Bitcoin Forum
September 04, 2026, 09:05:32 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 31.1 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 ... 1660 1661 1662 1663 1664 1665 1666 1667 1668 1669 1670 1671 1672 1673 1674 1675 1676 1677 1678 1679 1680 1681 1682 1683 1684 1685 1686 1687 1688 1689 1690 1691 1692 1693 1694 1695 1696 1697 1698 1699 1700 1701 1702 1703 1704 1705 1706 1707 1708 1709 [1710]
  Print  
Author Topic: Pakistan  (Read 7306587 times)
Abdul Sami786
Member
**
Offline

Activity: 138
Merit: 75


View Profile
September 03, 2026, 07:48:57 PM
 #34181

Aslamualikum umeed hai ke AP sub thek hain or AJ sune me aya hai ke Iran ke hawale se eik or bara claim samne aa raha hai ke Iran ne 6 lakh missiles launch karne ki tayari kar li hai Agar ye claim durust sabit hota hai to ye region ki security situation par bht bara asar daal sakta hai Iran or America ke darmiyan tension pehle hi high level par hai or aisi reports se duniya bhar me concern barh jata hai Lekin social media par chalne wali aisi information ko official confirmation ke baghair final truth samajhna theek nahi  War or missile related news me aksar exaggerated claims b viral ho jate hain iran  vs America  tension barhti ja rahi hai lekin asli surat-e-haal social media hai tarhan tarhan ki new bejta hai Jo asal me adi se seyada to jhut hota hai Thora SA he sach hota hai america Iran ko damiyan de Raha hai Iran america ki damkiyan nahi manta jis waja se jhang bar Rahi hai muaida nahi ho pa Raha america moaide Galt karta hai Iran us ke manta nahi hai jis waja se zeyada jhang bar Rahi hai.
BTC talk Official
Newbie
*
Online Online

Activity: 10
Merit: 0


View Profile
September 03, 2026, 08:24:53 PM
 #34182

Aslamualikum umeed hai ke AP sub thek hain or AJ sune me aya hai ke Iran ke hawale se eik or bara claim samne aa raha hai ke Iran ne 6 lakh missiles launch karne ki tayari kar li hai Agar ye claim durust sabit hota hai to ye region ki security situation par bht bara asar daal sakta hai Iran or America ke darmiyan tension pehle hi high level par hai or aisi reports se duniya bhar me concern barh jata hai Lekin social media par chalne wali aisi information ko official confirmation ke baghair final truth samajhna theek nahi  War or missile related news me aksar exaggerated claims b viral ho jate hain iran  vs America  tension barhti ja rahi hai lekin asli surat-e-haal social media hai tarhan tarhan ki new bejta hai Jo asal me adi se seyada to jhut hota hai Thora SA he sach hota hai america Iran ko damiyan de Raha hai Iran america ki damkiyan nahi manta jis waja se jhang bar Rahi hai muaida nahi ho pa Raha america moaide Galt karta hai Iran us ke manta nahi hai jis waja se zeyada jhang bar Rahi hai.


Bhai jan ye to comon sense ki bat ha k Iran har ni many ga Kyu k wo Ahly tshe hain or wo kabi b jaldi har ni manty or apni end tak lrain gy jesy Russia Afghanistan sy hara usy tra America b Iran sy hary ga or phir America b table pr ay ga

Ab Iran table pr any k liye tyar ni Kyu wo Donald ko gusa dila rhy hain or dollar ko kamzor kr rhy hain or jald dollar kamzor ho ga jab Bricks pori duniya main istmal ho ga or America k dollar istmal ni ho ga

Abi America k pas power ha wo kabi b dollar print kr k Mehngai in logo pr shift kr sakta ha Jin k pas dollar hain UNko nuksan ho Sakta ha

Trump apny faidy k liye Kuch b kr Sakta ha or wo to yahodi ha or us ka koi den aman ni
Ab de villiers
Full Member
***
Offline

Activity: 518
Merit: 182



View Profile
September 03, 2026, 10:34:25 PM
 #34183

Aaj key din mery leye bohat zeda speacial hai or Aaj suba jab otha tou telegram per notification dek ker heran hoa jeha per 250 merit complete hou chuky tey. Mai ney harbari mai fourm per online hoa tou sach mai 250 merit complete hou gey tey or mai senior kei position kou complete ker chuka tha. Yeh rank mai key bohat hei zeda der lega ker achive kia hai.
Brother dir aye per darost aye apnie bohat der se yeh rank hansal kiya hai or aj ap excited be otn he hun gai toh aap ko bohat bohat Congratulations Senior Member Rank ki,

Or aj ap ke liya spiecal day qoi na ho Sr Member rank hasil karna forum journey ka ek aham milestone jo hai Is rank tak pohanchne ke liye sirf activity hi ke thori zarort thi community ke liye valuable posts aur positive engagement ke bhi zaroori thi jo ap apni dedication aur sabr ke ke.

Umeed hai ke aap isi tarah forum mein apna kirdar ada karte rahenge naye members ke liya motivate karenge aur apne tajurbe se community ko faida pohanchate rahenge. Har naya rank naye goals aur zimmedariyan lekar aata hai aur umeed hai ke aap unhein bhi kamyabi se poora karenge. Allah aap ko mazeed taraqqi di.

BTC talk Official
Newbie
*
Online Online

Activity: 10
Merit: 0


View Profile
Today at 05:22:46 AM
 #34184

Assalamualaikum Bhai jan ammed ha k AP sab thek thak hon gy
Jesa k hum Bitcoin sy related platform pr hain to aj main Bitcoin k downfall k bary main bat kron ga Kyu k BTC ki price jab oper jati ha Boht Sy investors market main aa jaty ha halak wo time buy krnay ka hota hi ni ha or agr koi bnda is time pr buy kry to usko mazeed 2 sy 3 sal ka wait krna pry ga tab wo in investment sy acha return kry ga

Main NY Boht sy log asy dekhay hain Jo kharbosy ko dekh kr rang pkar lety hain or wo logon ko dekh kr us sy motivate go k APNA sab Kuch loss kr dety hai Kyu k unki khud ki knowledge to hoti ni ha or wo sirf logon ki knowledge or depend hoty hain easy log kabi b trading sy profit ni kma sakty or agr kabi unhon NY profit kma b Lia phir wo us sy zada loss krain gy

Trading k liye apko mentally Tor pr prepare hona chahiye,with no greed or jab AP NY loss kia usko jany dain us loss ko recover krny k liye kabi b APNA leverage na brhainn or jab apka risk br jy ga to AP lose hi krain gy or APK gain k chances zero hain
AP low risk pr trade kr sakty hain
Aj Bitcoin ki price drop hui ha lakin abi gabrany ki zarorat ni ha Kyu ye loss recover ho gy ga or patience sy Kam Lena ho ga BTC ki price 81 hazar dollars sy nechy gir kr 80 pr aa gy ha or ye abi oper jy gy abi sell krna ka time ni ha or apko hold krna Chahiye Jo AP k liye acha option ha
BTC Price Link : https://ibb.co/xtpnLYgQ
Fragrance1122
Member
**
Offline

Activity: 126
Merit: 10


View Profile
Today at 06:24:40 AM
 #34185

Assalamualaikum Bhai jan ammed ha k AP sab thek thak hon gy
Jesa k hum Bitcoin sy related platform pr hain to aj main Bitcoin k downfall k bary main bat kron ga Kyu k BTC ki price jab oper jati ha Boht Sy investors market main aa jaty ha halak wo time buy krnay ka hota hi ni ha or agr koi bnda is time pr buy kry to usko mazeed 2 sy 3 sal ka wait krna pry ga tab wo in investment sy acha return kry ga

Main NY Boht sy log asy dekhay hain Jo kharbosy ko dekh kr rang pkar lety hain or wo logon ko dekh kr us sy motivate go k APNA sab Kuch loss kr dety hai Kyu k unki khud ki knowledge to hoti ni ha or wo sirf logon ki knowledge or depend hoty hain easy log kabi b trading sy profit ni kma sakty or agr kabi unhon NY profit kma b Lia phir wo us sy zada loss krain gy

Trading k liye apko mentally Tor pr prepare hona chahiye,with no greed or jab AP NY loss kia usko jany dain us loss ko recover krny k liye kabi b APNA leverage na brhainn or jab apka risk br jy ga to AP lose hi krain gy or APK gain k chances zero hain
AP low risk pr trade kr sakty hain
Aj Bitcoin ki price drop hui ha lakin abi gabrany ki zarorat ni ha Kyu ye loss recover ho gy ga or patience sy Kam Lena ho ga BTC ki price 81 hazar dollars sy nechy gir kr 80 pr aa gy ha or ye abi oper jy gy abi sell krna ka time ni ha or apko hold krna Chahiye Jo AP k liye acha option ha
BTC Price Link : https://ibb.co/xtpnLYgQ


Bhai Jan lalach buri bala hay.. Bitcoin Kuch mahenay pehlay 60k$ say bhi neechay tha lekin log wait kar rahay thay k agar 50k$ tak puhunch gya tho invest karaingay.. lekin aisay log 50k$ par Kya 30k$ par bhi invest nahi krtay kyunke ye log risk takers nahi hotay , greedy hotay hain.. or speculation may tho aik Baar may nay dekha tha aik banday nay kaha tha k Bitcoin 10k$ say bhi neechay ayega.. tho kehnay ka mtlb ye hay k Jo investors clever thay unhun nay 60k$ Kay aas pas Bitcoin khareed lya hay, may be a portion of it. Or Jo abhi khareed rahay hain unko bhi faida hoga agar wo long time tak survive krtay hain tabhi..

Or Kuch tho bs Bitcoin par blind trust kartay hain jaisay Michael saylor wo tho agar Bitcoin upar ho ya neechay, jab chance Hota hay khareed leta hay.
Jaweria parveen
Sr. Member
****
Offline

Activity: 378
Merit: 266



View Profile
Today at 08:12:01 AM
 #34186

Bitcoin BTC Technical and Fundamental Analysis

Assalam alaikum to all Pakistani community, umeed karta hu sab bhai khairiyat se hu gay.

Bitcoin abhi $81,000 ke aas paas trade kar raha hai jabke recently bitcoin ne $81,300 ke level ke qareeb strong move dekha hai. Yeh short-term consolidation short trm holders ko pressure ma rakh rahi hai but market ma institutional demand abhi ba overall strong nazar aa rahi hai. Spot ETF data ke mutabiq recent sessions ma flows mixed rahe hai but 2 September ko Bitcoin ETFs mein around $101 Million ka net inflow record hua jo investors ki renewed buying interest ko show karta hai. jo zahir karta ke long term investors abi Bitcoin ki lower levels par accumulation ma interested hain
!.......وعلیکم السلام علیکم ورحمتہ اللہ وبرکاتہ
Hmm jaise BTC ke price increase huii tii bohat se logo ne socha ke price drop hoo ge magar price tori se 76,000$ tak gayi tii magar price par se increase hou gayi tii iss waqat price 80,000$ par trade hoo rahe haa agar price ayse tarah slowly slowly move kare too price kaa ab 85,000$ par jana possible easy haa short term ke liye masla haa zahir haa price increase hoti jaa rahe haa aur short term ke liye market zaida suitable nahi ban rahe iss liye short term koo abe ke liye zaida loss my jaa sakte haa voo abe buy karna chaite haa jin ke pass investment haa voo too chaite haa ke BTC Abhi drop he rahe taa ke voo aur zaida BTC coins koo collect kar saky
Pages: « 1 ... 1660 1661 1662 1663 1664 1665 1666 1667 1668 1669 1670 1671 1672 1673 1674 1675 1676 1677 1678 1679 1680 1681 1682 1683 1684 1685 1686 1687 1688 1689 1690 1691 1692 1693 1694 1695 1696 1697 1698 1699 1700 1701 1702 1703 1704 1705 1706 1707 1708 1709 [1710]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!