Betreft 8 ASICMiner Block Erupter USB sticks, reeds beschikbaar.
IntroductionThe Block Erupter USB series is the second major product of Bitfountain.
It serves as a replacement of GPUs for mining hobbyists. It is also a perfect gift for getting people knowing about Bitcoin and Bitcoin mining.
SpecificationHashrate: >300MH/s
Mining Protocol: Icarus
Changes and ImprovementsAdding a LED which blinks when a share is found
Reducing the heat generated and the current to <500mA
Bij de eerste groupsbuy die georganiseerd werd omtrend de USB ASIC stick heb ik een hoop van deze sticks aangeschaft, en ik wou eens kijken of er interesse is om een deel van deze met fiat (EUR) over te kopen.
Het zou gaan om maximum 8 stuks, de zwarte versie, enkele foto's:
Operationeel:
Deze trekken 510mA uit een hub (2.5Watt), maken geen geluid, en draaien op 333Mh/s met cgminer.
Betaling zou via bankoverschrijving of bij ophaling zijn. Er kan afgesproken worden in Oostende/Brugge/Gent/Antwerpen tijdens de week, of Oostende/Brugge in het weekend.
Reden om af te spreken: ik heb 0.0 vertrouwen in de post als het aankomt op het versturen van delicaat materiaal, en voor fiat ook geen vertrouwen in PayPal.
Lijkt mij een iets voor beginners in BTC die nog niet over BTC bezitten om zaken aan te kopen, en nog geen vertrouwen hebben in exchanges om BTCs aan te kopen.
Prijs zou 350 EUR zijn/stuk. Ze zijn onmiddellijk beschikbaar.
Als er vragen zijn, shoot!