Je ne suis pas sur de bien comprendre.
A la base je pensais qu'ils avaient en gros des algo de détection de pattern, mais qu'ils avaient associé ceci à un être humaine d'où l'expression d'intelligence hybride.
Mais je viens de DL l'appli et j'ai l'impression que c'est autre chose, et que cela ressemble plus à une plateforme de type Augur/gnosis/Rep/Stox. Par exemple là dans l'application on me demande de prévoir le prix du Bitcoin au 1er Janvier.
Donc en fait je vois pas tellement en quoi il s'agit d'une intelligence hybride... Simple appli de marché prédictif ?
L'app nous permet juste de faire des prédictions, après l'IA fait son boulot et envoie les informations aux clients
1. Cindicator creates questions in the mobile app.
2. Forecasters make their prediction on the daily basis, answering a number of specific questions about price levels of different financial assets, macroeconomic indexes, and events significantly influencing the market.
3. Right after the question closed (deadline), the artificial intelligence system synthesizes accurate forecasts using machine learning algorithms based on the accumulated statistics predicted by forecasters.
Machine learning models dynamically calculate various weights for each forecaster, identify stable systematics in their errors and calculate corrections for the errors, eliminate noise, and generate final predictions and trading signals.
About Stox/Augur/Gnosis etc
Cindicator is not a prediction market. We are different in infrastructure, goals and business model:
We enhance collective intelligence of our forecasters with Artificial Intelligence. Prediction markets usually just gather opinions.