Bitcoin Forum
October 29, 2020, 03:03:32 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 0.20.0 [Torrent]
 
  Home Help Search Login Register More  
  Show Posts
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 »
481  Local / Ekonomi / 2020 Bitcoin Yılı olabilir mi ? on: February 26, 2018, 08:42:19 PM
Herkesin beklentisi 2018 yılında bitcoinin yükseleceğidir.Fakat herkes bilmeli ki öyle olmayabilir.Her ihtimal mümkün ve yanılma payı olabilir.2018 değilde 2020 yılı bitcoinin yılı ise ? Çünkü 2020 'de yarılanma var.
Bunu kimse bilemeyeceği gibi 2018'in de bitcoin yılı olduğunu bilemeyiz.
2018 LANETLİ BİR YIL MI OLACAK ?
482  Local / Türkçe (Turkish) / Pump ve Dump yapan bitcoin adresini buldum :D on: February 24, 2018, 11:11:26 PM
Adres = 3D2oetdNuZUqQHPJmcMDDHYoqkyNVsFk9r (160 k bitcoin var)

Bu aralar çok gir-çık olmuş en sonunda yakaladım insafsızı  Grin Grin

483  Local / Ekonomi / Re: Bitcoin 2 ay içinde 10.000 tl'nin altına inebilir! on: February 24, 2018, 10:36:52 PM
O 5000 dolar gelecekkk !!  Grin
484  Local / Ekonomi / Re: 2018 Ocak - Şubat ayından itibaren BTC -ABD 'de Resmi Olacakmış? on: February 24, 2018, 05:14:00 PM
yav he he bi siz akıllısınız ya.Şubat ayı içerisinde Abd'den çok olumlu haberler geldi.Geçen ki oturumda dediler ki Abd vatandaşlarınaaaaaa bitcoin-blockchain eğitimi verelim.Buda demek oluyor ki benim tahminim doğru çıktı ve resmi boyut kazanacaktır er yada geç.Abd umrumda değil sadece duyumdu öyle yazdım boşverin gitsin ama gene de haklı çıktım isteyen baksın geçen ki oturumda neler söylenmiş..
485  Local / Ekonomi / Re: Segwit / Lightning Network Tartışma Alanı on: February 24, 2018, 01:25:08 PM
İyi bari segwit biraz yayılmaya başkadı.Kaplumbağa daha hızlı gider bizim bu dijital devrim dediğimiz bitcoinden ama neyseeeee diyelim 0.o
486  Local / Ekonomi / Re: BTC/USD ve BTC/TRY Fiyat Takibi, Spekülasyon, Tartışma Alanı on: February 24, 2018, 12:05:42 PM
Bu nedir arkadaş ya,ömrümüz düşüşle geçti sanki.2018 ne lanetli bir yılmış her konuda sadece bitcoin değil.Bu yıl çok şey değişecek gibi geliyor bana.Hem neden 2018 de bitcoin uçsun veya fırlasın ki Huh Bence öyle bişi olacaksa 2020 daha mantıklı değil mi ? Blok yarılanması falan derken o ara uçuş başlatırlar bilemiyorum yani..YTD !!!
487  Local / Ekonomi / Re: BTC/USD ve BTC/TRY Fiyat Takibi, Spekülasyon, Tartışma Alanı on: February 23, 2018, 10:26:11 PM


moral bozmayayım ama grafik gayet net düşecek. grafik fln hikaye diyeceksiniz ama belli bir bandda ilerliyor demekki grafik doğru
Haklısın bende sana katılıyorum biraz daha düşecektir bence.En dip artık 8000 olarak düşünüyorum.
488  Local / Duyurular (Alternatif Kripto-Paralar) / Re: WAVES - En Gelişmiş Kripto-kıymet ve Kitle-fonlama Platformu on: February 22, 2018, 12:18:59 PM
0.25 centten beri alın diyorlar eğer biraz cesaret edip 10 bin lira yatırsaydk şimdiye varmadan eylülde 15 $ olduğunda satsaydık toplam kazancımız 650-700 bin tl olacaktı.Bas bas bağırdılar bana  0.25 den al unut kardeşim diye.Yapmadık şimdi ağlıyoruz doğal olarak Grin
489  Local / Ekonomi / Re: BTC/USD ve BTC/TRY Fiyat Takibi, Spekülasyon, Tartışma Alanı on: February 22, 2018, 10:24:36 AM
Şimdi gerçekten 5000 $ geliyor,kemerleri bağlayın Grin
490  Local / Bitcoin Haberleri / Re: Kripto Paralardan Sorumlu Güney Kore Yetkilisi Ölü Bulundu on: February 21, 2018, 10:21:44 AM
Belli ki güney kore de kaos ortamı oluşturulmaya çalışılıyor.Ortam iyice ısında sonu tehlikeli olacak gibi görünüyor.Devlet ve halk karşı karşıya gelebilir kriptolar yüzünden.Buda büyük bir yankı uyandırır tekrardan piyasada.
491  Local / Ekonomi / Re: ath için zaman yaklaşıyor on: February 21, 2018, 09:44:33 AM
Sen yine yorum yapmaya gelmişsen herkes bilsin ki 5000 $ geliyor.Sonra alıntılarım bu mesajımı.
492  Local / Ekonomi / Re: Giderek artan sahte para haberleri ve bu dolandırıcılara karşı kesin çözüm on: February 20, 2018, 06:40:43 PM
Bitcoin Halklar ile Devletlerin Savaşı olacağa benziyor.Bakalım kazanan kim olacak.Eğer bitcoin yani halklar kazanırsa devletler vergi alamayacak duruma gelip baya güçsüzleşecek.Dünya düzeni sil baştan oluşturulup,yetenekli zeki insanlar ön plana çıkacak.Devletlere ne olacak derseniz bence eskisi gibi israf yapacak paraları olmayacak.Tabi zeki olup bitcoin rezervi tutanlar ayrı  Grin
Bitcoin çok şey değiştirecek çooooooooooooookkk  Smiley
493  Local / Ekonomi / Re: Bitcoin de Tehlike Devam Ediyor on: February 19, 2018, 03:57:59 PM
Malesef ki sağlam bir crash daha göreceğiz gibi geliyor banada.Bu seferki dip 7000 mi olur yoksa insanları delirtip 4900 mü gösterirler bilemiyorum.Ama bitmedi daha sanki :/ umarım yanılırım..
494  Local / Duyurular (Alternatif Kripto-Paralar) / Re: WAVES - En Gelişmiş Kripto-kıymet ve Kitle-fonlama Platformu on: February 19, 2018, 03:50:54 PM
Arkadaşlar ben hala eski arayüzü kullanıyorum.Yeni arayüze tam geçiş sağlandı mı ? Nereden ulaşabilirim ? Teşekkrler

google chrome üzerinden kullanıyorsanız lite client eski versiyon.

beta.wavesplatform.com üstünden yeni versiyon arayüze geçiş yapabilirsiniz veya internetten client programlarını indirmeniz gerekecektir.


Google chrome,uygulamalar bölümünden kullanıyorum evet.Peki eskiyi kullanmamın bir tehlikesi olur mu? Wavesleri nerede tutarsak mantıklı olur ? Tşkler

o gördükleriniz sadece ara yüz, her ikiside tek platformda tutuluyor.

bunu bankamatik banka gibi düşünün. mecidiyeköyden de para çekebilirsiniz, istanbulun diğer ucu beylikdüzünden de hepsi tek merkeze bağlı. ikisini de kullabilirsiniz, gözünüz ardınızda kalmasın. sadece başta verilen seed kelimelerini dijital ortama koymayın, kimseyle paylaşmayın.
Çok teşekkürler anlatım için mertinizi verdim Smiley
495  Local / Duyurular (Alternatif Kripto-Paralar) / Re: WAVES - En Gelişmiş Kripto-kıymet ve Kitle-fonlama Platformu on: February 19, 2018, 12:42:51 PM
Arkadaşlar ben hala eski arayüzü kullanıyorum.Yeni arayüze tam geçiş sağlandı mı ? Nereden ulaşabilirim ? Teşekkrler

google chrome üzerinden kullanıyorsanız lite client eski versiyon.

beta.wavesplatform.com üstünden yeni versiyon arayüze geçiş yapabilirsiniz veya internetten client programlarını indirmeniz gerekecektir.


Google chrome,uygulamalar bölümünden kullanıyorum evet.Peki eskiyi kullanmamın bir tehlikesi olur mu? Wavesleri nerede tutarsak mantıklı olur ? Tşkler
496  Local / Duyurular (Alternatif Kripto-Paralar) / Re: WAVES - En Gelişmiş Kripto-kıymet ve Kitle-fonlama Platformu on: February 19, 2018, 09:15:53 AM
Arkadaşlar ben hala eski arayüzü kullanıyorum.Yeni arayüze tam geçiş sağlandı mı ? Nereden ulaşabilirim ? Teşekkrler
497  Local / Alternatif Kripto-Paralar / Re: Vitalik yine uyardi on: February 19, 2018, 09:12:52 AM
Ben hep diyorum bu vitalik ya satoshi nakamotonun kendisi yada onu çok iyi tanıyor.Onun ne dediği gerçekten önemli Smiley
498  Local / Bitcoin Haberleri / Re: Gelecekten geldiğini iddia eden Alexander Smith şaşkınlık yarattı! on: February 18, 2018, 10:57:18 AM
Şimdi ki moda da bu mu ? Gelecekten geldim ? Grin
Öyle birşey olsaydı ve bu kişiler gelecekten gelmiş olsalardı,yanlarına elbiselerini falan alabiliyorlarsa başka eşyalarıda alabilirlerdi dimi ? Ozaman yanlarında öyle bir eşya getirirlerdi ki ufak veya basit birşey,şuanki günümüzün teknolojisi olmadığını anlardık zaten.Bunlar boş muhabbet işte gerçeklik payı yok arkadaşlar bir üçkağıt dönüyor sadece.
499  Local / Bitcoin Haberleri / Re: bitcoin yüzünden uzaylı arayamaz olduk on: February 17, 2018, 11:58:23 AM
Kimsede dememiş ki ekran kartıyla nereye btc kazıyorsun kardeş ? Grin  Grin Grin
Eth kazıyor olmasın onlar  Cool
500  Local / Ekonomi / 500x yapan XRP / 120x yapan Eth / 60x yapan Ltc / 10x'de duramayan Btc ? on: February 17, 2018, 08:48:04 AM
Arkadaşlar birşey dikkatimi çekti.Altcoinlere hep laf atıyoruzda şimdi bi bakayım dedim,geçen yıldan bugüne büyük altcoinlerin bitcoinden daha fazla hatta kat be kat büyüdüğünü gördüm.

XRP = 500x

Eth = 120x

Ltc = 60x

Xrp = 50x

Xmr/Dash/etc/zec/iot/neo/eos = 10-20-30x

Gelelim bitcoin agaya Smiley


Bitcoin = 10x (Fakat tutunmakta zorluk çekiyor)

Acaba bir gariplik yok mu ? Sözde bitcoin başı çekmiyor mu Grin bence gariplik şurda başlıyor bitcoinin fiyatı yüksek.Mesela 100 doların 2000-3000 olmasıyla 10.000 bin doların 200.000-300.000 dolar olması aynı şey değil.Tamam kâr olarak orantı olarak aynı ama zor.Çünkü gerçekçi olursak 40-50 bin dolarlar bir ihtimal olabiliri ama bence çoook zor çok zaman lazım gibi.Ama 10 $'lık sağlam bir coin rahat 40-50 oluyor.

Bitcoinin farkı güvenilirliği ve güvenli liman oluşu diyeceğim ama oda yok.20 den 5 e kadar düşürdüler gözümüm önünde.Acaba yeni liman ltc mi olacak ? Siz yinede dikkat edin altcoinler tehlikeli.Lightnin network güncellmesi çoğunu bitirebilir dikkat !! YTD..
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 »
Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!