Bitcoin Forum
April 28, 2024, 12:25:04 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]

Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 ... 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 [1001] 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 »
  Print  
Author Topic: Pakistan  (Read 3859535 times)
kingmanbs

Activity: 14
Merit: 0

View Profile
March 15, 2024, 10:56:49 AM

About 75% mansi of pakistan don't know about btc coin, about 25% pakistani have very good knowledge about this ttc coin but their knowledge is one of btc coin because they can do many things which others can't.
Whoever mines the block which ends up containing your transaction will get its fee.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
Reply with quote  #2

Report to moderator
snowpega

Activity: 350
Merit: 185

View Profile WWW
March 15, 2024, 10:57:11 AM

I don't know who deleted your post or why, but it wasn't me. First of all, if I had deleted that post, I would have also deleted all the comments to that post (this one and this one). Secondly, I was not on the forum when your post was deleted. Look at the date the deletion warning was sent to you. I was not on the forum at that time.
Sir why are you thinking that I am blaming you. I simply ask that why my post deleted. I didn't say that why you deleted my post. Smiley
I was just asking because I want to know that if there is my mistake so I will correct it in my next posts.

Ahh Dear, I also do not know what is going on here 3 posts have been deleted of three different users without mentioning a strong reason, Recent Night one of my post also has been deleted. I wonder that where is the mistake under which my post was deleted. Dear Xal0lex , I know it is not you who is deleting posts like this as you already said in the previous of your post, I am not blaming you respectable but the thing is that our posts are getting deleted which in my humble opinion is not a good thing. Xal0lex Sir is there any way you can help us in this matter? Many Thanks

Xal0lex
Legendary

Activity: 2436
Merit: 2369

View Profile WWW
March 15, 2024, 04:33:29 PM

I don't know who deleted your post or why, but it wasn't me. First of all, if I had deleted that post, I would have also deleted all the comments to that post (this one and this one). Secondly, I was not on the forum when your post was deleted. Look at the date the deletion warning was sent to you. I was not on the forum at that time.
Sir why are you thinking that I am blaming you. I simply ask that why my post deleted. I didn't say that why you deleted my post. Smiley
I was just asking because I want to know that if there is my mistake so I will correct it in my next posts.

I don't think so, where did you get the idea? Smiley In your post you addressed me specifically, so I, for my part, should have clarified the situation. Besides me, 5 other people can delete posts in this thread. And personally, I don't see any violation of forum rules in your deleted post.

█▀▀▀

█▄▄▄
▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀
e
▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
█████████████
████████████▄███
██▐███████▄█████▀
█████████▄████▀
███▐████▄███▀
████▐██████▀
█████▀█████
███████████▄
████████████▄
██▄█████▀█████▄
▄█████████▀█████▀
███████████▀██▀
████▀█████████
▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀
c.h.
▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
▀▀▀█

▄▄▄█
▄██████▄▄▄
█████████████▄▄
███████████████
███████████████
███████████████
███████████████
███░░█████████
███▌▐█████████
█████████████
███████████▀
██████████▀
████████▀
▀██▀▀
snowpega

Activity: 350
Merit: 185

View Profile WWW
March 15, 2024, 05:05:29 PM

<snip>

Hi dear I asked you above the same thing but I think you did not notice my post well last night also one of my post has been deleted I do not know the actual reason. I am not saying you have done this I want to know, is there any way we can appeal our post to get back into our account or is there any way we can appeal to ask the reason for deletion of the post, sir, I hope you may understand the problem we are facing "post are deleting and we do not know the actual reason" I would like to know it because if there is any mistake we can avoid in the future not to face any problem like this. Waiting for your reply sir! Many Thanks!

Xal0lex
Legendary

Activity: 2436
Merit: 2369

View Profile WWW
March 15, 2024, 05:28:07 PM

<snip>

Hi dear I asked you above the same thing but I think you did not notice my post well last night also one of my post has been deleted I do not know the actual reason. I am not saying you have done this I want to know, is there any way we can appeal our post to get back into our account or is there any way we can appeal to ask the reason for deletion of the post, sir, I hope you may understand the problem we are facing "post are deleting and we do not know the actual reason" I would like to know it because if there is any mistake we can avoid in the future not to face any problem like this. Waiting for your reply sir! Many Thanks!

I saw your post and saw your deleted post, but everything I wrote in reply to user ThemePen applies to you as well. Therefore, I didn't reply to your post to avoid writing the same thing. And yes, you can create a topic in Meta with your question, but I don't think that topic will accomplish anything. I don't think any of the moderators will answer you there, and I will have to write the same thing there as I do here.

█▀▀▀

█▄▄▄
▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀
e
▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
█████████████
████████████▄███
██▐███████▄█████▀
█████████▄████▀
███▐████▄███▀
████▐██████▀
█████▀█████
███████████▄
████████████▄
██▄█████▀█████▄
▄█████████▀█████▀
███████████▀██▀
████▀█████████
▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀
c.h.
▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
▀▀▀█

▄▄▄█
▄██████▄▄▄
█████████████▄▄
███████████████
███████████████
███████████████
███████████████
███░░█████████
███▌▐█████████
█████████████
███████████▀
██████████▀
████████▀
▀██▀▀
MFahad

Activity: 2464
Merit: 644

Eloncoin.org - Mars, here we come!

View Profile WWW
March 15, 2024, 05:48:57 PM

About 75% mansi of pakistan don't know about btc coin, about 25% pakistani have very good knowledge about this ttc coin but their knowledge is one of btc coin because they can do many things which others can't.

Sab se pehle tho bhai jan ap apne tareef kar de k apko kitna knowledge ha btc aue crypto ka. Ap ko ma ne yaha pehle nahe dekha. Muje ap new lag rahe ho aur apki language be asal ma urdu nahe lagte es leye k ye mansi lafz ma pehle bar sun raha ho. Pata nahe ye kis zaban ma lafz ha. Pakistani Bitcoin k baare ma jaante bahut aur mere khial se educated persons jin ko internet ka pata ha wo 50% btc k naare ma jaante ha leken masla ye ha k yaha crypto legal nahe ha tho koi usko zahir nahe karta.jis waha se ye lagta ha ziada logo ko btc ka pata nahe. Banks k bare manager be btc ma investment kar rahe ha leken sab khufuia taur par kar rahe ha.

▄▄████████▄▄
▄▄████████████████▄▄
▄██
████████████████████▄
▄███
██████████████████████▄
▄████
███████████████████████▄
███████████████████████▄
█████████████████▄███████
████████████████▄███████▀
██████████▄▄███▄██████▀
████████▄████▄█████▀▀
██████▄██████████▀
███▄▄█████
███████▄
██▄██████████████
░▄██████████████▀
▄█████████████▀
████████████
███████████▀
███████▀▀
▄▄███████▄▄
▄███████████████▄
▄███████████████████▄
▄██████████
███████████
▄███████████████████████▄
█████████████████████████
▀█
██████████████████████▀
▀██
███████████████████▀
▀███████████████████▀
▀█████████
██████▀
▀▀███████▀▀
 ElonCoin.org 
████████▄▄███████▄▄
███████▄████████████▌
██████▐██▀███████▀▀██
███████████████████▐█▌
████▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄██▄▄▄▄▄
███▐███▀▄█▄█▀▀█▄█▄▀
███████████████████
█████████████▄████
█████████▀░▄▄▄▄▄
███████▄█▄░▀█▄▄░▀
███▄██▄▀███▄█████▄▀
▄██████▄▀███████▀
████████▄▀████▀
█████▄▄
"I could either watch it
happen or be a part of it"
▬▬▬▬▬
AnonBitCoiner

Activity: 1372
Merit: 326

View Profile WWW
March 15, 2024, 05:56:16 PM

Linea MBadge NFT

Asslamoalikom.
Mercle par Linea walon ki taraf sy ek NFT claim ho rahi he. Linea users ko I think so claim Karni chahye or when Kuch tasks hen jin ko pura Kar ky ap ko xp milen gy. Abhi ye LXP hen ky khali XP hen is Ka confirm nai he. Kuch twitter tasks hen or Kuch bridging ky tasks hen Jo ap pury Kar sakty hen.
Is NFT my basically apko .loveslinea ki ek domain mily gi jo ky NFT ki shakal my hogi. Ho Sakta he milny waly xp LXP my tabdeel hon or ye NFT Airdrop ky liye ho. So is ko claim Kar len. Or fee taqreeban $1.5 tak lagy gi.

Claim here:
https://app.mercle.xyz/linea/events

Walikum Asalam bro good yar ye apne share kiya muje ye kesi channel pe nazar nahi aya apka post dek  liya mene abe me check karta ho aur dosri bat abi just LXP mel raha he jo ke sare LXP bad me linea ke token me change honge maza aisy bat ka he ke jo task karo uska usi time LXP deta he jo ke bahut he faida ki bat he bad me easly token me chnge honge dosre airdop ki trah nahe he ke kam karte raho pher bad me kahe ap not elegible ho yaha maza ye he ke work karo aur sath sath LXP recived karo muje linea tabhe passand he ke work ke sat sat wo ek dam LXP de rahe he.

▄▄████████▄▄
▄▄████████████████▄▄
▄██
████████████████████▄
▄███
██████████████████████▄
▄████
███████████████████████▄
███████████████████████▄
██████████▄▄███▄██████▀
████████▄████▄█████▀▀
██████▄██████████▀
███▄▄█████
███████▄
██▄██████████████
░▄██████████████▀
▄█████████████▀
████████████
███████████▀
███████▀▀
Mars,           
here we come!
▄▄███████▄▄
▄███████████████▄
▄███████████████████▄
▄██████████
███████████
▀█
██████████████████████▀
▀██
███████████████████▀
▀███████████████████▀
▀█████████
██████▀
▀▀███████▀▀
ElonCoin.org.
████████▄▄███████▄▄
███████▄████████████▌
██████▐██▀███████▀▀██
███████████████████▐█▌
████▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄██▄▄▄▄▄
███▐███▀▄█▄█▀▀█▄█▄▀
███████████████████
█████████████▄████
█████████▀░▄▄▄▄▄
███████▄█▄░▀█▄▄░▀
███▄██▄▀███▄█████▄▀
▄██████▄▀███████▀
████████▄▀████▀
█████▄▄
"I could either watch it

▬▬▬▬▬
Nanga Parbat

Activity: 196
Merit: 140

View Profile
March 15, 2024, 06:58:18 PM
Merited by Compromise me (1)

السلام علیکم و رحمتہ اللہ و برکاتہ
I hope sab k rozay ashy jarahien hon gy , sabi congratulations kar rahien hai soch me b kardon wase mujy puri story nhi pata is 1000 oage ke par ap sab brother ke excitment dekh k Laga k mujy b congratulations Karni chahiye.

To is thousand page ke sab ko congratulations and I hope k is new PGA eke shurowat ashy Sy ho aur asha knowledge again aur share karny ko mile , aur ase he sab aik dosaray Sy mohabat aur ikhalak Sy mil kar discussion karty rahien. .

Aj ke bat : aj jumma tha Ramzan k first to brother jitna ho saky daroshrif parhien.
AnonBitCoiner

Activity: 1372
Merit: 326

View Profile WWW
March 15, 2024, 07:06:41 PM

150 LXP Received

Asslamoalikom!

Yahan bohat sy members Linea ky project ko join Kiya huwa hen or Jo bhi new tasks arahy hen un KO mukamal Kar rahy hen or LXP earn Kar rahy hen. To aaj 150 LXP receive huwa hen ap SAB apna wallet check Karen I think ky ye last time koi tasks aye thy jiss sy 150 LXP mil rahy thy shayad ye us ky LXP mily hen. Mujy abhi project to yad nai. Par us sy 150 LXP mily thy. Wohi shayad aaj receive huwe hen. Jinhon ny join Kiya tha wo lazmi apny wallets chech Karen. Abhi distribution jari he.

I received mine.

Walikum Asalam yes you are right bro aj kal jo faomuse project lag raha he wo he linea ka jo ke kafe member balke abe ke time lag bag 4 lac se 5 lac log linea pe work kar rahe he aur ye sare task lyer 3 pe aye he jo ke abe 4 week start he aur 2 week abe nex ayenge har tuesday ko new week start hota he jo ke sara gaming project he aur kuch me nft mint karne parhti he abe bat he linea ke LXP ye distribute hogye he 2 campign ke jo ke 1 me nft mint karne te jo ke 150 LXP melne te dosra ek gaming wala usme be 150 LXP me melne te kuch logo ne gaming me ek task na kiya hoga un logo ko 130 LXP mele honge ye bht he ache bat he abe park wala baqe he jo ke 2 week bad end ho jayga aur ek ZKBrige wala baqe he LXP 200 LXP wo abe rehte he.

▄▄████████▄▄
▄▄████████████████▄▄
▄██
████████████████████▄
▄███
██████████████████████▄
▄████
███████████████████████▄
███████████████████████▄
██████████▄▄███▄██████▀
████████▄████▄█████▀▀
██████▄██████████▀
███▄▄█████
███████▄
██▄██████████████
░▄██████████████▀
▄█████████████▀
████████████
███████████▀
███████▀▀
Mars,           
here we come!
▄▄███████▄▄
▄███████████████▄
▄███████████████████▄
▄██████████
███████████
▀█
██████████████████████▀
▀██
███████████████████▀
▀███████████████████▀
▀█████████
██████▀
▀▀███████▀▀
ElonCoin.org.
████████▄▄███████▄▄
███████▄████████████▌
██████▐██▀███████▀▀██
███████████████████▐█▌
████▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄██▄▄▄▄▄
███▐███▀▄█▄█▀▀█▄█▄▀
███████████████████
█████████████▄████
█████████▀░▄▄▄▄▄
███████▄█▄░▀█▄▄░▀
███▄██▄▀███▄█████▄▀
▄██████▄▀███████▀
████████▄▀████▀
█████▄▄
"I could either watch it

▬▬▬▬▬
Compromise me

Activity: 420
Merit: 297

View Profile
March 15, 2024, 07:12:31 PM

Walikum Asalam bro good yar ye apne share kiya muje ye kesi channel pe nazar nahi aya apka post dek  liya mene abe me check karta ho aur dosri bat abi just LXP mel raha he jo ke sare LXP bad me linea ke token me change honge maza aisy bat ka he ke jo task karo uska usi time LXP deta he jo ke bahut he faida ki bat he bad me easly token me chnge honge dosre airdop ki trah nahe he ke kam karte raho pher bad me kahe ap not elegible ho yaha maza ye he ke work karo aur sath sath LXP recived karo muje linea tabhe passand he ke work ke sat sat wo ek dam LXP de rahe he.
G Bhai yehe ik waja hai jis ke waja Sy ham sab is ke taraf attractive ho rahien hai , LXP wo mil rahien hai bass ab ye duwa hai ap linea token converting ratio Kam ho phir Aya ga asal Maza, abi to bass aik hisab ka suspense he hai jese ham phely bounty join karty thy tab jab ham join karty thy tab hm zyada escrow wali bounty join karty thy k ye coin dy gi he dy gi par jab coin disturbed ke bari ati thi tab peshy Sy bajatt Kam kar diya Yan us coin ke price he bhot low Hoti hai  is he tarhan Yan b bass game ye excitment hai k hamien XLP Claim ho rahien hai par agay keye Hoga koi pata nhi agar Kuch confirm hai to guide karien Meri bhiu ham b Kuch claim kar lien .

R

▀▀▀▀▀▀▀██████▄▄
████████████████
▀▀▀▀█████▀▀▀█████
████████▌███▐████
▄▄▄▄█████▄▄▄█████
████████████████
▄▄▄▄▄▄▄██████▀▀
LLBIT|
4,000+ GAMES
███████████████████
██████████▀▄▀▀▀████
████████▀▄▀██░░░███
██████▀▄███▄▀█▄▄▄██
███▀▀▀▀▀▀█▀▀▀▀▀▀███
██░░░░░░░░█░░░░░░██
██▄░░░░░░░█░░░░░▄██
███▄░░░░▄█▄▄▄▄▄████
▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀
█████████
▀████████
░░▀██████
░░░░▀████
░░░░░░███
▄░░░░░███
▀█▄▄▄████
░░▀▀█████
▀▀▀▀▀▀▀▀▀
█████████
░░░▀▀████
██▄▄▀░███
█░░█▄░░██
░████▀▀██
█░░█▀░░██
██▀▀▄░███
░░░▄▄████
▀▀▀▀▀▀▀▀▀
|
██░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░██
▀█▄░▄▄░░░░░░░░░░░░▄▄░▄█▀
▄▄███░░░░░░░░░░░░░░███▄▄
▀░▀▄▀▄░░░░░▄▄░░░░░▄▀▄▀░▀
▄▄▄▄▄▀▀▄▄▀▀▄▄▄▄▄
█░▄▄▄██████▄▄▄░█
█░▀▀████████▀▀░█
█░█▀▄▄▄▄▄▄▄▄██░█
█░█▀████████░█
█░█░██████░█
▀▄▀▄███▀▄▀
▄▀▄
▀▄▄▄▄▀▄▀▄
██▀░░░░░░░░▀██
▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
░▀▄░▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄░▄▀
███▀▄▀█████████████████▀▄▀
█████▀▄░▄▄▄▄▄███░▄▄▄▄▄▄▀
███████▀▄▀██████░█▄▄▄▄▄▄▄▄
█████████▀▄▄░███▄▄▄▄▄▄░▄▀
███████████░███████▀▄▀
███████████░██▀▄▄▄▄▀
███████████░▀▄▀
████████████▄▀
███████████
▄▄███████▄▄
▄████▀▀▀▀▀▀▀████▄
▄███▀▄▄███████▄▄▀███▄
▄██▀▄█▀▀▀█████▀▀▀█▄▀██▄
▄██▄██████▀████░███▄██▄
███░████████▀██░████░███
███░████░█▄████▀░████░███
███░████░███▄████████░███
▀██▄▀███░█████▄█████▀▄██▀
▀██▄▀█▄▄▄██████▄██▀▄██▀
▀███▄▀▀███████▀▀▄███▀
▀████▄▄▄▄▄▄▄████▀
▀▀███████▀▀
OFFICIAL PARTNERSHIP
FAZE CLAN
SSC NAPOLI
|
ZAINmalik75

Activity: 1218
Merit: 598

View Profile WWW
March 15, 2024, 08:22:04 PM

150 LXP Received

Asslamoalikom!

Yahan bohat sy members Linea ky project ko join Kiya huwa hen or Jo bhi new tasks arahy hen un KO mukamal Kar rahy hen or LXP earn Kar rahy hen. To aaj 150 LXP receive huwa hen ap SAB apna wallet check Karen I think ky ye last time koi tasks aye thy jiss sy 150 LXP mil rahy thy shayad ye us ky LXP mily hen.
WA Allaikum Salam, MashALLAH brother kafi saary logo ko mily haa Jin Jin Sy interact pa linea ky task Kiya ty. Well Mai NY Inka yeh task bhi Kiya taa aur sath Mai ik game bhi play Kiya ta jinky combinely mujy around 280lxp mily Jo ky achi amount haa agr atleast ik linea Ki price 1$ bhi Howe agr Maire expectations ky mutabiq 3$ Howe toh bs phir toh around 2lac kama liya haa iss Sy (lol) well iss project Ki development aur roadmap ko daikh ky q aise feeling aarahe ha ky InshALLAH bs yahi qismat badalny ka mooqa haa.

Baki market NY ik Baar phir ik shandaar ghoota lagwaya neechy Ki taraf aur ik achi khaase amount Mai liquidation Ki aur maire liya yeh surprising Nahi taa q ky mujy maloom ta yeh whale Kisi ky sagy Nahi market ka trend thoora bohout zaroor change karyngy. Baki mairy mentor ky mutabiq yeh ik acha khaasa mooka haa shopping kaa I mean coin buy karny ka by following DCA. Q ky pata Nahi market apko second dip dy ya Nahi Baki DYOR

.DuelbitsSPORTS.
▄▄▄███████▄▄▄
▄▄█████████████████▄▄
▄██████████████████████▄
██████████████████████████
███████████████████████████
██████████████████████████████
█████████████████████████████
███████████████████████████
▀████████████████████████
▀▀███████████████████
██
██
██
██

██
██
██
██

██
██
██
████████▄▄▄▄██▄▄▄██
███▄█▀▄▄▀███▄█████
█████████████▀▀▀██
██▀ ▀██████████████████
███▄███████████████████
███████████████████████
███████████████████████
███████████████████████
███████████████████████
███████████████████████
▀█████████████████████▀
▀▀███████████████▀▀
▀▀▀▀█▀▀▀▀
OFFICIAL EUROPEAN
BETTING PARTNER OF
ASTON VILLA FC
██
██
██
██

██
██
██
██

██
██
██
10%   CASHBACK   
          100%   MULTICHARGER   
Rustam Meraj

Activity: 112
Merit: 98

Sugars.zone | DatingFi - Earn for Posting

View Profile
March 15, 2024, 11:12:08 PM

What the hell is going on my two more recent posts are deleted again.

Again my question why why why?HuhHuhHuhHuhHuhHuh?

Give us the reason....

Xal0lex sir can you please contact to the other moderators.Huh?

Just ask them the reason.

Why they are deleting the posts of our thread???

If we are breaking the rules so please tell Uss. We will correct it. If we are not breaking the rules. So why our posts are getting deleted.

I personally find a new thing and share it to the community. There were my mistake. I posted two duplicate posts and I accepted and now I didn't make this mistake again.

This is disgusting by the way. Its disappointed me.  Sad

▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀          SUGARS.ZONE     ❤[nbs
hafiztalha

Activity: 406
Merit: 255

View Profile
March 15, 2024, 11:57:58 PM

Snip

Ji Rustam brother Mene b AJ aek post ki thi jes mei Koch signature campaigns ki information thi koch new campaigns launch Hoi Thi aur Koch signature campaigns my slots available thi aur us post par Xal0lex ny merit bei deaya huwa tha aur Xal0lex sir nei already previous posts my baya deaya hai Xal0lex sir hamari community kei posts delete nae kr rhei aur tu swal yei hai kei kuun humari posts Ku delete kr rhei hai oyher languages section kei leiye total 2 moderators hire keiye gay hai 1 Xal0lex sir aur 2 Cyrus sir hai

Xal0lex sir nae kr rhei Tu phr shaed Cyrus sir delete Kar rhei Hu leken Kuu Kar rhei hum apnri posts Mei koe mistake kr rhei hai, tiles break Kar rhei hai ya phir koch or.

Mei nei 1 2 pages Ku visit kea hai aur mei nei ail cheaz Ku notice kea hai kei koe B information posts thi like meiri signature campaigns Kei metaleik aur Rustam brother kei Linea project kei muteleik en posts KO hei delete kea gea hai aur baqei ju posts dusrei brothers nei Kei discussion posts in Ku delete nae kea gea es yhei pta andaaza Hu rHa Kei aiese posts Ku share na kea jaeay Mei ghalat bei huu sakhta Hu baqei Xal0lex sir humble request hai please delete posts Kei Koch information community kei sath share Kei jaeay aiesa Kuu Hu rHa hai aur kuun kr rha hai

Duelbits
DUELBITS
FANTASY
SPORTS
████▄▄█████▄▄
░▄████
███████████▄
▐███
███████████████▄
███
████████████████
███
████████████████▌
███
██████████████████
████████████████▀▀▀
███████████████▌
███████████████▌
████████████████
████████████████
████████████████
████▀▀███████▀▀
▬▬
VS
▬▬
████▄▄▄█████▄▄▄
░▄████████████████▄
▐██████████████████▄
████████████████████
████████████████████▌
█████████████████████
███████████████████
███████████████▌
███████████████▌
████████████████
████████████████
████████████████
████▀▀███████▀▀
///  PLAY FOR FREE  ///
WIN FOR REAL
█████
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
█████
██████████████████████████████████████████████████████
PLAY NOW
██████████████████████████████████████████████████████
█████
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
█████
Sayeds56
Copper Member

Activity: 1274
Merit: 704

View Profile
March 15, 2024, 11:58:36 PM

Sab se pehle tho bhai jan ap apne tareef kar de k apko kitna knowledge ha btc aue crypto ka. Ap ko ma ne yaha pehle nahe dekha. Muje ap new lag rahe ho aur apki language be asal ma urdu nahe lagte es leye k ye mansi lafz ma pehle bar sun raha ho. Pata nahe ye kis zaban ma lafz ha. Pakistani Bitcoin k baare ma jaante bahut aur mere khial se educated persons jin ko internet ka pata ha wo 50% btc k naare ma jaante ha leken masla ye ha k yaha crypto legal nahe ha tho koi usko zahir nahe karta.jis waha se ye lagta ha ziada logo ko btc ka pata nahe. Banks k bare manager be btc ma investment kar rahe ha leken sab khufuia taur par kar rahe ha.

MFahad bhai, Mere khayal mein Mansi Hindi ya Sansikrat zuban ka lafz ha jis ko female se relate kia jata ha.

Baki jahan tak Bitcoin ki awareness ka taulak ha to esmein Pakistani peechy nhi han yehn pe bht awareness ha or bht tezi se grow ker rehi ha. Pakistan mein 26 Million log crypto currencies ko own kerty han.Ap ko yeh jan ker hairat ho gi k Nigeria jo k African country ha vehan pe bi Bitcoin bht popular ha or Nigeria Top 5 nations mein shamil ha jahan pe sub se zayadeh crypto ki trading hoti ha..

Top trading countries mein USA, CHINA, RUSSIA and Nigeria shamil han.

https://www.binance.com/en/feed/post/1441692

▄▄████████▄▄
▄▄████████████████▄▄
▄██
████████████████████▄
▄███
██████████████████████▄
▄████
███████████████████████▄
███████████████████████▄
██████████▄▄███▄██████▀
████████▄████▄█████▀▀
██████▄██████████▀
███▄▄█████
███████▄
██▄██████████████
░▄██████████████▀
▄█████████████▀
████████████
███████████▀
███████▀▀
▄▄███████▄▄
▄███████████████▄
▄███████████████████▄
▄██████████
███████████
▀█
██████████████████████▀
▀██
███████████████████▀
▀███████████████████▀
▀█████████
██████▀
▀▀███████▀▀
 ElonCoin.org 
████████▄▄███████▄▄
███████▄████████████▌
██████▐██▀███████▀▀██
███████████████████▐█▌
████▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄██▄▄▄▄▄
███▐███▀▄█▄█▀▀█▄█▄▀
███████████████████
█████████████▄████
█████████▀░▄▄▄▄▄
███████▄█▄░▀█▄▄░▀
███▄██▄▀███▄█████▄▀
▄██████▄▀███████▀
████████▄▀████▀
█████▄▄
"I could either watch it
▬▬▬▬▬
ThemePen

Activity: 742
Merit: 663

I stand with Palestine.

View Profile WWW
March 16, 2024, 12:59:16 AM

Snip

Ji Rustam brother Mene b AJ aek post ki thi jes mei Koch signature campaigns ki information thi koch new campaigns launch Hoi Thi aur Koch signature campaigns my slots available thi aur us post par Xal0lex ny merit bei deaya huwa tha aur Xal0lex sir nei already previous posts my baya deaya hai Xal0lex sir hamari community kei posts delete nae kr rhei aur tu swal yei hai kei kuun humari posts Ku delete kr rhei hai oyher languages section kei leiye total 2 moderators hire keiye gay hai 1 Xal0lex sir aur 2 Cyrus sir hai

Xal0lex sir nae kr rhei Tu phr shaed Cyrus sir delete Kar rhei Hu leken Kuu Kar rhei hum apnri posts Mei koe mistake kr rhei hai, tiles break Kar rhei hai ya phir koch or.

Mei nei 1 2 pages Ku visit kea hai aur mei nei ail cheaz Ku notice kea hai kei koe B information posts thi like meiri signature campaigns Kei metaleik aur Rustam brother kei Linea project kei muteleik en posts KO hei delete kea gea hai aur baqei ju posts dusrei brothers nei Kei discussion posts in Ku delete nae kea gea es yhei pta andaaza Hu rHa Kei aiese posts Ku share na kea jaeay Mei ghalat bei huu sakhta Hu baqei Xal0lex sir humble request hai please delete posts Kei Koch information community kei sath share Kei jaeay aiesa Kuu Hu rHa hai aur kuun kr rha hai

Ye to waqy hi my ek ajeeb si situation ban gai hai. Ly koi rule bhi break naa karo or phr bhi posts delete hon gi.
Samaj sy bahir hai kam. Dear Xal0lex you are our moderator and they will ask to you. So I think you should do something regarding this situation.

My ny hafiztalha bhai ap ki post dekhi thi or Rustam Meraj ap ki bhi post dekhi thi or mujy esa koi rule break huwa nazar nai aya. Phr ye to samaj sy bahir hota jaa raha hai.

Yaa shayad koi hmari posts ko report kar raha hai or hmary moderator ky ilawa koi or moderator bina dekhy delete kiye jaa raha hai.

And dear Cyrus if you are deleting our members posts including me so I want to ask you why you are deleting posts just give us a reason. If you are also not doing this so who is doing this and why?
We want an answer.

R

▀▀▀▀▀▀▀██████▄▄
████████████████
▀▀▀▀█████▀▀▀█████
████████▌███▐████
▄▄▄▄█████▄▄▄█████
████████████████
▄▄▄▄▄▄▄██████▀▀
LLBIT
  CRYPTO   
FUTURES
 1,000x 
LEVERAGE
COMPETITIVE
    FEES    
 INSTANT 
EXECUTION
   TRADE NOW   
Cheema02

Activity: 392
Merit: 330

★Bitvest.io★ Play Plinko or Invest!

View Profile WWW
March 16, 2024, 02:50:36 AM
Merited by shahzadafzal (1)

Snip

Ye to waqy hi my ek ajeeb si situation ban gai hai. Ly koi rule bhi break naa karo or phr bhi posts delete hon gi.
Samaj sy bahir hai kam. Dear Xal0lex you are our moderator and they will ask to you. So I think you should do something regarding this situation.

My ny hafiztalha bhai ap ki post dekhi thi or Rustam Meraj ap ki bhi post dekhi thi or mujy esa koi rule break huwa nazar nai aya. Phr ye to samaj sy bahir hota jaa raha hai.

Yaa shayad koi hmari posts ko report kar raha hai or hmary moderator ky ilawa koi or moderator bina dekhy delete kiye jaa raha hai.
G Assalam alaikum Themepen bhai mari post bi kal bi delete hovi or Ajj bi hovi hai waqia he ajeeb si surat hall hai
Bilkul asa he hu raha hai post bikul ok ha hr trah sy inti mahnet kar ka banaty hai Post ko or delete hu jati to dukh hota hai mary khyal koi bi moderator tab tk delete ni krta jab tak report na kiya jaye baqi dakh lay community ka msla ha sab ko mil kar sochna hu ga hr banda to galti ni kar skat hai
A good post-creating time spent will be more than 1 hour if someone deletes it in a second. It's hurt a lot. Please take some action is par Shahzadafzal Sir or respectful Moderator Sab kuch tuwaja dy ot agr koi mistakes kar rha rule out kary kindly boht Shukria hu ga.

BIG WINNER!
[15.00000000 BTC]

▄████████████████████▄
██████████████████████
██████████▀▀██████████
█████████░░░░█████████
██████████▄▄██████████
███████▀▀████▀▀███████
██████░░░░██░░░░██████
███████▄▄████▄▄███████
████▀▀████▀▀████▀▀████
███░░░░██░░░░██░░░░███
████▄▄████▄▄████▄▄████
██████████████████████
▀████████████████████▀
▄████████████████████▄
██████████████████████
█████▀▀█▀▀▀▀▀▀██▀▀████
█████░░░░░░░░░░░░░▄███
█████░░░░░░░░░░░░▄████
█████░░▄███▄░░░░██████
█████▄▄███▀░░░░▄██████
█████████░░░░░░███████
████████░░░░░░░███████
███████░░░░░░░░███████
███████▄▄▄▄▄▄▄▄███████
██████████████████████
▀████████████████████▀
▄████████████████████▄
███████████████▀▀▀▀▀▀▀
███████████▀▀▄▄█░░░░░█
█████████▀░░█████░░░░█
███████▀░░░░░████▀░░░▀
██████░░░░░░░░▀▄▄█████
█████░▄░░░░░▄██████▀▀█
████░████▄░███████░░░░
███░█████░█████████░░█
███░░░▀█░██████████░░█
███░░░░░░████▀▀██▀░░░░
███░░░░░░███░░░░░░░░░░
▀██░▄▄▄▄░████▄▄██▄░░░░
▄████████████▀▀▀▀▀▀▀██▄
█████████████░█▀▀▀█░███
██████████▀▀░█▀░░░▀█░▀▀
███████▀░▄▄█░█░░░░░█░█▄
████▀░▄▄████░▀█░░░█▀░██
███░▄████▀▀░▄░▀█░█▀░▄░▀
█▀░███▀▀▀░░███░▀█▀░███░
▀░███▀░░░░░████▄░▄████░
░███▀░░░░░░░█████████░░
░███░░░░░░░░░███████░░░
███▀░██░░░░░░▀░▄▄▄░▀░░░
███░██████▄▄░▄█████▄░▄▄
▀██░████████░███████░█▀
▄████████████████████▄
████████▀▀░░░▀▀███████
███▀▀░░░░░▄▄▄░░░░▀▀▀██
██░▀▀▄▄░░░▀▀▀░░░▄▄▀▀██
██░▄▄░░▀▀▄▄░▄▄▀▀░░░░██
██░▀▀░░░░░░█░░░░░██░██
██░░░▄▄░░░░█░██░░░░░██
██░░░▀▀░░░░█░░░░░░░░██
██░░░░░▄▄░░█░░░░░██░██
██▄░░░░▀▀░░█░██░░░░░██
█████▄▄░░░░█░░░░▄▄████
█████████▄▄█▄▄████████
▀████████████████████▀

Rainbot
Daily Quests
Faucet
MFahad

Activity: 2464
Merit: 644

View Profile WWW
March 16, 2024, 04:27:06 AM

And dear Cyrus if you are deleting our members posts including me so I want to ask you why you are deleting posts just give us a reason. If you are also not doing this so who is doing this and why?
We want an answer.

Themepen bhai ye kuch thora smj se bahir nazar aa raha ha. Mera ek post be delete huwa tha kuch week pehle aur ma be jab post ko check kia tho post belkul teek tak tha. Na tho koi ghalat quote tha,na length ka masla tha aur na koi news the. sample sa reply dia tha jo ma abe de raha hoo es tarah. Ma ne tho us waqt ignore kia k shahid aisa kuch ho jo muje nazar na aa raha ho aur moderator ko pata ho. agar es tarah baghair kisi waja k posts delete hothe rahe tho community k leye ache bath nhe ha. Es n leye awaz otani chahea. Ache tareeqe se akhlaq k daire ma reh kar apne senior ke respect krte huwe ham apeal karege es k khelaf tha k masle ka hal ho jae

▄▄████████▄▄
▄▄████████████████▄▄
▄██
████████████████████▄
▄███
██████████████████████▄
▄████
███████████████████████▄
███████████████████████▄
██████████▄▄███▄██████▀
████████▄████▄█████▀▀
██████▄██████████▀
███▄▄█████
███████▄
██▄██████████████
░▄██████████████▀
▄█████████████▀
████████████
███████████▀
███████▀▀
▄▄███████▄▄
▄███████████████▄
▄███████████████████▄
▄██████████
███████████
▀█
██████████████████████▀
▀██
███████████████████▀
▀███████████████████▀
▀█████████
██████▀
▀▀███████▀▀
 ElonCoin.org 
████████▄▄███████▄▄
███████▄████████████▌
██████▐██▀███████▀▀██
███████████████████▐█▌
████▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄██▄▄▄▄▄
███▐███▀▄█▄█▀▀█▄█▄▀
███████████████████
█████████████▄████
█████████▀░▄▄▄▄▄
███████▄█▄░▀█▄▄░▀
███▄██▄▀███▄█████▄▀
▄██████▄▀███████▀
████████▄▀████▀
█████▄▄
"I could either watch it
▬▬▬▬▬
UmerIdrees

Activity: 2226
Merit: 834

View Profile WWW
March 16, 2024, 04:36:33 AM

Ais waqat saray social media aur youtube channels p yehi aik cheese under discussion hy k "This time is different" aur sab log kah rahay hien k bitcoin ETF ki wajah c sab log long term investors hein aur market mein dump ni ayee ga,..mutlab k bear market ni aye gi. Yeh narrative ias liey bunya ja raaha hy takay log sell p focus ne kerian aur bbus buy hi buy kertay jein.

Haqeqat yeh hy k ETF ki wajah c abhi tu market pump ho rahi hy aur retailers jab aine gay tu aur bhi bara pump ayee ga jo k bitcoin ko bohat big price p lay ja sakta hy lekin aik baat jo koi ni bata raha k yeh jo investors ETF mein aa rahay hien ain ko bhi pata hay bitcoin 4 years cycle ka. So ab ki bar, whales bitcoin dump kerian gay aur ETF walay bitcoin k shares dump keray ga, Tu jahan p bitcoin ka bull run bohat bara hogaa...unthi hi teezei c bitcoin ka dump( bear market) bhi bohat khofnak hoga  Shocked

To matlab ye he ke market me ek bar phefrrf dump ayega bara sa q ke already market me dump agya he abe BTC ke price 66000$ aas pas he to 73000$ se btc dump agya neeche 66k$ pe to sare coins be sath sath dump hogye to agar btc 60k$ ya pher neeche ajata he to bhut zeyada dumping ayega coins me q ke abe sara presure dobara selling pe agya he ye ache bat nahe yaha pe agar btc ruk jata he to sahe nahe to sare altcoins dobara apni jaga pe ajange yaha pe dobara long term logo ko nouqsan otana parega. BTC ko up jana chahaie.

Mein short term ki baat ni kr raha, i am talknig about long term kion k social media p influcencers yeh ka rahay hien k bear market ni ayee gi kion k insistutes ny buy kia hay aur woh dump ni keray gay. Tu kehna ka multab hy k unhooo ny bhi profit taking kerni hy at top of bull market aur woh asa ni hein k humesa k liey bitcoin ko buy kernay ayee hien. Remember Micheal saylor ny itnay bitcoin buy kiey phir bhi bitcoin 16000$ p aa gia...History ni bholni chayee.  Cool

So bear market mein whales bitcoin sell kerian gay aur insistutions bhi bitcoin share sell kerian gay, tu bitcoin 250,000$ c seedha 50,000$ p dump kr saktha hy. In short, k be ready for a big brutal bear market but abhi 1.5 years bull market k hien,  khob paisa buana loo.  Wink

Sayeds56
Copper Member

Activity: 1274
Merit: 704

View Profile
March 16, 2024, 05:48:19 AM

To matlab ye he ke market me ek bar phefrrf dump ayega bara sa q ke already market me dump agya he abe BTC ke price 66000$ aas pas he to 73000$ se btc dump agya neeche 66k$ pe to sare coins be sath sath dump hogye to agar btc 60k$ ya pher neeche ajata he to bhut zeyada dumping ayega coins me q ke abe sara presure dobara selling pe agya he ye ache bat nahe yaha pe agar btc ruk jata he to sahe nahe to sare altcoins dobara apni jaga pe ajange yaha pe dobara long term logo ko nouqsan otana parega. BTC ko up jana chahaie.

Mein short term ki baat ni kr raha, i am talknig about long term kion k social media p influcencers yeh ka rahay hien k bear market ni ayee gi kion k insistutes ny buy kia hay aur woh dump ni keray gay. Tu kehna ka multab hy k unhooo ny bhi profit taking kerni hy at top of bull market aur woh asa ni hein k humesa k liey bitcoin ko buy kernay ayee hien. Remember Micheal saylor ny itnay bitcoin buy kiey phir bhi bitcoin 16000$ p aa gia...History ni bholni chayee.  Cool

So bear market mein whales bitcoin sell kerian gay aur insistutions bhi bitcoin share sell kerian gay, tu bitcoin 250,000$ c seedha 50,000$ p dump kr saktha hy. In short, k be ready for a big brutal bear market but abhi 1.5 years bull market k hien,  khob paisa buana loo.  Wink

Umer bhai, social media jo kuch chal reha ha usky peechy kuch toh logic ha, whales zayadeh ter toh exchanges hee hoti han or wo from time to time jub dekhty han k funding rate br gya ha toh future or margin traders ko liquidate kerny k liay market ko manipulate kr k paisa bnati han. Laikin ab yeh ho reha ha jub bi aisi dip aati ha toh instutions buying ker k dobra Bitcoin price ko oper lay jaty han.

Institutions ki involvement k baad exchanges ka role mitigate ho ga or crrypto market mere khayal merin Stocks market ki trh behave kere gi jis mein up-trends or down-trends to aain gayu mgr market lamby time k liye bearish nhi ho gi.

Crypto market mein yeh ek tabdeeli nazer aa rehi ha. DYOR

▄▄████████▄▄
▄▄████████████████▄▄
▄██
████████████████████▄
▄███
██████████████████████▄
▄████
███████████████████████▄
███████████████████████▄
██████████▄▄███▄██████▀
████████▄████▄█████▀▀
██████▄██████████▀
███▄▄█████
███████▄
██▄██████████████
░▄██████████████▀
▄█████████████▀
████████████
███████████▀
███████▀▀
▄▄███████▄▄
▄███████████████▄
▄███████████████████▄
▄██████████
███████████
▀█
██████████████████████▀
▀██
███████████████████▀
▀███████████████████▀
▀█████████
██████▀
▀▀███████▀▀
 ElonCoin.org 
████████▄▄███████▄▄
███████▄████████████▌
██████▐██▀███████▀▀██
███████████████████▐█▌
████▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄██▄▄▄▄▄
███▐███▀▄█▄█▀▀█▄█▄▀
███████████████████
█████████████▄████
█████████▀░▄▄▄▄▄
███████▄█▄░▀█▄▄░▀
███▄██▄▀███▄█████▄▀
▄██████▄▀███████▀
████████▄▀████▀
█████▄▄
"I could either watch it
▬▬▬▬▬
Publictalk792

Activity: 280
Merit: 272

View Profile WWW
March 16, 2024, 06:44:35 AM
Merited by shahzadafzal (1)

Snip

We want an answer.
Sir waqy hi ye to ajeeb situation ban Gai hy. Kahin hmari Tariq sy to nai jal rahy ye log. Hahaha. Yani ham 1000 pages mukamal kar liye hen. Or in logon ko hazam nai ho raha hy. Hahaha. Just kidding.

Baqi ye bohat kharab surte haal lag rahi hy. Wesy my EK mashwra deta hun. KY sab Kissi senior ko apni delete hui posts KY screenshots bhejen. Yani shahzadafzal sir ko muntakhib kar Len. Or wo PHR Meta section my is par EK thread ban den. Kam az Kam hmari community ko is Cheez ka answer mil Jaye KY q hmari posts delete ho rahi hen.

Agar shahzadafzal sir haami bharen to ap sab un ko apni posts send kar den. Alehda alehda Agar Karen gy to wo PHR thk nai hoga. Ye mashwra hy baqi ap sab ko Jesy munasib lagy. Smiley

Mfahad, cheema02, and snowpega sir Kaya kehty hen? Yaa baqi jis Ki post delete hui hy.

Duelbits
▄▄█▄▄░░▄▄█▄▄░░▄▄█▄▄
███░░░░███░░░░███
░░░░░░░░░░░░░
░░░░░░░░░░░░
▀██████████
░░░░░███░░░░
░░░░░███▄█░░░
░░██▌░░███░▀░░██▌
█░██░░███░░░██
█▀▀▀█▌░███░░█▀▀▀█▌
▄█▄░░░██▄███▄█▄░░▄██▄
▄███▄
░░░░▀██▄▀
REGIONAL
SPONSOR
███▀██▀███▀█▀▀▀▀██▀▀▀██
██░▀░██░█░███░▀██░███▄█
█▄███▄██▄████▄████▄▄▄██
██▀ ▀███▀▀░▀██▀▀▀██████
███▄███░▄▀██████▀█▀█▀▀█
████▀▀██▄▀█████▄█▀███▄█
███▄▄▄████████▄█▄▀█████
███▀▀▀████████████▄▀███
███▄░▄█▀▀▀██████▀▀▀▄███
███████▄██▄▌████▀▀█████
▀██▄█████▄█▄▄▄██▄████▀
▀▀██████████▄▄███▀▀
▀▀▀▀█▀▀▀▀
EUROPEAN
BETTING
PARTNER
Pages: « 1 ... 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 [1001] 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 »
  Print  

Jump to: