Bitcoin Forum
May 06, 2024, 12:03:04 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: 1 2 [All]
  Print  
Author Topic: Incepator si sfaturi pentru incepator in lumea cryptocurrencyului  (Read 2693 times)
rremus91 (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 18
Merit: 3


View Profile
July 04, 2017, 03:37:31 PM
 #1

Salutare, cum zice si titlul, sunt incepator in lumea cryptocurrencyului, astfel va cer ajutorul. Pe mine m-ar interesa ETH si m-as juca prin arbitraj, buy low - sell high. As mai intra si pe poloniex pentru a face schimb intre BTC si ETH, dar principiul ar fi acelasi. Inainte de a incepe si fara de a pierde bani, am cateva nelamuriri:

1. Unde sa-mi fac portofel digital? Lumea zicea sa mi-l creez pe siteul oficial Ether si sa descarc programul lor. Altii ziceau sa mi-l creez pe alte siteuri (fara descarcare program), dar fiecare are avantajele si dezavantajele lui. De exemplu programul local nu este la fel de securizat ca si siteurile (de ex: 2FA) si sincronizarea se face greu. Ce imi recomandati?
2. De unde se merita de cumparat ETH?
3. Unde se poate face conversie ETH to EUR sau RON? Am gasit siteuri dar au comisioane foarte mari. Astfel nu se merita sa-ti retragi banii, ca profitul din schimburi ii pierzi pe comisioane.

Mersi frumos!

Nota: Miningul nu m-ar interesa.
1714996984
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714996984

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714996984
Reply with quote  #2

1714996984
Report to moderator
1714996984
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714996984

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714996984
Reply with quote  #2

1714996984
Report to moderator
1714996984
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714996984

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714996984
Reply with quote  #2

1714996984
Report to moderator
Whoever mines the block which ends up containing your transaction will get its fee.