Bitcoin Forum
April 19, 2024, 06:46:31 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 26.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 2 [3] 4 »  All
  Print  
Author Topic: http://www.bitcoinsnorge.no  (Read 12821 times)
abrkn
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 232
Merit: 150



View Profile WWW
 
May 19, 2013, 02:45:14 PM
Last edit: March 15, 2015, 03:37:13 AM by abrkn
 #41

 

keybase.io/abrkn/key.asc
1713552391
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713552391

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713552391
Reply with quote  #2

1713552391
Report to moderator
1713552391
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713552391

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713552391
Reply with quote  #2

1713552391
Report to moderator
1713552391
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713552391

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713552391
Reply with quote  #2

1713552391
Report to moderator
The trust scores you see are subjective; they will change depending on who you have in your trust list.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1713552391
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713552391

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713552391
Reply with quote  #2

1713552391
Report to moderator
1713552391
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713552391

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713552391
Reply with quote  #2

1713552391
Report to moderator
1713552391
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713552391

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713552391
Reply with quote  #2

1713552391
Report to moderator
Jonny Heggheim
Member
**
Offline Offline

Activity: 74
Merit: 10


View Profile
May 19, 2013, 03:25:32 PM
 #42

Hva hadde de før? Kredittkort uten Verified by VISA?
Tror de også hadde PayPal
abrkn
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 232
Merit: 150



View Profile WWW
 
May 19, 2013, 03:28:00 PM
Last edit: March 15, 2015, 03:37:20 AM by abrkn
 #43

 

keybase.io/abrkn/key.asc
capsqrl
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 444
Merit: 250



View Profile
May 19, 2013, 04:40:39 PM
 #44

Hva hadde de før? Kredittkort uten Verified by VISA?

Her er listen de viste frem inntil nylig:



Av disse gjenstår nå kun Nets. Her skriver de:

Quote
Pr. dags dato kan man kun betale ved forskudd. Når man mottar ordrebekreftelsen, så betaler man til kontonr. som fremkommer. Dersom betaling ikke er gjennomført, vil heller ikke bitcoins bli sendt. Dersom man gjør ugyldige bestillinger, uten å betale. Kan man risikere å bli utestengt for bitcoins handel hos oss.

De tar altså på seg risikoen for kursendringer som skjer mellom bestilling og mottak av bankoverføring, som kan være flere dager. 4,9% kurspålegg kan jo virke som en grei pris for å få låst kursen på denne måten, men jo mer man ser på denne tjenesten, jo mindre blir tilliten til at de er god for denne risikoen. Bare det å kjøre en valutavekslingstjeneste uten SSL (inkludert for innlogging) er nesten komisk hårreisende.

Norsk Bitcoin-bruker? Kom til /r/BitcoinNO på reddit!
sturle
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1437
Merit: 1002

https://bitmynt.no


View Profile WWW
May 19, 2013, 06:22:33 PM
 #45

De tar altså på seg risikoen for kursendringer som skjer mellom bestilling og mottak av bankoverføring, som kan være flere dager. 4,9% kurspålegg kan jo virke som en grei pris for å få låst kursen på denne måten, men jo mer man ser på denne tjenesten, jo mindre blir tilliten til at de er god for denne risikoen. Bare det å kjøre en valutavekslingstjeneste uten SSL (inkludert for innlogging) er nesten komisk hårreisende.
Kanskje.  Det kan og hende at dei kjøper inn når kunden seier at han skal betale, og tek på seg risikoen for at kunden ikkje betaler likevel,  kombinert med at kursen går ned.  Med 5% margin på både kjøp og sal, er risikoen liten og fortenesta høg dersom dei handlar på den måten.

Sjå https://bitmynt.no for veksling av bitcoin mot norske kroner.  Trygt, billig, raskt og enkelt sidan 2010.
I buy with EUR and other currencies at a fair market price when you want to sell.  See http://bitmynt.no/eurprice.pl
Warning: "Bitcoin" XT, Classic, Unlimited and the likes are scams. Don't use them, and don't listen to their shills.
sturle
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1437
Merit: 1002

https://bitmynt.no


View Profile WWW
May 19, 2013, 07:18:17 PM
 #46

10.   Sturle, Bitcoinsnorge.no er ikke en svindel.
Du må orsake, men det var eit naturleg førsteinntrykk når sida presenterte seg som eit titals andre svindelsider har gjort.  PayPal-betaling, pakketilbod og elendig ortografi.
Quote
Det er ikke oss imot at du driver med samme type tjeneste, og at du aksepterer anonyme bestillinger vil være opp til deg. Vi har ikke tenkt i diskutere politikk vedr. Vår tjeneste. DLD er ikke relevant for vår tjeneste nå
Kvifor krev de at alle som handlar hjå dykk skal ha ein radiopeilesendar som heile tida loggar kvar dei er og kven dei kommuniserer med?  Eg krev ikkje det.  Eg tykkjer det er alt for sterk inngripen i privatlivet til kundane mine, og ynskjer å halde tenesta opa for dei som vel å ikkje gå med radiopeilesendar.
Quote
vi kan ikke drive en seriøs bedrift å tilby anonyme byttehandler til bitcoins. Det vil være ulovlig, å går under hvitvaskingsloven.
Nei, det er ikkje ulovleg etter kvitvaskingslova før du kjem opp i store kontantsummar og har grunn til mistanke.  Ein butikk krev normalt ikkje personalia av kundane sine for småkjøp.  Skal du kjøpe ein ny bil og betale i kontantar, kan det hende du får spørsmål.  Vi er heller ikkje rapporteringspliktige etter kvitvaskingslova.  Ved bankoverføring er det banken som er rapporteringspliktig.  Forhandlar treng ikkje vite noko som helst om kunden.
Quote
Vi kommer heller aldri til å selge via IRC, det oppfatter vi som utrolig tungvint..
Det er IRC som gjer at eg kan operere med dei kursane eg gjer, og samstundes handtere risikoen.  Ein røynd kunde gjennomfører ein IRC-handel på få sekund.  Nye kundar får personleg hjelp, som byggjer tillit og eit godt kundeforhold.  Alle rutineoppgåver rundt IRC-handelen min er automatisert.
Quote
I motsetning til deg, så setter vi pris på konkurenter og at andre driver med bitcoins formidling. Da det driver opp interessen...
Eg set stor pris på konkurrentar, so lenge dei er seriøse.  Eg har nyleg tilbydd likviditet til ein annan konkurrent som er i startgropa.  I tillegg har eg sendt alle som vil kjøpe bitcoin av meg for betaling via PayPal vidare til bitcoinsnorge.no.  Det er ein risiko eg ikkje har råd til å ta med mine kursar.  (Dei fleste valde å kjøpe av meg for bankoverføring i staden, sidan det vart ein del billigare.  No overfører bankane fire gonger om dagen, so det går ganske fort.)

Sjå https://bitmynt.no for veksling av bitcoin mot norske kroner.  Trygt, billig, raskt og enkelt sidan 2010.
I buy with EUR and other currencies at a fair market price when you want to sell.  See http://bitmynt.no/eurprice.pl
Warning: "Bitcoin" XT, Classic, Unlimited and the likes are scams. Don't use them, and don't listen to their shills.
Malawi
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 224
Merit: 100


One bitcoin to rule them all!


View Profile
May 19, 2013, 08:45:50 PM
 #47

Tja. Dette er vel snakk om at bitcoinnorge ønsker å tjene penger på dette, mens sturla er en idealist.

Er ikke så rart at det blir forskjeller i spread'en da.

BitCoin is NOT a pyramid - it's a pagoda.
abrkn
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 232
Merit: 150



View Profile WWW
-
May 19, 2013, 08:55:36 PM
Last edit: March 15, 2015, 03:23:46 AM by abrkn
 #48

-

keybase.io/abrkn/key.asc
abrkn
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 232
Merit: 150



View Profile WWW
-
May 19, 2013, 09:32:35 PM
Last edit: March 15, 2015, 03:23:55 AM by abrkn
 #49

-

keybase.io/abrkn/key.asc
abrkn
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 232
Merit: 150



View Profile WWW
-
May 19, 2013, 09:36:21 PM
Last edit: March 15, 2015, 03:24:04 AM by abrkn
 #50

-

keybase.io/abrkn/key.asc
sturle
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1437
Merit: 1002

https://bitmynt.no


View Profile WWW
May 19, 2013, 10:05:27 PM
 #51

Ja forstår at førsteinntrykket kan være gale, men til vårt forsvar var nettsiden lagt ut for bekjente skulle se på den. Og plutselig var det spredd litt for mye.....
Reklame på Google og Fjasebok kjem vel ikkje berre plutseleg av seg sjølv, eller?
Quote
Er forsåvidt enig at netthandel bør være anonymt, men når det kommer til bitcoins kan det bli så pass mye verdier. At det plutselig blir kriminelt det man holder på med. Derfor vil vi ikke legge fram for våre kunder at vi tilbyr en anonym handel.
De gjer ikkje det so lenge de tek betaling via bankoverføring.  Då er kjøparen alltid kjend.  Men de krev mykje meir informasjon av kjøparen enn det som trengst for å identifisere vedkommande, og forklaringa er berre utanomsnakk.  Nei, det er ikkje kriminelt å handtere store verdiar.  So lenge de tek betalt via bankoverføring er det banken som står for all rapportering med omsyn til kvitvasking, osv.  De har ingen sakleg grunn til å forlange all den informasjonen de ber om.
Quote
Hva mener du med IRC gjør handelen rimeligere?
Måler man tiden du bruker med kunder, må jo det bli ganske mye etter hvert.
Og hva mener du med det er automatisk?
Eg brukar ikkje veldig mykje tid på kvar kunde.  Det er rutine som går innimellom andre oppgåver på jobb eller heime på kveldstid.  Med automatisert meinar eg at alle oppgåver, frå å rekne ut kurs, pris, etc, til standardfraser er automatisert.  Enkle kommandoar i IRC-klienten som /k 5 for å rekne ut kurs og pris for 5 BTC og føreslå ein handel.  /s for å stadfeste handelen, kjøpe inn bitcoin og skrive "Takk for handelen!" til kunden.  Enkle perl-script i irssi.
Quote
Jeg leste ett sted på nettet at du ønsker å gjøre bitcoins mer tilgjengelig for det norske folk. Ikke tjene penger.... Jeg er også interesert i bitcoins skal bli mer tilgjengelig for det norske folk, men jeg kan jo ikke betale for det norske skal få bitcoins tilgjengelig på en enkel måte.
Det koster jo med markedsføring, drift, tid osv.
Ja, det kostar litt tid, men det er greitt.  Hobbyar kostar litt tid.  Ikkje marknadsføring – dei fleste finn enkelt fram via Google.
Quote
Jeg ser lite poeng i å drive med 10-20 handler til dagen. Dersom det skal være interesant å drive bitcoins formidling, bør det være minimum 100 ordre til dagen. Da kan det være en fullverdig butikk. Men det koster mye markedsføring for å nå dit.
Det kan fint bli ein fullverdig butikk med færre og større ordrar òg.  Eg sel for ca 500 000 i månaden.  Mange verksemder klarar seg med mindre omsetning enn det.  (Då tek dei sjølvsagt høgare marginar på varene sine.)  Av mine 2,5% går ein del med til ulike gebyr, valuta, osv, so det er langt frå 2,5% forteneste på dette.  Men det er betre rente enn i banken på bunden kapital.

Sjå https://bitmynt.no for veksling av bitcoin mot norske kroner.  Trygt, billig, raskt og enkelt sidan 2010.
I buy with EUR and other currencies at a fair market price when you want to sell.  See http://bitmynt.no/eurprice.pl
Warning: "Bitcoin" XT, Classic, Unlimited and the likes are scams. Don't use them, and don't listen to their shills.
sturle
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1437
Merit: 1002

https://bitmynt.no


View Profile WWW
May 19, 2013, 10:20:57 PM
 #52

Sturle tar jo provisjon, da må han være interesert i å tjene penger på det. Dersom han betaler mva og skatt på tjenesten han tilbyr, og skriver av utgiftene sine i enkeltmannsforetaket han har stiftet. Så går han i tap. Eller tar jeg feil?
Eg driv privat på hobbybasis, og er difor ikkje mva-pliktig.  Eg har oppgitt alt etter beste evne til Skatteetaten kvart år, men dei har framleis ikkje svart på spørsmåla eg sendte dei i samband med sjølvmeldinga i 2010 om korleis eg skal oppgi alt saman.  Difor er det litt omtrentleg i fritekst i post 5.  Det einaste substansielle svaret eg har fått so langt, er at eg kan drive med handelen som ein hobby so lenge han ikkje har næringsmessig karakter.  Dvs at eg ikkje har mål om forteneste og det ikkje vert ein leveveg.
Quote
1. Hvordan vil du tjene penger på exchangen du har opprettet? 0,5 %?
2. Er du klar over betaling over SMS koster over 10% av summen man kjøper for?
1. Ein bitcoin på ein børs vert gjerne handla fleire gonger før han forlet børsen.  0,5% + 0,5% + 0,5% ...  Vert fort pengar av det.
2. Eit enno større problem med SMS-betaling er at folk ikkje betaler telefonrekningane sine.  Då kjem heller ikkje pengane.  Eg reknar med at det er grunnen til at alle SMS-til-bitcoin-tenester eg veit om har vorte nedlagde, og at det einaste folk får kjøpt via SMS er verdilause tenester som ringetonar, horoskop og donasjonar til gode føremål.  Litt som å selje bitcoin på kreditt.

Sjå https://bitmynt.no for veksling av bitcoin mot norske kroner.  Trygt, billig, raskt og enkelt sidan 2010.
I buy with EUR and other currencies at a fair market price when you want to sell.  See http://bitmynt.no/eurprice.pl
Warning: "Bitcoin" XT, Classic, Unlimited and the likes are scams. Don't use them, and don't listen to their shills.
abrkn
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 232
Merit: 150



View Profile WWW
-
May 19, 2013, 10:28:50 PM
Last edit: March 15, 2015, 03:24:14 AM by abrkn
 #53

-

keybase.io/abrkn/key.asc
Herodes (OP)
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 868
Merit: 1000


View Profile
May 24, 2013, 04:42:23 PM
 #54

3.   Vi har en løsning som er akseptert av paypal, moneybookers og visa kort betaling. Men det var faktisk ingen nordmenn som brukte moneybookers, og bare ett par bestilinger med paypal. Dessuten tar det så lang tid til å få pengene på konto med denne betalingsløsningen. Derfor kjører vi nå kun forskudd direkte til bankkonto.

Si heller sannheten. Moneybookers har en absolutt no-bitcoin policy, Paypal har også den samme innstillingen.

Forøvrig får man pes når man fremstår som rufsete. Å rakke ned på den norske exchangen og legge inn veddemål på at de ikke skal gå i pluss er rimelig lavmål.

Jeg er for bitcoin bedrifter i Norge, men det er greit å være sannferdig, og holde ting seriøst.
sturle
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1437
Merit: 1002

https://bitmynt.no


View Profile WWW
May 24, 2013, 10:23:52 PM
 #55

Er man seriøs bør man ha kontakt med en regnskapsfører og revisor. I tillegg til å ha nok forståelse for økonomi til å tolke hvordan en bitcoins bedrift skattlegges.
Eg spurde Skatteetaten om dette for meir enn to år sidan.  Først i sjølvmeldinga for 2010, deretter i eige brev til Skattetaten som seinare har gått vidare til Skattedirektoratet.  Dei har ikkje svart endå, so uansett korleis folka dine har tolka dette er denne tolkinga svært usikker.  Dei har neppe meir kunnskap eller autoritet enn Skattedirektoratet i skattesaker.

Bitcoin er ikkje ei vare (vare er definert som «fysiske gjenstander, herunder fast eiendom, og elektrisk kraft, vann fra vannverk, gass, varme og kulde»). Bitcoin passar betre i sekkeposten tenester (definert som «det som kan omsettes og som ikke er varer etter bokstav b, herunder begrensede rettigheter til varer, og utnyttelse av immaterielle verdier»), spesifikt elektroniske tenester («fjernleverbare tjenester som leveres over internett eller annet elektronisk nett og som ikke kan anskaffes uten informasjonsteknologi, hvor leveringen av tjenestene hovedsakelig er automatisert»).

Eg kan ikkje sjå at Bitcoin har noko anna bruksområde enn som betalingsmiddel.  Sjølv finansministeren kallar Bitcoin ein virtuell valuta, og både valuta og omsetning av valuta er spesifikt friteke mva.  Då er Bitcoin ei finansiell teneste etter mvalova §3-6 (spesifikt «omsetning av gyldige betalingsmidler», og friteke mva.  Men her har Skattedirektoratet ikkje konkludert.

Du må attende til forarbeida for å finne ei slags forklaring på kva som er meint med gyldige betalingsmidler og finansielle tjenester.

«Finansielle tjenester omfatter, etter vanlig språklig forståelse av begrepet, et vidt spekter av tjenester innen bank og finans. [...] I tillegg omfatter begrepet omsetning av valuta og finansielle instrumenter mv. samt investeringstjenester og valutamegling.»

Det finst òg ein definisjon av betalingsmiddel i Finansavtalelova: pengesedler og mynter samt innskudd og kreditt på konto og elektroniske penger som definert i lov 13. desember 2002 nr. 74 om e-pengeforetak § 1-1 annet ledd

Bitcoin er ikkje elektroniske pengar etter lovdefinisjonen pga måten nye Bitcoin vert generert på.  Men det kan vere innskot på ein konto.  Konto er definert som «en betalingskonto i navnet på én eller flere kunder som benyttes for å gjennomføre betalingstransaksjoner»  Problemet er at ein Bitcoin-konto ikkje har noko namn på seg og ikkje er tilknytt nokon finansinstitusjon, og kontoen er lommeboka som er under full kontroll av brukaren sjølv.  Å kalle det ein konto i namnet på ein kunde kan difor vere å strekkje denne definisjonen for langt.  Denne definisjonen vart skriven lenge før Bitcoin var påtenkt.

Eg er veldig interessert i å vite korleis rådgjevarane dine har resonnert seg fram til kva Bitcoin er.  Og sidan de tek mva av salet (du hevdar at eg ikkje kan gå med overskot dersom eg har kontroll på mva av mitt sal), kvifor tek de ikkje 25% av salssummen slik lova krev?  Du skriv at de kjøper bitcoins på internasjonale børsar, og då er det mva på heile summen når de sel tenesta vidare her i landet.  Dersom Bitcoin er friteke mva som betalingsmiddel, er det heller ikkje mva på omsetninga av dei (mvalova §3-6).

Eg tvilar sterkt på at de har undersøkt noko som helst av lover.  Til dømes har du til no ikkje skrive noko som er sant om kvitvaskingslova.

Sjå https://bitmynt.no for veksling av bitcoin mot norske kroner.  Trygt, billig, raskt og enkelt sidan 2010.
I buy with EUR and other currencies at a fair market price when you want to sell.  See http://bitmynt.no/eurprice.pl
Warning: "Bitcoin" XT, Classic, Unlimited and the likes are scams. Don't use them, and don't listen to their shills.
Herodes (OP)
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 868
Merit: 1000


View Profile
May 25, 2013, 02:32:34 PM
 #56

Eg er veldig interessert i å vite korleis rådgjevarane dine har resonnert seg fram til kva Bitcoin er.

[...]

Eg tvilar sterkt på at de har undersøkt noko som helst av lover.  Til dømes har du til no ikkje skrive noko som er sant om kvitvaskingslova.

Ole Andre Torjussen er en opportunist, og snakker deg etter munnen alt etter hva situasjonen krever, og motsier gjerne seg selv.

Moneybookerskontoen til Bitcoinsnorge ble stengt da Skrill fant ut hvilken business de drev. At forklaringen var at det ikke er nok kunder i Norge, slik OA hevder, som bruker Moneybookers er løgn.

Det er usigelig trist at det er slike personer som skal fronte bitcoin her i Norge. OA er permignorert for min del. Jeg har bedre ting å bruke min tid på en å diskutere med slike mennesker.

sturle
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1437
Merit: 1002

https://bitmynt.no


View Profile WWW
May 25, 2013, 08:47:31 PM
 #57

Det jeg mener er ang. hvitvaskingsloven, den forklarer at dersom noen hadde kjøpt bitcoins feks for 100 000 etter par ganger i måneden. Så kan det være mistanke om hvitvasking. Dette er sitat fra vår revisor.
Det kan hende, men de tek berre pengar via bankoverføring.  Då er det alltid banken som skal rapportere om evt mistanke om kvitvasking.  Der er kvitvaskingslova heilt klår.
Quote
Av de vi har forstått, er det omtrent samme lovverk andre land. Derfor internasjonale bitcoins børser krever legitimasjon blant annet eller?
EU har same reglar som oss.  Andre land kan ha KYC (know your customer)-lover, men eg har ikkje funne nokon slike som er relevante for oss.  Du får dessutan legitimasjon i det du mottek betalinga via bank.  Det som kan vere litt dumt er om folk kjøper bitcoin for andre sine pengar, og den som har betalt kjem og ber om å få pengane attende.  For å ha eit forsvar i slike saker, må de be folk om å legitimere seg.  Det gjer de ikkje.  Nei, SMS gjeld ikkje som legitimasjon.  Heller ikkje namn, addresse, osv, som de ber om i skjemaet.
Quote
MVA. Så lenge ikke bitcoins er definert i Norge som en valuta, så er den en vare....
Nei.  Det er so feil som det kan bli.  Den revisoren din kan umogeleg ha gått på skule.  Dersom Bitcoin er ei vare, skal de ta 25% mva på sal av Bitcoin som de har kjøpt frå utlandet (ingen inngånde mva).  Då kan de ikkje selje dei til 4,9% over innkjøpspris.  Ei vare er i mvalova definert slik (§1-3 (1) d): varer: fysiske gjenstander, herunder fast eiendom, og elektrisk kraft, vann fra vannverk, gass, varme og kulde
Quote
Dette er ikke noe jeg påstår, dette har jeg fått ifra regnskapfirma, revisor og skatte-etaten. Skal få sendt deg det revisoren vår har utarbeidet etter neste møte jeg har med dem.
Skatt-Vest har også uttalt seg.
Eg trur deg ikkje.  Det du skriv er stikk i strid med mvalova, og den bør alle du nemner kjenne til.  Mange av dei har til og med skumma gjennom den første sida.  Står organisasjonsnummer og kva kjøpar har betalt i mva på kvitteringa dei får for kjøp av bitcoin?
Quote
Har du vært i kontakt med Skattetaten nær deg i det siste? merkelig at de ikke kom med noe skriftlig til deg etter du spurte dem.
Sist eg purra på saka mi var rett før påske.  Dei hadde ikkje komme noko vidare då.  Det er framleis Skattedirektoratet som har saka.  Eg har hatt noko utveksling av e-post med Skattedirektoratet, sidan saka vart vidaresendt til dei, men det er lenge sidan sist det var noko utvikling.
Quote
Jeg tipper Sturle har vel masse erfaring til å uttale seg om nordmenn ønsker å handle via moneybookers? Jeg var selv overasket over at 0 av 100 brukte moneybookers....
Eg handar ein god del med utlendingar òg.  Blant dei er det stadig folk som kan betale gjennom Moneybookers.  Eg har ingen konto der, vil ikkje stole nok på dei til å ta store handlar der, og eg vil ikkje bruke tid på småhandlar via Moneybookers.  Eg insisterer på bankoverføring for å kunne flytte pengane effektivt, og av og til handlar eg med små summar kontant.  Det er eit heilt greitt alternativ til minibankuttak.
Quote
Det er ikke bare Sturle i hele Norge som driver ærlig å redelig bitcoins formidling. Vi har også ett ønske om det, hvorfor skulle vi tjene noe i lengden på å lure noen?
Dersom du hevdar at Bitcoin er ei vare (det er feil) og ikkje tek 25% mva av salet, so prøvar du i alle fall å lure nokon.

Sjå https://bitmynt.no for veksling av bitcoin mot norske kroner.  Trygt, billig, raskt og enkelt sidan 2010.
I buy with EUR and other currencies at a fair market price when you want to sell.  See http://bitmynt.no/eurprice.pl
Warning: "Bitcoin" XT, Classic, Unlimited and the likes are scams. Don't use them, and don't listen to their shills.
sturle
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1437
Merit: 1002

https://bitmynt.no


View Profile WWW
May 25, 2013, 09:14:31 PM
 #58

Hva mener du? Prøver å lure noen..... Det er ikke kunden sitt ansvar om dette er MVA på eller ikke???
Dersom kunden er mva-pliktig må han kunne trekkje frå inngåande mva.  Seljar skal føre mva på salsdokumenta.
Quote
Til info så er vi ikke MVA registrert ennå, så har ikke MVA på noen kvitteringer foreløpig. Som sagt avventer til svar.
Nettopp.  Då betaler de ikkje mva likevel, med andre ord.  Betalar de skatt, eller har de ikkje ordna det endå heller? :-)

Sjå https://bitmynt.no for veksling av bitcoin mot norske kroner.  Trygt, billig, raskt og enkelt sidan 2010.
I buy with EUR and other currencies at a fair market price when you want to sell.  See http://bitmynt.no/eurprice.pl
Warning: "Bitcoin" XT, Classic, Unlimited and the likes are scams. Don't use them, and don't listen to their shills.
sturle
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1437
Merit: 1002

https://bitmynt.no


View Profile WWW
May 26, 2013, 05:48:03 PM
 #59

Det er ikke skatt på en bedrift som går i underskudd.... :-)
Dersom de går med underskot med 5% margin på begge sider, gjer de noko veldig feil.  Med slike marginar og godt med kapital i botnen, hadde eg hatt i god årsløn med dagens omsetning.  (Men eg hadde eg neppe vore i nærleiken av dagens omsetning med slike marginar..)

Om du ikkje spekulerer i konkurs då.  Somme gjer det òg.

Sjå https://bitmynt.no for veksling av bitcoin mot norske kroner.  Trygt, billig, raskt og enkelt sidan 2010.
I buy with EUR and other currencies at a fair market price when you want to sell.  See http://bitmynt.no/eurprice.pl
Warning: "Bitcoin" XT, Classic, Unlimited and the likes are scams. Don't use them, and don't listen to their shills.
nano85
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 5
Merit: 0


View Profile
May 30, 2013, 09:00:17 AM
 #60

Finnes det noen andre sider som kansje er litt mer gjennomtenkt dær ute? Som er .no?
Pages: « 1 2 [3] 4 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!