Bitcoin Forum
April 28, 2024, 08:59:07 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 »
  Print  
Author Topic: Nederlands! (algemeen)  (Read 565183 times)
xalex
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 43
Merit: 0



View Profile
June 15, 2011, 03:55:13 PM
 #61

Voorlopig is het een stuk lastiger geworden om winst te maken met mining..
Dus mijn mining-rig gaat zodra het minder oplevert dan dat het aan stroom kost veranderen in een hash-cracking-rig Tongue
1714294747
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714294747

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714294747
Reply with quote  #2

1714294747
Report to moderator
1714294747
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714294747

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714294747
Reply with quote  #2

1714294747
Report to moderator
Transactions must be included in a block to be properly completed. When you send a transaction, it is broadcast to miners. Miners can then optionally include it in their next blocks. Miners will be more inclined to include your transaction if it has a higher transaction fee.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1714294747
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714294747

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714294747
Reply with quote  #2

1714294747
Report to moderator
robin1979
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 17
Merit: 0


View Profile
June 15, 2011, 07:30:27 PM
 #62

Zijn jullie nu echt aan het minen om er iets aan te verdienen?
Speculeren is meer rendabel Smiley.
Is maar hoe je het bekijkt, als je nu voor 2000euro bitcoins koopt en bitcoins worden volledig waardeloos, wat ik niet hoop maar daar moet je in deze beta fase wel rekening mee houden dan hou je op het einde van de rit niets over en ben je 2000euro kwijt. Koop je voor die 2000euro miningaparatuur dan hou je op het einde van de rit heel mooie hardware over als btc faalt.

Dat is niet correct. Met speculeren koop je natuurlijk geen bitcoins en ga je ze gepolijst en al in de kast leggen. Juist gebruik maken van de grote koersschommelingen (die op mtgox volop aanwezig zijn) levert zelfs in een bearmarket voldoende winst op, zo lang je maar niet al je paarden in 1 order stopt.
xalex
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 43
Merit: 0



View Profile
June 16, 2011, 12:54:07 PM
 #63

Zijn jullie nu echt aan het minen om er iets aan te verdienen?
Speculeren is meer rendabel Smiley.
Is maar hoe je het bekijkt, als je nu voor 2000euro bitcoins koopt en bitcoins worden volledig waardeloos, wat ik niet hoop maar daar moet je in deze beta fase wel rekening mee houden dan hou je op het einde van de rit niets over en ben je 2000euro kwijt. Koop je voor die 2000euro miningaparatuur dan hou je op het einde van de rit heel mooie hardware over als btc faalt.

Dat is niet correct. Met speculeren koop je natuurlijk geen bitcoins en ga je ze gepolijst en al in de kast leggen. Juist gebruik maken van de grote koersschommelingen (die op mtgox volop aanwezig zijn) levert zelfs in een bearmarket voldoende winst op, zo lang je maar niet al je paarden in 1 order stopt.

Het is een keuze die je maakt. Speculeren voor hoge winsten (groter risico) of investeren in hardware en coins genereren voor een lagere winst (lager risico).
Zelf denk ik dat ik het met mijn persoonlijkheid niet zo goed zou doen met speculeren Tongue en met hardware rommelen vind ik wel leuk.
Beiden keuzes zijn naar mijn idee geen slechte keuzes.
Ik betwijfel echter of keuze 3, waarin mensen er van uit gaat dat ze hun hardware daadwerkelijk terug verdienen de goede is.
skull88
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 683
Merit: 500



View Profile
June 17, 2011, 01:28:54 AM
 #64

Zijn jullie nu echt aan het minen om er iets aan te verdienen?
Speculeren is meer rendabel Smiley.
Is maar hoe je het bekijkt, als je nu voor 2000euro bitcoins koopt en bitcoins worden volledig waardeloos, wat ik niet hoop maar daar moet je in deze beta fase wel rekening mee houden dan hou je op het einde van de rit niets over en ben je 2000euro kwijt. Koop je voor die 2000euro miningaparatuur dan hou je op het einde van de rit heel mooie hardware over als btc faalt.

Dat is niet correct. Met speculeren koop je natuurlijk geen bitcoins en ga je ze gepolijst en al in de kast leggen. Juist gebruik maken van de grote koersschommelingen (die op mtgox volop aanwezig zijn) levert zelfs in een bearmarket voldoende winst op, zo lang je maar niet al je paarden in 1 order stopt.
Kprobeer mij nu wel een voorstelling te maken hoe een gepolijste bitcoin eruit ziet, lol  Grin
Speculeren in de zin van kopen als ze laag staan en verkopen als ze hoog staan en terug kopen als ze laag staan is heel winstvol in theorie en als je nu terug kijkt op de grafiek is het inderdaad "had ik maar verkocht aan 30$ en nu terug gekocht.
Helaas kan je nooit met 100% zekerheid zeggen wat ze gaan doen en is het dus puur gokken, als je nu coins verkoopt aan 17$ omdat je er vol van overtuigt bent dat ze nog wel een stukje gaan zakken en je er dus meer aan een lagere prijs kan gaan kopen en opeens komt er het nieuws van 1 of ander groot bedrijf wat beslist bitcoins te accepteren waardoor ere een run op bitcoins komt waardoor de prijs in 1 stuk naar de 100$ gaat mag jij mij eens exact uitleggen hoe je daar een mooie winst mee gemaakt hebt. Had je ze dan maar mooi gepolijst in de kast laten staan. Tongue

Nu heb ik zelf wel een paar coins op deze manier verdient maar om het nu echt aan te gaan raden, neen. Genoeg posts op het forum van mensen die zich hieraan verbrand hebben en uiteindelijk terug ingekocht hebben aan een hogere prijs dan ze verkocht hadden. Heb zelf ook aan 20$ verkocht omdat ik dacht dit is erover nu gaan ze omlaag, toen gingen ze naar 30$, gelukkig niet terug gekocht en nu aan 17 terug gekocht. Dit doe ik echter met een klein beetje geld/coins. Maar uiteindelijk blijf ik er bij, minen blijft het veiligst, de aparatuur kan je uiteindelijk voor perfect andere dingen gebruiken als het niet meer rendabel is om te minen.

En we vergeten de meest veilige nog, verkoop dingen voor bitcoins, piza's zijn wel redelijk rendabel  Tongue

BTC: 1MifMqtqqwMMAbb6zr8u6qEzWqq3CQeGUr
LTC: LhvMYEngkKS2B8FAcbnzHb2dvW8n9eHkdp
LE CLOCHARD
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 2
Merit: 0



View Profile
June 19, 2011, 12:56:53 PM
 #65

Een bijzonder goedenmiddag allemaal.

Tijdje geleden een hele meuk Bitcoins gekocht. Ondanks dat ik nog in de plus sta, ben ik niet van plan om nu te verkopen. Ik zie het eerder als een leuke lange termijn 'proef' of investering.

Mochten ze uiteindelijk niks waard worden, dan ben ik in theorie mijn geld kwijt, maar dat heb ik er voor over. Het is ook niet zo'n groot bedrag dat ik als student dakloos wordt. Bovendien zou ik dan op een zeer lage prijs gewoon nog een hele meuk opkopen, omdat de kans er dik in zit dat de Bitcoin dan t.z.t. wel weer gaat stijgen.

Momenteel fluctueert de koers erg. Is dit het gevolg van mensen die speculeren of heeft dit andere oorzaken (slecht nieuws in de pers, fraude en hacken, etc)?

Jullie zullen me waarschijnlijk nog wel vaker hier terug vinden. In ieder geval leuk om te zien dat er meer Nederlanders actief zijn en jammer dat ik dit niet vorig jaar september had ontdekt Cheesy

Gegroet,

LE CLOCHARD
joepie91
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 294
Merit: 250


View Profile
June 19, 2011, 01:07:18 PM
 #66

Een bijzonder goedenmiddag allemaal.

Tijdje geleden een hele meuk Bitcoins gekocht. Ondanks dat ik nog in de plus sta, ben ik niet van plan om nu te verkopen. Ik zie het eerder als een leuke lange termijn 'proef' of investering.

Mochten ze uiteindelijk niks waard worden, dan ben ik in theorie mijn geld kwijt, maar dat heb ik er voor over. Het is ook niet zo'n groot bedrag dat ik als student dakloos wordt. Bovendien zou ik dan op een zeer lage prijs gewoon nog een hele meuk opkopen, omdat de kans er dik in zit dat de Bitcoin dan t.z.t. wel weer gaat stijgen.

Momenteel fluctueert de koers erg. Is dit het gevolg van mensen die speculeren of heeft dit andere oorzaken (slecht nieuws in de pers, fraude en hacken, etc)?

Jullie zullen me waarschijnlijk nog wel vaker hier terug vinden. In ieder geval leuk om te zien dat er meer Nederlanders actief zijn en jammer dat ik dit niet vorig jaar september had ontdekt Cheesy

Gegroet,

LE CLOCHARD
Voorzover ik kan zien is het een combinatie van dingen. Nadat de psychologische grens van $30 was bereikt, verkocht iemand een berg bitcoins en daarna werd het een soort van sneeuwbal-effect. Combineer dat met het nieuws over de US overheid vs. Bitcoin, de diefstal van wallets, de inbraken op Mt. Gox, de DDoS-aanvallen op een hoop bitcoin-gerelateerde sites, etc.... en dan is het niet zo vreemd dat de boel fluctueert Tongue
Dat komt wel weer goed Smiley

Like my post(s)? 12TSXLa5Tu6ag4PNYCwKKSiZsaSCpAjzpu Smiley
Quote from: hawks5999
I just can't wait for fall/winter. My furnace never generated money for me before. I'll keep mining until my furnace is more profitable.
Grouver (BtcBalance)
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 530
Merit: 500



View Profile WWW
June 19, 2011, 04:34:09 PM
 #67

Zoals al eerder gezegd is...
Als het de juiste publiciteit krijgt wordt dit groter dan twitter, facebook, mailen of wat dan ook.
Om dit netwerk te laten klappen is veel voor nodig.

En het begint uit eindelijk bij de miners aangezien zonder miners er geen Bitcoin kan zijn.
Dus zolang het in de ogen van miners waard blijft om te minen komt het goed.
Als de electriciteit kosten meer gaan worden dan dat het overleverd aan EUROS/USD wordt het link.

Utrecht hierzo... wil wel is met iemand een avondje er over gaan praten.
Vindt het zeker interessant.

skull88
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 683
Merit: 500



View Profile
June 19, 2011, 09:55:31 PM
 #68

Een bijzonder goedenmiddag allemaal.

Tijdje geleden een hele meuk Bitcoins gekocht. Ondanks dat ik nog in de plus sta, ben ik niet van plan om nu te verkopen. Ik zie het eerder als een leuke lange termijn 'proef' of investering.

Mochten ze uiteindelijk niks waard worden, dan ben ik in theorie mijn geld kwijt, maar dat heb ik er voor over. Het is ook niet zo'n groot bedrag dat ik als student dakloos wordt. Bovendien zou ik dan op een zeer lage prijs gewoon nog een hele meuk opkopen, omdat de kans er dik in zit dat de Bitcoin dan t.z.t. wel weer gaat stijgen.

Momenteel fluctueert de koers erg. Is dit het gevolg van mensen die speculeren of heeft dit andere oorzaken (slecht nieuws in de pers, fraude en hacken, etc)?

Jullie zullen me waarschijnlijk nog wel vaker hier terug vinden. In ieder geval leuk om te zien dat er meer Nederlanders actief zijn en jammer dat ik dit niet vorig jaar september had ontdekt Cheesy

Gegroet,

LE CLOCHARD

Zoals eerder al gezegt is het een combinatie van dingen + dat het op deze moment nog een relatief kleine groep mensen is die bitcoins gebruikt. 1 persoon kan met een "klein" bedrag de bitcoins al enkele euro's hoger brengen.

BTC: 1MifMqtqqwMMAbb6zr8u6qEzWqq3CQeGUr
LTC: LhvMYEngkKS2B8FAcbnzHb2dvW8n9eHkdp
jdebunt
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1596
Merit: 1010


View Profile WWW
June 24, 2011, 02:15:17 PM
 #69

leuk om te zien dat hier ook enkele nederlandstalige mensen zijn Smiley

groetjes uit België!
godofal
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 160
Merit: 100

TACNAYN - destroyer of worlds


View Profile
June 24, 2011, 03:19:17 PM
 #70

Als de electriciteit kosten meer gaan worden dan dat het overleverd aan EUROS/USD wordt het link.

dan gaan we zien wie er ballen heeft!
ik ben gewoon van plan om te blijven minen als het niet rendabel is met elektriciteit (heb ik het geluk dat ik dat niet betaal)
maar zelfs als ik het wel betaalde zou ik doorgaan, want zodra het niet meer rendabel is voor de meesten, zullen er een hoop afhaken en wachten tot het weer goed zit
in de tussentijd word de difficulty (met wat geluk) wat lager enzo, dus dan kan het júist een stuk beter zijn Cheesy

bovendien ben ik toch niet van plan om die bitcoins die ik mine snel te verkopen, mss wat speculeren en wat extra mining spul ermee kopen Tongue

groeten uit den haag!

wumpus
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 812
Merit: 1022

No Maps for These Territories


View Profile
June 25, 2011, 03:30:47 PM
 #71

Hahaha als je het zelf niet hoeft te betalen is het altijd rendabel ja   Roll Eyes

Maar inderdaad, je moet rekenen tegen de prijs waarop je van plan bent de coins te verkopen, niet per ce de huidige prijs.

Bitcoin Core developer [PGP] Warning: For most, coin loss is a larger risk than coin theft. A disk can die any time. Regularly back up your wallet through FileBackup Wallet to an external storage or the (encrypted!) cloud. Use a separate offline wallet for storing larger amounts.
godofal
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 160
Merit: 100

TACNAYN - destroyer of worlds


View Profile
June 26, 2011, 10:45:27 AM
 #72

das waar Cheesy
ben van plan te kijken wanneer de prijzen lekker genoeg liggen om ff te cashen wat ik heb geinvesteerd, en daarna gewoon lekker te sparen en eens in de zoveel tijd (denk aan 1jaar oid) extra cashen Cheesy
mss m'n mining zooi wat upgraden (ga nu voor 1x6990, als ik die kaart kan vinden, later dan mss 2 ofzo Tongue)

peedee
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 28
Merit: 0


View Profile
June 26, 2011, 11:32:28 AM
 #73

Ik ben een Nederlandse Bitcoin Mining Pool begonnen op http://www.abcbitcoin.net en heb dringend MHs/s nodig Smiley. Wie komen er helpen?
wumpus
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 812
Merit: 1022

No Maps for These Territories


View Profile
June 26, 2011, 07:28:22 PM
 #74

Ik mine zelf niet, maar wel leuk initiatief

Bitcoin Core developer [PGP] Warning: For most, coin loss is a larger risk than coin theft. A disk can die any time. Regularly back up your wallet through FileBackup Wallet to an external storage or the (encrypted!) cloud. Use a separate offline wallet for storing larger amounts.
xalex
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 43
Merit: 0



View Profile
June 27, 2011, 03:18:55 PM
 #75

Ik ben een Nederlandse Bitcoin Mining Pool begonnen op http://www.abcbitcoin.net en heb dringend MHs/s nodig Smiley. Wie komen er helpen?

Zeg, als je toch je huidige "Mega hash" grafiekje willekeurige data laat weergeven.. zet het dan wat hoger dan <2Khash/sec Wink
Of zit ik totaal verkeerd naar je grafiekje te kijken? :S

Zelf zit ik op 1,3Ghash/sec maar ga voorlopig echt niet uit een grote pool, ik houd wel van een beetje een snelle BTC flow en flink aantal mensen die druk op continuïteit zetten.

Succes!
garna
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 8
Merit: 0



View Profile WWW
June 29, 2011, 01:10:37 AM
 #76

Utrecht hier.
Voor minting gebruik ik http://eligius.st/~artefact2/ sub-Ghash/s, meer voor de fun en het experiment en niet zozeer voor de profit. Verkoop graag m'n boeken en cd's voor bitcoins maar vrees dat het bitcoin publiek hier meer met e-books en itunes heeft.
Verder heb ik niet zoveel diensten te verkopen (Rails webdev, coaching bij zingevingsvragen).

Kolky
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 5
Merit: 0


View Profile
June 29, 2011, 03:00:41 PM
 #77

Sinds een paar weken heb ik met wat mensen van #bitcoin-nl een website gestart: http://www.bitcoinclub.nl/

Hiervoor zoeken we enthousiaste columnisten of journalisten om de site te vullen met Nederlands nieuws en informatie over Bitcoin. We willen de site promoten als media portal voor al het Nederlandse nieuws omtrent Bitcoin. Denk dan aan achtergrond informatie in het Nederlands, links naar artikels geschreven door de Nederlandse media of gewoon algemene Bitcoin nieuws vertaald naar het Nederlands.

Laat hier een berichtje achter of stuur een pm hier of op irc als je interesse hebt!
jdebunt
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1596
Merit: 1010


View Profile WWW
June 30, 2011, 05:00:53 AM
 #78

Beste pool op dit moment : triplemining (link in signature)

Hoe meer mensen joinen, hoe meer iedereen verdient Smiley

kom op mensen, joinen die handel Smiley
godofal
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 160
Merit: 100

TACNAYN - destroyer of worlds


View Profile
June 30, 2011, 11:42:00 AM
 #79

ja, daar ben ik ook al lid van Tongue
link in mijn siggie werkt beter  Grin

Yannick
Member
**
Offline Offline

Activity: 68
Merit: 10



View Profile
July 02, 2011, 09:24:25 PM
 #80

Sites met referral registraties, daar blijf ik liever zo ver mogelijk van weg.  Smiley

Pages: « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 »
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!