The Frisian
Legendary
Activity: 1020
Merit: 1003
Senior Developer and founder of ViMeAv ICT
|
 |
December 18, 2014, 03:48:39 PM |
|
We hebben het wel eens over pump and dump. Hier is een voorbeeld van een recente Magi pump. Leuke link, volgens mij : http://fairpumps.net/longpump4/
|
|
|
|
CryptoRaver
|
 |
December 18, 2014, 04:33:50 PM |
|
Precies wat ik al dacht word nu bevestigd, beetje spijtig dat ze dat bij XMG flikken.
|
|
|
|
111magic (OP)
Legendary
Activity: 1764
Merit: 1005
|
 |
December 18, 2014, 05:53:49 PM |
|
Ik heb al eens eerder aangegeven dat hoe beter het met Magi (XMG) gaat hoe meer de concurrentie zal proberen dit te verstoren. In dit geval moet ik zeggen dat de tekst erg veel positieve zaken vermeld over Magi. Een pump kan een positief effect hebben op een munt. Zelf ben ik voorstander van een waardestijging vanwege de ontwikkelingen van een munt. Terugkomend op de concurrentie: De ontwikkelaar en het team van Magi zullen nooit negatieve uitlatingen doen over andere munten. Helaas kunnen wij niet voorkomen dan niet iedereen er zo over denkt. De ontwikkelingen van Magi XMG gaan door en Magi zal elke dag verder groeien.
|
bitcoin: bc1qyadvvyv29z08ln2ta7g3uqwzkscr7wq4p09wuz
|
|
|
CryptoRaver
|
 |
December 18, 2014, 09:11:22 PM |
|
Wisten jullie al dat we op cryptocorner een hele mooi plaats voor magie hebben? Is nog wel kersvers dus tips en vragen zijn zeer welkom. Zou zeggen kom gezellig langs allemaal.. lekker babbelen over crypto! http://cryptocorner.nl/groups/mgc-magicoin/
|
|
|
|
111magic (OP)
Legendary
|
 |
December 18, 2014, 09:37:49 PM |
|
Wisten jullie al dat we op cryptocorner een hele mooi plaats voor magie hebben? Is nog wel kersvers dus tips en vragen zijn zeer welkom. Zou zeggen kom gezellig langs allemaal.. lekker babbelen over crypto! http://cryptocorner.nl/groups/mgc-magicoin/Bedankt voor de tip
|
|
|
|
|
|
111magic (OP)
Legendary
|
 |
December 20, 2014, 03:59:05 PM |
|
Toch denk ik dat btc zich gaat herstellen zodra er stabielere tijden aangekomen. Met betrekking tot de lijn van de altcoins, blijf Magi volgen. Deze wijkt nu al op vele fronten af van de oudere altcoins. De lijn die Magi zal laten zien zal je doen verbazen!
|
|
|
|
111magic (OP)
Legendary
|
 |
December 21, 2014, 02:31:49 PM |
|
Preview van een enorm goede ontwikkeling van Magi (XMG)
|
|
|
|
rikkie
|
 |
December 27, 2014, 08:47:19 AM |
|
Ik heb net de wallet gedownload van MAGICOIN en dit verliep zonder problemen. Bij andere altcoins was dit vaak wel een probleem. Lijkt mij inderdaad wel een goede coin voor de toekomst.
|
|
|
|
111magic (OP)
Legendary
|
 |
December 27, 2014, 10:46:16 AM |
|
Ik heb net de wallet gedownload van MAGICOIN en dit verliep zonder problemen. Bij andere altcoins was dit vaak wel een probleem. Lijkt mij inderdaad wel een goede coin voor de toekomst.
Goed om te horen! Welkom in de groeiende Magi community! Voor alle updates en nieuwe ontwikkelingen zie de originele Magi (XMG) thread. https://bitcointalk.org/index.php?topic=735170.0
|
|
|
|
rikkie
|
 |
December 27, 2014, 05:21:03 PM |
|
Heb net eens gekeken op de link die je poste als antwoord op mijn post. Een hele boterham om eens door te nemen. Maar lijkt me wel een coin met toekomst. Ik zal deze zeker verder blijven opvolgen in de toekomst. Het is soms moeilijk om dat allemaal te blijven volgen, met al die nieuwe coins die wekelijks (of misschien zelfs dagelijks uitkomen), maar dit is alvast eentje, naaste de guldencoin die ik zal blijven volgen.
|
|
|
|
111magic (OP)
Legendary
|
 |
December 27, 2014, 06:47:46 PM |
|
Heb net eens gekeken op de link die je poste als antwoord op mijn post. Een hele boterham om eens door te nemen. Maar lijkt me wel een coin met toekomst. Ik zal deze zeker verder blijven opvolgen in de toekomst. Het is soms moeilijk om dat allemaal te blijven volgen, met al die nieuwe coins die wekelijks (of misschien zelfs dagelijks uitkomen), maar dit is alvast eentje, naaste de guldencoin die ik zal blijven volgen.
Klopt!  Magi (XMG) is nog maar 3,5 maand oud maar er is al heel veel gebeurd! Het zou goed zijn voor de crypto-wereld als er wat minder coins waren/bijkomen. Het is voor mensen die nieuw zijn ook een hele klus om te kijken en te vergelijken in welke coin ze moeten investeren en waar ze toekomst in zien. Goed om te horen dat je Magi blijft volgen.
|
|
|
|
The Frisian
Legendary
|
 |
December 28, 2014, 06:51:48 PM |
|
Wie kan me vertellen wat het verschil is tussen XMG, Nud, Unitus of Global Boost-Y coin? Of zijn het gewoon allemaal cpu coins?
|
|
|
|
111magic (OP)
Legendary
|
 |
December 28, 2014, 10:04:28 PM |
|
Wie kan me vertellen wat het verschil is tussen XMG, Nud, Unitus of Global Boost-Y coin? Of zijn het gewoon allemaal cpu coins?
Haha ik weet het antwoord! Maar ik geef eerst anderen de kans het verschil te benoemen!
|
|
|
|
The Frisian
Legendary
|
 |
December 28, 2014, 10:15:26 PM |
|
Haha ik weet het antwoord! Maar ik geef eerst anderen de kans het verschil te benoemen! En ik bedoel niet enkel het algoritme 
|
|
|
|
111magic (OP)
Legendary
|
 |
December 29, 2014, 08:45:01 AM |
|
Haha ik weet het antwoord! Maar ik geef eerst anderen de kans het verschil te benoemen! En ik bedoel niet enkel het algoritme  Dan nog weet ik het verschil amigo! 
|
|
|
|
Jansen227
|
 |
December 29, 2014, 03:06:28 PM |
|
Waarom vertel je het niet gewoon dan? Door dit niet te doen lijkt het voor mij nu net of magi er bij een vergelijking niet goed uit zou komen.
Zelf wil ik wel wat extra informatie over CPU only coins. Heb hier een i7 die grotendeels niks staat te doen. Is het de moeite waard om die een CPU coin te laten minen, of zijn CPU coins eigenlijk alleen interessant om te verhandelen?
|
|
|
|
111magic (OP)
Legendary
|
 |
December 29, 2014, 03:31:09 PM |
|
Waarom vertel je het niet gewoon dan? Door dit niet te doen lijkt het voor mij nu net of magi er bij een vergelijking niet goed uit zou komen.
Zelf wil ik wel wat extra informatie over CPU only coins. Heb hier een i7 die grotendeels niks staat te doen. Is het de moeite waard om die een CPU coin te laten minen, of zijn CPU coins eigenlijk alleen interessant om te verhandelen?
Vergelijking zal juist voor Magi perfect zijn. Maar ik dacht dat the Frisian het liefst een reactie wil ontvangen van iemand anders. Aangezien ik vaker contact heb gehad met The Frisian. Als ik thuis ben zal ik je een uitgebreide reactie geven. (beetje lastig op mijn mobiel) Kijk ondertussen eens naar de originele pagina van the Coin of the Magi! (XMG) https://bitcointalk.org/index.php?topic=735170.0
|
|
|
|
Jansen227
|
 |
December 29, 2014, 05:15:06 PM |
|
Ow sorry, misschien kwam ik wel een beetje bot over. Maar ik wist niet dat je al eerder contact had gehad met The Frisian. Ik kijk uit naar je uitgebreide reactie. Wil voornamelijk weten hoeveel nut het heeft om te minen met een computer die niet altijd aan staat met een i7 processor. Heb ook nog wel een computer die als hobbyserver fungeert en wel 24/7 draait, maar daar zit maar een Pentium D 3,4ghz processor in. Daar verwacht ik sowieso niet zoveel van 
|
|
|
|
|