Bitcoin Forum
April 25, 2024, 02:09:51 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: masternodes en het gevecht om ze te installeren voor noobies als ik  (Read 498 times)
dirruk (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 382
Merit: 100


View Profile
August 17, 2017, 10:17:43 AM
 #1

8 weken in crypto heb ik eindelijk een masternode draaien sinds 16-8 het was heel veel uitzoekwerk en uiteindelijk iemand gevonden die mij online een avond geassisteerd heeft met het installeren van de masternode
als je geen programmeer knobbel hebt of alleen maar van Linux gehoord hebt net als ik is het een hele klus Grin
s middags om half 6 begonnen en de eerste chat was ook van nou we installeren dat wel even in een kwartiertje
niets bleek minder waar het werd uiteindelijk half 12 s avonds maar het was wel heel gezellig en leerzaam
toch fijn om te zien dat er toch in nederland mensen zijn die je een helpende hand willen toereiken
wat ik van de zoektocht om een masternode te installeren heb meegekregen is dat je heel veel vage antwoorden krijgt en je valt van het een in het ander zoals een abonnement voor een vps (virtual private server)
er zijn zat handleidingen te vinden van masternodes maar ze verschillen veel onderling en er zijn verschillende de wegen naar rome qua installeren de handleidingen zijn vaak beknopt en weinig info over gebruikelijke foutmeldingen die kunnen voorkomen tot nu toe vind ik het wel erg leuk ondanks dat mijn masternode op het moment weer offline is dus gaan we vandaag weer uitzoeken wat er mee aan de hand is gelukkig heb ik geen kort lontje en een hele lange adem want dat heb je geloof ik wel nodig in crypto als mensen nog aanvullende info willen posten is altijd super ben benieuwd naar ervaringen van andere mensen

verstrooide cryptoenthousiast,
1714010991
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714010991

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714010991
Reply with quote  #2

1714010991
Report to moderator
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
klaaas
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 1568
Merit: 544



View Profile
August 19, 2017, 06:15:08 PM
 #2

Een Masternode op windows aan de gang krijgen is voor de meeste al een stuk makkelijker dan op een VPS via de command line.
In het algemeen is het alleen een config file aanpassen met de juiste informatie op een windows box.

Voor welke crypto is gekozen voor de masternode ?

Shopping online and sats back as a discount! (satsback) + LightningNetwork
dirruk (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 382
Merit: 100


View Profile
August 19, 2017, 11:24:24 PM
 #3

het was linda klaaas maar door gebrek aan kennis en weinig hulp ben ik inmiddels al bestolen door een nederlander op de lindaslack en er was nog iemand die ook door diegene bestolen is zijn inlognaam was lyndacoin en hij deed zich voor als support en er was niemand van de lindaslack die hem ook maar een strobreed in de weg legde ik ga niet zielig zitten doen maar ik vind überhaupt dat als je een product maakt/levert in dit geval een coin hoor je goede ondersteuning met duidelijke handleidingen en een forum op de site zelf te doen en niet op een knullig subforumpje met een paar url verwijzingen zodra je blijft doorvragen hoe je iets moet doen en dat geld niet alleen voor lindacoin maar goed dat zal wel aan mij liggen ik kreeg al van dat soort reactie s op de linda ann hier op dit forum erg constructief en zeer leerzaam  Grin
in ieder geval ik hoop dat je oppast klaaas en leert van mijn fouten als je het hele verhaal van hoe ik genaait ben wilt teruglezen :ik heb de complete methode stap voor stap gekopieerd voor zover ik kon en op lindaslack gezet had nog aan quickdeal gevraagd waar ik mijn sessie met lyndacoin kon downloaden of uitprinten maar daar moet ik nou nog reactie op krijgen het enige wat quickdeal erover te zeggen had was dat ik lyndacoin zijn gedeactiveerde account kon inzien maar geen reactie op waar en hoe het is ook niet echt belangrijk blijkbaar
TheNewAnon135246
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2198
Merit: 1989


฿uy ฿itcoin


View Profile
August 21, 2017, 05:59:05 AM
 #4

Ik heb mijn eerste masternode laten hosten door http://nodeshare.in. De setup is vrij makkelijk en zo gepiept.
dirruk (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 382
Merit: 100


View Profile
August 21, 2017, 07:37:02 AM
 #5

dat zei klaaas ook al van de week ga ik is even kijken op die site bedankt voor je reactie
kaltun
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 1540
Merit: 502


View Profile
August 21, 2017, 03:08:10 PM
 #6

8 weken in crypto heb ik eindelijk een masternode draaien sinds 16-8 het was heel veel uitzoekwerk en uiteindelijk iemand gevonden die mij online een avond geassisteerd heeft met het installeren van de masternode
als je geen programmeer knobbel hebt of alleen maar van Linux gehoord hebt net als ik is het een hele klus Grin
s middags om half 6 begonnen en de eerste chat was ook van nou we installeren dat wel even in een kwartiertje
niets bleek minder waar het werd uiteindelijk half 12 s avonds maar het was wel heel gezellig en leerzaam
toch fijn om te zien dat er toch in nederland mensen zijn die je een helpende hand willen toereiken
wat ik van de zoektocht om een masternode te installeren heb meegekregen is dat je heel veel vage antwoorden krijgt en je valt van het een in het ander zoals een abonnement voor een vps (virtual private server)
er zijn zat handleidingen te vinden van masternodes maar ze verschillen veel onderling en er zijn verschillende de wegen naar rome qua installeren de handleidingen zijn vaak beknopt en weinig info over gebruikelijke foutmeldingen die kunnen voorkomen tot nu toe vind ik het wel erg leuk ondanks dat mijn masternode op het moment weer offline is dus gaan we vandaag weer uitzoeken wat er mee aan de hand is gelukkig heb ik geen kort lontje en een hele lange adem want dat heb je geloof ik wel nodig in crypto als mensen nog aanvullende info willen posten is altijd super ben benieuwd naar ervaringen van andere mensen

verstrooide cryptoenthousiast,


ken het , ik heb ook geen kennis van Linux, toch maar geprobeerd, en halverwege ben ik overgestapt naar windows vps Smiley . puur omdat ik hebt gemerkt dat ik zonder grafische buroblad niet kan werken , ik moet eigenlijk op icoontjes klikken  Roll Eyes

ik heb zelf een masternode van amsterdamcoin , het is ( nog) vrij goedkope munt rond 0,13 btc heb je er al een (MN), ik heb  rond 0.18 btc betaald.

per dag krijg ik rond de 100 ams coins ...

win-linux server heb ik gehuurd : geen idee of ze goed of betrouwbaar zijn Smiley
http://www.win-vps.com/english/index.php

ik heb gekozen voor bronze ....

momenteel verdien ik niks met mijn masternode ( 100 ams per dag is 10k sat = rond $ 0,40 ) mij ging om de ervaring .....



dirruk (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 382
Merit: 100


View Profile
August 21, 2017, 05:35:02 PM
 #7

8 weken in crypto heb ik eindelijk een masternode draaien sinds 16-8 het was heel veel uitzoekwerk en uiteindelijk iemand gevonden die mij online een avond geassisteerd heeft met het installeren van de masternode
als je geen programmeer knobbel hebt of alleen maar van Linux gehoord hebt net als ik is het een hele klus Grin
s middags om half 6 begonnen en de eerste chat was ook van nou we installeren dat wel even in een kwartiertje
niets bleek minder waar het werd uiteindelijk half 12 s avonds maar het was wel heel gezellig en leerzaam
toch fijn om te zien dat er toch in nederland mensen zijn die je een helpende hand willen toereiken
wat ik van de zoektocht om een masternode te installeren heb meegekregen is dat je heel veel vage antwoorden krijgt en je valt van het een in het ander zoals een abonnement voor een vps (virtual private server)
er zijn zat handleidingen te vinden van masternodes maar ze verschillen veel onderling en er zijn verschillende de wegen naar rome qua installeren de handleidingen zijn vaak beknopt en weinig info over gebruikelijke foutmeldingen die kunnen voorkomen tot nu toe vind ik het wel erg leuk ondanks dat mijn masternode op het moment weer offline is dus gaan we vandaag weer uitzoeken wat er mee aan de hand is gelukkig heb ik geen kort lontje en een hele lange adem want dat heb je geloof ik wel nodig in crypto als mensen nog aanvullende info willen posten is altijd super ben benieuwd naar ervaringen van andere mensen

verstrooide cryptoenthousiast,


ken het , ik heb ook geen kennis van Linux, toch maar geprobeerd, en halverwege ben ik overgestapt naar windows vps Smiley . puur omdat ik hebt gemerkt dat ik zonder grafische buroblad niet kan werken , ik moet eigenlijk op icoontjes klikken  Roll Eyes

ik heb zelf een masternode van amsterdamcoin , het is ( nog) vrij goedkope munt rond 0,13 btc heb je er al een (MN), ik heb  rond 0.18 btc betaald.

per dag krijg ik rond de 100 ams coins ...

win-linux server heb ik gehuurd : geen idee of ze goed of betrouwbaar zijn Smiley
http://www.win-vps.com/english/index.php

ik heb gekozen voor bronze ....

momenteel verdien ik niks met mijn masternode ( 100 ams per dag is 10k sat = rond $ 0,40 ) mij ging om de ervaring .....




na mijn recentelijke avontuur zit ook ik inderdaad te denken aan windows server ipv Linux op het moment heb ik de server uitgezet en zit ik veeeel te lezen
alichang
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 122
Merit: 100


View Profile
August 21, 2017, 06:10:49 PM
 #8

ik ga mijne straks laten hosten door https://node-vps.com denk ik.
Hij regelt alles voor 5$ per maand per masternode. Ook reboten en up and running houden.

Wie heeft er ervaring met een masternode installeren op een Raspberry PI ?
Lijkt me heel gaaf om te hebben (en goed te laten werken)

Chuck Norris knows Victoria's secret.
dirruk (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 382
Merit: 100


View Profile
August 22, 2017, 07:58:05 AM
 #9

ok alichang zal straks ff checken had share node even gekeken ondersteunt maar een paar coins
alichang
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 122
Merit: 100


View Profile
August 22, 2017, 09:29:16 AM
 #10

ben er niet zo happig op om de private key weg te geven en dat moet hoeft bij node vps niet dacht ik

Chuck Norris knows Victoria's secret.
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!