Bitcoin Forum
May 28, 2024, 01:35:38 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: [WAC] The Golden Egg game - win BTC  (Read 1501 times)
wttbs (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2210
Merit: 1109



View Profile
October 31, 2014, 02:01:06 PM
Last edit: November 08, 2014, 10:29:36 AM by wttbs
 #1

Beste Mensen

WorldAidCoin heeft een game ontwikkeld genaamd: The Golden Egg



Je kan met deze game op eenvoudige wijze BTC winnen! en het mooie is je kan niet verliezen! Hoe werkt het betreft inzet en winnen?

- Je koopt Eggs met BTC

1 Bronze Egg = 0.02 BTC
1 Golden Egg = 0.2 BTC
1 Platinum Egg = 0.5 BTC

Je plaatst eieren op een plankje (Table) in een Room. Als de plank vol is worden alle eieren verdeeld naar andere planken. Als jouw ei op de eerste positie van de plank is en dan wint jouw ei een prijs. Je krijgt dan je ei weer terug + je prijs/extra eieren.

Wat kan je winnen?

met 1 Bronze Egg a 0.02 BTC win je 2 Bronze Eggs = 0.04 BTC , winst= 0.02 BTC

met 1 Golden Egg a 0.2 BTC win je 3 Golden Eggs = 0.6 BTC , winst= 0.4 BTC

met 1 Platinum Egg a 0.5 BTC win je 3 Platinum Eggs + 1 Golden Egg = 1.7 BTC , winst= 1.2 BTC !

De gewonnen Eggs kan je uit laten betalen in BTC of weer inzetten. Mocht je nu Eggs op de tafel hebben en willen stoppen met de game, kan je ze weghalen en uitkeren (via een verzoek aan de Admin van de game) en je krijgt ze dan uitbetaald in WorldAidCoin (WAC) met een koers van 1 BTC = 5000 WAC.

Verder uitleg over de game... je moet een Sponsor hebben om de te spelen. Je kan registreren via de algemene sponsor: https://thegoldenegg.co/registration

Een spelregel is dat je 1 Egg op een Table plaatst waar je sponsor op ligt, het volgende Egg mag leggen waar je wil, volgende weer bij Sponsor, dan weer vrij.. etc etc. Zo help je je sponsor een beetje en je kan ook vrij op andere gunstige planken je Egg leggen om zo snel mogelijk een 1e positie te bemachtigen. Dus hoe meer Eggs je sponsor heeft des te meer keuze heb je. Een sponsor krijgt geen extraatje of fee van jouw opbrengst b.v. het enige dat zijn/haar voordeel is dat de Table waar zijn Eggs opleggen sneller vol zijn. Als je zelf speelt krijg je ook je eigen Sponsor-link en kan je mensen "werven" om via jouw link te registreren, zo heb meer helpers.

Je mag ook mijn Sponsor link gebruiken, kunnen we elkaar helpen: https://thegoldenegg.co/users/DigDug?372a84171 maar je bent helemaal vrij in je keuze natuurlijk. Ik heb nu zo'n 20 bronzen, 8 gouden en 2 platinum Eggs op de Tables.

Ik speel het nu een paar weken en heb al 3 Golden Eggs gewonnen en stuk of 4 Bronzen Eggs en kan je bevestigen dat het absoluut geen scam is en je wel degelijk aardig wat BTC kan verdienen. Eerlijk gezegd brengt deze game me meer op dan minen  Grin

Officiele uitleg (in het Engels): https://thegoldenegg.co/how-the-game-works

Screenshotje van een Table met Eggs:


Een plaatje hoe de game "gebackupped" is door the WorldAidCoin Foundation:



Waarom post ik dit?

Ik ben een Guardian van WorldAidCoin en draag de coin een warm hart toe. Met deze post hoop ik dat WorldAidCoin (WAC) meer bekendheid krijgt, een succes zal worden en het mooie is dat je met deze game een leuke BTC kan verdienen en WAC steunt.
wttbs (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2210
Merit: 1109



View Profile
October 31, 2014, 10:49:14 PM
Last edit: November 08, 2014, 10:30:19 AM by wttbs
 #2

Registreer je nu (=gratis) en ontvang 10 Party Eggs gratis!!

Zo kan je de game mooi ontdekken

Je kan de party eggs over al plaatsen (hoeft dus niet perse bij je sponsor)


Edit 8-11: Actie is voorbij maar je kan het spel natuurlijk nog gewoon spelen met de normale Eggs. Enjoy !
wttbs (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2210
Merit: 1109



View Profile
November 01, 2014, 09:14:25 AM
 #3

Wat screenshots van de game.

Zie bij Pending winning wat het me kan gaan opbrengen en je kan daar ook zien wat ik geinvesteerd en al gewonnen heb (bij Player Statistics)



Wow! Er spelen al aardig wat spelers met de Party Eggs. Er zijn al 50+ rooms gevuld met eieren



Inhoud van een room

Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!