Bitcoin Forum
May 26, 2024, 05:54:39 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: * VERKOCHT * 3x KNC Neptune 3.3THs (2e Batch)  (Read 1866 times)
wttbs (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2210
Merit: 1109



View Profile
November 06, 2014, 10:41:32 PM
Last edit: November 07, 2014, 07:51:03 PM by wttbs
 #1

3 stuks KNC Neptune 3.3THs (Second Batch) bestaande uit 5x Mining Box + controllerboard.

Info website KNC: https://www.kncminer.com/products/neptune-third-batch * link van 3e batch maar specs zijn het zelfde

Begin september ontvangen en sindsdien minen ze stabiel, op voedingen Cooler Master V Series V850 (aanbevolen door KNC). PCI-E Voedingkabels van de voeding zelf en de connectors in de KNC cubussen worden niet warm, dus veilig. Stroomverbruik is volgens fabriek ± 1950W maar ik heb eens gemeten en toen was het fluctuerend tussen 1875W en 2100W, gemiddels zo'n 2000W. Miners zijn niet overclocked, draaien op standaard instellingen.





Ze staan in een groot/droog magazijn. Ik bemiddel alleen in de verkoop ze zijn niet van mij zelf, de eigenaar wil switchen naar Cloudmining vandaar de verkoop.

Verkoop opties:

A) 3 KNC Neptune miners + 9 stuks Cooler Master voedingen
B) 3 KNC Neptune miners (zonder voedingen dus)

C) 1 KNC Neptune miner + 3 stuks Cooler Master voedingen <= 3x beschikbaar
D) 1 KNC Neptune miner (zonder voeding) <= 3x beschikbaar

Boxes of controllerboards worden niet los verkocht.

Afhalen in omgeving Eindhoven of kan (in originele doos) verstuurd worden.

Prijs: doe een serieus bod, in Euro of BTC (denk aan 4+ BTC per miner, zonder voeding)

** VERKOCHT **

Zeer vriendelijk verzoek in dit topic niet te gaan uitwijden over terugverdientijd, waarde, miningopbrengst, etc, doe dat aub in de topics die daar voor bedoeld zijn, dank u. Alle andere vragen beantwoord ik graag.

[edit 7-11: foto's toegevoegd]
donpablo
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 43
Merit: 0


View Profile
November 07, 2014, 11:19:57 AM
 #2

Ik vind ze nu al te duur :-)
wttbs (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2210
Merit: 1109



View Profile
November 07, 2014, 11:28:45 AM
 #3

Ik vind ze nu al te duur :-)

Zucht  Tongue Zeer vriendelijk verzoek in dit topic niet te gaan uitwijden over terugverdientijd, waarde, miningopbrengst, etc, doe dat aub in de topics die daar voor bedoeld zijn, dank u.
Jansen227
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 391
Merit: 260


View Profile
November 07, 2014, 04:26:50 PM
 #4

Met zulke uitspraken bevestig je zelf eigenlijk alleen maar dat je de miners voor een te hoge prijs probeert te verkopen.

Daarnaast is dit een forum, en die zijn bedoeld om te discussiëren.

En bij deze een verzoek vanuit mijn kant, doe er mee wat je wilt: Zeer vriendelijk het verzoek om op dit forum geen prijzen te vragen waarmee het haast onmogelijk wordt om break even te halen, en waarmee je mensen uiteindelijk alleen maar wegjaagt bij de Bitcoin, dit is slecht voor de community.

 Tongue
wttbs (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2210
Merit: 1109



View Profile
November 07, 2014, 04:38:55 PM
 #5

Met zulke uitspraken bevestig je zelf eigenlijk alleen maar dat je de miners voor een te hoge prijs probeert te verkopen.

Daarnaast is dit een forum, en die zijn bedoeld om te discussiëren.

En bij deze een verzoek vanuit mijn kant, doe er mee wat je wilt: Zeer vriendelijk het verzoek om op dit forum geen prijzen te vragen waarmee het haast onmogelijk wordt om break even te halen, en waarmee je mensen uiteindelijk alleen maar wegjaagt bij de Bitcoin, dit is slecht voor de community.

 Tongue

Met alle respect maar jij snapt hem ook niet helemaal. Ik wil alle vragen beantwoord over de VERKOOP van de miner, discussie over ROI enzo dat doe je niet in een verkooptopic, daar zijn andere topics voor. Daarbij staat er dat je een serieus bod mag doen en ik geef alleen een indicatie aan.
Jansen227
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 391
Merit: 260


View Profile
November 07, 2014, 04:51:22 PM
 #6

discussie over ROI enzo dat doe je niet in een verkooptopic, daar zijn andere topics voor.
Met alles respect, maar wie bepaalt dit?

Ik heb hier in verschillende verkooptopics discussies over ROI gezien, en er is nog nooit ingegrepen door een Moderator.
Mocht ik hier iets zeggen wat niet mag dan hoor ik dit graag van een Moderator. Gewone leden die zelf regeltjes gaan verzinnen om het zichzelf makkelijk te maken heb ik echt geen boodschap aan.
wttbs (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2210
Merit: 1109



View Profile
November 07, 2014, 04:57:09 PM
 #7

discussie over ROI enzo dat doe je niet in een verkooptopic, daar zijn andere topics voor.
Met alles respect, maar wie bepaalt dit?

Ik heb hier in verschillende verkooptopics discussies over ROI gezien, en er is nog nooit ingegrepen door een Moderator.
Mocht ik hier iets zeggen wat niet mag dan hoor ik dit graag van een Moderator. Gewone leden die zelf regeltjes gaan verzinnen om het zichzelf makkelijk te maken heb ik echt geen boodschap aan.

Ik bepaal geen regels, het was alleen een vriendelijk verzoek…
PsychoticBoy
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1010


Parental Advisory Explicit Content


View Profile
November 07, 2014, 07:44:14 PM
 #8

Ik ben niet voor een ROI discussie in een verkoop thread (al is het wel toegestaan, is het een vervuiling van de thread).
Ik kan alleen maar zeggen, Do your own research en gebruik je verstand.
Mining is nooit opgezet als winst machine maar als versterking van het netwerk, voor de bubbel van 2013 hoorde je nooit iemand over ROI terwijl de miners toen een ROI hadden van 200 dagen+ (2010- eind 2013).

Veel succes met de verkoop en bij deze mijn bod van 3.3 btc voor 1 setje Neptunes met voeding.

Groeten
wttbs (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2210
Merit: 1109



View Profile
November 07, 2014, 07:51:14 PM
 #9

** VERKOCHT **
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!