Cloud Mining is eigenlijk niet de moeite waard bovendien duurt het een eeuwigheid voor je de investering hebt terugverdient. Zou anders eens deze recensie lezen van the Merkle over Genesis-Mining
http://themerkle.com/genesis-mining-review/.
Het ligt er helemaal aan wanneer je instapt.
Sommige cloudminers passen zich op de btc prijs aan. Anderen laten je weer minen met de hashrate's waar je geen donder aan hebt.
2 x een videokaart van hoog kaliber zal je waarschijnlijk 2 x zo veel opleveren.Het kost zelf wat tijd om erachter te komen wat precies lekker mined op je system, dit geauwhoer neemt cloud mining je uit handen.
Ik heb zelf een pakket bij genesis, maar het duurt heel lang voordat ik profit maak.
Kan me niet voorstellen dat cloudmining gunstig is, en als ik het lees in de voorwaarde: Contract belooft geen winst.
Jou pakket kan in de toekomst meer of minder opleveren.
Als je dan een 2jarig contract ondertekent. loop je mooi achter de feiten aan met een 2 jarig contract.
Er is een service die hetzelfde doet op korte termijn. moet je wel 2 flink veel btc tegen aan gooien.
succes !
Thuis minen in Nederland en Belgie is helaas te duur (23 tot 26+cent kwh), na aanschaf van de prijzige hardware begint het verlies pas echt.
Elk uur dat je miner aanstaat verlies je alleen maar geld omdat de stroonkosten hoger zijn dan de opbrengsten.
Kan je op magische manier minen voor 8 eurocent kwh, dan zeg ik
JA! ga thuis minen, maar ga niet beknibbelen op 2e rangs onderdelen, alles moet top spul zijn (kabels, voedingen, GPU`s, of laatste gen Asics).
Iemand ervaring met supermining.website?
Moet haast wel een scam site zijn. Ze geven je gratis 0.00000050 BTC/min via Cloud Mining.
Supermining heeft geen echte miners, het is een hypi systeem
Ga gewoon voor echte miners, zoals hashflair of nog beter Genesis Mining.
Van die laatste kan ik met 100% zekerheid zeggen dat ze de miners daadwerkelijk hebben staan.