Bitcoin Forum
May 02, 2024, 06:08:11 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 2 3 [4]  All
  Print  
Author Topic: yfd  (Read 12548 times)
Netnox (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2044
Merit: 1008



View Profile
February 09, 2015, 06:03:38 PM
 #61

Yep heel mooi en aardig allemaal Smiley Alleen lijkt me dat de iOS release ook wel aardige prioriteit heeft. Hopelijk zit de iOS release direct op hetzelfde niveau als de zich verder ontwikkelende Android versie.

Ik gok op Maart.
1714630091
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714630091

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714630091
Reply with quote  #2

1714630091
Report to moderator
Even if you use Bitcoin through Tor, the way transactions are handled by the network makes anonymity difficult to achieve. Do not expect your transactions to be anonymous unless you really know what you're doing.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
clochard
Member
**
Offline Offline

Activity: 99
Merit: 10


View Profile
February 10, 2015, 11:31:09 AM
 #62

Zou fijn zijn. Overigens wel gaaf dat ze bezig zijn om bewegende animaties mogelijk te maken in de chat. Dat zou dan voor vele niet tech-savvy leden allicht weer een belangrijkere reden zijn dan het versturen van Gems of Bitcoins om over te stappen.

Ik blijf het met grote interesse volgen in ieder geval Smiley
Netnox (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2044
Merit: 1008



View Profile
February 10, 2015, 12:39:16 PM
 #63

Zou fijn zijn. Overigens wel gaaf dat ze bezig zijn om bewegende animaties mogelijk te maken in de chat. Dat zou dan voor vele niet tech-savvy leden allicht weer een belangrijkere reden zijn dan het versturen van Gems of Bitcoins om over te stappen.

Ik blijf het met grote interesse volgen in ieder geval Smiley

Dat is inderdaad een leuke feature, brengt meer fun. Waar ik heel erg op hoop is dat ze het verzenden van bitcoin en gemz mogelijk maken voor groep chat wat tot 200 personen plaats maakt om deel te nemen. Op whatsapp ben ik vaak actief met vrienden in groep chat en zou echt cool zijn als mensen elkaar bitcoin of gemz zouden kunnen sturen, het opent een nieuw manier van communiceren bv weddenschappen, flirten, of soms wat iemand zegt is zo goed dat je hem gewoon wilt belonen met btc/gemz ipv een box te geven en dat anderen meekijken is toch wel mooi.
clochard
Member
**
Offline Offline

Activity: 99
Merit: 10


View Profile
February 11, 2015, 10:15:33 AM
 #64

Heb het inmiddels geprobeerd en het is inderdaad wel erg cool. Ik zie dit, zeker onder de middelbare scholieren en studenten best wel een hype worden.

Die stickers zijn momenteel alleen gelinkt aan Engelse woorden. Als je het echt goed wilt doen, dan zou je het moeten linken aan dezelfde woorden in alle grote taalgroepen. Daar gaat echter wel veel werk in zitten.
Netnox (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2044
Merit: 1008



View Profile
February 28, 2015, 04:49:19 PM
Last edit: March 16, 2015, 09:33:17 PM by Netnox
 #65

GetGems developer update - android build 2.1.11(414)


1. Our own XCP nodes are in the air. As stated earlier, we relied on Counterparty servers in order to perform tasks like opening a new wallet, sending coins, etc. By opening our own nodes, we detach ourselves from any future changes the Couterparty dev team do that can break our code. We will maintain updates of the Counterparty API, only after we insure it works perfectly with GetGems.

2. Sending of coins (GEMZ/BTC) to contacts who don't have the GetGems app (they are using a regular Telegram client). These users will receive a Telegram message saying that their contact is trying to send coins and they have to download the app in order to collect them (download link added)

3. Sending coins (GEMZ/BTC) to other GetGems user will be shown as a Telegram message in the chat. For example: Hi, i've sent you 100 Gems.

4. Added the ability to send BITS and USD (Conversion is made by BiticoinAverage API)

Note: iOS App, Airdrop, inviters link with username pre-filled, QR scanner plus some more cool staff are being worked on and will be talked about in-depth during the next developer update.
clochard
Member
**
Offline Offline

Activity: 99
Merit: 10


View Profile
March 18, 2015, 12:03:05 PM
 #66

Allemaal mooie features die zjin toegevoegd. Maar ik blijf met smart wachten op de iOS release, zeker nu facebook zich ook begint te mengen met een 'geld uitwisselingsfunctie' via de App. Ik weet het, dat is met debit cards, maar toch, voor jan met de pet is dat juist simpeler. Dat de veiligheidsrisico's dan juist hoger liggen begrijpt jan met de pet ook niet.
Netnox (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2044
Merit: 1008



View Profile
March 18, 2015, 12:29:43 PM
 #67

Allemaal mooie features die zjin toegevoegd. Maar ik blijf met smart wachten op de iOS release, zeker nu facebook zich ook begint te mengen met een 'geld uitwisselingsfunctie' via de App. Ik weet het, dat is met debit cards, maar toch, voor jan met de pet is dat juist simpeler. Dat de veiligheidsrisico's dan juist hoger liggen begrijpt jan met de pet ook niet.

Die fb feature is niet peer to peer want het gaat alsnog via de bank en het duurt volgens techcrunch aantal dagen voordat het geld die je ontvangt op je debitcard staat, dan heb je er eigenlijk niets aan. Het voordeel voor de verstuurder is wel dat je dan weinig gegevens moet invullen en gelijk kan verzenden.

Als ze bitcoin hadden toegevoegd dan was het wel chill geweest wat gewoon superieur is aan fiat, je ziet duidelijk dat fb, mastercard, visa met nieuwe ideeën willen komen maar alsnog bitcoin ze overtreft op veel gebieden en het grappige is dat ze maar weigeren bitcoin te implementeren. Dit maakt apps zoals GetGems bijzonder en als ze bitcoins implementeren dan is het imo alsnog in voordeel van zulke apps omdat ze eerder erkend zullen worden door de bredere publiek.
clochard
Member
**
Offline Offline

Activity: 99
Merit: 10


View Profile
April 08, 2015, 09:51:24 AM
 #68

De iOS versie zit er nu echt aan te komen. Ik denk zelf dat het nog max. 2 weken duurt. Een makkelijke manier om veel mensen over te halen om deze App te installeren is om dit proberen via je groepsapps te doen. Dus voor je sportteam, je studiegroepje, enzovoorts, laat ze zien hoe cool Gems is, stuur een download link en maak de nieuwe groep in Gems.

Als incentive zou je ook nog wat Gems mee kunnen sturen die ze kunnen incasseren wanneer ze een account aanmaken.

Ik heb zelf de afgelopen dagen nog maar wat Gems bijgekocht want ik voorzie een mooie toekomst voor deze app.
Netnox (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2044
Merit: 1008



View Profile
April 30, 2015, 04:24:19 PM
Last edit: May 03, 2015, 07:33:25 PM by Netnox
 #69

iOS gelanceerd



Netnox (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2044
Merit: 1008



View Profile
July 21, 2015, 11:48:02 PM
 #70

Julia, je persoonlijke Bitcoin assistent gelanceerd via Telegram

https://www.coinbase.com/apps/55aeb83f69702d2db5000056

   

Pages: « 1 2 3 [4]  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!