Bitcoin Forum
May 04, 2024, 01:26:04 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 [2] 3 »  All
  Print  
Author Topic: Rabobank against bitcoin transactions  (Read 12496 times)
sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
September 07, 2016, 07:13:23 PM
 #21

[...]Ik vermoed juist dat dat het probleem is (een miner die z'n BTC tegen een gereduceerd tarief cash aan Tomcat67 verkoopt, en Tomcat67 die vervolgens die BTC op een exchange tegen het volle pond verkoopt). Daar zijn dus "theoretisch" twee dingen "loos":

1. Belastingontduiking als de inkomsten van de "toegevoegde waarde" van de verkoop op de exchange niet wordt aangegeven en afgedragen; en,
2. Witwassen van de inkomsten van de miner, die z'n BTC direct in cash omzet met de hulp van Tomcat67...

Al met al zou dat allemaal redelijk asociaal zijn; we leven hier in een goed land, maar dat moet dus wel (je raad't al, met belastinggeld) bekostigd worden...

En, Tomcat67, zit ik "in de buurt"?  Grin

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
It is a common myth that Bitcoin is ruled by a majority of miners. This is not true. Bitcoin miners "vote" on the ordering of transactions, but that's all they do. They can't vote to change the network rules.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1714785964
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714785964

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714785964
Reply with quote  #2

1714785964
Report to moderator
Tomcat67
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 3
Merit: 0


View Profile
September 08, 2016, 02:00:05 PM
 #22

[...]Ik vermoed juist dat dat het probleem is (een miner die z'n BTC tegen een gereduceerd tarief cash aan Tomcat67 verkoopt, en Tomcat67 die vervolgens die BTC op een exchange tegen het volle pond verkoopt). Daar zijn dus "theoretisch" twee dingen "loos":

1. Belastingontduiking als de inkomsten van de "toegevoegde waarde" van de verkoop op de exchange niet wordt aangegeven en afgedragen; en,
2. Witwassen van de inkomsten van de miner, die z'n BTC direct in cash omzet met de hulp van Tomcat67...

Al met al zou dat allemaal redelijk asociaal zijn; we leven hier in een goed land, maar dat moet dus wel (je raad't al, met belastinggeld) bekostigd worden...

En, Tomcat67, zit ik "in de buurt"?  Grin

Nee sorry.
Ik ben een vrij nette jongen.
Bij de stortingen gaat het om inkomsten en die zal ik tzt netjes opgeven aan de belastingdienst. Het belastingjaar is echter nog niet eens voorbij dus geef me een kans en plaats me niet in een hoekje?

Ik koop bitcoins en verkoop ze weer met een kleine winst en een stukje risico.

Waar het om gaat is dat de rabo bank kennelijk het belangrijk vind te benadrukken dat ze vinden dat de aankoop van bitcoins risicos met zich meebrengt.
Ik koop al een paar decennnia call opties en er is nog nooit iemand geweest die daar naar gevraagd heeft. Moraal ridders dus.
sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
September 08, 2016, 02:07:11 PM
 #23

[...]Ik vermoed juist dat dat het probleem is (een miner die z'n BTC tegen een gereduceerd tarief cash aan Tomcat67 verkoopt, en Tomcat67 die vervolgens die BTC op een exchange tegen het volle pond verkoopt). Daar zijn dus "theoretisch" twee dingen "loos":

1. Belastingontduiking als de inkomsten van de "toegevoegde waarde" van de verkoop op de exchange niet wordt aangegeven en afgedragen; en,
2. Witwassen van de inkomsten van de miner, die z'n BTC direct in cash omzet met de hulp van Tomcat67...

Al met al zou dat allemaal redelijk asociaal zijn; we leven hier in een goed land, maar dat moet dus wel (je raad't al, met belastinggeld) bekostigd worden...

En, Tomcat67, zit ik "in de buurt"?  Grin

Nee sorry.
Ik ben een vrij nette jongen.
Bij de stortingen gaat het om inkomsten en die zal ik tzt netjes opgeven aan de belastingdienst. Het belastingjaar is echter nog niet eens voorbij dus geef me een kans en plaats me niet in een hoekje?

Ik koop bitcoins en verkoop ze weer met een kleine winst en een stukje risico.

Waar het om gaat is dat de rabo bank kennelijk het belangrijk vind te benadrukken dat ze vinden dat de aankoop van bitcoins risicos met zich meebrengt.
Ik koop al een paar decennnia call opties en er is nog nooit iemand geweest die daar naar gevraagd heeft. Moraal ridders dus.

Dat zeg ik... Ik zeg niet dat jij per definitie de belasting ontduikt, maar het risico is wel degelijk (veel) groter bij BTC (op witwassen e.d.) dan bij call opties (die zijn sowieso - per definitie - geadministreerd, terwijl jij waarschijnlijk jouw BTC cash inkoopt)... Sorry, die vergelijking gaat niet op. "Dubieuze" transactie met de bijbehorende meldingsplicht, dus...

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
Tomcat67
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 3
Merit: 0


View Profile
September 09, 2016, 05:40:35 AM
 #24

[...]Ik vermoed juist dat dat het probleem is (een miner die z'n BTC tegen een gereduceerd tarief cash aan Tomcat67 verkoopt, en Tomcat67 die vervolgens die BTC op een exchange tegen het volle pond verkoopt). Daar zijn dus "theoretisch" twee dingen "loos":

1. Belastingontduiking als de inkomsten van de "toegevoegde waarde" van de verkoop op de exchange niet wordt aangegeven en afgedragen; en,
2. Witwassen van de inkomsten van de miner, die z'n BTC direct in cash omzet met de hulp van Tomcat67...

Al met al zou dat allemaal redelijk asociaal zijn; we leven hier in een goed land, maar dat moet dus wel (je raad't al, met belastinggeld) bekostigd worden...

En, Tomcat67, zit ik "in de buurt"?  Grin

Nee sorry.
Ik ben een vrij nette jongen.
Bij de stortingen gaat het om inkomsten en die zal ik tzt netjes opgeven aan de belastingdienst. Het belastingjaar is echter nog niet eens voorbij dus geef me een kans en plaats me niet in een hoekje?

Ik koop bitcoins en verkoop ze weer met een kleine winst en een stukje risico.

Waar het om gaat is dat de rabo bank kennelijk het belangrijk vind te benadrukken dat ze vinden dat de aankoop van bitcoins risicos met zich meebrengt.
Ik koop al een paar decennnia call opties en er is nog nooit iemand geweest die daar naar gevraagd heeft. Moraal ridders dus.

Dat zeg ik... Ik zeg niet dat jij per definitie de belasting ontduikt, maar het risico is wel degelijk (veel) groter bij BTC (op witwassen e.d.) dan bij call opties (die zijn sowieso - per definitie - geadministreerd, terwijl jij waarschijnlijk jouw BTC cash inkoopt)... Sorry, die vergelijking gaat niet op. "Dubieuze" transactie met de bijbehorende meldingsplicht, dus...

Ik koop geen bitcoins cash in. De rabobank heeft het ook alleen over stortingen en niet over opnames.
Er gaat niet eens geld vanaf een rabobank naar de bitcoin beurzen toe. Slechts ontvangsten worden er op bijgeschreven.

Wel is het me dank zij jou argumenten nu allemaal een stuk duidelijker en kan ik een vorm van begrip opbrengen.
Ik heb dan ook besloten open kaart te spelen met Rabobank (op mijn strategie na dan want ik heb geen behoefte aan een bankmedewerker die mijn truukje zelf gaat uithalen).
Ik heb er geen moeite mee als de fiscus me wil beoordelen maar als de rabobank mijn rekening sluit omdat er een vermoeden is dat het hier om zwart geld en of terrorisme gaat...
Tja als dat gebeurt dan blijf ik erbij dat het moraal ridders zijn Smiley
sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
September 09, 2016, 07:15:39 AM
Last edit: September 09, 2016, 07:25:46 AM by sbogovac
 #25

[snip] Ik heb er geen moeite mee als de fiscus me wil beoordelen maar als de rabobank mijn rekening sluit omdat er een vermoeden is dat het hier om zwart geld en of terrorisme gaat...
Tja als dat gebeurt dan blijf ik erbij dat het moraal ridders zijn Smiley

Sorry, maar het riekt echt naar witwassen:

Jij doet het wellicht niet bewust/expres maar het "trucje" is welbekend: aangezien jij de BTC inkoopt is de herkomst niet (gemakkelijk) te herleiden. Al zou jij verder alles (incl. jouw belastingopgave) te goeder trouw doen... het blijft (potentieel) witwassen (en de banken hebben daar - terecht - een [preventieve] rol in). Dat heeft niets met "moraalridders" te maken maar met het feit dat de meeste mensen er hier in NL democratisch voor hebben gekozen om in een relatief veilige samenleving te leven. Daar horen nu eenmaal belastingen en instituten bij. Ik vermoed dat de bank (en anders de belastingdienst zeker) de herkomst van jouw "inkoop" zal willen weten...

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
September 09, 2016, 10:48:16 AM
 #26

[...]Gaat ze geen ene fuck aan. Alleen omdat law enforcement te achterlijk is om te kunnen zien of het witwassen is betekend niet dat ze mensen in hun vrijheden mogen gaan beperken. Het kan mij echt niet schelen waar jij het naar vind ruiken. Bewijs of GTFO.

Je moet geen wetten in het wetboek van strafrecht opnemen die je niet kunt handhaven. En handhaven door iedereen op voorbaat als verdacht aan te schrijven is de politiestaat approach. Have fun living here.

Those Who Sacrifice Liberty For Security Deserve Neither. Mensen zoals jij zijn de oorzaak dat deze crap bestaat.

Wat een (puberale?) onzin (hoop ik). Er is gerede twijfel en dan mag er onderzoek plaats vinden (er wordt hier helemaal niemand, laat staan "iedereen op voorbaat als verdacht" aangemerkt).

We leven in de meest egalitaire, vrije samenleving ooit. (Niet dat er niet een heleboel voor verbetering vatbaar is...)

PS. enne "mensen zoals jij"?!? Brrrrr, da's pas eng (denken).

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
September 10, 2016, 08:40:52 AM
Last edit: September 10, 2016, 11:54:11 AM by sbogovac
 #27

[...] We leven in de meest egalitaire, vrije samenleving ooit. (Niet dat er niet een heleboel voor verbetering vatbaar is...)

PS. enne "mensen zoals jij"?!? Brrrrr, da's pas eng (denken).
Mensen zoals jij die denkt dat we in de meest elitaire vrije samenleving ooit leven. Ik zal je vertellen, de keizer heeft geen kleren aan.

Ach man (maar volgens mij moet ik zeggen: kind), hou toch op. U heeft absoluut geen historisch besef noch benul (of dankbaarheid) in wat voor samenleving u het voorrecht hebt te mogen leven.

PS als u niet eens het verschil weet tussen een egalitaire en elitaire samenleving is deze discussie duidelijk te hoog gegrepen voor u.

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
Yoshi Livo
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 544
Merit: 282



View Profile
September 10, 2016, 11:59:45 AM
 #28

[...] We leven in de meest egalitaire, vrije samenleving ooit. (Niet dat er niet een heleboel voor verbetering vatbaar is...)

PS. enne "mensen zoals jij"?!? Brrrrr, da's pas eng (denken).
Mensen zoals jij die denkt dat we in de meest elitaire vrije samenleving ooit leven. Ik zal je vertellen, de keizer heeft geen kleren aan.

Ach man (maar volgens mij moet ik zeggen: kind), hou toch op. U heeft absoluut geen historisch besef noch benul (of dankbaarheid) in wat voor samenleving u het voorrecht hebt te mogen leven. Ga (alstublieft) buiten spelen.

PS als u niet eens het verschil weet tussen een egalitaire en elitaire samenleving is deze discussie duidelijk te hoog gegrepen voor u.

Tuurlijk wat zijn we toch vrij met zen allen, als we maar wel meebetalen aan oorlogsmisdaden over de hele wereld en onze accijns op benzine netjes afdragen mogen we in alle vrijheid zo egoistisch als we maar willen de planeet voor toekomstige generaties volledig naar de klote helpen JOEPIE! Denken dat je nu in een vrije samenleving woont is heel normaal, want in de geschiedenis van de mensheid zijn we nog nooit zo dicht bij vrijheid geweest als nu, maar we zijn er nog lang niet. Ik leef nu inmiddels 2 jaar zonder bankrekening omdat ik geen bijdrage wil leveren aan een kartel wat uit rendementsdenken alles wat mooi is vernietigd. Mijn advies is dan ook, laat alle banken lekker de kanker krijgen, sluit al; je rekeningen en schrijf al je schuldeisers aan dat je uit gemoedsbezwaren bent gestopt met het hanteren van een euro en dat alleen bitcointransacties mogelijk zijn met jouw natuurlijk persoon. Stort iedere maand bitcoins op een aparte rekening zodat je kan aantonen in een rechtbank dat je solvabel bent en laat het kutsysteem van monetaire apartheid de rest maar lekker zelf uitzoeken.
sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
September 10, 2016, 12:37:13 PM
 #29

[...] Tuurlijk wat zijn we toch vrij met zen allen, als we maar wel meebetalen aan oorlogsmisdaden over de hele wereld en onze accijns op benzine netjes afdragen mogen we in alle vrijheid zo egoistisch als we maar willen de planeet voor toekomstige generaties volledig naar de klote helpen JOEPIE! Denken dat je nu in een vrije samenleving woont is heel normaal, want in de geschiedenis van de mensheid zijn we nog nooit zo dicht bij vrijheid geweest als nu, maar we zijn er nog lang niet. [...]

Mooi samengevat (vooral die laatste zin is hetgeen ik bedoel).

[...] Ik leef nu inmiddels 2 jaar zonder bankrekening omdat ik geen bijdrage wil leveren aan een kartel wat uit rendementsdenken alles wat mooi is vernietigd. Mijn advies is dan ook, laat alle banken lekker de kanker krijgen, sluit al; je rekeningen en schrijf al je schuldeisers aan dat je uit gemoedsbezwaren bent gestopt met het hanteren van een euro en dat alleen bitcointransacties mogelijk zijn met jouw natuurlijk persoon. Stort iedere maand bitcoins op een aparte rekening zodat je kan aantonen in een rechtbank dat je solvabel bent en laat het kutsysteem van monetaire apartheid de rest maar lekker zelf uitzoeken.

En ik respecteer uw bewuste keuze (u accepteert daar immers ook de consequenties van uw handelen mee).

PS wel jammer dat u die verschrikkelijke ziekte denkt te moeten gebruiken om uw punt te maken, dat had ik nou persoonlijk net liever iets anders gezien...

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
Yoshi Livo
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 544
Merit: 282



View Profile
September 10, 2016, 01:29:42 PM
 #30

[...] Tuurlijk wat zijn we toch vrij met zen allen, als we maar wel meebetalen aan oorlogsmisdaden over de hele wereld en onze accijns op benzine netjes afdragen mogen we in alle vrijheid zo egoistisch als we maar willen de planeet voor toekomstige generaties volledig naar de klote helpen JOEPIE! Denken dat je nu in een vrije samenleving woont is heel normaal, want in de geschiedenis van de mensheid zijn we nog nooit zo dicht bij vrijheid geweest als nu, maar we zijn er nog lang niet. [...]

Mooi samengevat (vooral die laatste zin is hetgeen ik bedoel).

[...] Ik leef nu inmiddels 2 jaar zonder bankrekening omdat ik geen bijdrage wil leveren aan een kartel wat uit rendementsdenken alles wat mooi is vernietigd. Mijn advies is dan ook, laat alle banken lekker de kanker krijgen, sluit al; je rekeningen en schrijf al je schuldeisers aan dat je uit gemoedsbezwaren bent gestopt met het hanteren van een euro en dat alleen bitcointransacties mogelijk zijn met jouw natuurlijk persoon. Stort iedere maand bitcoins op een aparte rekening zodat je kan aantonen in een rechtbank dat je solvabel bent en laat het kutsysteem van monetaire apartheid de rest maar lekker zelf uitzoeken.

En ik respecteer uw bewuste keuze (u accepteert daar immers ook de consequenties van uw handelen mee).

PS wel jammer dat u die verschrikkelijke ziekte denkt te moeten gebruiken om uw punt te maken, dat had ik nou persoonlijk net liever iets anders gezien...

Dat laatste geef ik jou dan weer groot gelijk in en dat woord gebruik ik zelden, maar dit thema ligt bij mij zo gevoelig dat ik het me dit jargon permitteerde. Ik zie de betreffende bedrijven namelijk ook als de kanker van de wereld, dus wat mij betreft mogen ze er dan ook aan overlijden.
onlinedragon
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 1036
Merit: 501


View Profile
September 10, 2016, 04:25:18 PM
 #31

[...] Tuurlijk wat zijn we toch vrij met zen allen, als we maar wel meebetalen aan oorlogsmisdaden over de hele wereld en onze accijns op benzine netjes afdragen mogen we in alle vrijheid zo egoistisch als we maar willen de planeet voor toekomstige generaties volledig naar de klote helpen JOEPIE! Denken dat je nu in een vrije samenleving woont is heel normaal, want in de geschiedenis van de mensheid zijn we nog nooit zo dicht bij vrijheid geweest als nu, maar we zijn er nog lang niet. [...]

Mooi samengevat (vooral die laatste zin is hetgeen ik bedoel).

[...] Ik leef nu inmiddels 2 jaar zonder bankrekening omdat ik geen bijdrage wil leveren aan een kartel wat uit rendementsdenken alles wat mooi is vernietigd. Mijn advies is dan ook, laat alle banken lekker de kanker krijgen, sluit al; je rekeningen en schrijf al je schuldeisers aan dat je uit gemoedsbezwaren bent gestopt met het hanteren van een euro en dat alleen bitcointransacties mogelijk zijn met jouw natuurlijk persoon. Stort iedere maand bitcoins op een aparte rekening zodat je kan aantonen in een rechtbank dat je solvabel bent en laat het kutsysteem van monetaire apartheid de rest maar lekker zelf uitzoeken.

En ik respecteer uw bewuste keuze (u accepteert daar immers ook de consequenties van uw handelen mee).

PS wel jammer dat u die verschrikkelijke ziekte denkt te moeten gebruiken om uw punt te maken, dat had ik nou persoonlijk net liever iets anders gezien...

Dat laatste geef ik jou dan weer groot gelijk in en dat woord gebruik ik zelden, maar dit thema ligt bij mij zo gevoelig dat ik het me dit jargon permitteerde. Ik zie de betreffende bedrijven namelijk ook als de kanker van de wereld, dus wat mij betreft mogen ze er dan ook aan overlijden.
Je probeert wel erg deftig te praten voor iemand die met zulke ziektes spot. Blijkbaar lastig fatsoenlijk gesprek te voeren dus doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.
Yoshi Livo
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 544
Merit: 282



View Profile
September 10, 2016, 05:17:34 PM
 #32

[...] Tuurlijk wat zijn we toch vrij met zen allen, als we maar wel meebetalen aan oorlogsmisdaden over de hele wereld en onze accijns op benzine netjes afdragen mogen we in alle vrijheid zo egoistisch als we maar willen de planeet voor toekomstige generaties volledig naar de klote helpen JOEPIE! Denken dat je nu in een vrije samenleving woont is heel normaal, want in de geschiedenis van de mensheid zijn we nog nooit zo dicht bij vrijheid geweest als nu, maar we zijn er nog lang niet. [...]

Mooi samengevat (vooral die laatste zin is hetgeen ik bedoel).

[...] Ik leef nu inmiddels 2 jaar zonder bankrekening omdat ik geen bijdrage wil leveren aan een kartel wat uit rendementsdenken alles wat mooi is vernietigd. Mijn advies is dan ook, laat alle banken lekker de kanker krijgen, sluit al; je rekeningen en schrijf al je schuldeisers aan dat je uit gemoedsbezwaren bent gestopt met het hanteren van een euro en dat alleen bitcointransacties mogelijk zijn met jouw natuurlijk persoon. Stort iedere maand bitcoins op een aparte rekening zodat je kan aantonen in een rechtbank dat je solvabel bent en laat het kutsysteem van monetaire apartheid de rest maar lekker zelf uitzoeken.

En ik respecteer uw bewuste keuze (u accepteert daar immers ook de consequenties van uw handelen mee).

PS wel jammer dat u die verschrikkelijke ziekte denkt te moeten gebruiken om uw punt te maken, dat had ik nou persoonlijk net liever iets anders gezien...

Dat laatste geef ik jou dan weer groot gelijk in en dat woord gebruik ik zelden, maar dit thema ligt bij mij zo gevoelig dat ik het me dit jargon permitteerde. Ik zie de betreffende bedrijven namelijk ook als de kanker van de wereld, dus wat mij betreft mogen ze er dan ook aan overlijden.
Je probeert wel erg deftig te praten voor iemand die met zulke ziektes spot. Blijkbaar lastig fatsoenlijk gesprek te voeren dus doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.

Bedankt voor je enorm constructieve bijdrage aan deze discussie. Ik was bijna vergeten dat ik op bitcointalk zat, maar je hebt het niveau weer prachtig gecompenseerd. Ik spot niet met een ziekte, ik wens oprecht dat deze bedrijfstak een langzame pijnlijke dood zal sterven en kies daarom bewust voor het gebruik van het woord kanker.
onlinedragon
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 1036
Merit: 501


View Profile
September 10, 2016, 08:26:49 PM
 #33

[...] Tuurlijk wat zijn we toch vrij met zen allen, als we maar wel meebetalen aan oorlogsmisdaden over de hele wereld en onze accijns op benzine netjes afdragen mogen we in alle vrijheid zo egoistisch als we maar willen de planeet voor toekomstige generaties volledig naar de klote helpen JOEPIE! Denken dat je nu in een vrije samenleving woont is heel normaal, want in de geschiedenis van de mensheid zijn we nog nooit zo dicht bij vrijheid geweest als nu, maar we zijn er nog lang niet. [...]

Mooi samengevat (vooral die laatste zin is hetgeen ik bedoel).

[...] Ik leef nu inmiddels 2 jaar zonder bankrekening omdat ik geen bijdrage wil leveren aan een kartel wat uit rendementsdenken alles wat mooi is vernietigd. Mijn advies is dan ook, laat alle banken lekker de kanker krijgen, sluit al; je rekeningen en schrijf al je schuldeisers aan dat je uit gemoedsbezwaren bent gestopt met het hanteren van een euro en dat alleen bitcointransacties mogelijk zijn met jouw natuurlijk persoon. Stort iedere maand bitcoins op een aparte rekening zodat je kan aantonen in een rechtbank dat je solvabel bent en laat het kutsysteem van monetaire apartheid de rest maar lekker zelf uitzoeken.

En ik respecteer uw bewuste keuze (u accepteert daar immers ook de consequenties van uw handelen mee).

PS wel jammer dat u die verschrikkelijke ziekte denkt te moeten gebruiken om uw punt te maken, dat had ik nou persoonlijk net liever iets anders gezien...

Dat laatste geef ik jou dan weer groot gelijk in en dat woord gebruik ik zelden, maar dit thema ligt bij mij zo gevoelig dat ik het me dit jargon permitteerde. Ik zie de betreffende bedrijven namelijk ook als de kanker van de wereld, dus wat mij betreft mogen ze er dan ook aan overlijden.
Je probeert wel erg deftig te praten voor iemand die met zulke ziektes spot. Blijkbaar lastig fatsoenlijk gesprek te voeren dus doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.

Bedankt voor je enorm constructieve bijdrage aan deze discussie. Ik was bijna vergeten dat ik op bitcointalk zat, maar je hebt het niveau weer prachtig gecompenseerd. Ik spot niet met een ziekte, ik wens oprecht dat deze bedrijfstak een langzame pijnlijke dood zal sterven en kies daarom bewust voor het gebruik van het woord kanker.
Zullen we over niveau het maar niet hebben anders zou je met een andere verwoording komen. Je manier van praten roept reacties op wat overigens weggewuifd word door kinderlijk te beginnen over constructieve bijdragen. Ik geef me mening net als jij dat doet dus zal dat ook zeker niet laten. Bovendien zijn jou zogenoemde tips ook niet echt iets waar een verstandig denkend mens mee verder komt.
findftp
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1022
Merit: 1006

Delusional crypto obsessionist


View Profile
September 14, 2016, 01:50:30 PM
Last edit: September 14, 2016, 02:58:24 PM by findftp
 #34

When the "Ethical commission" of Rabobank limited the possibilities to buy bitcoin from bitonic around November 2013th I quit my account there and moved to ABN amro.
When they called me to ask why, I told them to go fuck themselves

Never had any problem (yet) with ABN afterwards

I suggest you do the same, also when they ask you why.

edit: OMG, I became legendary...
Axente
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 279
Merit: 250



View Profile
September 19, 2016, 07:38:17 AM
 #35

When the "Ethical commission" of Rabobank limited the possibilities to buy bitcoin from bitonic around November 2013th I quit my account there and moved to ABN amro.
When they called me to ask why, I told them to go fuck themselves

Never had any problem (yet) with ABN afterwards

I suggest you do the same, also when they ask you why.

edit: OMG, I became legendary...

Congrats on the legendary.

I did only a few transfers so far in and out of my account and didnt have any problems yet with them.

1200wd
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 10
Merit: 0


View Profile WWW
October 21, 2016, 02:36:18 PM
 #36

I have the same experiences with the Rabobank, they threatened to close my account just for sending money back and forth to a bitcoin company. The Rabobank told me in back in 2015 they did not want to be involved in any transaction which had anything to do with bitcoin trading. If I would have traded weapons it would be no problem for the Rabobank, but bitcoins are far more criminal of course...

The ING also had questions, but after I explained it was no problem to continue.
sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
November 18, 2016, 03:34:09 PM
 #37

Strange, I had no problems with buying or selling bitcoins to my Rabobank. Maybe It's because I used small amounts.

Not maybe, but for sure...

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
Everan426
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 28
Merit: 0


View Profile
December 08, 2016, 09:20:59 AM
 #38

Why don't people use cash then? is it so scarce in nedarland? Other than the risk of your cash being robbed, i think it is perfect for bitcoin trading. Yes, I admit it that trading cash is a bit dangerous.
sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
December 08, 2016, 11:13:52 AM
 #39

Why don't people use cash then? is it so scarce in nedarland? Other than the risk of your cash being robbed, i think it is perfect for bitcoin trading. [...]

Omdat het gedoe is. Als ik naar mijn "uurtarief" kijk ben ik al een paar honderd euro "kwijt" alleen al omdat ik ervoor "de deur uit" moet...

Maar ieder z'n ding...  Grin

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
BitgamblerZ
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 36
Merit: 0


View Profile WWW
February 10, 2017, 07:17:41 PM
 #40

Lijkt wel een universiteit hier met die dure woorden...

kerel lekker naar een digitale bank gaan bijv. een knab.
Nooit gezeik mee gehad, transacties over 100k.

PS. dit wil niet zeggen dat ik 100btc heb Smiley.

Pages: « 1 [2] 3 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!