Assalamualaikum Bhai jan ammed ha k AP sab thek thak hon gy
Jesa k hum Bitcoin sy related platform pr hain to aj main Bitcoin k downfall k bary main bat kron ga Kyu k BTC ki price jab oper jati ha Boht Sy investors market main aa jaty ha halak wo time buy krnay ka hota hi ni ha or agr koi bnda is time pr buy kry to usko mazeed 2 sy 3 sal ka wait krna pry ga tab wo in investment sy acha return kry ga
Main NY Boht sy log asy dekhay hain Jo kharbosy ko dekh kr rang pkar lety hain or wo logon ko dekh kr us sy motivate go k APNA sab Kuch loss kr dety hai Kyu k unki khud ki knowledge to hoti ni ha or wo sirf logon ki knowledge or depend hoty hain easy log kabi b trading sy profit ni kma sakty or agr kabi unhon NY profit kma b Lia phir wo us sy zada loss krain gy
Trading k liye apko mentally Tor pr prepare hona chahiye,with no greed or jab AP NY loss kia usko jany dain us loss ko recover krny k liye kabi b APNA leverage na brhainn or jab apka risk br jy ga to AP lose hi krain gy or APK gain k chances zero hain
AP low risk pr trade kr sakty hain
Aj Bitcoin ki price drop hui ha lakin abi gabrany ki zarorat ni ha Kyu ye loss recover ho gy ga or patience sy Kam Lena ho ga BTC ki price 81 hazar dollars sy nechy gir kr 80 pr aa gy ha or ye abi oper jy gy abi sell krna ka time ni ha or apko hold krna Chahiye Jo AP k liye acha option ha
BTC Price Link :
https://ibb.co/xtpnLYgQ