Bitcoin Forum
May 10, 2024, 09:40:59 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Programmeur gezocht  (Read 1042 times)
clochard (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 99
Merit: 10


View Profile
January 21, 2015, 07:28:02 PM
 #1

Beste dames en heren,

Zoals ik hier reeds al eerder gemeld heb, zijn mijn compagnon en ik bezig met de ontwikkeling van een altcoin. Dit is niet zomaar een altcoin, maar een altcoin die probeert te variëren op andere vlakken dan alle altcoins die tot nu toe gebouwd zijn. 

Helaas kan ik hier niet tot in detail uitleggen wat precies het plan is, maar wij hebben wel een goed wiskundig aangelegde programmeur nodig om met ons deze coin, alsmede de wallet te ontwikkelen. Wij zouden het idee graag met drie man ontwikkelen. Het is niet zo dat we een vast bedrag kunnen beloven, want we willen niet werken met een premine, maar we hebben wel een business plan er om heen ontwikkeld die we deze programmeur graag willen voorleggen. Dit businessplan zou in ieder geval voor de nodige steady inkomsten moeten zorgen. De verdeling van deze inkomsten zal eerlijk 3x33,33% zijn.

Als er iemand geïnteresseerd om dit plan met ons te bespreken, laat het ons dan weten. We vermelden er wel bij dat er een geheimhoudingsverklaring ondertekend zal moeten worden. Wat inhoudt dat je wanneer je op de hoogte bent van het idee, je dit met niemand anders kan delen dan wij.

Met vriendelijke groet,

Clochard.
If you want to be a moderator, report many posts with accuracy. You will be noticed.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1715334059
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715334059

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715334059
Reply with quote  #2

1715334059
Report to moderator
dvriens
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 1
Merit: 0


View Profile
January 28, 2015, 12:16:08 AM
Last edit: January 28, 2015, 09:57:48 AM by dvriens
 #2

Hoi Clochard,

Ik weet dat ik er niet als een betrouwbaar lid uit zie, maar dit komt omdat ik posten eigenlijk normaal niet nodig vind.
Nu wil ik graag mijn tijd en energie ergens mee insteken en ben ik bereid om mijn diensten te verlenen.

Voor nu een korte introductie als je een uitgebreider uittreksel van me wilt kun je me een pm sturen met bijv je skype naam dan voeg ik je toe en geef ik je alle informatie die je wilt hebben. maar voor nu.

Ik ben dvriens een jongeman van 26 jaar, ik ben vanaf me 13e bezig met computer software, het ontwerpen ervan en het opsporen van lekken.
Nu in het dagelijks leven houd ik me bezig bij een groot bedrijf met het door ontwikkelen netwerkbeveiligingen (de naam van het bedrijf geef ik in deze post niet vrij).
Mijn dagelijkse werkzaamheden hier zijn netwerkfouten opsporen, uittesten (real time uitvoeren) en vervolgens documenteren.

Door deze werkzaamheden heb ik een groot scala aan programmeer talen geleerd, en onderhoud ik deze graag zelf in mijn vrije tijd.
Ik hou mezelf voornamelijk bezig met de volgende talen:

- C, geen c++ kan dit wel lezen en aanpassen maar vanaf de core schrijven is niet mijn ding.
- Java
- Python
- Ruby
- HTML/CSS
- PHP / ASP
- MYSQL / Progresql

Verder zou ik je eventueel van dienst kunnen zijn met het inrichten van een server, door mijn opleidingen en cursussen kan ik zo'n beetje iedere type server opbouwen in Linux en Windows. Het enige wat ik hierin als nadeel heb is dat ik nooit een coin server heb gebouwd, maar mocht je keuze inderdaad op mij vallen dan ben ik bereid om mezelf hierin heel snel te verdiepen door zelf een test alt-coin server te bouwen, zie dit niet als een probleem.

Heb je verder nog vragen, stuur me een pb'tje met gegevens dat we op een andere manier kunnen communiceren.
Ik zie wel lof in dit project en zou dan ook graag willen helpen.

Hoop snel van je te horen.
Met vriendelijke groet
eddyubachs
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 812
Merit: 1000



View Profile
January 29, 2015, 04:51:00 AM
 #3

Beste dames en heren,

Zoals ik hier reeds al eerder gemeld heb, zijn mijn compagnon en ik bezig met de ontwikkeling van een altcoin. Dit is niet zomaar een altcoin, maar een altcoin die probeert te variëren op andere vlakken dan alle altcoins die tot nu toe gebouwd zijn. 

Helaas kan ik hier niet tot in detail uitleggen wat precies het plan is, maar wij hebben wel een goed wiskundig aangelegde programmeur nodig om met ons deze coin, alsmede de wallet te ontwikkelen. Wij zouden het idee graag met drie man ontwikkelen. Het is niet zo dat we een vast bedrag kunnen beloven, want we willen niet werken met een premine, maar we hebben wel een business plan er om heen ontwikkeld die we deze programmeur graag willen voorleggen. Dit businessplan zou in ieder geval voor de nodige steady inkomsten moeten zorgen. De verdeling van deze inkomsten zal eerlijk 3x33,33% zijn.

Als er iemand geïnteresseerd om dit plan met ons te bespreken, laat het ons dan weten. We vermelden er wel bij dat er een geheimhoudingsverklaring ondertekend zal moeten worden. Wat inhoudt dat je wanneer je op de hoogte bent van het idee, je dit met niemand anders kan delen dan wij.

Met vriendelijke groet,

Clochard.


Aan welke programmeertalen had je juist gedacht ?
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!