Bitcoin Forum
May 27, 2024, 04:44:47 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 [2]  All
  Print  
Author Topic: Verzend een stront in een doos - bestraf een persoon - blijf anoniem  (Read 3772 times)
kuusj98
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 812
Merit: 1000


I <3 VW Beetles


View Profile
December 15, 2014, 04:19:07 PM
 #21

Ik zou me er niet aan wagen, ik denk dat het zelfs strafbaar is. Denk goed na voor je dit besteld.
 Undecided
Niet dat ik dit uberhaupt iemand zou aanraden om te doen (het leek mij eerst meer als een grap bedoeld, maar dat is het klaarblijkelijk niet), of het nu strafbaar is of niet.
Als je een probleem met iemand hebt dan is dat zo, maar stront voor z'n deur neerzetten maakt het er niet beter op.
Niwla
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 3
Merit: 0


View Profile
December 15, 2014, 04:36:15 PM
 #22

Ik zou me er niet aan wagen, ik denk dat het zelfs strafbaar is. Denk goed na voor je dit besteld.
 Undecided
Niet dat ik dit uberhaupt iemand zou aanraden om te doen (het leek mij eerst meer als een grap bedoeld, maar dat is het klaarblijkelijk niet), of het nu strafbaar is of niet.
Als je een probleem met iemand hebt dan is dat zo, maar stront voor z'n deur neerzetten maakt het er niet beter op.

Volgens mij is het niet strafbaar om "mest" naar iemand te sturen, zie het als potgrond sturen Wink

Het is en blijft een ludieke actie Smiley
CryptoRaver
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 252
Merit: 250


View Profile
December 17, 2014, 02:20:41 PM
 #23

En goede verkoper kan zelfs stront verkopen Grin
kuusj98
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 812
Merit: 1000


I <3 VW Beetles


View Profile
December 24, 2014, 10:15:47 AM
 #24

Ik zou me er niet aan wagen, ik denk dat het zelfs strafbaar is. Denk goed na voor je dit besteld.
 Undecided
Niet dat ik dit uberhaupt iemand zou aanraden om te doen (het leek mij eerst meer als een grap bedoeld, maar dat is het klaarblijkelijk niet), of het nu strafbaar is of niet.
Als je een probleem met iemand hebt dan is dat zo, maar stront voor z'n deur neerzetten maakt het er niet beter op.

Volgens mij is het niet strafbaar om "mest" naar iemand te sturen, zie het als potgrond sturen Wink

Het is en blijft een ludieke actie Smiley
Potgrond en stront zijn 2 verschillende dingen. Ook al zit het in beide.
Je laat dit pakket versturen met de bedoeling iemand iets betaald te zetten, dat is niet vriendelijk bedoelt lijkt mij.
shitexpress
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 40
Merit: 3


View Profile
November 22, 2020, 04:49:39 PM
 #25

Still in business, baby!

www.shitexpress.com
M-BTC
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 243
Merit: 232


Digital scarcity is a one-time discovery.


View Profile
November 26, 2020, 07:33:25 AM
Merited by Iced (1)
 #26

Still in business, baby!

www.shitexpress.com

Volgens mij heeft de website een kleine update nodig Grin. Zou handiger zijn als je een prijs-API gebruikt i.p.v. plain text.


Pages: « 1 [2]  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!