Bitcoin Forum
May 26, 2024, 09:14:21 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Te Koop: 8x USB ASIC Miners (Enkel ophaling België)  (Read 2387 times)
CumpsD (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 476
Merit: 250


View Profile
June 06, 2013, 05:28:28 PM
 #1

Betreft 8 ASICMiner Block Erupter USB sticks, reeds beschikbaar.

Introduction

The Block Erupter USB series is the second major product of Bitfountain.
It serves as a replacement of GPUs for mining hobbyists. It is also a perfect gift for getting people knowing about Bitcoin and Bitcoin mining.



Specification
Hashrate: >300MH/s
Mining Protocol: Icarus

Changes and Improvements
Adding a LED which blinks when a share is found
Reducing the heat generated and the current to <500mA

Bij de eerste groupsbuy die georganiseerd werd omtrend de USB ASIC stick heb ik een hoop van deze sticks aangeschaft, en ik wou eens kijken of er interesse is om een deel van deze met fiat (EUR) over te kopen.

Het zou gaan om maximum 8 stuks, de zwarte versie, enkele foto's:



Operationeel:


Deze trekken 510mA uit een hub (2.5Watt), maken geen geluid, en draaien op 333Mh/s met cgminer.

Betaling zou via bankoverschrijving of bij ophaling zijn. Er kan afgesproken worden in Oostende/Brugge/Gent/Antwerpen tijdens de week, of Oostende/Brugge in het weekend.

Reden om af te spreken: ik heb 0.0 vertrouwen in de post als het aankomt op het versturen van delicaat materiaal, en voor fiat ook geen vertrouwen in PayPal.

Lijkt mij een iets voor beginners in BTC die nog niet over BTC bezitten om zaken aan te kopen, en nog geen vertrouwen hebben in exchanges om BTCs aan te kopen.

Prijs zou 350 EUR zijn/stuk. Ze zijn onmiddellijk beschikbaar.

Als er vragen zijn, shoot!
1bitbybit
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 6
Merit: 0


View Profile
June 06, 2013, 05:56:20 PM
 #2

I am interested in your Bitfountain USB ASIC Miners. However, I am in the United States. If you are unable to find a buyer in the Netherlands, please contact me. If you have other sales in the future besides this one, contact me as well. I will be happy to work out something that would be mutually beneficial.

Sincerely

RS

1bitbybit@gmail.com
Twitter.com/1bitbybit
EnJoyThis
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 980
Merit: 1000


View Profile
June 07, 2013, 10:17:58 PM
 #3

EUR 350 per stuk is een heftige prijs

Bij een koers van EUR 88 voor BTC komt hij neer op bijna 4 BTC.

Worden voor bijna de helft ook aangeboden door anderen op het forum.

Succes met de verkoop.

1Ew9k5guAGb44Uz6rYfSVscgFBUcgDZp5C
Boxman90
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 518
Merit: 500


View Profile
June 07, 2013, 11:30:45 PM
 #4

EUR 350 per stuk is een heftige prijs

Bij een koers van EUR 88 voor BTC komt hij neer op bijna 4 BTC.

Worden voor bijna de helft ook aangeboden door anderen op het forum.

Succes met de verkoop.

Dat is via groupbuys (wat dus nog even duurt) en dan meestal ook nog vanuit de andere kant van de wereld, deze zijn zo te zien onmiddelijk beschikbaar. Kijk eens op ebay, en je zult zien dat 350 Euro een redelijk normale prijs is als je hem direct wil hebben.

LTC: LKKy4eDWyVtSrQAJy7Qmmz61RaFY91D9yC   BTC: 18fzdnCkuUNthCD8hM36UBGopFa9ij78gG
CumpsD (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 476
Merit: 250


View Profile
June 08, 2013, 02:21:03 AM
 #5

EUR 350 per stuk is een heftige prijs

Bij een koers van EUR 88 voor BTC komt hij neer op bijna 4 BTC.

Worden voor bijna de helft ook aangeboden door anderen op het forum.

Succes met de verkoop.

Dat is via groupbuys (wat dus nog even duurt) en dan meestal ook nog vanuit de andere kant van de wereld, deze zijn zo te zien onmiddelijk beschikbaar. Kijk eens op ebay, en je zult zien dat 350 Euro een redelijk normale prijs is als je hem direct wil hebben.

Klopt, deze komen van de eerste buys, en dat heeft toch even geduurd, zijn door douane china gegaan en aangekocht aan een koers van toen 100 EUR.

Het feit dat je ze nu gewoon in persoon kan ophalen en ze direct kan inpluggen met zekerheid dat deze tijdens transport uit china niet defect zijn gegaan, is voor mij de reden van de premium.

Als je cgminer draaiende hebt nu kan je in principe alles voorbereiden (powered hub) om ze na aankoop direct te laten minen
Jillsdad
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 4
Merit: 0


View Profile
June 09, 2013, 08:33:27 AM
 #6

Ik kom uit Breda wil er wel 2 hebben, maar niet voor die prijs. Met de huidige koers van 80 euro (grote daling vandaag niet meegerekend) levert het met een Hashrate van 330, maar 25 dollar per maand op.
_rusty_
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 224
Merit: 100



View Profile
June 13, 2013, 07:52:10 AM
 #7

waar ophaling?

en idd 350 euro is wel een steile prijs.

CumpsD (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 476
Merit: 250


View Profile
June 13, 2013, 09:01:30 AM
 #8

kan afgesproken worden in Oostende/Brugge/Gent/Antwerpen tijdens de week, of Oostende/Brugge in het weekend.
e.m.
Member
**
Offline Offline

Activity: 123
Merit: 10


View Profile
November 12, 2013, 12:06:40 PM
 #9

nog te koop?
ik bied 15euro per stuk nu dat de prijs zoveel is gezakt van deze dingen, en ze voor mining vrijwel niet meer kunnen gebruikt worden.
PsychoticBoy
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1010


Parental Advisory Explicit Content


View Profile
November 12, 2013, 05:04:14 PM
 #10

nog te koop?
ik bied 15euro per stuk nu dat de prijs zoveel is gezakt van deze dingen, en ze voor mining vrijwel niet meer kunnen gebruikt worden.

Niet meer te gebruiken voor mining?
Voor wat dan wel?
Zijn enkelt geschikt om mee te minen Wink je kan er verder niks mee behalve je vingers verbranden Tongue
e.m.
Member
**
Offline Offline

Activity: 123
Merit: 10


View Profile
November 12, 2013, 05:19:27 PM
 #11

ik wou zeggen bitcoin mining, wil er namecoins mee minen, zijn gemakkelijker en kan ze later evengoed verkopen! Smiley
gaat het zoveel sneller?! allicht niet, misschien wel een beetje Smiley

maar dan heb je toch het gevoel dat er iets gebeurd Smiley
EnJoyThis
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 980
Merit: 1000


View Profile
November 12, 2013, 07:04:35 PM
 #12

ik wou zeggen bitcoin mining, wil er namecoins mee minen, zijn gemakkelijker en kan ze later evengoed verkopen! Smiley
gaat het zoveel sneller?! allicht niet, misschien wel een beetje Smiley

maar dan heb je toch het gevoel dat er iets gebeurd Smiley

zoek een pool die merged mining heeft dan heb je alles in 1.

>> ghash.io heeft sinds kort btc/nmc/ixc/dvc

kind kan de was doen

1Ew9k5guAGb44Uz6rYfSVscgFBUcgDZp5C
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!