Bitcoin Forum
June 22, 2024, 12:15:38 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Publieke P2Pool in Belgie  (Read 1582 times)
MasterX (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 88
Merit: 10



View Profile
November 13, 2012, 11:07:46 PM
Last edit: November 16, 2012, 08:09:20 PM by MasterX
 #1

De titel zegt alles al.

http://pool.megaxnetwork.com:59332

Hashes zijn welkom!

| Donations: 1MegaXG1bd6mTEQCdAMjVzGexcYrF5LJKv |
PsychoticBoy
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1010


Parental Advisory Explicit Content


View Profile
November 14, 2012, 07:33:20 AM
 #2

Lees ik het nou goed op de site? Vraag je 8% fee om mensen te laten minen op p2pool.
Dit is dan op Deepbit na de duurste pool.

Ik raad mensen die op p2pool willen minen aan p2pool te downloaden en zelfstandig te minen bij p2pool zonder tussenkomst van een service als deze, scheeld je heel veel mine inkomsten  Wink

Groeten
pieppiep
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 1596
Merit: 502


View Profile
November 14, 2012, 07:40:01 AM
 #3

*titel
*hashes
aadje93
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 308
Merit: 250



View Profile
November 14, 2012, 05:31:06 PM
 #4

ten eerste, denk je nou rijk te worden van 8% fee? nee. 1% fee mischien op zn hoogst win je wat aan je trekt niemand aan zo. Leuk dat je efficiency hoog is, je uptime van 0,16 days zegt mij al genoeg.

2. Even een portforward doen en je kan zelf p2pnode minen (hoeft niet eens 9332 te zijn alleen 9333 voor contact met de sharechain).

3. Je hebt gewoon de standaard web static beetje opgeleukt, iedereen die p2pool kent ziet dit meteen. Als je echt serieus een p2pool pool wil gaan starten zoals p2pmining.com of iets dergelijks maak dan wat meer werk van je site en omlaag met die fee. Ook een poortnummer in een domein naam die niet berijkbaar is, is gewoon not-done.... (megaxnetwork.com werkt niet bedoel ik daarmee).

En je thema staat nog helemaal standaard "page one".


Ik raad sterk aan je fee naar 1% te doen en mischien krijg je dan wat mensen die willen minen op je node, maar bijna iedereen die p2pool snapt en bitcoin snapt weet ook wel hoe hij even een portforward moet doen Wink

MasterX (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 88
Merit: 10



View Profile
November 16, 2012, 06:46:04 PM
Last edit: November 16, 2012, 07:12:55 PM by MasterX
 #5

ten eerste, denk je nou rijk te worden van 8% fee? nee. 1% fee mischien op zn hoogst win je wat aan je trekt niemand aan zo. Leuk dat je efficiency hoog is, je uptime van 0,16 days zegt mij al genoeg.

2. Even een portforward doen en je kan zelf p2pnode minen (hoeft niet eens 9332 te zijn alleen 9333 voor contact met de sharechain).

3. Je hebt gewoon de standaard web static beetje opgeleukt, iedereen die p2pool kent ziet dit meteen. Als je echt serieus een p2pool pool wil gaan starten zoals p2pmining.com of iets dergelijks maak dan wat meer werk van je site en omlaag met die fee. Ook een poortnummer in een domein naam die niet berijkbaar is, is gewoon not-done.... (megaxnetwork.com werkt niet bedoel ik daarmee).

En je thema staat nog helemaal standaard "page one".


Ik raad sterk aan je fee naar 1% te doen en mischien krijg je dan wat mensen die willen minen op je node, maar bijna iedereen die p2pool snapt en bitcoin snapt weet ook wel hoe hij even een portforward moet doen Wink
1.) De site is nog steeds in ontwikkeling, de node is ook nog maar pas online vandaar de request voor hashes. En de server fee is mischien wat hoger dan op je eigen p2pool, maar dat is jouw keuze, ik verplicht niemand om op deze node te komen. iedereen is vrij in wat hij doet. De fee staat normaal niet vermeld op de pagina maar ik ben wel zo eerlijk om ze te vermelden. ik had het evengoed niet kunnen doen want niet iedereen die p2pool kent weet dat je de fee op "~/fee" kan terugvinden.
2.) De portforward is een foutje, deze is intussen aangepast. De p2pool stond eerst op mijn desktop, nu staat deze op een dedicated server.
3.) De domein naam is ook een domeinnaam van een "NETWERK" mijn site staat op een totaal ander domein en deze heefd niets te maken met de pool dus ik zie ook het nut niet om ze met elkaar te linken. megax.be en megaxnetwork.com hebben NIETS met elkaar te maken, aangezien deze node momenteel op mijn home netwerk staat heefd deze dus een sub domein van mijn reeds bestaande domeinnaam megaxnetwork.com.
4.) Zoals ik al vermeld heb in punt 1.) de site is nog zwaar in ontwikkeling en is nog ver van volledig klaar. DIT IS EEN TEST!

| Donations: 1MegaXG1bd6mTEQCdAMjVzGexcYrF5LJKv |
MasterX (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 88
Merit: 10



View Profile
November 16, 2012, 07:09:27 PM
 #6

Lees ik het nou goed op de site? Vraag je 8% fee om mensen te laten minen op p2pool.
Dit is dan op Deepbit na de duurste pool.

Ik raad mensen die op p2pool willen minen aan p2pool te downloaden en zelfstandig te minen bij p2pool zonder tussenkomst van een service als deze, scheeld je heel veel mine inkomsten  Wink

Groeten
Niet iedereen is zo handig en zo gemoedwillig om p2pool te draaien. Over de fee kan gediscutieerd worden, maar ik vermeld ze tenminste dat kan je niet van alle public nodes zeggen.
Niemand houd je tegen om elders te minen.
De inkomsten op p2pool zijn zoiezo een pak hoger in een efficiente subpool de fee is bedoeld om server kosten te dekken, aan welke ik zelf nog een aardig centje zal moeten toesteken om ze te kunnen dekken.
Deze publieke node komt na de testfase bij interxion in het datacenter te staan en zal dus een zeer degelijke netwerk verbinding hebben (10Gb fiber) waardoor ik een lage latency kan garanderen.



| Donations: 1MegaXG1bd6mTEQCdAMjVzGexcYrF5LJKv |
MasterX (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 88
Merit: 10



View Profile
November 16, 2012, 07:10:17 PM
 #7

*titel
*hashes
oeps, thx! ;-)

| Donations: 1MegaXG1bd6mTEQCdAMjVzGexcYrF5LJKv |
MasterX (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 88
Merit: 10



View Profile
November 16, 2012, 07:20:25 PM
 #8

Je hebt gewoon de standaard web static beetje opgeleukt, iedereen die p2pool kent ziet dit meteen.
Zie je mij ergens beweren dat dit geen p2pool is?

| Donations: 1MegaXG1bd6mTEQCdAMjVzGexcYrF5LJKv |
aadje93
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 308
Merit: 250



View Profile
November 17, 2012, 08:31:03 AM
 #9

nooit gehoord van een knop genaamd EDIT

En daarnaast kun je ook even dit topic in 2 tabjes openen zodat je alle quotes kunt maken en dan in 1 reactie kunt plaatsen Smiley

Ik wil totaal niet negatief naar je overkomen, maar ik wilde alleen aanwijzen dat het er een beetje onproffesioneel uitziet. En 8% is gewoon veel te veel, er zijn genoeg public nodes met 0% of 0,5% fee. dat maakt jouw super efficiency niet goed. Een beetje verbinding in NL is al vaak 100+% efficiency, ik zit op prut adsl en heb ook vaak rond de 106-110%...

Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!