Bitcoin Forum
May 04, 2024, 06:23:36 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Bergen 18. februar  (Read 3695 times)
sturle (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1437
Merit: 1002

https://bitmynt.no


View Profile WWW
February 13, 2015, 11:54:13 AM
Last edit: February 13, 2015, 12:40:34 PM by sturle
 #1

Eg skal til Bergen ein tur i vinterferien, og tenkte å arrangere eit lite treff når eg likevel er der.   For eit år sidan heldt eg foredrag på Studentersamfunnet i Bergen, og vart overraska over kor mange som kom og slo av ein prat etterpå.  Eg vonar det kjem like mange denne gongen!

Tid: Onsdag 18. februar klokka 18 til det stenger.
Stad: Henrik øl- og vinstove eller Konrads kåk dersom Henriks vert for bråkete.
Agenda: Mva og skatt er det som opptek meg mest om dagen, men ordet er fritt!

Legg gjerne att ei melding i tråden her om du har tenkt å komme, slik at eg får ein idè om kor mange vi vert, og annonser gjerne i større fora.

Eg vurderer å kontakte media om mva-problemet, med ei svært god sak: Skatt vest har innført dobbel mva ved bruk av bitcoin som betalingsmiddel.  Dersom vi vert mange vil eg gjerne invitere ei avis til treffet for å fortelle om problema, med atterhald om at dei spør kvar enkelt som er til stades før dei publiserer bilete eller annan info.  Nettopp skatteproblematikk gjer at mange ynskjer å halde låg profil, og det har eg all mogeleg respekt for.  Det er faktisk eit poeng i seg sjølv at Skatteetaten held mykje av aktiviteten under jorda ved å gjere det umogeleg å rekne på skattemessige konsekvensar av mange former for handel med bitcoin.

Sjå https://bitmynt.no for veksling av bitcoin mot norske kroner.  Trygt, billig, raskt og enkelt sidan 2010.
I buy with EUR and other currencies at a fair market price when you want to sell.  See http://bitmynt.no/eurprice.pl
Warning: "Bitcoin" XT, Classic, Unlimited and the likes are scams. Don't use them, and don't listen to their shills.
"I'm sure that in 20 years there will either be very large transaction volume or no volume." -- Satoshi
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
capsqrl
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 444
Merit: 250



View Profile
February 13, 2015, 12:43:32 PM
 #2

Glad for dette initiativet, jeg kommer. Greit for oss som ikke kan dra til Oslo på meetup-en som er der to dager senere :-)

Norsk Bitcoin-bruker? Kom til /r/BitcoinNO på reddit!
gersin67
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 5
Merit: 0


View Profile
February 13, 2015, 08:59:19 PM
 #3

Har ventet på dette - jeg blir med. Det var noen få som var interessert i å ta en Meetup i fjor men det gikk desverre ikke. Kanskje en ide er å legge møtet ut på Meetup.com ?
jalgroy
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 1
Merit: 0


View Profile
February 15, 2015, 01:51:57 AM
 #4

Jeg kommer! Bra å se at det skjer noe i Bergen også.
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!