8 weken in crypto heb ik eindelijk een masternode draaien sinds 16-8 het was heel veel uitzoekwerk en uiteindelijk iemand gevonden die mij online een avond geassisteerd heeft met het installeren van de masternode
als je geen programmeer knobbel hebt of alleen maar van Linux gehoord hebt net als ik is het een hele klus
s middags om half 6 begonnen en de eerste chat was ook van nou we installeren dat wel even in een kwartiertje
niets bleek minder waar het werd uiteindelijk half 12 s avonds maar het was wel heel gezellig en leerzaam
toch fijn om te zien dat er toch in nederland mensen zijn die je een helpende hand willen toereiken
wat ik van de zoektocht om een masternode te installeren heb meegekregen is dat je heel veel vage antwoorden krijgt en je valt van het een in het ander zoals een abonnement voor een vps (virtual private server)
er zijn zat handleidingen te vinden van masternodes maar ze verschillen veel onderling en er zijn verschillende de wegen naar rome qua installeren de handleidingen zijn vaak beknopt en weinig info over gebruikelijke foutmeldingen die kunnen voorkomen tot nu toe vind ik het wel erg leuk ondanks dat mijn masternode op het moment weer offline is dus gaan we vandaag weer uitzoeken wat er mee aan de hand is gelukkig heb ik geen kort lontje en een hele lange adem want dat heb je geloof ik wel nodig in crypto als mensen nog aanvullende info willen posten is altijd super ben benieuwd naar ervaringen van andere mensen
verstrooide cryptoenthousiast,
ken het , ik heb ook geen kennis van Linux, toch maar geprobeerd, en halverwege ben ik overgestapt naar windows vps
. puur omdat ik hebt gemerkt dat ik zonder grafische buroblad niet kan werken , ik moet eigenlijk op icoontjes klikken
ik heb zelf een masternode van amsterdamcoin , het is ( nog) vrij goedkope munt rond 0,13 btc heb je er al een (MN), ik heb rond 0.18 btc betaald.
per dag krijg ik rond de 100 ams coins ...
win-linux server heb ik gehuurd : geen idee of ze goed of betrouwbaar zijn
http://www.win-vps.com/english/index.phpik heb gekozen voor bronze ....
momenteel verdien ik niks met mijn masternode ( 100 ams per dag is 10k sat = rond $ 0,40 ) mij ging om de ervaring .....