Bitcoin Forum
April 23, 2024, 06:26:37 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Toename of stagnatie Bitcoin gebruik Nederland  (Read 2464 times)
onlinehandelen (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 97
Merit: 10

Win free bitcoins every hour!


View Profile WWW
February 17, 2017, 04:45:49 AM
 #1

Beste bitcointalk community,

Ik woon al een tijdje niet meer in Nederland, check af en toe wel Nederlands nieuws nog maar ik vroeg mij af zoals de titel al aangeeft: bitcoin gebruik in Nederland, neemt dat toe of af? Ik weet wel dat thuisbezorgd enzo nu met btc werken, maar kunnen we bijvoorbeeld al bij de Bijenkorf betalen met btc of is dit nog een verre toekomst droom?  Bij voorbaat dank aan allen die mij updaten over bitcoin gebruik in Nl.

https://www.onlinehandelen.com De beste broker en crypto exchanges vergelijkingswebsite
1713896797
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713896797

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713896797
Reply with quote  #2

1713896797
Report to moderator
1713896797
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713896797

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713896797
Reply with quote  #2

1713896797
Report to moderator
No Gods or Kings. Only Bitcoin
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1713896797
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713896797

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713896797
Reply with quote  #2

1713896797
Report to moderator
1713896797
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713896797

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713896797
Reply with quote  #2

1713896797
Report to moderator
brobbel
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 966
Merit: 342


View Profile
February 17, 2017, 05:25:10 AM
 #2

Beste bitcointalk community,

Ik woon al een tijdje niet meer in Nederland, check af en toe wel Nederlands nieuws nog maar ik vroeg mij af zoals de titel al aangeeft: bitcoin gebruik in Nederland, neemt dat toe of af? Ik weet wel dat thuisbezorgd enzo nu met btc werken, maar kunnen we bijvoorbeeld al bij de Bijenkorf betalen met btc of is dit nog een verre toekomst droom?  Bij voorbaat dank aan allen die mij updaten over bitcoin gebruik in Nl.

Om je een indruk te geven van de acceptatie: http://www.watisbitcoin.nl/uitgeven.php

Vind het moeilijk om een inschatting te maken over toe- of afname. Zelf heb ik de indruk dat het toeneemt, ben zelf na een valse start in 2014 pas vorig jaar actiever geworden. Dus op microniveau is het gebruik in ieder geval toegenomen  Grin
peterspijzer
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 499
Merit: 304


View Profile
February 18, 2017, 08:28:23 PM
 #3

mee eens....

1)
ik ben van mening dat als er een winkel is, die bitcoins accepteert,
dat die winkel dan niet ineens GEEN bitcoins meer gaat accepteren

2)
soms een berichtje in de media, dat brengt wellicht geïnteresseerden op de been,
alsmede mensen die van een gokje houden, of lieden die "beetje mee willen doen"

als je kijkt naar het koersverloop, denk ik dat het geen ponzi'scheme is,
anders was het allemaal wel in 1x in elkaar geklapt, hoewel er wél wat
"walvissen" zijn die bij een hoge bitcoinkoers ineens gaan cashen,
resultaat: forse koersval van 20%, 6 weken geleden

in de grote steden in china is BTC bijna de gewoonste zaak, of ben ik abuis?

https://coinmap.org/#/world/28.30438068/13.00781250/2
Hendrik1985
Member
**
Offline Offline

Activity: 67
Merit: 10

@DCORP


View Profile WWW
May 24, 2017, 10:56:35 AM
 #4

Beste bitcointalk community,

Ik woon al een tijdje niet meer in Nederland, check af en toe wel Nederlands nieuws nog maar ik vroeg mij af zoals de titel al aangeeft: bitcoin gebruik in Nederland, neemt dat toe of af? Ik weet wel dat thuisbezorgd enzo nu met btc werken, maar kunnen we bijvoorbeeld al bij de Bijenkorf betalen met btc of is dit nog een verre toekomst droom?  Bij voorbaat dank aan allen die mij updaten over bitcoin gebruik in Nl.


Wat ik je wel kan vertellen, is dat bijvoorbeel Litebit.eu er 1500 klanten per dag bij krijgt, die kunnen de vraag zowat niet aan, het kunnen betalen met BItcoin of andere coins vind ik nog wat tegenvallen maar dat gaat natuurlijk wel komen als iedereen maar BTC blijft kopen.

Er zijn ook wel sites waar je kunt zien waar je met BTC kan betalen, welke coins heb je zelf allemaal of alleen BTC?

Hendrik1985
Member
**
Offline Offline

Activity: 67
Merit: 10

@DCORP


View Profile WWW
May 24, 2017, 11:13:13 AM
 #5

mee eens....

1)
ik ben van mening dat als er een winkel is, die bitcoins accepteert,
dat die winkel dan niet ineens GEEN bitcoins meer gaat accepteren

2)
soms een berichtje in de media, dat brengt wellicht geïnteresseerden op de been,
alsmede mensen die van een gokje houden, of lieden die "beetje mee willen doen"

als je kijkt naar het koersverloop, denk ik dat het geen ponzi'scheme is,
anders was het allemaal wel in 1x in elkaar geklapt, hoewel er wél wat
"walvissen" zijn die bij een hoge bitcoinkoers ineens gaan cashen,
resultaat: forse koersval van 20%, 6 weken geleden

in de grote steden in china is BTC bijna de gewoonste zaak, of ben ik abuis?

https://coinmap.org/#/world/28.30438068/13.00781250/2


Ja klopt helemaal wat dat betreft loopt Nederland achter bij landen als China, waar het Bitcoin gebruik veel hoger is. Je kan in CHina ook niet zomaar dollars kopen, via BTC kan je natuurlijk wel aan de dollars komen, terwijl de overheid het daar liever niet heeft.

Hendrik1985
Member
**
Offline Offline

Activity: 67
Merit: 10

@DCORP


View Profile WWW
May 24, 2017, 11:28:07 AM
 #6

Beste bitcointalk community,

Ik woon al een tijdje niet meer in Nederland, check af en toe wel Nederlands nieuws nog maar ik vroeg mij af zoals de titel al aangeeft: bitcoin gebruik in Nederland, neemt dat toe of af? Ik weet wel dat thuisbezorgd enzo nu met btc werken, maar kunnen we bijvoorbeeld al bij de Bijenkorf betalen met btc of is dit nog een verre toekomst droom?  Bij voorbaat dank aan allen die mij updaten over bitcoin gebruik in Nl.

Om je een indruk te geven van de acceptatie: http://www.watisbitcoin.nl/uitgeven.php

Vind het moeilijk om een inschatting te maken over toe- of afname. Zelf heb ik de indruk dat het toeneemt, ben zelf na een valse start in 2014 pas vorig jaar actiever geworden. Dus op microniveau is het gebruik in ieder geval toegenomen  Grin

Had je nog wel je BTC gehouden vanaf 2014 Smiley DIe zullen nu wel wat waard zijn hehehe

klaaas
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 1568
Merit: 544



View Profile
May 24, 2017, 12:19:22 PM
 #7

Hier is een overzicht te vinden van winkels die bitcoin accepteren. Durf niet te zeggen of die up to date is.
http://www.bitcoinspot.nl/waar-kan-je-in-nederland-met-bitcoins-betalen/zoo-frontpage.html

Shopping online and sats back as a discount! (satsback) + LightningNetwork
Hendrik1985
Member
**
Offline Offline

Activity: 67
Merit: 10

@DCORP


View Profile WWW
May 24, 2017, 04:34:22 PM
 #8

Hier is een overzicht te vinden van winkels die bitcoin accepteren. Durf niet te zeggen of die up to date is.
http://www.bitcoinspot.nl/waar-kan-je-in-nederland-met-bitcoins-betalen/zoo-frontpage.html


Dank je Klaas dat is wel handig om te hebben, zeker met online bestellen!

onlinehandelen (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 97
Merit: 10

Win free bitcoins every hour!


View Profile WWW
June 07, 2017, 01:02:27 PM
 #9

Beste bitcointalk community,

Ik woon al een tijdje niet meer in Nederland, check af en toe wel Nederlands nieuws nog maar ik vroeg mij af zoals de titel al aangeeft: bitcoin gebruik in Nederland, neemt dat toe of af? Ik weet wel dat thuisbezorgd enzo nu met btc werken, maar kunnen we bijvoorbeeld al bij de Bijenkorf betalen met btc of is dit nog een verre toekomst droom?  Bij voorbaat dank aan allen die mij updaten over bitcoin gebruik in Nl.


Wat ik je wel kan vertellen, is dat bijvoorbeel Litebit.eu er 1500 klanten per dag bij krijgt, die kunnen de vraag zowat niet aan, het kunnen betalen met BItcoin of andere coins vind ik nog wat tegenvallen maar dat gaat natuurlijk wel komen als iedereen maar BTC blijft kopen.

Er zijn ook wel sites waar je kunt zien waar je met BTC kan betalen, welke coins heb je zelf allemaal of alleen BTC?

ik heb: Bitcoin, Ethereum, Golem, Siacoin, Ripple, Maidsafe, Doge en Factom.

Heb nu een Uquid pas besteld wat werkt als een Visa debit card waarmee ik Ripple direct kan omzetten in USD en dit pinnen met 2k max per dag (veel meer dan ING's 500 buiten Europa). Inmiddels pas ontvangen en uitgetest voor $1800 opname, werkte uitstekend. Dit was in Phnom Penh, Cambodia waar USD pinautomaten volop aanwezig zijn.


https://www.onlinehandelen.com De beste broker en crypto exchanges vergelijkingswebsite
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!