan gehack worden de vraag is hoelang het duurt.En geen enkele financiële instelling is daar vrij van.En de vraag is hoe ga je er mee om.En daarom alle vertrouwen verliezen?


http://www.hln.be/hln/nl/942/Economie/article/detail/2218740/2015/02/15/Geldspuwende-automaat-leidt-naar-een-van-grootste-bankroven-ooit.dhtml

Het banken systeem dat we kennen is ook niet veilig!
Zeta0S
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1031


View Profile
February 16, 2015, 09:24:47 AM
 #215

Elk systeem dat gemaakt is kan gehack worden de vraag is hoelang het duurt.En geen enkele financiële instelling is daar vrij van.En de vraag is hoe ga je er mee om.En daarom alle vertrouwen verliezen?


http://www.hln.be/hln/nl/942/Economie/article/detail/2218740/2015/02/15/Geldspuwende-automaat-leidt-naar-een-van-grootste-bankroven-ooit.dhtml

Het banken systeem dat we kennen is ook niet veilig!
In de banken wereld heb je voldoende alternatieven, in de btc wereld leunt alles op bitpay

Get a HUGE 3% discount with promo code: MOON @ Genesis Mining
https://www.genesis-mining.com
BadAss.Sx
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1526
Merit: 1002


Bulletproof VPS/VPN/Email @ BadAss.Sx


View Profile WWW
February 16, 2015, 06:10:09 PM
 #216

En Bitpay gaat ook een keer gehackt worden en ik gok dat dat gebeurt wanneer btc weer in opmars is.
Netnox
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2044
Merit: 1008



View Profile
February 16, 2015, 10:50:38 PM
 #217

Block halving is ergens in July 2016, maar ik denk dat we nogal vroeger beginnen met stijging omdat iedereen verwacht dat het gaat stijgen na de halving, dus beginnen ze al met kopen.
clochard
Member
**
Offline Offline

Activity: 99
Merit: 10


View Profile
February 17, 2015, 10:33:35 AM
 #218

En Bitpay gaat ook een keer gehackt worden en ik gok dat dat gebeurt wanneer btc weer in opmars is.

Er zijn al genoeg alternatieven voor Bitpay hoor. We leven niet meer in 2013.
sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
February 17, 2015, 01:18:33 PM
 #219

En Bitpay gaat ook een keer gehackt worden en ik gok dat dat gebeurt wanneer btc weer in opmars is.

Er zijn al genoeg alternatieven voor Bitpay hoor. We leven niet meer in 2013.

Dat weet jij, maar de grote merchant/webshops niet...

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
Zeta0S
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1031


View Profile
February 18, 2015, 07:26:09 AM
 #220

En Bitpay gaat ook een keer gehackt worden en ik gok dat dat gebeurt wanneer btc weer in opmars is.

Er zijn al genoeg alternatieven voor Bitpay hoor. We leven niet meer in 2013.

Dat weet jij, maar de grote merchant/webshops niet...
Exact.

Get a HUGE 3% discount with promo code: MOON @ Genesis Mining
https://www.genesis-mining.com
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!