Bitcoin Forum
May 22, 2024, 05:15:41 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Casascius Fysieke Bitcoins (1 BTC, 10 BTC)  (Read 2404 times)
BTCurious (OP)
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 714
Merit: 504


^SEM img of Si wafer edge, scanned 2012-3-12.


View Profile
October 02, 2012, 11:02:16 PM
Last edit: April 18, 2013, 03:46:58 PM by BTCurious
 #1

Dit zijn Casascius Fysieke Bitcoins, waarbij de sleutel (private key) onder een fraudebestendige holografische sticker op een munt verborgen zit.


Dit zijn de 1 BTC series 2 coins. Dit is de serie munten uit 2012, met een doorzichtig vakje in het hologram waarachter het adres zichtbaar is. Inclusief plastic capsule
1.9 BTC Bitcoin per stuk. Voor 20 of meer, 1.7 BTC per stuk.


Ook heb ik deze zeer zeldzame zilveren munten te koop:

Dit zijn de 10 BTC silver rounds met gold plating. Een munt van 1 troy ounce echt zilver met 10 Bitcoins, waarbij de "B" met de hand verguld is. Deze munten wordt niet meer verkocht door de originele fabrikant, en er zijn er slechts enkele in omloop, en nog veel minder op de markt. Inclusief plastic capsule.
49 BTC per stuk.



Gratis op te halen, of verzenden op kosten van de koper. Onverzekerd verzenden is op risico van de koper. Betaling in Bitcoin of in Nederlandse of Europese bankoverschrijving.

Ik koop/verkoop vaak Bitcoin, en heb dan ook een goede "trust-rating" (feedback) in de Bitcoin community: Bitcoin-OTC. Daar is te zien dat ik zonder problemen meerdere honderden Bitcoins gekocht/verkocht heb.

Ik kan geen paypal accepteren, omdat het verkopen van geld/munten niet mag volgens de paypal gebruiksvoorwaarden. Normaliter is een goede trust-rating voldoende om geen kopersbescherming nodig te hebben, maar als u graag wilt kunt u ook bellen of langskomen om persoonlijk mijn identiteit te bevestigen.

Mqrius' Bitcoins, KvK-nummer 55307442.

Nuntius.Marii@Gmail.com

uglydoll
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 12
Merit: 0


View Profile
November 04, 2012, 09:09:29 AM
 #2

Ik zelf heb de zilveren munt van 10 btc. ben er heel blij mee. het is meer een hebbeding en als je echt in geldnood zit kun je hem altijd wisselen. wie weet wordt het nog veel geld waard  Wink
BTCurious (OP)
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 714
Merit: 504


^SEM img of Si wafer edge, scanned 2012-3-12.


View Profile
November 04, 2012, 04:54:25 PM
 #3

Ik zelf heb de zilveren munt van 10 btc. ben er heel blij mee. het is meer een hebbeding en als je echt in geldnood zit kun je hem altijd wisselen. wie weet wordt het nog veel geld waard  Wink
Nou klinkt dat natuurlijk als mijn eigen waren aanprijzen, maar ze zien er inderdaad heel gaaf uit Cheesy En zeker die Ƀ1 munten zouden veel waard kunnen worden, omdat die serie niet meer te koop is bij casascius zelf Smiley

aadje93
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 308
Merit: 250



View Profile
November 13, 2012, 04:39:28 PM
 #4

Mooi dat je ze verkoopt, maar waarom zou ik ze bij jou kopen als ik vanaf 2 stuks (silver round 10BTC) al goedkoper uit ben in de USA? (32,45 btc ipv jouw 34)

En hoe zit het precies met dat bitcoin value wat "erin" zit?

Is dit een private key die je kan inwisselen voor bitcoins uit de blockchain, en de 1 troy ounce zilver is dan ook nog steeds geld waard....


EDIT:

al heb ik wel intresse in die car magnet:

https://bitcointalk.org/index.php?topic=115525.0 (even voorbeeld van iemand die foto in zn topic heeft)

BTCurious (OP)
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 714
Merit: 504


^SEM img of Si wafer edge, scanned 2012-3-12.


View Profile
January 14, 2013, 11:27:10 PM
Last edit: January 15, 2013, 05:15:43 PM by BTCurious
 #5

Sorry, ik had je reactie niet gezien. Er zijn een paar redenen waarom je ze bij mij zou kopen:
  • Geen kans op gedoe met de douane
  • Snellere verzending
  • Minder verzendkosten
  • Je kunt in Euro betalen
En casascius spreekt natuurlijk geen Nederlands Tongue
Of dat het je waard is is natuurlijk je eigen keuze.

De Bitcoin value die erin zit: Die staat inderdaad op een private key "verstopt" onder het hologram. Los daarvan is inderdaad het zilver ook geld waard.

De car magnet heb ik momenteel niet, hoewel ik die mogelijk binnenkort binnenkrijg.

BTCurious (OP)
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 714
Merit: 504


^SEM img of Si wafer edge, scanned 2012-3-12.


View Profile
February 17, 2013, 09:38:09 PM
Last edit: March 21, 2013, 10:12:52 PM by BTCurious
 #6

Update!
Serie 2 munten zijn nu beschikbaar, met optionele plastic capsules.

Bij mijn weten is dit het enige aanbod op het internet voor originele serie 1 munten(Uitverkocht!), en voor zilveren 10 BTC munten.

Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!