ten eerste, denk je nou rijk te worden van 8% fee? nee. 1% fee mischien op zn hoogst win je wat aan je trekt niemand aan zo. Leuk dat je efficiency hoog is, je uptime van 0,16 days zegt mij al genoeg.
2. Even een portforward doen en je kan zelf p2pnode minen (hoeft niet eens 9332 te zijn alleen 9333 voor contact met de sharechain).
3. Je hebt gewoon de standaard web static beetje opgeleukt, iedereen die p2pool kent ziet dit meteen. Als je echt serieus een p2pool pool wil gaan starten zoals p2pmining.com of iets dergelijks maak dan wat meer werk van je site en omlaag met die fee. Ook een poortnummer in een domein naam die niet berijkbaar is, is gewoon not-done.... (megaxnetwork.com werkt niet bedoel ik daarmee).
En je thema staat nog helemaal standaard "page one".
Ik raad sterk aan je fee naar 1% te doen en mischien krijg je dan wat mensen die willen minen op je node, maar bijna iedereen die p2pool snapt en bitcoin snapt weet ook wel hoe hij even een portforward moet doen
1.) De site is nog steeds in ontwikkeling, de node is ook nog maar pas online vandaar de request voor hashes. En de server fee is mischien wat hoger dan op je eigen p2pool, maar dat is jouw keuze, ik verplicht niemand om op deze node te komen. iedereen is vrij in wat hij doet. De fee staat normaal niet vermeld op de pagina maar ik ben wel zo eerlijk om ze te vermelden. ik had het evengoed niet kunnen doen want niet iedereen die p2pool kent weet dat je de fee op "~/fee" kan terugvinden.
2.) De portforward is een foutje, deze is intussen aangepast. De p2pool stond eerst op mijn desktop, nu staat deze op een dedicated server.
3.) De domein naam is ook een domeinnaam van een "NETWERK" mijn site staat op een totaal ander domein en deze heefd niets te maken met de pool dus ik zie ook het nut niet om ze met elkaar te linken. megax.be en megaxnetwork.com hebben NIETS met elkaar te maken, aangezien deze node momenteel op mijn home netwerk staat heefd deze dus een sub domein van mijn reeds bestaande domeinnaam megaxnetwork.com.
4.) Zoals ik al vermeld heb in punt 1.) de site is nog zwaar in ontwikkeling en is nog ver van volledig klaar. DIT IS EEN TEST!