Bitcoin Forum
November 08, 2024, 09:50:08 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 28.0 [Torrent]

Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 [2]  All
  Print  
Author Topic: Bitrush.nl - Voordelig Bitcoins, Litecoins en Ethereum Kopen!  (Read 7210 times)
voteformeg
Legendary
*

Activity: 1932
Merit: 1005

View Profile
November 24, 2017, 07:54:59 PM

ik ben niet nieuw in ethereum en ik weet dat ik niet op linken moet klikken , ik typ ook altijd zelf het adres in de adresbalk maar toch hebben ze mij ook te grazen genomen , erg genoeg dat dit zo gaat maar weet echt niet hoe waar en wanneer ik de fout gemaakt heb en ze de gelegenheid heb gegeven om mijn wallet leeg te trekken
brobbel
Sr. Member

Activity: 966
Merit: 342

View Profile
November 25, 2017, 05:26:15 AM

ik ben niet nieuw in ethereum en ik weet dat ik niet op linken moet klikken , ik typ ook altijd zelf het adres in de adresbalk maar toch hebben ze mij ook te grazen genomen , erg genoeg dat dit zo gaat maar weet echt niet hoe waar en wanneer ik de fout gemaakt heb en ze de gelegenheid heb gegeven om mijn wallet leeg te trekken

Heel vervelend om te horen (en hopelijk vallen ze binnenkort een keer door de mand en worden op gepaste wijze aangepakt).

Zelf ben ik er twee keer ingetrapt. Gelukkig kwam ik er op tijd achter, zodat ik zelf nog de tijd had om alles naar een ander adres over te schrijven, maar het had ook anders kunnen aflopen.
Pages: « 1 [2]  All
  Print  

Jump to: