bram_vnl (OP)
Legendary
Activity: 1148
Merit: 1000
|
|
January 02, 2017, 08:48:34 PM |
|
valt deze coin nog makkelijk te minen?
Dat hebben de makers van de coin al gedaan bij de launch, pre-mine noemen we dat. Sorry dat leg je toch echt verkeerd uit en is gewoon nog te mine
|
|
|
|
PsychoticBoy
Donator
Legendary
Activity: 1890
Merit: 1010
Parental Advisory Explicit Content
|
|
January 03, 2017, 10:55:49 AM |
|
Dat hebben de makers van de coin al gedaan bij de launch, pre-mine noemen we dat. Sorry dat leg je toch echt verkeerd uit en is gewoon nog te mine Hij vroeg makkelijk minen Ik hoef jullie toch niet uit te leggen hoe ik dit bedoel of wel?
|
|
|
|
wttbs
Legendary
Activity: 2210
Merit: 1109
|
|
January 03, 2017, 04:25:41 PM |
|
Dat hebben de makers van de coin al gedaan bij de launch, pre-mine noemen we dat. Sorry dat leg je toch echt verkeerd uit en is gewoon nog te mine Hij vroeg makkelijk minen Ik hoef jullie toch niet uit te leggen hoe ik dit bedoel of wel? Niet echt, ieder zijn eigen mening over premine. "Premine" heeft elke coin, zelfs de bitcoin (de 1 miljoen BTC van Satoshi Nakamoto)
|
|
|
|
bram_vnl (OP)
Legendary
|
|
January 03, 2017, 04:29:58 PM |
|
Dat hebben de makers van de coin al gedaan bij de launch, pre-mine noemen we dat. Sorry dat leg je toch echt verkeerd uit en is gewoon nog te mine Hij vroeg makkelijk minen Ik hoef jullie toch niet uit te leggen hoe ik dit bedoel of wel? Niet echt, ieder zijn eigen mening over premine. "Premine" heeft elke coin, zelfs de bitcoin (de 1 miljoen BTC van Satoshi Nakamoto) Daar heb je gelijk in, maar snap niet wat de pre-mine er mee te maken heeft die verteld niet of het makkelijk of moeilijk te mine is
|
|
|
|
PsychoticBoy
Donator
Legendary
|
|
January 08, 2017, 10:57:05 PM |
|
Weet je wat wel een beetje flauw is is dat ik na mijn antwoord hier gebanned ben in #gulden op IRC "MaNl banned PsychoticBoy!*@* (+b)"
Blijkbaar mag de waarheid van deze coin niet in het daglicht komen, gulden doet aan CENSUUR.
Blijf weg bij deze coin mensen, dit zaakje stinkt. Er zijn een paar mensen die de gulden markt manipuleren, bewaar aub je spaarcentjes mensen!!
|
|
|
|
bram_vnl (OP)
Legendary
|
|
January 09, 2017, 09:00:53 AM |
|
Weet je wat wel een beetje flauw is is dat ik na mijn antwoord hier gebanned ben in #gulden op IRC "MaNl banned PsychoticBoy!*@* (+b)"
Blijkbaar mag de waarheid van deze coin niet in het daglicht komen, gulden doet aan CENSUUR.
Blijf weg bij deze coin mensen, dit zaakje stinkt. Er zijn een paar mensen die de gulden markt manipuleren, bewaar aub je spaarcentjes mensen!!
Je bent niet de eerste hoor, maar veder ga ik niet op het onderwerp in. The evolution of DELTA differential algorithm https://developer.gulden.com/blog/
|
|
|
|
Jansen227
|
|
January 09, 2017, 12:48:54 PM |
|
Je bent niet de eerste hoor
|
|
|
|
bram_vnl (OP)
Legendary
|
|
January 09, 2017, 01:23:07 PM |
|
Je bent niet de eerste hoor Ik vind het zelf ook erg vreemd
|
|
|
|
PsychoticBoy
Donator
Legendary
|
|
January 09, 2017, 10:04:46 PM |
|
Hetzelfde geldt trouwens voor Slack, ook daar zijn mijn accounts geblokkeerd, ze bestaan niet meer. Ok het is nu wel erg duidelijk op welke wijze Gulden (Rijk Plasman en kornuiten) met kritieke investeerders omgaan. Ik zal ook zeker niet schromen om mensen te waarschuwen.
|
|
|
|
Yoshi Livo
|
|
January 10, 2017, 07:37:23 AM |
|
Hetzelfde geldt trouwens voor Slack, ook daar zijn mijn accounts geblokkeerd, ze bestaan niet meer. Ok het is nu wel erg duidelijk op welke wijze Gulden (Rijk Plasman en kornuiten) met kritieke investeerders omgaan. Ik zal ook zeker niet schromen om mensen te waarschuwen. Ik denk dat na de koop in oktober het bezit van NLG schever is gegroeid dan dat van EFL, waar zijn nu die huilebalken die 2 jaar geleden met pagina's vol blubber het internet vervuilden?
|
|
|
|
bram_vnl (OP)
Legendary
|
|
January 10, 2017, 12:15:20 PM |
|
Hetzelfde geldt trouwens voor Slack, ook daar zijn mijn accounts geblokkeerd, ze bestaan niet meer. Ok het is nu wel erg duidelijk op welke wijze Gulden (Rijk Plasman en kornuiten) met kritieke investeerders omgaan. Ik zal ook zeker niet schromen om mensen te waarschuwen. Ik denk dat na de koop in oktober het bezit van NLG schever is gegroeid dan dat van EFL, waar zijn nu die huilebalken die 2 jaar geleden met pagina's vol blubber het internet vervuilden? Misschien vind je ze hier https://bitcointalk.org/index.php?topic=1495990
|
|
|
|
Yoshi Livo
|
|
January 10, 2017, 12:29:10 PM |
|
Hetzelfde geldt trouwens voor Slack, ook daar zijn mijn accounts geblokkeerd, ze bestaan niet meer. Ok het is nu wel erg duidelijk op welke wijze Gulden (Rijk Plasman en kornuiten) met kritieke investeerders omgaan. Ik zal ook zeker niet schromen om mensen te waarschuwen. Ik denk dat na de koop in oktober het bezit van NLG schever is gegroeid dan dat van EFL, waar zijn nu die huilebalken die 2 jaar geleden met pagina's vol blubber het internet vervuilden? Misschien vind je ze hier https://bitcointalk.org/index.php?topic=1495990 Nee, die types bespreek ik hier https://bitcointalk.org/index.php?topic=820336.msg17457967#msg17457967, maar volgens mij heb je me wel geholpen, je schrijfstijl toont overeenkomsten
|
|
|
|
bram_vnl (OP)
Legendary
|
|
January 10, 2017, 04:22:30 PM |
|
Hetzelfde geldt trouwens voor Slack, ook daar zijn mijn accounts geblokkeerd, ze bestaan niet meer. Ok het is nu wel erg duidelijk op welke wijze Gulden (Rijk Plasman en kornuiten) met kritieke investeerders omgaan. Ik zal ook zeker niet schromen om mensen te waarschuwen. Ik denk dat na de koop in oktober het bezit van NLG schever is gegroeid dan dat van EFL, waar zijn nu die huilebalken die 2 jaar geleden met pagina's vol blubber het internet vervuilden? Misschien vind je ze hier https://bitcointalk.org/index.php?topic=1495990 Nee, die types bespreek ik hier https://bitcointalk.org/index.php?topic=820336.msg17457967#msg17457967, maar volgens mij heb je me wel geholpen, je schrijfstijl toont overeenkomsten Als je het over mij hebt, ik doe daar niet aan mee
|
|
|
|
|
onlinedragon
|
|
January 11, 2017, 08:12:03 PM |
|
Lees niks op jullie website en Twitter account over de verwijdering van de Gulden wallet uit de Apple AppStore. Lijkt me groot genoeg nieuws omdat zelf te brengen en eventueel daar slim mee om te gaan. Als iemand daar nu meer over wilt weten dan is er niks over te vinden helaas genoeg.
|
|
|
|
bram_vnl (OP)
Legendary
|
|
January 11, 2017, 08:26:11 PM |
|
Lees niks op jullie website en Twitter account over de verwijdering van de Gulden wallet uit de Apple AppStore. Lijkt me groot genoeg nieuws omdat zelf te brengen en eventueel daar slim mee om te gaan. Als iemand daar nu meer over wilt weten dan is er niks over te vinden helaas genoeg. Dat was in het begin dat de app van ios appstore was geband, nu is het gewoon prima is al lang geleden
|
|
|
|
onlinedragon
|
|
January 11, 2017, 10:19:13 PM |
|
Lees niks op jullie website en Twitter account over de verwijdering van de Gulden wallet uit de Apple AppStore. Lijkt me groot genoeg nieuws omdat zelf te brengen en eventueel daar slim mee om te gaan. Als iemand daar nu meer over wilt weten dan is er niks over te vinden helaas genoeg. Dat was in het begin dat de app van ios appstore was geband, nu is het gewoon prima is al lang geleden Dan zou ik de AppStore maar eens bekijken, dan zal je zien dat de Gulden wallet niet meer te vinden is.
|
|
|
|
bram_vnl (OP)
Legendary
|
|
January 12, 2017, 08:18:07 AM Last edit: January 12, 2017, 09:09:52 AM by bram_vnl |
|
Lees niks op jullie website en Twitter account over de verwijdering van de Gulden wallet uit de Apple AppStore. Lijkt me groot genoeg nieuws omdat zelf te brengen en eventueel daar slim mee om te gaan. Als iemand daar nu meer over wilt weten dan is er niks over te vinden helaas genoeg. Dat was in het begin dat de app van ios appstore was geband, nu is het gewoon prima is al lang geleden Dan zou ik de AppStore maar eens bekijken, dan zal je zien dat de Gulden wallet niet meer te vinden is. Ja ik zie het nu op de site van gulden en op de store inderdaad niets, zucht is het weer zo ver
|
|
|
|
wttbs
Legendary
Activity: 2210
Merit: 1109
|
|
January 12, 2017, 10:34:23 AM |
|
Lees niks op jullie website en Twitter account over de verwijdering van de Gulden wallet uit de Apple AppStore. Lijkt me groot genoeg nieuws omdat zelf te brengen en eventueel daar slim mee om te gaan. Als iemand daar nu meer over wilt weten dan is er niks over te vinden helaas genoeg. Dat was in het begin dat de app van ios appstore was geband, nu is het gewoon prima is al lang geleden Dan zou ik de AppStore maar eens bekijken, dan zal je zien dat de Gulden wallet niet meer te vinden is. Apple heeft het beleid van de appstore aangepast op gebied van cryptovaluta. Alleen door Apple "goedkeurde" cryptocoins mogen een app in de store hebben. Er zijn meerdere wallet/apps verwijderd uit de store, ook die van Gulden helaas. De developers hebben contact hierover met Apple, komt goed.
|
|
|
|
sbogovac
Legendary
Activity: 2744
Merit: 1193
I don't believe in denial.
|
|
January 18, 2017, 03:22:20 PM |
|
Gulden heeft nu marktkapitalisatie van 20 miljoen euro Begrijp me niet verkeerd Bram; ik vind echt dat je goed bezig bent (zeg maar WoW!), maar... Na zo'n "pump" komt doorgaans onvermijdelijk een... "dump"? En, drie maanden verder: (helaas) uit de "top 30" met een markt-capitalisatie van (nog maar) $7,304,513 ...
|
0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
|
|
|
|