Bitcoin Forum
September 04, 2026, 10:41:00 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 31.1 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 ... 1660 1661 1662 1663 1664 1665 1666 1667 1668 1669 1670 1671 1672 1673 1674 1675 1676 1677 1678 1679 1680 1681 1682 1683 1684 1685 1686 1687 1688 1689 1690 1691 1692 1693 1694 1695 1696 1697 1698 1699 1700 1701 1702 1703 1704 1705 1706 1707 1708 1709 [1710] 1711 »
  Print  
Author Topic: Pakistan  (Read 7306852 times)
Abdul Sami786
Member
**
Offline

Activity: 139
Merit: 75


View Profile
September 03, 2026, 07:48:57 PM
 #34181

Aslamualikum umeed hai ke AP sub thek hain or AJ sune me aya hai ke Iran ke hawale se eik or bara claim samne aa raha hai ke Iran ne 6 lakh missiles launch karne ki tayari kar li hai Agar ye claim durust sabit hota hai to ye region ki security situation par bht bara asar daal sakta hai Iran or America ke darmiyan tension pehle hi high level par hai or aisi reports se duniya bhar me concern barh jata hai Lekin social media par chalne wali aisi information ko official confirmation ke baghair final truth samajhna theek nahi  War or missile related news me aksar exaggerated claims b viral ho jate hain iran  vs America  tension barhti ja rahi hai lekin asli surat-e-haal social media hai tarhan tarhan ki new bejta hai Jo asal me adi se seyada to jhut hota hai Thora SA he sach hota hai america Iran ko damiyan de Raha hai Iran america ki damkiyan nahi manta jis waja se jhang bar Rahi hai muaida nahi ho pa Raha america moaide Galt karta hai Iran us ke manta nahi hai jis waja se zeyada jhang bar Rahi hai.
BTC talk Official
Newbie
*
Offline

Activity: 12
Merit: 0


View Profile
September 03, 2026, 08:24:53 PM
 #34182

Aslamualikum umeed hai ke AP sub thek hain or AJ sune me aya hai ke Iran ke hawale se eik or bara claim samne aa raha hai ke Iran ne 6 lakh missiles launch karne ki tayari kar li hai Agar ye claim durust sabit hota hai to ye region ki security situation par bht bara asar daal sakta hai Iran or America ke darmiyan tension pehle hi high level par hai or aisi reports se duniya bhar me concern barh jata hai Lekin social media par chalne wali aisi information ko official confirmation ke baghair final truth samajhna theek nahi  War or missile related news me aksar exaggerated claims b viral ho jate hain iran  vs America  tension barhti ja rahi hai lekin asli surat-e-haal social media hai tarhan tarhan ki new bejta hai Jo asal me adi se seyada to jhut hota hai Thora SA he sach hota hai america Iran ko damiyan de Raha hai Iran america ki damkiyan nahi manta jis waja se jhang bar Rahi hai muaida nahi ho pa Raha america moaide Galt karta hai Iran us ke manta nahi hai jis waja se zeyada jhang bar Rahi hai.


Bhai jan ye to comon sense ki bat ha k Iran har ni many ga Kyu k wo Ahly tshe hain or wo kabi b jaldi har ni manty or apni end tak lrain gy jesy Russia Afghanistan sy hara usy tra America b Iran sy hary ga or phir America b table pr ay ga

Ab Iran table pr any k liye tyar ni Kyu wo Donald ko gusa dila rhy hain or dollar ko kamzor kr rhy hain or jald dollar kamzor ho ga jab Bricks pori duniya main istmal ho ga or America k dollar istmal ni ho ga

Abi America k pas power ha wo kabi b dollar print kr k Mehngai in logo pr shift kr sakta ha Jin k pas dollar hain UNko nuksan ho Sakta ha

Trump apny faidy k liye Kuch b kr Sakta ha or wo to yahodi ha or us ka koi den aman ni
Ab de villiers
Full Member
***
Offline

Activity: 518
Merit: 182



View Profile
September 03, 2026, 10:34:25 PM
 #34183

Aaj key din mery leye bohat zeda speacial hai or Aaj suba jab otha tou telegram per notification dek ker heran hoa jeha per 250 merit complete hou chuky tey. Mai ney harbari mai fourm per online hoa tou sach mai 250 merit complete hou gey tey or mai senior kei position kou complete ker chuka tha. Yeh rank mai key bohat hei zeda der lega ker achive kia hai.
Brother dir aye per darost aye apnie bohat der se yeh rank hansal kiya hai or aj ap excited be otn he hun gai toh aap ko bohat bohat Congratulations Senior Member Rank ki,

Or aj ap ke liya spiecal day qoi na ho Sr Member rank hasil karna forum journey ka ek aham milestone jo hai Is rank tak pohanchne ke liye sirf activity hi ke thori zarort thi community ke liye valuable posts aur positive engagement ke bhi zaroori thi jo ap apni dedication aur sabr ke ke.

Umeed hai ke aap isi tarah forum mein apna kirdar ada karte rahenge naye members ke liya motivate karenge aur apne tajurbe se community ko faida pohanchate rahenge. Har naya rank naye goals aur zimmedariyan lekar aata hai aur umeed hai ke aap unhein bhi kamyabi se poora karenge. Allah aap ko mazeed taraqqi di.

BTC talk Official
Newbie
*
Offline

Activity: 12
Merit: 0


View Profile
Today at 05:22:46 AM
 #34184

Assalamualaikum Bhai jan ammed ha k AP sab thek thak hon gy
Jesa k hum Bitcoin sy related platform pr hain to aj main Bitcoin k downfall k bary main bat kron ga Kyu k BTC ki price jab oper jati ha Boht Sy investors market main aa jaty ha halak wo time buy krnay ka hota hi ni ha or agr koi bnda is time pr buy kry to usko mazeed 2 sy 3 sal ka wait krna pry ga tab wo in investment sy acha return kry ga

Main NY Boht sy log asy dekhay hain Jo kharbosy ko dekh kr rang pkar lety hain or wo logon ko dekh kr us sy motivate go k APNA sab Kuch loss kr dety hai Kyu k unki khud ki knowledge to hoti ni ha or wo sirf logon ki knowledge or depend hoty hain easy log kabi b trading sy profit ni kma sakty or agr kabi unhon NY profit kma b Lia phir wo us sy zada loss krain gy

Trading k liye apko mentally Tor pr prepare hona chahiye,with no greed or jab AP NY loss kia usko jany dain us loss ko recover krny k liye kabi b APNA leverage na brhainn or jab apka risk br jy ga to AP lose hi krain gy or APK gain k chances zero hain
AP low risk pr trade kr sakty hain
Aj Bitcoin ki price drop hui ha lakin abi gabrany ki zarorat ni ha Kyu ye loss recover ho gy ga or patience sy Kam Lena ho ga BTC ki price 81 hazar dollars sy nechy gir kr 80 pr aa gy ha or ye abi oper jy gy abi sell krna ka time ni ha or apko hold krna Chahiye Jo AP k liye acha option ha
BTC Price Link : https://ibb.co/xtpnLYgQ
Fragrance1122
Member
**
Offline

Activity: 126
Merit: 10


View Profile
Today at 06:24:40 AM
 #34185

Assalamualaikum Bhai jan ammed ha k AP sab thek thak hon gy
Jesa k hum Bitcoin sy related platform pr hain to aj main Bitcoin k downfall k bary main bat kron ga Kyu k BTC ki price jab oper jati ha Boht Sy investors market main aa jaty ha halak wo time buy krnay ka hota hi ni ha or agr koi bnda is time pr buy kry to usko mazeed 2 sy 3 sal ka wait krna pry ga tab wo in investment sy acha return kry ga

Main NY Boht sy log asy dekhay hain Jo kharbosy ko dekh kr rang pkar lety hain or wo logon ko dekh kr us sy motivate go k APNA sab Kuch loss kr dety hai Kyu k unki khud ki knowledge to hoti ni ha or wo sirf logon ki knowledge or depend hoty hain easy log kabi b trading sy profit ni kma sakty or agr kabi unhon NY profit kma b Lia phir wo us sy zada loss krain gy

Trading k liye apko mentally Tor pr prepare hona chahiye,with no greed or jab AP NY loss kia usko jany dain us loss ko recover krny k liye kabi b APNA leverage na brhainn or jab apka risk br jy ga to AP lose hi krain gy or APK gain k chances zero hain
AP low risk pr trade kr sakty hain
Aj Bitcoin ki price drop hui ha lakin abi gabrany ki zarorat ni ha Kyu ye loss recover ho gy ga or patience sy Kam Lena ho ga BTC ki price 81 hazar dollars sy nechy gir kr 80 pr aa gy ha or ye abi oper jy gy abi sell krna ka time ni ha or apko hold krna Chahiye Jo AP k liye acha option ha
BTC Price Link : https://ibb.co/xtpnLYgQ


Bhai Jan lalach buri bala hay.. Bitcoin Kuch mahenay pehlay 60k$ say bhi neechay tha lekin log wait kar rahay thay k agar 50k$ tak puhunch gya tho invest karaingay.. lekin aisay log 50k$ par Kya 30k$ par bhi invest nahi krtay kyunke ye log risk takers nahi hotay , greedy hotay hain.. or speculation may tho aik Baar may nay dekha tha aik banday nay kaha tha k Bitcoin 10k$ say bhi neechay ayega.. tho kehnay ka mtlb ye hay k Jo investors clever thay unhun nay 60k$ Kay aas pas Bitcoin khareed lya hay, may be a portion of it. Or Jo abhi khareed rahay hain unko bhi faida hoga agar wo long time tak survive krtay hain tabhi..

Or Kuch tho bs Bitcoin par blind trust kartay hain jaisay Michael saylor wo tho agar Bitcoin upar ho ya neechay, jab chance Hota hay khareed leta hay.
Jaweria parveen
Sr. Member
****
Offline

Activity: 378
Merit: 266


Looking for Campaign Manager? PM TG: @julerz12


View Profile
Today at 08:12:01 AM
 #34186

Bitcoin BTC Technical and Fundamental Analysis

Assalam alaikum to all Pakistani community, umeed karta hu sab bhai khairiyat se hu gay.

Bitcoin abhi $81,000 ke aas paas trade kar raha hai jabke recently bitcoin ne $81,300 ke level ke qareeb strong move dekha hai. Yeh short-term consolidation short trm holders ko pressure ma rakh rahi hai but market ma institutional demand abhi ba overall strong nazar aa rahi hai. Spot ETF data ke mutabiq recent sessions ma flows mixed rahe hai but 2 September ko Bitcoin ETFs mein around $101 Million ka net inflow record hua jo investors ki renewed buying interest ko show karta hai. jo zahir karta ke long term investors abi Bitcoin ki lower levels par accumulation ma interested hain
!.......وعلیکم السلام علیکم ورحمتہ اللہ وبرکاتہ
Hmm jaise BTC ke price increase huii tii bohat se logo ne socha ke price drop hoo ge magar price tori se 76,000$ tak gayi tii magar price par se increase hou gayi tii iss waqat price 80,000$ par trade hoo rahe haa agar price ayse tarah slowly slowly move kare too price kaa ab 85,000$ par jana possible easy haa short term ke liye masla haa zahir haa price increase hoti jaa rahe haa aur short term ke liye market zaida suitable nahi ban rahe iss liye short term koo abe ke liye zaida loss my jaa sakte haa voo abe buy karna chaite haa jin ke pass investment haa voo too chaite haa ke BTC Abhi drop he rahe taa ke voo aur zaida BTC coins koo collect kar saky
Emitdama
Sr. Member
****
Offline

Activity: 2436
Merit: 372



View Profile
Today at 09:28:01 AM
 #34187

Bitcoin BTC Technical and Fundamental Analysis

Assalam alaikum to all Pakistani community, umeed karta hu sab bhai khairiyat se hu gay.

Bitcoin abhi $81,000 ke aas paas trade kar raha hai jabke recently bitcoin ne $81,300 ke level ke qareeb strong move dekha hai. Yeh short-term consolidation short trm holders ko pressure ma rakh rahi hai but market ma institutional demand abhi ba overall strong nazar aa rahi hai. Spot ETF data ke mutabiq recent sessions ma flows mixed rahe hai but 2 September ko Bitcoin ETFs mein around $101 Million ka net inflow record hua jo investors ki renewed buying interest ko show karta hai. jo zahir karta ke long term investors abi Bitcoin ki lower levels par accumulation ma interested hain

Technical Update and Bitcoin Dominance

Agar Bitcoin dominance ki baat ki jaye to market maa stability ke sath altcoins aur Ethereum ma sideways movement dekhne ko mil rahi hai. Bitcoin ka $77k ke area m important support test kar raha hai jabke upper side par $80k aur $81,300 ke levels key resistance zones hai. Technical taur par $77k ka area immediate support ke taur par important hai. Agar BTC dobara momentum pakar kar $81k ki resistance ko decisively break kar leta hai to $82k aur phir $85k ki taraf move dekhne ko mil sakta hai but apni research DYOR lazmi karen. Source
Is waqat American economy jo hai bohut sarai challenges ka samna ker rahi hai jis ki waja sai USD weak ho raha hai aur log traditional investment sai hut ker risky investment ki taraf ja rahai hai last 24 hours mai reports bee thick nahi aa rahi laikin abee bee bohut sarai signal yai hai kai Bitcoin mai investmetn ahtiat sai ki jai. Rates kai bee increase honai kai chances hai jis ki waja sai.

Bitcoin jo hai behter lag rahai hai investors ko laikin bear market kai hawalai sai abee bee rumors phelai ja rahi hai kiunkai whalws abee bee proift kama rahai hai aur wo chahtai hai market panic rahai takkai small investors ko ziada mouqa na milai is kai sath sath geopolitics bee bohut aham hai kiunkai oil price kai increase honai ki surat mai Bitcoin per pressure aa sakta hai laikin ab $81K jo hai bohut hee interesting hai daikhna yahi hai kai ab yai rang kaim rahti ha ya nahi kiunkai kafi arsai kai baad ab dobra kuch positivity nazar aa rahi hai.

qurbanshah02
Hero Member
*****
Offline

Activity: 742
Merit: 584



View Profile WWW
Today at 10:05:41 AM
 #34188

Members|Merit Send|Merit Received|
───────────────|───────────────|───────────────|
irfan_pak10|
9
|
17
|
Irfan_pak10 bhai jan ne August month m 2 merits receive keye h aur 12 merits send keye h.

Kindly aap is mistake ko correct kar ly. Baqi overall summary boht achi bani hai aur Itni mehnat aur time de kar community ke liye ye detailed summary prepare karna definitely appreciable hai aur Shussainshah bhai jan ka b shukria post summary ka no doubt apki b summary superb h.

Members|Merit Send|Merit Received|
───────────────|───────────────|───────────────|
irfan_pak10|
12
|
2
|
G Unknown Op Bhai me ny Apki post ko read KR ky me ny bi Irfan sir ka check Kia to same hi 12 send Tha or 2 receive Tha. Me yaha per Bitlist ka link add KR don ga jis me time date set ha or waha se dek sakty ha ky Irfan sir Kia Kia record ha August ky month me. Barhal junaid Bhai se mistake ho Gai ha to koi masla Ni ha. Edit KR ky Sai ho sakta ha baqi Uno ny Abhi tak edit bi Ni Ki ya shaid Apko post unki Nazar me Ni AI ya vo busy hon gye. Koi bat Ni Jesy hi unko pata Chaly Ga free hon gye to vo edit KR den gye. G is bar summaries and table bohat hi timely prepare hoa ha.

Irfan sir merit history august

BTC talk Official
Newbie
*
Offline

Activity: 12
Merit: 0


View Profile
Today at 10:17:20 AM
 #34189

Assalamualaikum kia Hal chal ha AP sab ka umeed krta hon k AP sab thek thak hon gy

Aj main bat krny ja rha hon electric bike k bary main Jo k hkomat ny students ko deny ka fasla kia ye phase 2 ha jis Main wo 125000 bikes zero down payment pr de rhy hain or apply krny ki start date 4 September ha or jo log jaldi apply krain gy UNko electric bike milny k chances b zada hain or zero down payment pr ha or APko sirf mhana 3000 rupee Kist deny ho gy or ye 2 sal ki mudat k liye ho gy

Students Jin ki age 18 sal sy zada ha or wo kisi college ya University ka talb ilm hain or University HEC sy recognized honi chahiye ye students k liye acha moka ha k Electric bike sirf 72000 rupee main 3000 rupee pr month or zero percent interest k sath hasil krain

Bhai AP k pas student card hona chahiye ya learner hona chahiye or AP easily apply kr sakty hain hkomat in bikes pr 70000 ki subsidy b day rahi ha  or in bikes main Lithium Iron phosphate ki batteries istmal hui hai Jo k Kafi mehngi hain  or ye government ka Boht hi acha kdam ha

Official website :https://bikes.punjab
qurbanshah02
Hero Member
*****
Offline

Activity: 742
Merit: 584



View Profile WWW
Today at 10:33:45 AM
 #34190

Assalamualaikum kia Hal chal ha AP sab ka umeed krta hon k AP sab thek thak hon gy

Aj main bat krny ja rha hon electric bike k bary main Jo k hkomat ny students ko deny ka fasla kia ye phase 2 ha jis Main wo 125000 bikes zero down payment pr de rhy hain or apply krny ki start date 4 September ha or jo log jaldi apply krain gy UNko electric bike milny k chances b zada hain or zero down payment pr ha or APko sirf mhana 3000 rupee Kist deny ho gy or ye 2 sal ki mudat k liye ho gy

Students Jin ki age 18 sal sy zada ha or wo kisi college ya University ka talb ilm hain or University HEC sy recognized honi chahiye ye students k liye acha moka ha k Electric bike sirf 72000 rupee main 3000 rupee pr month or zero percent interest k sath hasil krain

Bhai AP k pas student card hona chahiye ya learner hona chahiye or AP easily apply kr sakty hain hkomat in bikes pr 70000 ki subsidy b day rahi ha  or in bikes main Lithium Iron phosphate ki batteries istmal hui hai Jo k Kafi mehngi hain  or ye government ka Boht hi acha kdam ha

Official website : https://bikes.punjab

Walaikum Aslam
G Alhamdulillah thk ap sunaen

Goverment ka ye faisala kafi acha ha Chaly vo kuch na kuch to students ky liye KR rhy ha. Agar zero down payment per motorbike mil rhi ha electric wali to bohat hi Zada achi bat ha. Magar iski average bohat hi Zada Kam ha Zada se Zada 50km se 60km to mery nazdeek 80km se 90km tka honi chaiye Thi. Q ky bohat se students APNI area se bahir jaty ha or petrol pump Ki tarah electric pump Ni ha. Agar ye Cheez install ho Gai to petrol bohat hi Kam use ho Jaye ga.

Is se dusri bat ye bi nikalti ha idar se electric cheezy develop Kr rhy ha or dusri taraf se electricity ko bi barha rhy ha. Pehly 200 units wala relief milta Tha ab 300 unit wala relief KR dia ha. Jo bill 200 unit per ata Tha ab 300 unit per double se Zada aye ga. To Goverment aik faida Krny ky chakar me 2 3 nuksan KR wany ka Soch leti ha. barhal ye develop jis em down payment per relief mil rha ha Jin ky pass bikes Ni ha or vo advance Ni sakty to unky liye ye bohat hi Zada best ha.

Fragrance1122
Member
**
Offline

Activity: 126
Merit: 10


View Profile
Today at 11:15:40 AM
 #34191

Is Social Media Beneficial Or Harmful

Assalamualaikum! Social Media ya tho banday ko social banati hay ya addicted. Faiday agar dekhay jayen tho koso door communication easily hojati hay. Iskay elawa is par zulam Kay khilaf awaz bhi Uthai ja sakti hay.. or log online karobar bhi kar saktay hain or skills bhi seekh saktay hain agar Koi chahay tho. Mail Kay zariye aap Kisi bhi department Kay sath baat kar saktay hain. Lekin iskay nuqsanat bhi Buhat hay jaisay Sara din phone scrolling krna, or apno ko time na Dena, jhooti khbra say fitna create hojata hay.. students studies par focus nahi krtay or Sara din phone par Lagay rehtay hain. Culture par bhi buray asarat muratab hotay hain.
Ab sawal ye hay.. Are we using social media or social media is using us?
Jaweria parveen
Sr. Member
****
Offline

Activity: 378
Merit: 266


Looking for Campaign Manager? PM TG: @julerz12


View Profile
Today at 12:42:04 PM
 #34192

Is Social Media Beneficial Or Harmful

Assalamualaikum! Social Media ya tho banday ko social banati hay ya addicted. Faiday agar dekhay jayen tho koso door communication easily hojati hay. Iskay elawa is par zulam Kay khilaf awaz bhi Uthai ja sakti hay.. or log online karobar bhi kar saktay hain or skills bhi seekh saktay hain agar Koi chahay tho. Mail Kay zariye aap Kisi bhi department Kay sath baat kar saktay hain. Lekin iskay nuqsanat bhi Buhat hay jaisay Sara din phone scrolling krna, or apno ko time na Dena, jhooti khbra say fitna create hojata hay.. students studies par focus nahi krtay or Sara din phone par Lagay rehtay hain. Culture par bhi buray asarat muratab hotay hain.
Ab sawal ye hay.. Are we using social media or social media is using us?

!.......وعلیکم السلام علیکم ورحمتہ اللہ وبرکاتہ
Hmm social media koo agar addicted karna haa too ya harmful haa agar isy sirf apne zaroorat ke liye use karna haa too ya beneficial haa dunyia my har buri aur achi chees haa joo human ne develop ke haa unn cheeso my aksar beneficial aur harmful hoo gaa Allah tallah ne hamay damag diya haa animals se behtar banaya haa iss liye too ham اشراف المخلوقات haa iss liye ham kud beneficial cheesy select kare gaye ya harmful ab social media my sàb startup harmful cheesy nahi tii magar slowly slowly jab ya adopted hota giya too ya beneficial ke sath sath harmful be ban giya iss liye social media koo uses tak he rakna chaiye agar famous ke liye karna haa too uske liye be beneficial tareeky and ideas haa
kuch log social media se earning ke liye use karte haa aur kuch fun ke liye and I am not using both
Compromise me
Hero Member
*****
Offline

Activity: 1288
Merit: 772



View Profile
Today at 12:44:45 PM
 #34193

Assalamualaikum! Social Media ya tho banday ko social banati hay ya addicted. Faiday agar dekhay jayen tho koso door communication easily hojati hay. Iskay elawa is par zulam Kay khilaf awaz bhi Uthai ja sakti hay.. or log online karobar bhi kar saktay hain or skills bhi seekh saktay hain agar Koi chahay tho. Mail Kay zariye aap Kisi bhi department Kay sath baat kar saktay hain. Lekin iskay nuqsanat bhi Buhat hay jaisay Sara din phone scrolling krna, or apno ko time na Dena, jhooti khbra say fitna create hojata hay.. students studies par focus nahi krtay or Sara din phone par Lagay rehtay hain. Culture par bhi buray asarat muratab hotay hain.
Ab sawal ye hay.. Are we using social media or social media is using us?


Walaikum Assalam!

Bhai ye aisa topic hai jis par aksar doston ki mehfilon mein bhi baat hoti rehti hai, dekhien  internet aur social media ne hamari zindagi ko bohat asan banaya hai aur aj hum ghar baithe duniya bhar ki information aur knowledge hasil kar rahien hain jab ke pehle kisi cheez ke bare mein maloomat lene ke liye bhot waqat lagta tha Is liye ab ye  kehna galta hai ke internet ya social media nuqsan deti hai.

Bhai jo asal baat hai k Social media khud na acha hai na bura yeh sab hamare istemal par depend karta hai. Jo log balance maintain karte hain woh is ke faide hasil karte hain jab ke jo log control kho dete hain wo is ke nuqsanat ka shikar he hotien hain agar hum apne waqt aur priorities ko manage karna seekh lein to social media hamare liye faide he fiade hai.
Today I Achieve Senior rank position
Wa ga wa ap b sr member tak ponch he gay, bhai bhot bhot mubarnkan ap ko sr rank tak ponchy me k leya jitna waqat laga hai apny otna seekhan b ho ga aur sab sy kamti cheez knowledge he hai jis ko gain karna  har kesr k bas ke bat ni, abi apny sr rank hansal keya hai aur agli maznzil ap ke hero rank hai, bass asy he mehnat karty rahien jaldi he ap hero rank tak b ponsh jayien gy.


R


▀▀▀▀▀▀▀██████▄▄
████████████████
▀▀▀▀█████▀▀▀█████
████████▌███▐████
▄▄▄▄█████▄▄▄█████
████████████████
▄▄▄▄▄▄▄██████▀▀
LLBIT|
4,000+ GAMES
███████████████████
██████████▀▄▀▀▀████
████████▀▄▀██░░░███
██████▀▄███▄▀█▄▄▄██
███▀▀▀▀▀▀█▀▀▀▀▀▀███
██░░░░░░░░█░░░░░░██
██▄░░░░░░░█░░░░░▄██
███▄░░░░▄█▄▄▄▄▄████
▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀
█████████
▀████████
░░▀██████
░░░░▀████
░░░░░░███
▄░░░░░███
▀█▄▄▄████
░░▀▀█████
▀▀▀▀▀▀▀▀▀
█████████
░░░▀▀████
██▄▄▀░███
█░░█▄░░██
░████▀▀██
█░░█▀░░██
██▀▀▄░███
░░░▄▄████
▀▀▀▀▀▀▀▀▀
||.
|
▄▄████▄▄
▀█▀
▄▀▀▄▀█▀
▄░░▄█░██░█▄░░▄
█░▄█░▀█▄▄█▀░█▄░█
▀▄░███▄▄▄▄███░▄▀
▀▀█░░░▄▄▄▄░░░█▀▀
░░██████░░█
█░░░░▀▀░░░░█
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
▄░█████▀▀█████░▄
▄███████░██░███████▄
▀▀██████▄▄██████▀▀
▀▀████████▀▀
.
▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
░▀▄░▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄░▄▀
███▀▄▀█████████████████▀▄▀
█████▀▄░▄▄▄▄▄███░▄▄▄▄▄▄▀
███████▀▄▀██████░█▄▄▄▄▄▄▄▄
█████████▀▄▄░███▄▄▄▄▄▄░▄▀
███████████░███████▀▄▀
███████████░██▀▄▄▄▄▀
███████████░▀▄▀
████████████▄▀
███████████
▄▄███████▄▄
▄████▀▀▀▀▀▀▀████▄
▄███▀▄▄███████▄▄▀███▄
▄██▀▄█▀▀▀█████▀▀▀█▄▀██▄
▄██▀▄███░░░▀████░███▄▀██▄
███░████░░░░░▀██░████░███
███░████░█▄░░░░▀░████░███
███░████░███▄░░░░████░███
▀██▄▀███░█████▄░░███▀▄██▀
▀██▄▀█▄▄▄██████▄██▀▄██▀
▀███▄▀▀███████▀▀▄███▀
▀████▄▄▄▄▄▄▄████▀
▀▀███████▀▀
OFFICIAL PARTNERSHIP
SOUTHAMPTON FC
FAZE CLAN
SSC NAPOLI
hafiztalha
Hero Member
*****
Offline

Activity: 1274
Merit: 733



View Profile
Today at 02:23:21 PM
 #34194

Pakistan China ky muqably ma bohut zayad peechy reh gya ha. Ab tu hm us muqam py ha ky jahan hmary muqably ky bary ma socha bhi na ja skta. Na sirf China ny dam or technology ma progress hasil ke ha balky dunya ka sb sy bara exporter ban gya ha aur isi waja sy iski earnings kafi zada ha.

Jbky Pakistan na srf in sb ma kafi peechy reh gya ha balky apny mulk ky expense bhi manage nai kr ska. Jiski waja sy qarzo ka bohat bara bojh bn gya ha.

Hmari tu aisi halat ha ky hr saal he IMF sy qarz lena parta ha. Matlab hr saal he budget out of control hota ha. At least itna tu strong kr ly ky qarz leny ke zrorat he na pary.

Apny bilkul teek kaha ky hmary mulk ma resources or talent ke koi kami nai bs zrorat is bat ke ha ky sb mil ky mulk ky sath honest ho ky kam kren. Hmary leaders khud se zada economy ke progress py tawajo dy tbhe hm is buhran sy nikal skty ha.
Pakistan ek aisei country hai jou azad hunei kei bad sei ab teik ek behtrein aur mukhles leadership ka muntazeir rha hai. Agr kabei koe acha leader mela bei tou usei team aur system ka pura support nae mel ska. Hamrei yha seyset mei akseir lug apnei faedei kei leiye atei hai colonies aur properties bnatei hai shops khredtei hai aur election kei din awam kei dermeyan nazr atei hai. Lekein es mei serf hukomet ka qasur nae awam bei es system ka hessa hai. Hum akser serf hukomet badlnei kou hal samjhtei hai jbkei hukomatei apnei marzei sei qanon aur tarmeim kertei rehtei hai aur awam serf narei lagnei aur biryani ki plate tek mehdud ho jatei hai.

Hamrei country mei har sal flood ata hai leken ab tek mustakil aur behtar flood management system nae ben saka. Electricity etnei mehngei hou chukei hai kei am admei kei leiye life muskeil houtei ja rahei hai aur mehngei energy kei wjah sei karobar bei shadeid mutaseir hua hai. Nawaz Sharif aur Shahbaz Sharif peir bei log mulek kei siyset aur governance kou kai salun teik apnei aser mei rkhnei ka elzam lagtei rahei hai. Jab Imran Khan siyaset mei ayei toi unhoun nei en purani siyasei quwatou kei seth compromise karnei kei bajei unkei khelf apnei position kaem rakhei aur unhei expose karnei kei koshish kei. Leken masla yeih hai kei agr awam heir election mei serf jazbt, narei aur chand wadon kei bunyad peir vote detei rahei ge to serf hukmat badlnei sei mulek ka system nae badlei ga. Es kei leiye hukomat kei seth seth awam kei soch aur siyasei zimedarei mei bei tabdlei zarorei hai.

BTC talk Official
Newbie
*
Offline

Activity: 12
Merit: 0


View Profile
Today at 04:08:38 PM
 #34195

Is Social Media Beneficial Or Harmful

Assalamualaikum! Social Media ya tho banday ko social banati hay ya addicted. Faiday agar dekhay jayen tho koso door communication easily hojati hay. Iskay elawa is par zulam Kay khilaf awaz bhi Uthai ja sakti hay.. or log online karobar bhi kar saktay hain or skills bhi seekh saktay hain agar Koi chahay tho. Mail Kay zariye aap Kisi bhi department Kay sath baat kar saktay hain. Lekin iskay nuqsanat bhi Buhat hay jaisay Sara din phone scrolling krna, or apno ko time na Dena, jhooti khbra say fitna create hojata hay.. students studies par focus nahi krtay or Sara din phone par Lagay rehtay hain. Culture par bhi buray asarat muratab hotay hain.
Ab sawal ye hay.. Are we using social media or social media is using us?


Bhai jan social media ab logon k liye Nasha ban gy ha jis ka unko nuksan ho ga Kyu k social media ki zarorat to bohat Kam ha lakin hum is ko intmal krty ja rhy hain social media UN logon k liye to thek ha Jo earn kr rhy hain lakin un logo ko is social media sy dor rehna chahiye Jo social media sy attach ho gy hain

Me NY social media k nuksan ko zada dekha ha Kyu k ye Boht sy buri adat logo main pada kr rha ha Jo log video Creater hain wo to earn kr rhy hain lakin video ko dekhny waly APNA pora time waste kr rhy hain agr AP social media istmal krna chahty hain to consumer na banin  blk uploader bny Jo apko faida dy ga
Bityar
Member
**
Offline

Activity: 154
Merit: 56


View Profile
Today at 04:40:49 PM
 #34196

Is Social Media Beneficial Or Harmful
Walaikomsalam bhai such toh yahi hy kay social media is using us beherhaal social media kay faiday bee bohot hy or nuksaanat bee bohot lekin yeh hum par hy kay hum issay faiday kayliyay use kartay hy ya nuqsaan. Haa social media hum par kabhi bee kabiz nahi hosakta jabtak hum isay khud apnay zindagi par haawi honay na dy like jab hum fazool may apna keemati waqt screen par zaya karnay lagtay hy toh wo hamara jo main goal ya main focus hota hy wo uski waja say hat jata hy toh Isi liyay may toh yahi kahoonga social media hamein control karraha hy or yeh poori tarah hamaray apnay haath mein hy kay hum iss technology ko ko apni tarraqi kayliyay sahi tareeqay say use kartay hy ya pir uskay burii adaat ka shikaar hokar khud aik zehni mareez banjatay hy.
AgriTrack
Full Member
***
Offline

Activity: 644
Merit: 170



View Profile
Today at 04:48:16 PM
 #34197

Is Social Media Beneficial Or Harmful

Assalamualaikum! Social Media ya tho banday ko social banati hay ya addicted. Faiday agar dekhay jayen tho koso door communication easily hojati hay. Iskay elawa is par zulam Kay khilaf awaz bhi Uthai ja sakti hay.. or log online karobar bhi kar saktay hain or skills bhi seekh saktay hain agar Koi chahay tho. Mail Kay zariye aap Kisi bhi department Kay sath baat kar saktay hain. Lekin iskay nuqsanat bhi Buhat hay jaisay Sara din phone scrolling krna, or apno ko time na Dena, jhooti khbra say fitna create hojata hay.. students studies par focus nahi krtay or Sara din phone par Lagay rehtay hain. Culture par bhi buray asarat muratab hotay hain.
Ab sawal ye hay.. Are we using social media or social media is using us?

bro social media asal mein khud na beneficial hai na harmful sab kuch is baat par depend karta hai ke hum isay kis tarah use karte ha. Agar hum isay learning business aur useful information ke liye use karein to ye hamare liye bohat faidemand ho sakti ha lekin agar bina kisi purpose ke hours scrolling mein guzar dein to ye hamara time aur focus dono waste karti ha

Zyada der social media use karne se insan ka qeemti waqt zaya hota ha focus kam ho jati aur aksar hum bina kisi maqsad ke scrolling karte rehte ha jis ki wajah se studies aur real-life relationships bhi affect ho sakte ha. kabhi tu doosron ki life se comparison bhi stress ka sabab banta ha. Miera khayel mein social media ko limit mein use karna chahiye lekin ap ke khayal mein roz kitna time social media ke liye enough hona chahiye?

Junii
Full Member
***
Offline

Activity: 322
Merit: 172


Not chasing hype just accumulating freedom


View Profile
Today at 05:01:19 PM
 #34198

Is Social Media Beneficial Or Harmful

Are we using social media or social media is using us?
Mjhy lgta hy yeh hr insan py alag alag depend krta hy. Hazrat Musa (a.s) k pass aik stick thi jb unho ny darya e neel ki waves ko hit kiya us stick sy toh wo do hisso mein bhat gaya iski elawa aik aur moqay par jb unho ny us stick ko phenka toh us sy aik anaconda bn gaya toh yeh social media bhe usi stick ki tarha hy yeh depend ab ap py aur mujh py krta hy k hum isay kis tarha use krtay hy agar sahi tareqay sy use karay toh faida hy aur agar ghalat tareqay sy use krtay hy toh no doubt nuqsan he hay.         

HustleZ
Full Member
***
Offline

Activity: 406
Merit: 218


While they gamble, DCA.


View Profile
Today at 05:03:46 PM
 #34199

Is Social Media Beneficial Or Harmful
Social media is like i dual-edged sword, is se mera matlab yeh hai ke social media both harmful and beneficial hai. Yeh depend karta he is ke use pe ke ap ke liye beneficial sabit hota hai yaa harmful lekin me personally kahun to i’ve seen more people getting harmed from social media than being benefited by it. Mostly log social media ko negatively use karte hain and phir positive results expect karte hain which is not possible. Soo, agar Social media ka use control me ho and over-use na hoo to it can be proven beneficial but for now it lies more in the harmful category

██ ████████           R O L L B I T      │      THE #1 SOLANA CASINO           ████████ ██
████████████████████████████
|    5,000+ GAMES    |    INSTANT WITHDRAWALS    |    HUGE REWARDS   |    VIP PROGRAM   |]www.rollbit.com██ ████████           R O L L B I T      │      THE #1 SOLANA CASINO           ████████ ██
████████████████████████████
|    5,000+ GAMES    |    INSTANT WITHDRAWALS    |    HUGE REWARDS   |    VIP PROGRAM   |
Abdul Sami786
Member
**
Offline

Activity: 139
Merit: 75


View Profile
Today at 06:16:17 PM
 #34200


Aslamualikum AP sub log kese hain umeed karta hon sub thek ho ge Awaam pehle hi mehngai ke bojh tale dabi hui hai or ab petrol ki price barhne ki khabar ne mazeed fikr me daal diya hai Petrol mehnga hota hai to sirf bike or car ka kharcha nahi barhta balkay transport har zaroori cheez ki qeemat par asar parta hai Aaj aam aadmi ke liye guzara karna din-ba-din mushkil hota ja raha hai 2 rupay barhein ya 350 rupay per liter ka bojh ho akhir payment to awaam ko hi karni parti hai Sawal ye hai ke mehngai ka ye silsila kab rukega kya petrol ki qeemat kam hone ka faida kabhi aam aadmi tak bhi pohanchega Aap ke khayal mein petrol ki qeemat kam honi chahiye ya mazeed barhne ka koi option nahi
Pages: « 1 ... 1660 1661 1662 1663 1664 1665 1666 1667 1668 1669 1670 1671 1672 1673 1674 1675 1676 1677 1678 1679 1680 1681 1682 1683 1684 1685 1686 1687 1688 1689 1690 1691 1692 1693 1694 1695 1696 1697 1698 1699 1700 1701 1702 1703 1704 1705 1706 1707 1708 1709 [1710] 1711 »
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!