Bitcoin Forum
September 02, 2026, 09:29:18 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 31.1 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 ... 1657 1658 1659 1660 1661 1662 1663 1664 1665 1666 1667 1668 1669 1670 1671 1672 1673 1674 1675 1676 1677 1678 1679 1680 1681 1682 1683 1684 1685 1686 1687 1688 1689 1690 1691 1692 1693 1694 1695 1696 1697 1698 1699 1700 1701 1702 1703 1704 1705 1706 [1707] 1708 1709 »
  Print  
Author Topic: Pakistan  (Read 7306253 times)
Jaweria parveen
Sr. Member
****
Offline

Activity: 364
Merit: 266


Managing campaign by Little Mouse 📈


View Profile
September 01, 2026, 08:19:11 AM
 #34121

Assalamualaikum Bhai jan kia Hal chal ha AP sab ka
Aj main  Iran or America ki War KY bary main bat krny ja rha ho jo k Donald Trump ye claim kr rha k us NY Iran ko mat dy di ha or wo kh rha ha Atomic bomb ka swal hi pada Ni hota or Wo War Jeet Chuka ha asal main har America ki hui ha na k Iran ki kyu k Iran NY har ni mani

Iran NY pori tra sy defend kia or aj wo mazbot Nazar a rhy hain or America NY Iran ko Venezuela smaj kr bri galti ki Abi Muslim kom ko ik hony ki zarorat ha or ye Kafir hmara Kuch b ni bgar sakty
America k pas Boht weapons ha lakin phir b wo ye jang ni Jeet ska or kame nai ki mot ka badla wo ly k rhain gy
!......وعلیکم السلام علیکم ورحمتہ اللہ وبرکاتہ
Hmm ya faisala trump kaa nahi hoo gaa overall decide kare ge iss tarah Iran be kaih sakta haa / keh raha haa ke uss ne ya war wins kar le haa han agar ak ak chees koo daiky too sàb se zaida damage Iran koo hoa haa US koo be kaafi cost aya haa but Iran par kaafi log shaheed hoye haa weapons use hoye haa aur trade oil be kaafi kaam hui haa aur ayge future my be hoo sakti haa magar dusri taraf Iran ne strait of Hormuz koo dal bana kar trade koo stop kiya haa aur iss se apne power dekai haa US koo uss ke apny NATO ne support nahi de aur naa he UK ne koi support ke haa Israel be side way hoo giya too overall difficult haa but Iran par be US ke samny war koo continue karta raha
Shussainshah
Full Member
***
Offline

Activity: 378
Merit: 230


Stack Sats. Stay Quiet.


View Profile
September 01, 2026, 08:51:30 AM
Merited by Xal0lex (5), irfan_pak10 (3)
 #34122

Assalamualaikum Pakistan Community Umeed karta ho Sab Dost Khariyat Se hongay Or Life Ache Guzar Rahee Hogi

Aj 1st September hain or New Month Start Hochuka Hain Socha Ap Dosto Ke Sath Pakistan Community Ke Progress Share Krado. Jesa Ke AP Sab Dosto Ko Maloom Hain Ke Is Table Main All Pakistan Community Member Ki Progress ka pata chalta hain sath main kitney member New rank ko promote hogayee hain or sath he merit ka be pata chlata hain. Is table per main ney pore khoshih ke hain ke sarey member ko proper Number wise format main krao takey ap dosto ke leye asani hoon. To chaley start kartey hain Ab hamrey pass Total 8 legendary Member ho chukey hain or koi new rank promote nahi howa legendary rank ko. Hero member last month ke tarah same 18 member per rhuka howa hain koi changes nahi aya hero member ke list main UmerIdrees brother top per hain sirf 51 merit required hain new rank ke leye. baqi below rank ke bat karain to BTCFutureKing just 1 merit door hain apney new senier rank ke leye or baqi below rank main koi khas change nahi ayee sif Misbah2002 and Fragrance1122 jr member rank se member rank ko Promote howe hain.


Baqi jis jis member ko add nahi kiya wo kindly muje comment karsktey hain main osko be active member list main add kardunga main ney pori khoshih ke hain ke sarey member ko add karo lakin agar koi galthi se reh gaya ho to wo muje dm karskta hain baqi community se ik request hain ke jitney be old user hain ya osko signature banned ya account ban mela hain osko is list se remove karo ya nahi ap apna suggestion lazmi dy muje takey main next month list ko proper new and active member ke leye banao kyunkey ban user dobara apna activity contiue nahi karsktey to mere khayal se behtar yahi hoga ke osko is list sey out kiya jayee overall total active member 67 hain baqi ap nechecy list dehk sktey hain. sarey member ka data merit and rank nechley list main moojod hain

Ab Hamary Paas hain Total 8 Legendary Member, 18 Hero Members hain, 8 Senior Members hain, 12 Full Members hain, 14 Members Rank hain, 9 Junior Members hain

Pakistan Board Members(table updated! 1st September)


Legendary |Hero| Senior |Full Member | Member|Jr Member & Below
_________________|____________|_________________|______________|_________________|___________________
shahzadafzal [3522] |UmerIdrees [950] |snowpega [485]|BTCFutureKing [249]|General_Bitcoin[82]|Sabih7 [32]
irfan_pak10 [1754]|Unknown Op [858]|MusaPk [473]|HustleZ [217]|BigTarget [79]|Nmjut[8]
Hamza2424 [1158] |Compromise me[772]|ITExpert [427]|Shussainshah [214]|Abdul Sami786[74]|sidrabtc[4]
SmackThatAce [1149]|Sayeds56 [748]|HONDACD125 [413]|juttsab@ [201] |Sawera2255@[62]|Reemal[3]
Cryptoyar [1093]|Cheema02 [729]|Zaka1221 [411]|Ab de villiers [182]|Bityar[54]|PakHolder[1]
Watche [1069] |Mfahad [725] |Emitdama [372]| Dictator69 [174] |Noorooo [43]|Amirzz123[1]
ThemePen [1026]|Alone055 [720]|AnonBitCoiner[329]|Junii [170]|welovebit [42]|Aliikhanii[1]
ZAINmalik75 [1013] |hafiztalha [720]|Jaweria parveen[266] |AgriTrack [168]|Imranbutt44 [28]|BTC talk Official[0]
  |Publictalk792 [690]|  |Doll2233 [142] |Bitcoin_Budha [21] |
|JunaidAzizi [648]| |Qastessa [128]|bitwalhr [20] |
| GbitG [644]| |BitcoinPak [115]|MHtraders [14]|
|Gladitorcomeback [634]| |God bless u [112]|Mask.x[14]|
  |Adiljutt156 [616]|  |  |Misbah2002 [10]| 
  |Faisal2202 [604]|| |Fragrance1122[10]| 
  |Rustam Meraj [572]|  ||  | 
  |qurbanshah02 [582]|   ||  | 
  |Farhan99 [534]|   ||  | 
  |Nanga Parbat [531]|   ||  | 
  |  |   ||  | 
  |  |   ||  | 



* Misbah2002 Junior Member Rank se Member Rank my Promote ho chukay hain

* Fragrance1122 Junior Member Rank se Member Rank my Promote ho chukay hain


Note:
Agar Kisi Member Ko Table my koi Mistake Nazar aiyain to Please Mujye Zaroor Inform Kar dy takay my Osko correct Kar do or sath he agar koi Member is Table my Missing Hain To wo Be Please mujy bata dein main unka Be Name List my Shamil Kar Dunga. Mene apni Poori koshish ki hain Ky sab Member Ko shamil Karo But by Chance koi Miss Be ho sakhta hain.

~ Table Updated by: Shussainshah
~ Data Source: Live Bitcointalk Profiles — Sep 01, 2026

bitwalhr
Member
**
Offline

Activity: 133
Merit: 20


View Profile
September 01, 2026, 09:15:10 AM
 #34123

Aslamualikum umeed hai ke AP sub kheriyat se he ho ge Is waqt Gold eik bht important zone me trade kar raha hai Friday ko gold silver crash Kar ge the jis se market me bht Hal chal hui logo ne bht nuksan b karwaya bht dihan se Karen trade q ke pata nahi chal Raha ke gold silver Kiya Kar Rahe hain ye sub American Apne dollar ko bachane ki khatir gold silver ko niche Kar Raha hai or agar in ko niche kare  ga to chaina gold silver dono ko kharid Raha hai america phase Chuka hai agar dollar bachta hai to gold silver marte hain agar gold silver ko bachta hai to dollar kamzor ho jata hai trade Karna hai to bari dihan se soch samj ke Karen q ke me ne suna hai ke gold silver or zeyada crash Karne wale hain phir se gold 4300 dollar pe ane ko suna hai or silver 62 dollar pe suna hai ane wale dino me Kam he ho ga Monday ko mandi khule gi suna hai niche ane ko age Dekho kidar jata upar ya niche but niche ki awaz suni hai zeyada.
Mere khyal mei bhai jee market mei correction ana normal hai kun k market mei ups and downs hamsha aty he rhty hai. Trading mei risk zaror hai lekin risk ko samjhna aur proper knowledge ke sath decision lena bohat important hai. Sirf loss ke dar se kisi field ko chor dena solution nai balky experience aur mistakes sy insan skhta hai. Bohat sy traders n apni journey mei losses face kiye hain lekin time ke sath experience aur discipline hassil kar ky woh stable hue hai.

Insan zindagi mei jo bii kam kary use proper knowledge aur experience k sath karna chahiye. Chahe kaam online ho ya offline bina samjhe start karna unnecessary risk create karta hai. Trading mein profit motivation deta hai lekin losses bii journey ka hissa hain. Is liye patience, learning aur risk management k sath consistently kam karna zada important hai. Dar ki waja se ruk jana nai balke skhty rehna aur apne experience s improve karna chahiye.
Bitcoin ka nature aisa hai is mai hamaisha correction ata hai aik barai increase kai baad aur yai kissi bee waqat ho sakta hai is mai hamaisa wo log jo long run mai accumulate kertai hai wo bach jatai hai kiunkai un ko experience hai aur wo market kai nature ko bee samajtai hai.

Newbies aksar is mai maar kha jatai hai kiunkai wo kuch faislai jald bazi mai kertai hai jo kai achai nahi hotai market sentiments ko samajtai huwai agar strategy banai jai to result bahter atai hai investment haimaisha utnee karai jeetni aap afford ker saktai hai kiunkai kabi kabi ham lo kuch cheezai aisee kertai hai jo kai hamai emergency mai loses bee daitai hai yai bee aik bohut hee galat cheez hai bitcoin trading kafi bahtr cheez hai laikin phir bee apnai mamlaat ko daikh ker karai to bahter hota hai.

Trading hamaisah emotions kai bagair honi chahia kiunkai koi bee faisla aap kai liai bohut nuqsaan aur faida mund bee ho sakta hai laikin halaat aur apnai funds ko daikh ker jo bee fasla kia jai wo bahter hota hai warna nuqsaan ziada ho sakta hai jo kai kabi bee acha nahi hai.
Bitcoin_Budha
Member
**
Offline

Activity: 245
Merit: 21


View Profile
September 01, 2026, 09:55:57 AM
 #34124

Assalamualaikum Pakistan Community Umeed karta ho Sab Dost Khariyat Se hongay Or Life Ache Guzar Rahee Hogi


Ab Hamary Paas hain Total 8 Legendary Member, 18 Hero Members hain, 8 Senior Members hain, 12 Full Members hain, 14 Members Rank hain, 9 Junior Members hain

Pakistan Board Members(table updated! 1st September)

* Misbah2002 Junior Member Rank se Member Rank my Promote ho chukay hain

* Fragrance1122 Junior Member Rank se Member Rank my Promote ho chukay hain


Note:
Agar Kisi Member Ko Table my koi Mistake Nazar aiyain to Please Mujye Zaroor Inform Kar dy takay my Osko correct Kar do or sath he agar koi Member is Table my Missing Hain To wo Be Please mujy bata dein main unka Be Name List my Shamil Kar Dunga. Mene apni Poori koshish ki hain Ky sab Member Ko shamil Karo But by Chance koi Miss Be ho sakhta hain.

~ Table Updated by: Shussainshah
~ Data Source: Live Bitcointalk Profiles — Sep 01, 2026

Wa Alaikumsalam. bhai mera hayal hai aap ko apni sheet mai kuch changes hud sai hee kernai chahia thee kiunkai ab 4 logo kai gaib honai sai yai baat pakki ho gai hai wo guilty hai to phir in ko add kerna ka koi kaam nahi hai dosry baat agar koi member 6 months sai inactive hai to us ko bee skip ker daina bahter hai kiunkai agar wo wapis aai ga to phir us ko add kia sakta hai is tarah sirf active meber hee rahnai chahia.
Baki aap nai kafi mahnat ki hai jo bohut achi baat hai laikin in baato ko ab sanjeedgi sai lai aur in members kai name skip ker dai to bahter hai Misbah2002 aur Fragrance1122 ko dilli mubarak baad laikin Fragrance1122 ko chahia apnai tag kai hawalai sai kaam karai kiunkai abee neutral hai yai negative bee ho sakta hai kuch members abee bee hamary community per musalsal check ker rahai hai umeed hai sab zeemaidary sai kaam karai gai.
Bityar
Member
**
Offline

Activity: 140
Merit: 55


View Profile
September 01, 2026, 11:33:00 AM
 #34125

Bitmex Convert Feature Update


Asslamualaikom
Umeed hy aap log kheriat sy hongay jaisa kay aap logo ko pataa hee hogga kay bitmex nay 23rd july ko announcement kee thee kay wo aapni exchange ko close karrhay hy.

23 july ko closure ka elaan hua tha like new accounts kee registration nhii hogy or final shut down 23rd September 2026 ko hoga toh bitmex nay aik naya step liyya hy kayy 4th September 2026 ko wo aapnay convert feature say 5 specific tokens ko hamesha kayliyay remove krrhay hy.

 Agar aap logo may say koi bee bitmex use karaha hy or uskay funds parray hy tho 4 September say pehlay aapnay tokens hata dy l think unho nay kha kay withdrawal abhi bee available hongay lekin funds remove krlay taaky conversion may koii maslaa naa aye or 23 sep say pehlay aapkay saray funds safe wallet may transfer hosakay.

Source
Compromise me
Hero Member
*****
Offline

Activity: 1274
Merit: 772



View Profile
September 01, 2026, 11:43:26 AM
 #34126


Assalamualaikum.
Umeed hain Sab Community Member Khariyat Se hongay.

👉 May main total 846 posts the
👉 June main ham ney 728 posts kiye
👉 July main hum ney 794 posts kiye
👉 August main hum ney 665 posts kiye

Top 3 Poster of August Month :

  • 🥇 Fragrance1122
  • 🥈 qurbanshah02
  • 🥉 JunaidAzizi

Waalaikum Assalam, Alhamdulillah, umeed hai ap b khairiyat sy hun gy,

G bhai is mouth post activity me kaafi peshy rahien hain kafi ni balky ham 5mouth peshy chaly gy hain may june july hamri activity kafi strong rahie aur August me jo hundred poston ka gap yar hai wo sabhi jantien hai k community me kaafi updown ayien jis waja se hamri post activity me b kafii different aya hai, per ham is up down sy seekhan chahiye ho aur in galtiyon ko peshy shorna chahiye aur serious ho kar agy barna chahiye.

Baqi top 3 poster ko bhot bhot congratulations is bar kaafi changing aye hai aur ye change mery khayal se kaafi di bad dekhnie ko milie hai k qurban bhai is bar apny top position ko hold ni rakh paye, me to qurban bhai ap ko thank u kahun ga hahaha, wo is leya apny dosron ko me muqa di top position per anie ka hahah just kids, baqi inshallah ham post active me itna b peshy nhi gy agar hamien yaad ho hamra target 5 hundreds post ko cross karn tha to wo ham kar chukien hain.

R


▀▀▀▀▀▀▀██████▄▄
████████████████
▀▀▀▀█████▀▀▀█████
████████▌███▐████
▄▄▄▄█████▄▄▄█████
████████████████
▄▄▄▄▄▄▄██████▀▀
LLBIT|
4,000+ GAMES
███████████████████
██████████▀▄▀▀▀████
████████▀▄▀██░░░███
██████▀▄███▄▀█▄▄▄██
███▀▀▀▀▀▀█▀▀▀▀▀▀███
██░░░░░░░░█░░░░░░██
██▄░░░░░░░█░░░░░▄██
███▄░░░░▄█▄▄▄▄▄████
▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀
█████████
▀████████
░░▀██████
░░░░▀████
░░░░░░███
▄░░░░░███
▀█▄▄▄████
░░▀▀█████
▀▀▀▀▀▀▀▀▀
█████████
░░░▀▀████
██▄▄▀░███
█░░█▄░░██
░████▀▀██
█░░█▀░░██
██▀▀▄░███
░░░▄▄████
▀▀▀▀▀▀▀▀▀
||.
|
▄▄████▄▄
▀█▀
▄▀▀▄▀█▀
▄░░▄█░██░█▄░░▄
█░▄█░▀█▄▄█▀░█▄░█
▀▄░███▄▄▄▄███░▄▀
▀▀█░░░▄▄▄▄░░░█▀▀
░░██████░░█
█░░░░▀▀░░░░█
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
▄░█████▀▀█████░▄
▄███████░██░███████▄
▀▀██████▄▄██████▀▀
▀▀████████▀▀
.
▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
░▀▄░▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄░▄▀
███▀▄▀█████████████████▀▄▀
█████▀▄░▄▄▄▄▄███░▄▄▄▄▄▄▀
███████▀▄▀██████░█▄▄▄▄▄▄▄▄
█████████▀▄▄░███▄▄▄▄▄▄░▄▀
███████████░███████▀▄▀
███████████░██▀▄▄▄▄▀
███████████░▀▄▀
████████████▄▀
███████████
▄▄███████▄▄
▄████▀▀▀▀▀▀▀████▄
▄███▀▄▄███████▄▄▀███▄
▄██▀▄█▀▀▀█████▀▀▀█▄▀██▄
▄██▀▄███░░░▀████░███▄▀██▄
███░████░░░░░▀██░████░███
███░████░█▄░░░░▀░████░███
███░████░███▄░░░░████░███
▀██▄▀███░█████▄░░███▀▄██▀
▀██▄▀█▄▄▄██████▄██▀▄██▀
▀███▄▀▀███████▀▀▄███▀
▀████▄▄▄▄▄▄▄████▀
▀▀███████▀▀
OFFICIAL PARTNERSHIP
SOUTHAMPTON FC
FAZE CLAN
SSC NAPOLI
Cheema02
Hero Member
*****
Offline

Activity: 1246
Merit: 729



View Profile
September 01, 2026, 03:23:41 PM
 #34127

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيْمِ

August Merit Summary Via JunaidAzizi

Assalamualaikum warahmatullahe wabarakatuho.

Tu post ko zyada lamba nahe karta i know ke pir wo boring ban jata ha aur already table aur graph ma sub kuch mentioned huwa hota ha . Es dafa hamri activity ma decline achuka ha es ki waja apko already pata ha ke huwa hkia ta aur ma os incident ko yahan per discuss nahe karunga as we all know ke jo huwa ghalat huwa aysa nahe karna chahye ta , per khair discuss es leye nahe karte ke bat sharam ki ha puri community ko badnam kar deia .

Top 3 Merit Senders August Month:

  • 🥇 Rustam Meraj
  • 🥈 Xal0lex
  • 🥉 Cheema02


walikum Salam Juniad bhai Allah pak ka shukar hai Bhai sab se pehle tu shukriya ke merit summary share kar rahe hai phly qurban bhia karty thy jo kafi helpful hoti. baqi jo baat ap ne discuss ni ki ye samajhdari wali baat hai ke community ki image ka khayal rakha jaye. Merit aur post summary dono ma jo decline aya hai wo zahir hai us incident ka direct asar hai jab active members disturb hote hai tu sending aur receiving dono automatically kam ho jati hai aur post summary bhi isi wajah decline nazar ay rahi hai.

bhai Umeed hai ke aane wale mahino ma dobara sab bhai apni pehli wali activity per wapas aa jayenge aur ye numbers improve honge. Alhamdulillah top 3 ma apna naam dekh kar khushi hui aur Xal0lex Sir ko bhi dil se shukria is mushkil waqt ma consistent rahe jo qabil tareef hai.

MusaPk
Sr. Member
****
Offline

Activity: 1428
Merit: 473



View Profile WWW
September 01, 2026, 04:09:46 PM
 #34128

Top 3 Poster of August Month :

  • 🥇 Fragrance1122
  • 🥈 qurbanshah02
  • 🥉 JunaidAzizi


Araya ya ma kya dekh rha hn Shah Ji number two pr yani shah ji ke shoaib Akhtar speed ko bhe koe break kr gya hy? Anyways acha laga ka koe aur member bhe Shah ji ko takr dy rha hy. August ka month kuch zayda acha to nhi rha hmarya lea pr hman phr bhe himat nhi harne balka apna is section ko active rekhna ho ga. Sub log koshish krn ka Sacha dil sa kaam krn aur agr hum na sahca dil sa kaam jari rekha to hum zaroor kamyab hn gy. انشاءاللہ. Bus ya hmara mulk ke eik chote se nashani hy yahn aur hman pore koshish krne ho ge ka hmarya mulk pr koe ungli na uthya.

Nmjut
Jr. Member
*
Offline

Activity: 95
Merit: 8


View Profile
September 01, 2026, 04:42:45 PM
 #34129

Assalamualaikum Pakistan Community Umeed karta ho Sab Dost Khariyat Se hongay Or Life Ache Guzar Rahee Hogi


W.a.slm! ye to bohat khushi ki bat h ky hkari community ky 2members promote howey hai jr sy member ki traf. Mery bhi 2meris rehty but routine wise posting e ni hoti mery sy jiski waja sy abhi tak latky howey.......es month koshish hai regularly informative posts upload krun...
BTC FutureKing
Full Member
***
Offline

Activity: 532
Merit: 249



View Profile
September 01, 2026, 04:55:22 PM
 #34130

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيْمِ

August Merit Summary Via JunaidAzizi


  • 🥇  qurbanshah02
  • 🥈  BTC Futureking
  • 🥉  Abdul Sami786

Nice working friend  Wink
Merit summary tou bohat hei better banai hai. Or os mai ek special cheez key top third mai mera name aya hai. Mai sach mai heran hou key yeh kesy hou gia yeh mery tora sei active rehny sey yeh seb hoa hai. Es bar kei summaries mery leye sab sey speacial or achei hai qe key yeh meri struggle kei wajeh sey hoa hai mai ney taqriban 1 sal bad apna name es summary mai deka hai. Thanks Junaid friend jou key apkei summary mai mera top list mai name likney key leye. Osky elawa dusry friends kou bei mubarak or qurban friend kou mai ney pechy chor dia jou key pichly 1 sal kuch nei ker reha tha  Grin haha.

GbitG
Hero Member
*****
Offline

Activity: 1596
Merit: 644



View Profile WWW
September 01, 2026, 04:56:57 PM
 #34131

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيْمِ

Monthly Post Summary by Shussainshah


Assalamualaikum.
Umeed hain Sab Community Member Khariyat Se hongay.
......

Wa Alaikum Salam....!!!!
Alhumdullah Bro sab kuch Kharyat saa haa....

Iss month kee activities to dakhaa kaa bohat botaa lagaa like kaa all members naa koi better progress nahi dikhyaa haa like 130 post han previous months saa drop kar chukaa haa. Maa already batha chukaa hoon kaa hama poraa passion kaa sath effort karnaa chaeyaa like activities to grow kar kaa gal as gal abnaa bord kaa reward laa laa...

Bahar Hal apkaa Bhai naa to iss kar kamal kar dee haa. Top 10 poster maa ayaa haa was 🫣 sab saa akhir maa ayaa haa lakin kahir pir b okay haa ka Top 10 maa kam as kam agyee hoon. I hope next month iss sa zydha effort karongaa tak mazeed betterness dikhaa sakoon

AgriTrack
Full Member
***
Offline

Activity: 630
Merit: 168



View Profile
September 01, 2026, 05:11:04 PM
 #34132

Bitmex Convert Feature Update


Asslamualaikom
Umeed hy aap log kheriat sy hongay jaisa kay aap logo ko pataa hee hogga kay bitmex nay 23rd july ko announcement kee thee kay wo aapni exchange ko close karrhay hy.
Wa Alaikum Assalam warahmatullahi wabara katuhu, Meri personal opinion me BitMEX users ko is situation me last minute approach bilkal nahi rakhni chahiy. Exchange band hone ki announcement ke baad har nayi update ko seriously lena zaroori ha chahe withdrawal abhi available hi kyun na ho. Main hota to 4 September ka wait bhi na karta aur apne funds ko pehle hi secure wallet mein move kar deta kyun ke jab platform closure ki date fixed ho to unnecessary risk lene ka koi faida nahi. ihaem baat crypto me apni keys aur funds ka control apne paas rakhna hi sab se behtar approach ha

HustleZ
Full Member
***
Offline

Activity: 392
Merit: 217


While they gamble, DCA.


View Profile
September 01, 2026, 05:17:02 PM
 #34133

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيْمِ

Monthly Post Summary by Shussainshah

Walaikum asalam brother, well it’s always good to see summaries because yeh apko apkii sari report deta hai ke ap ne orr sari community ne kyaa contribute kiyaa kis ko appreciation deni chahiye or kis koo motivate karna chahiye ke woo or posts karen or community ko aagey barhaen, post summary always excites me more as it describes a person’s input to the community… merits to just is input ka reward hai.

Soo talking about my performance too 34 posts in 30 days is i believe something significant but still i see improvement in myself and i believe ke main thoraa fre ho jaon so i will be able to contribute more. Baqi i coongratulate fragrance for coming on top, but i will advise you ke Quality is always better then quantity soo ap quantity ko zehen me rakh kar quality compromise na kardena but quality should be first priority. Overall it’s a nice summary and happy to see hamarey user boht active hain compared to when i had come newly, us waqt activity thori down thii but now its alot better

██ ████████           R O L L B I T      │      THE #1 SOLANA CASINO           ████████ ██
████████████████████████████
|    5,000+ GAMES    |    INSTANT WITHDRAWALS    |    HUGE REWARDS   |    VIP PROGRAM   |]www.rollbit.com██ ████████           R O L L B I T      │      THE #1 SOLANA CASINO           ████████ ██
████████████████████████████
|    5,000+ GAMES    |    INSTANT WITHDRAWALS    |    HUGE REWARDS   |    VIP PROGRAM   |
Nanga Parbat
Hero Member
*****
Offline

Activity: 1064
Merit: 533


Enjoy the beauty of nature 😊


View Profile WWW
September 01, 2026, 05:33:11 PM
Merited by Cheema02 (2)
 #34134

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيْمِ

August Merit Summary Via JunaidAzizi

Top 3 Merit Senders August Month:

  • 🥇 Rustam Meraj
  • 🥈 Xal0lex
  • 🥉 Cheema02

Top 3 Merit Receivers August Month:

  • 🥇  qurbanshah02
  • 🥈  BTC Futureking
  • 🥉  Abdul Sami786
Awesome ap ka august merit summary share karne par ap ka bohut shukriya monthly reports community ki activity ko samajhne aur members ke contributions ko appreciate karne me kaafi madda deti hain aur merit system forum ka aik aham hissa be hai kyun ke yeh members ko quality content likhne aur constructive discussions mein hissa lene ki taraf motivate jo karta hai.

Top merit senders aur receivers ki list dekh kar asha mahsos hota hai ke community behtari ke liye apna kirdar ada kar rahe hain.

Wase toh har member ki contribution apni jagah ahmiyat rakhti hai chahe woh merit send kar raha ho ya quality posts ke zariye merit receive kar raha ho.

Is mouth community me and our all forum mee kaafi changing ayien hain umeed hai sabhi un ko follow kartie howie work karnie gai aur aane wale months mee community activity aur zyada behtar ho sakti hi agar naye members bhi quality posting par tawajjo denge.

 
█▄
R


▀▀██████▄▄
████████████████
▀█████▀▀▀█████
████████▌███▐████
▄█████▄▄▄█████
████████████████
▄▄██████▀▀
LLBIT▀█ 
  TH#1 SOLANA CASINO  
████████████▄
▀▀██████▀▀███
██▄▄▀▀▄▄████
████████████
██████████
███▀████████
▄▄█████████
████████████
████████████
████████████
████████████
█████████████
████████████▀
████████████▄
▀▀▀▀▀▀▀██████
████████████
███████████
██▄█████████
████▄███████
████████████
█░▀▀████████
▀▀██████████
█████▄█████
████▀▄▀████
▄▄▄▄▄▄▄██████
████████████▀
........5,000+........
GAMES
 
......INSTANT......
WITHDRAWALS
..........HUGE..........
REWARDS
 
............VIP............
PROGRAM
 .
   PLAY NOW    
Emitdama
Sr. Member
****
Offline

Activity: 2422
Merit: 372



View Profile
September 01, 2026, 05:44:33 PM
 #34135

Wa Alaikum Salam....!!!!
Alhumdullah Bro sab kuch Kharyat saa haa....

Iss month kee activities to dakhaa kaa bohat botaa lagaa like kaa all members naa koi better progress nahi dikhyaa haa like 130 post han previous months saa drop kar chukaa haa. Maa already batha chukaa hoon kaa hama poraa passion kaa sath effort karnaa chaeyaa like activities to grow kar kaa gal as gal abnaa bord kaa reward laa laa...

Bahar Hal apkaa Bhai naa to iss kar kamal kar dee haa. Top 10 poster maa ayaa haa was 🫣 sab saa akhir maa ayaa haa lakin kahir pir b okay haa ka Top 10 maa kam as kam agyee hoon. I hope next month iss sa zydha effort karongaa tak mazeed betterness dikhaa sakoon
Wa Alaikum Salam. Bhai is waqat jo situation chal rahi hai forum per bohut ziada members darai huwai hai aur kuch to waqai engage hai aisee activities mai jo kai thick nahi hai issi liai is month kareeban 100 posts ka faraq para hai laikin umeed hai sab kuch bahter ho jai ga kiunkai yai sab kuch chalta rahta hai baki abee bee hamai apni quality increase kerni hai aur knowledge mai bee izafa kerna hai jo kai main point hai. Mai samajta hu kuch logo ko bohut ziada masla hai Pakistani community sai jis ki waja sai wo her mamlai mai hamai engage ker daitai hai jabkai hamara is mai koi bee link na hu hamai sab sai ziada apnai knowledge mai izafa kerna hai aur bahter posts kerni hai jis sai hamai kuch positive response milai.

Bohut ziada members hai jin ko AI shitposters ka bee tag laga hai yai bee thick nahi hai umeed hai sab apni galtia thick karai gai aur community mai bahter andaz mai apna contribution jary rakhai gai. Mera hayal hai agar kuch positive activity kai liai kuch naya silsila shuru kia jai to kafi acha ho ga takkai community kai log apas mai kuch argument bee karai aur aik dosrai kai barai mai ziada malumaat bee aai.

Noorooo
Member
**
Offline

Activity: 154
Merit: 43


View Profile
September 01, 2026, 06:20:44 PM
 #34136

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيْمِ

Walikum Assalam brother umeed hai ap ke bhi zindagi may sab teek chal raha huga. Yeh waqai bohat achi  summary hai. Mere khayal mein summaries bohat important hoti hain kyun ke yeh humein ek hi post mein hamari poori community ki overall performance dikha deti hain. Is se pata chalta hai ke hamari community kis tarah perform kar rahi hai kitne members regularly active hain kis member ki us month mein sab se achi performance rahi aur kin members ka rank up hua.

Isi liye mere khayal mein monthly summary bohat important hoti hai. Aur @sshussain yeh aapki bohat achi baat hai ke aap har month summary banane ke liye itna time dete hain kyun ke main jaanta hoon ke ek achi aur detailed summary banana bilkul easy nahi hai aur har koi yeh kaam nahi kar sakta.

Is liye brother har month is tarah ki summaries banane ke liye aapka bohat shukriya.
JunaidAzizi
Hero Member
*****
Offline

Activity: 1344
Merit: 656



View Profile WWW
September 01, 2026, 06:47:44 PM
 #34137

Iss month kee activities to dakhaa kaa bohat botaa lagaa like kaa all members naa koi better progress nahi dikhyaa haa like 130 post han previous months saa drop kar chukaa haa. Maa already batha chukaa hoon kaa hama poraa passion kaa sath effort karnaa chaeyaa like activities to grow kar kaa gal as gal abnaa bord kaa reward laa laa...
Jetna hum zyada koshish karte hain local board ko hasil karne ke leye community ko aur zuada engaging banate hain utnanhe zyada hum log apne local board se dur ho jate hain kabhi koi issue nekalta ha tu kabhi koi abhi en sub ke bad I don't know ke kab hum dubra os qabil honge ke apni credibility ko dubra bhal kare.

Wa Alaikum Salam. Bhai is waqat jo situation chal rahi hai forum per bohut ziada members darai huwai hai aur kuch to waqai engage hai aisee activities mai jo kai thick nahi hai issi liai is month kareeban 100 posts ka faraq para hai
https://bitcointalk.org/index.php?topic=5592892

Apki bat sahe ha ke es waqt situation bujat zyada kharab ho chuki ha ek user ki greedy aur jan bhoj ke ki jane wali ghalti ki waja se hum sub ko ye din daikna phar raha sharam ke mare kuch keh be nahe sakte hum , aur ab apka naam be achuka ha es thread ma jo accounts ek dusre ke sath connected ha per shaid apne es ko daika nahe hoga..

Unknown Op
Hero Member
*****
Offline

Activity: 1400
Merit: 858


Pakistan Local Board Request


View Profile WWW
September 01, 2026, 06:59:55 PM
 #34138

W.a.slm! ye to bohat khushi ki bat h ky hkari community ky 2members promote howey hai jr sy member ki traf. Mery bhi 2meris rehty but routine wise posting e ni hoti mery sy jiski waja sy abhi tak latky howey.......es month koshish hai regularly informative posts upload krun...

Bhai jan apko forum par apko daily basis pr posts kary aur koshish kary k apki posts informative aur high quality ho. Yaha boht sy memeber h jo apko guide kary ge agar m na karo to or posts ko kis tara improve kia ja sakta h. Aapki posts attractive, unique aur easily readable honi chahye aur jaha zarori ho waha proper sources b provide kary.

Abi apka safar kafi lamba hai member k lye to 2 merits chaiye aur full member rank ke leye 92 merits chaiye. High ranks like full member or Sr rank banny k leye consistency k sth boht mehnat karni hogi. Ab competition pehly ki nisbat kafi ziada ho gia is leye quality k sth regular activity b maintain karna important hai.

Bhai jan agr ap consistent rahy aur continuously apni writing aur knowledge improve karty rahy to ap zaror kamiyab hogy. Consistency un qualities mein sy ek h jo ye forem sb sy ziada demand karta h. Boht sy newcomers kuch haftn tk active rehty h ya phir kuch din tak aur phir forum leave kar jaty h is liye long term consistency apko dosro sy alg kary ge.

GbitG
Hero Member
*****
Offline

Activity: 1596
Merit: 644



View Profile WWW
September 01, 2026, 07:34:37 PM
 #34139

......
Wa Alaikum Salam. Bhai is waqat jo situation chal rahi hai forum per bohut ziada members darai huwai hai aur kuch to waqai engage hai aisee activities mai jo kai thick nahi hai issi liai is month kareeban 100 posts ka faraq para hai laikin umeed hai sab kuch bahter ho jai ga kiunkai yai sab kuch chalta rahta hai baki abee bee hamai apni quality increase kerni hai aur knowledge mai bee izafa kerna hai jo kai main point hai. Mai samajta hu kuch logo ko bohut ziada masla hai Pakistani community sai jis ki waja sai wo her mamlai mai hamai engage ker daitai hai jabkai hamara is mai koi bee link na hu hamai sab sai ziada apnai knowledge mai izafa kerna hai aur bahter posts kerni hai jis sai hamai kuch positive response milai.

Bohut ziada members hai jin ko AI shitposters ka bee tag laga hai yai bee thick nahi hai umeed hai sab apni galtia thick karai gai aur community mai bahter andaz mai apna contribution jary rakhai gai. Mera hayal hai agar kuch positive activity kai liai kuch naya silsila shuru kia jai to kafi acha ho ga takkai community kai log apas mai kuch argument bee karai aur aik dosrai kai barai mai ziada malumaat bee aai.
Ham bilkul Brother Yani bath haa kaa bohat saa users silently bataa howa haa q kaa wo b isee tara kaa activities maa involved haa maybe kuch alt kee aja saa or even kuch shit posting par. Seriously mujaa to in logo par bohat hee gusaa ayaa haa q kaa iss logo ke waja saa ajj poree community badnam ho rahee haa. Mere to aksar Koshish hotee haa kaa sab saa pahlaa maa inhaa exposed kar doo lakin unfortunately koi solid evidence nahi miltaa. Baqi kuch members mera khyal maa haa Jo waqi maa abi b isee tara kaa activities maa buys haa. Mera intentions haa InshAllah agar Allah naa chaha to un logo kaa against work karngoaa Soo.

Baqi mera khyal saa abb ya logo dera dera Samaj jyagaa q kaa staff members b deeply observe kar rahaa haa little unethical act or jasa haa kuch miltaa haa knocked out kartaa haa. Mera b wish haa kaa in spammer ko nikal kaa clear visible community ra jyaa.

AgriTrack
Full Member
***
Offline

Activity: 630
Merit: 168



View Profile
September 01, 2026, 08:03:53 PM
 #34140


Aj 1st September hain or New Month Start Hochuka Hain Socha Ap Dosto Ke Sath Pakistan Community Ke Progress Share Krado. Jesa Ke AP Sab Dosto Ko Maloom Hain Ke Is Table Main All Pakistan Community Member Ki Progress ka pata chalta hain sath main kitney member New rank ko promote hogayee hain or sath he merit ka be pata chlata hain. Is table per main ney pore khoshih ke hain ke sarey member ko proper Number wise format main krao takey ap dosto ke leye asani hoon.

Bro is month ki sab se interesting baat ye ha ke community mein ranks ki movement zyada nahi hui lekin phir bhi overall participation community ke existing members ki position ko dekhna phir bh Sahe raha. Legendary rank ab 8 members par maintain ha kuch inactive ha Still table ma add ha jabke Hero rank mein bhi koi change nahi aya. Senior rank mein aut Full Members 12 mojood ha jabke Junior rank 9 members ke sath list ka hissa ha. Kuch members next rank ke bilkul qareeb ha jaisr bTc future ko 1 merit need ha new rank is liye mumkin ha aglay month ki report mein humein kuch fresh promotions dekhne ko milen. Overall 67 active members ke sath community apni activity ko maintain kiye hue ha aur umeed ke September mein participation aur rank progression dono mein behtari dekhne ko milegi Good luck

Pages: « 1 ... 1657 1658 1659 1660 1661 1662 1663 1664 1665 1666 1667 1668 1669 1670 1671 1672 1673 1674 1675 1676 1677 1678 1679 1680 1681 1682 1683 1684 1685 1686 1687 1688 1689 1690 1691 1692 1693 1694 1695 1696 1697 1698 1699 1700 1701 1702 1703 1704 1705 1706 [1707] 1708 1709 »
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!