| Members | | | Merit Send | | | Merit Received | | |
| ─────────────── | | | ─────────────── | | | ─────────────── | | |
| irfan_pak10 | | | 9 | | | 17 | | |
Walaikum Assalam JunaidAzizi bhai jan! ALHUMDULILLAH bhai jan m theek hon. Life bi Allah ka shukar hai achi guzar rahi h aur umeed karta hon ap bi khairiyat sy hon gy aur ache honge.
Sab sy pehly welcome bhai jan! Is activity m apko wapis aty dekh kar honestly mujhe khushi hui. M kaafi long time sy JunaidAzizi bhai jan apko is activity m ni dekha to bhai jan ka comeback ho he gia Is baat m koi shak ni ke is activity m kafi mehnat lagti h. Data collect karna aur phir usko properly ek post m bind karna kafi time consuming hota h. Lekin sath hi is activity ko karny m maza bi utna he ata h aur community ki overall condition ka b pata chalta rehta h.
August month m meri activity bi previous months ke comparison m kafi behtar nazar ai aur InshaAllah next month bi isi jazby ko maintain karne ki koshish karo ga balky is sy bi ziada behtar karny ki koshish karo ga. Bhai apka boht shukria is lajawab Merit Summary ke lye. Yaqen kary apki summary boht hi neat and clean lag rahi h aur ise read karny m bi kafi maza aya.
Baki bhai jan aisi activity m mistakes ki gunjaish kafi ziada hoti h muj sy bi boht dafa mistakes hui h. Ek baar to shaid June ya May ki summary post karty waqt mene galti sy previous month add kar diya tha jise bad m kisi bhai ny correct karwya. Data me bi kabi kabi thora boht upar nechy ho jata h. Mera kehny ka matlab ye h ke itni long summary banana aur itny ziada data ko manually collect karna definitely easy kaam ni hai is liye mistakes ka chance rehty h.
Mene apki summary ko deeply check to ni kia lekin meri nazar Irfan_pak10 bhai jan ki Merit Activity pr pari jo mujy thori suspicious lagi. Jb mene unke received merits ka data check kia aur phir Bitlist par bi verify kia to mera shak theek nikla. Lagta h ap se unka data add karty waqt mistake ho gai.
Irfan_pak10 bhai jan ne August month m 2 merits receive keye h aur 12 merits send keye h.
Kindly aap is mistake ko correct kar ly. Baqi overall summary boht achi bani hai aur Itni mehnat aur time de kar community ke liye ye detailed summary prepare karna definitely appreciable hai aur Shussainshah bhai jan ka b shukria post summary ka no doubt apki b summary superb h.
| Members | | | Merit Send | | | Merit Received | | |
| ─────────────── | | | ─────────────── | | | ─────────────── | | |
| irfan_pak10 | | | 12 | | | 2 | | |