Bitcoin Forum
September 05, 2026, 07:54:04 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 31.1 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 ... 1661 1662 1663 1664 1665 1666 1667 1668 1669 1670 1671 1672 1673 1674 1675 1676 1677 1678 1679 1680 1681 1682 1683 1684 1685 1686 1687 1688 1689 1690 1691 1692 1693 1694 1695 1696 1697 1698 1699 1700 1701 1702 1703 1704 1705 1706 1707 1708 1709 1710 [1711] 1712 »
  Print  
Author Topic: Pakistan  (Read 7307077 times)
JunaidAzizi
Hero Member
*****
Offline

Activity: 1358
Merit: 657



View Profile WWW
September 04, 2026, 06:27:03 PM
 #34201

Is Social Media Beneficial Or Harmful
Ye tu ek kafi debatable topic ha aur es ke merits aur demerits har insan ke leye mukhtalif ha . Koi es ko achi yrah use kar raha tu os ke leye ye faida mand ha kabke agr koi es ki kissuse kar raha ha tu pir os ke leye social media ghalat cheez ha . Aur es trah apke sawal ka jawab be yahi ha ke pehla wala banda social media ko use kar raha jabke dusra banda wo ha jes ko social media use kar raha wo addicted ban jata ha ya pir kesi ghalat kamo ma phar ta ha aur last ma pir wo jail tak be pohnch jata ha.

Cheema02
Hero Member
*****
Offline

Activity: 1260
Merit: 730



View Profile
September 04, 2026, 06:30:17 PM
 #34202


Aslamualikum AP sub log kese hain umeed karta hon sub thek ho ge Awaam pehle hi mehngai ke bojh tale dabi hui hai or ab petrol ki price barhne ki khabar ne mazeed fikr me daal diya hai Petrol mehnga hota hai to sirf bike or car ka kharcha nahi barhta balkay transport har zaroori cheez ki qeemat par asar parta hai Aaj aam aadmi ke liye guzara karna din-ba-din mushkil hota ja raha hai 2 rupay barhein ya 350 rupay per liter ka bojh ho akhir payment to awaam ko hi karni parti
walikum salam bhai hakoomat majboori ka bahana banati hai aur awaam ko mehngai ka samna karna parta hai. hukmoot khati hai ke un par IMF ka dabao hai islay petrol prices ma azifa kar rahy hai. dollar mehnga hai aur international market mein petrol ki qeematein barh rahi hai is liye un ke paas price barhane ke ilawa koi rasta nahi haha media channel bikky hovy hai.
but asal masla yeh hai ke jab petrol mehnga hota hai toh sabzi aur transport sab kuch foran mehnga ho jata hai par jab petrol sasta hota hai toh dukandar aur transport wale prices kam nahi karte. Hakoomat ghareebo ko bachany ke liye koi strict price control system ni banati or na hi ameer logon par sahi tax lagati hai. Jab tak hakoomat direct aam awaam par bojh dalne ke bajaye ameer class par tax ni lagay jaye or na jayeaz munafa khori ni rukay ge tab tak ghareeb awaam ko koi asli relief ni mil sakta Allah pak he reham kary mulak par

MusaPk
Sr. Member
****
Offline

Activity: 1442
Merit: 475



View Profile WWW
September 04, 2026, 06:46:24 PM
 #34203

Today I Achieve Senior rank position


BTC FutureKing boht boht mubarak ho ap ko Senior Rank hasil krna pr. Ap na sabit kr dea ka ap Future ke bhe aur present ka bhe king hn. Full member ke baad senior rank hasil krna koe asan baat nhi hy. Aur ap boht kam arsa ma yahn tk poncha hn jo eik boht bare achievement hy. Agr ap na mehnat youn he jare rakhe to ap boht jald Hero aur Legendary rank pr hn. Ap agr boht busy hn to koshish kea krn ka week ma kam sa kam eik post kr dea krn takya ap ke hazre bhe lag jya aur community bhe grow kra. Eik bar phr mari trf sa apko new rank ke boht boht mubarak bad.

Junii
Full Member
***
Offline

Activity: 322
Merit: 172


Not chasing hype just accumulating freedom


View Profile
September 04, 2026, 06:47:17 PM
 #34204

Important Update For Trezor Users.

As salam Alaikum Everyone. I hope you all doing well.
Toh guys few weeks ago aik news aaye thi k Trezor k users ka data breach huwa jis mein users ki personal emails aur baqi personal information shamil thi. Aj phir aik news ai hy k 67000 aur US customers ka data breach huwa hy iska mtlb yeh hy k scammers k sath users ka sara personal data hy han albata wallets hack nahi huwe hy lekn agar un k pass data hy toh kese phishing links sy ya phone call ya koi bhe new method sy wo users sy baqi ki information nikalwanay ki koshish karengay jaisa k seed phrases etcetera. Toh agar ap mein sy bhe koi trezor user hy toh in cheezo ka zaror khyal rakhay qk ihtiyat afsos sy behtar hy.
Source

Ab de villiers
Full Member
***
Offline

Activity: 518
Merit: 182



View Profile
September 04, 2026, 07:12:16 PM
 #34205

Is Social Media Beneficial Or Harmful

Joh halat chal rahien hain lagta toh ase he hai ke  social media insaan ko chala raha hai hai qoi ke har shakhs kisi na kisi soical platform par active rehna chahta hai per is ka yeh be toh  matlab nahi ke social media khud harmful hai balke hum apne istemal ki wajah se isay harmful bana rahien hain.

Haan is ke anie se kuch aadatein badli hain aj kal agar 4 log kahin ikhatay baithe hon to aksar har banda apne mobile mein masroof hota hai aur reels ya videos dekh raha hota hai aur  Yeh mamlat hamare Pakistani bhaiyon mein bohat aam ho chuka hai. Pehle joh log zyada guftagu karte thayper ab mobile screen ne us jagah kaafi had tak le li hai. Is liye masla social media ka nahi balke us ke  se zyada istemal ka hai.

Doll2233
Full Member
***
Offline

Activity: 406
Merit: 142



View Profile
September 04, 2026, 09:43:37 PM
 #34206

!.......وعلیکم السلام علیکم ورحمتہ اللہ وبرکاتہ
Hmm jaise BTC ke price increase huii tii bohat se logo ne socha ke price drop hoo ge magar price tori se 76,000$ tak gayi tii magar price par se increase hou gayi tii iss waqat price 80,000$ par trade hoo rahe haa agar price ayse tarah slowly slowly move kare too price kaa ab 85,000$ par jana possible easy haa short term ke liye masla haa zahir haa price increase hoti jaa rahe haa aur short term ke liye market zaida suitable nahi ban rahe iss liye short term koo abe ke liye zaida loss my jaa sakte haa voo abe buy karna chaite haa jin ke pass investment haa voo too chaite haa ke BTC Abhi drop he rahe taa ke voo aur zaida BTC coins koo collect kar saky
Sister y bat thik h k BTC m invest krty waqt market trend aur apni financial situation ko zaror dkhna chaye. Agr ap profit m h aur paison ki zarort h to profit secure krna b reasonable h lkn agr y side investment h to long term mindset rakna behtr ho sakta h. Bitcoin risky zaror h lkn investment m potential reward k sth risk b hota h is lye srf is umed pr wait karna k BTC dobara $10000 pr a jy ga practical strategy ni

Ek waqt tha jb Bitcoin ki price kafi low thi lkn bohot s logo n ise srf hype ya scam smjh kr ignore kr dia. Bad m Bitcoin ki adoption aur awareness brhti gai aur kai logo ko ehsss hua k unho n bina proper research k ek potential opportunity miss kr di. Is lye meri nzar m kisi b investment ko blindly follow krne k bjay uski technology, risks aur long term potential ko smjhna ziada important h. Last m invest utna hi kare jtna ap afford ar skte h lose krna qun k Bitcoin m guaranteed returns nai h.

Adiljutt156
Hero Member
*****
Offline

Activity: 1050
Merit: 620


Part of AOBT Gang - English Translator to Urdu


View Profile WWW
September 04, 2026, 10:22:51 PM
 #34207

Wa Alaikum Salam. Bhai is waqat jo situation chal rahi hai forum per bohut ziada members darai huwai hai aur kuch to waqai engage hai aisee activities mai jo kai thick nahi hai issi liai is month kareeban 100 posts ka faraq para hai laikin umeed hai sab kuch bahter ho jai ga kiunkai yai sab kuch chalta rahta hai baki abee bee hamai apni quality increase kerni hai aur knowledge mai bee izafa kerna hai jo kai main point hai. Mai samajta hu kuch logo ko bohut ziada masla hai Pakistani community sai jis ki waja sai wo her mamlai mai hamai engage ker daitai hai jabkai hamara is mai koi bee link na hu hamai sab sai ziada apnai knowledge mai izafa kerna hai aur bahter posts kerni hai jis sai hamai kuch positive response milai.
Apki baat theek hai ke aj gareeb ka bacha roti ke niwale ko taras raha hai jab ke ameer log mehngai ke bawajod apni zindagi enjoy kar rahe hai. Mehngai ka sab se zyada pressure gareeb aur middle class par parta hai jabke assets rakhne wale log aksar barhti prices se apni wealth ki value barhti dekhte hai. Mazdor dihari karky ghar chalata hai aur middle class bills aur taxes ke bojh mein phansy huwy hai. Pakistan mein har chiz mehngi hoti ja rahi hai lekin am bandy ki income is speed se nahi barh rahi. Pehly mehngai ko Corona ki waja bataya gia lekin ab bi prices barhti ja rahi hai jo serious concern hai. Imran Khan ki hukomat ne kuch ache kaam kiye lekin political instability ki wajah se woh apni policies ko mukamal tor par implement nahi kar saki.

 
█▄
R


▀▀██████▄▄
████████████████
▀█████▀▀▀█████
████████▌███▐████
▄█████▄▄▄█████
████████████████
▄▄██████▀▀
LLBIT▀█ 
  TH#1 SOLANA CASINO  
████████████▄
▀▀██████▀▀███
██▄▄▀▀▄▄████
████████████
██████████
███▀████████
▄▄█████████
████████████
████████████
████████████
████████████
█████████████
████████████▀
████████████▄
▀▀▀▀▀▀▀██████
████████████
███████████
██▄█████████
████▄███████
████████████
█░▀▀████████
▀▀██████████
█████▄█████
████▀▄▀████
▄▄▄▄▄▄▄██████
████████████▀
........5,000+........
GAMES
 
......INSTANT......
WITHDRAWALS
..........HUGE..........
REWARDS
 
............VIP............
PROGRAM
 .
   PLAY NOW    
JunaidAzizi
Hero Member
*****
Offline

Activity: 1358
Merit: 657



View Profile WWW
September 04, 2026, 11:11:35 PM
 #34208

walikum salam bhai hakoomat majboori ka bahana banati hai aur awaam ko mehngai ka samna karna parta hai. hukmoot khati hai ke un par IMF ka dabao hai islay petrol prices ma azifa kar rahy hai. dollar mehnga hai aur international market mein petrol ki qeematein barh rahi hai is liye un ke paas price barhane ke ilawa koi rasta nahi haha media channel bikky hovy hai.
but asal masla yeh hai ke jab petrol mehnga hota hai toh sabzi aur transport sab kuch foran mehnga ho jata hai par jab petrol sasta hota hai toh dukandar aur transport wale prices kam nahi karte. Hakoomat ghareebo ko bachany ke liye koi strict price control system ni banati or na hi ameer logon par sahi tax lagati hai. Jab tak hakoomat direct aam awaam par bojh dalne ke bajaye ameer class par tax ni lagay jaye or na jayeaz munafa khori ni rukay ge tab tak ghareeb awaam ko koi asli relief ni mil sakta Allah pak he reham kary mulak par

History ma agr daika jaye ke jab jab petrol ka price uper chala grya ha tu wo wahan se neche nahe aya balke wahan se aur uper chala geya ha se esi trah be ho raha ha price tu kam huwa per stable nahe huwa pir se wahi position ki taraf bhar raha ha . Ab JI ne darna be deia huwa ha es bat ko lay kar ke prices ko kam kardo jabke petrol pumps malikan ne kaha ha ke agr petrol sasta huwa tu wo be dharna drnge aur apne pumps band kar denge . Ab govt ne unki bat man li ha because pumps jenke be ha wo sare uper class ke log ha jabke ghareeb essi mehngayii ke chakki ma pessta rehta ha.

InfiniteHash
Newbie
*
Online Online

Activity: 1
Merit: 0


View Profile
Today at 02:50:26 AM
 #34209

Is Social Media Beneficial Or Harmful

Assalamualaikum! Social Media ya tho banday ko social banati hay ya addicted. Faiday agar dekhay jayen tho koso door communication easily hojati hay. Iskay elawa is par zulam Kay khilaf awaz bhi Uthai ja sakti hay.. or log online karobar bhi kar saktay hain or skills bhi seekh saktay hain agar Koi chahay tho. Mail Kay zariye aap Kisi bhi department Kay sath baat kar saktay hain. Lekin iskay nuqsanat bhi Buhat hay jaisay Sara din phone scrolling krna, or apno ko time na Dena, jhooti khbra say fitna create hojata hay.. students studies par focus nahi krtay or Sara din phone par Lagay rehtay hain. Culture par bhi buray asarat muratab hotay hain.
Ab sawal ye hay.. Are we using social media or social media is using us?


Walikum Salaam .. Appki baatt kuch mujhee smjh nai aii bro, kaa ap kehna kya chah rehe ho. Badi hi basic si chez ha, maqsad kya ha kuch smjh ma nai aya. social media humain kese use kare gaa.
Jaweria parveen
Sr. Member
****
Offline

Activity: 378
Merit: 266


Looking for Campaign Manager? PM TG: @julerz12


View Profile
Today at 05:41:34 AM
 #34210

Is Social Media Beneficial Or Harmful

Walikum Salaam .. Appki baatt kuch mujhee smjh nai aii bro, kaa ap kehna kya chah rehe ho. Badi hi basic si chez ha, maqsad kya ha kuch smjh ma nai aya. social media humain kese use kare gaa.
Hmm social media hamay use nahi karta kiya ? agar use nahi karta too koi be trend bany too millions of people uss trend koo follow kuin karty haa ? Topic social media hamare liye faidy mand haa ya khatra haa too tumhari nazar my social media kiya haa voo disscion and opinion de sakte hoo iss my samjane aur naa samjny wali bat nahi haa social media famous ke liye voo wahid chees ban gayi haa jis ke bagair influencer be kuch nahi kar sakta iss liye social media hamay use kar sakta haa aur kar be raha haa ham kud be ussy beneficial aur harmful ke tor par use kar sakty haa
Bityar
Member
**
Offline

Activity: 154
Merit: 56


View Profile
Today at 07:42:22 AM
 #34211

Trust wallet launches cash app pay on Android


Asslamualaikom umeed hy aap log kheriat say hongay toh trust wallet users kayliyay aik new update hy kay ab aap crypto ya digital assets cash app balance par trust wallet kay andar buy karsaktayy hy. Lekin yeh sirf US kay eligible customers kayliyay hy i think cash app payment option abhi Pakistani users kayliyay nhi hy. Or yay sahulat moonpay kay zaryay dee jaa rahi hy or tho or apko kesee bee card like credit or debit kee zarorat nahi paregi. Yeh option android or iphone dono devices kayliyay available hy toh android or iphone users dono kesee mushkil kay baghair cash app pay say faida utaa saktay hy.

Source
Abdul Sami786
Member
**
Offline

Activity: 140
Merit: 75


View Profile
Today at 02:20:36 PM
 #34212

Aslamualikum umeed hai ke AP sub thek hain or AJ bht bari Khush khabari hai Punjab ke students ke liye eik or achi khabar samne aa rahi hai Punjab Government ki taraf se 125000 Electric Bikes students ko provide karne ka program bataya ja raha hai Is initiative ka maqsad students ko affordable or eco-friendly transport provide karna hai taake unhein daily college ya university jane ke liye public transport or mehngi travelling par zyada depend na karna pade.

Sab se achi baat ye hai ke Easy Installments ki sahulat ka bhi zikr kiya gaya hai jis se students ke liye bike hasil karna comparatively easy ho sakta hai Electric Bikes ka eik or faida ye hai ke petrol ke kharchon me kami aa sakti hai or fuel prices ke barhte hue pressure se students ko kuch relief mil sakta hai Saath hi environment ke liye bhi electric vehicles behtar option samjhe jate hain.

Agar ye program transparent tareeqe se implement hota hai or bikes haqdar students tak pohanchti hain to ye Punjab ke students ke liye eik positive step sabit ho sakta hai Education ke sath transportation ki facility b bohat zaroori hai Ab ye bike lonch to Kar Rahe hain mariyam Nawaz sharif ne Yahan se b pesy lotana hai student ko relive to mil Raha hai but apna b  sth sth pet barna hai.
Shussainshah
Full Member
***
Offline

Activity: 378
Merit: 231


Stack Sats. Stay Quiet.


View Profile
Today at 03:36:31 PM
 #34213

Bitcoin BTC Technical and Fundamental Analysis



Walkum Asalam Cheema bro Bohat acha se explain kiya apka Analysis and $82k bohat heavy resistance hain or mere khayal se isko break karna itna asan nahi koi heavy news ke baghir yeh hona mushkial hain Clarity act Bill ya Rate cut ke news he isko break karskta hain baqi mere Bottom ke predictions still valid Hain $45K to $48k and Jab tak Btc bottom nahi banyega mere khyal yeh Chota mota pump trap he bole sktey hain isko.


Important Update For Trezor Users.



Abhi tak report ke mutabiq 67k user ka data breach howa hain and mostly iskey old user jo 2019 se 2021 ke beach main howa ta abhi ke time koi be wallet safe nahi hain Cold wallet hack hoarhe hain to Paper wallet kyun hack nahi hongey. Hamra crypto safe nahi wesey is data ke mutabiq jin jin ney 2019 se 2021 main wallet order kiya ta oska Name , Email , phone number, Order number, & Shipping address leak howa Hope so Is sey ziyada kuch naah ho lakin Chor agar Ghar tak ajyee to Pir wallet ka Kiya Faida  Grin Grin ab choor Ghar se apka Crypto Chura skta hain.

-Email address
-Full name
-Shipping address
-Order number
-Phone number

Affected period: Nov 2019 – August 2021

Today I Achieve Senior rank position

Congratulations BTC FutureKing 👏 🙌
Next Month Apka Rank Table Main update Kardunga.

Cheema02
Hero Member
*****
Offline

Activity: 1260
Merit: 730



View Profile
Today at 04:34:30 PM
 #34214

Trust wallet launches cash app pay on Android


Asslamualaikom umeed hy aap log kheriat say hongay toh trust wallet users kayliyay aik new update hy kay ab aap crypto ya digital assets cash app balance par trust wallet kay andar buy karsaktayy hy. Lekin yeh sirf US kay eligible customers kayliyay hy i think cash app payment option abhi Pakistani users kayliyay nhi hy. Or yay sahulat moonpay kay zaryay dee jaa rahi hy or tho or apko kesee bee card like credit or debit kee zarorat nahi paregi. Yeh option android or iphone dono devices kayliyay available hy toh android or iphone users dono kesee mushkil kay baghair cash app pay say faida utaa saktay hy.
walikum salam Allah pak ka shukar hai bilkul bhai trust Wallet nay ek naya payment method add kiya acha feature hai Cash App Pay jo MoonPay kay through kaam karta hai. Is naye feature kay zariye US kay eligible customers ab apna Cash App balance use kar ka Trust Wallet ma crypto ya digital assets buy saktay hai wo bina card details enter kiye baghair kia bat hai Sirf ek dafa account link karna hoga

Baqi availability ki baat kary to yah feature abhi sirf US kay eligible users tak mahdod hai Pakistani users ka lay filhaal yeh option maujood ni. Achi baat yeh easy process hai ot yeh feature hybird dono platforms par kaam karta hai is liye kisi ba device par credit ya debit card ki zrort ni padige bas Cash App balance hona chahiy jo order complt kar sakay. umed hai Trust Wallet mustaqbil ma yeh feature dosry countries kay liye ba extend karay ga.

HustleZ
Full Member
***
Offline

Activity: 406
Merit: 218


While they gamble, DCA.


View Profile
Today at 05:01:06 PM
 #34215

Bitcoin BTC Technical and Fundamental Analysis



Walkum Asalam Cheema bro Bohat acha se explain kiya apka Analysis and $82k bohat heavy resistance hain or mere khayal se isko break karna itna asan nahi koi heavy news ke baghir yeh hona mushkial hain Clarity act Bill ya Rate cut ke news he isko break karskta hain baqi mere Bottom ke predictions still valid Hain $45K to $48k and Jab tak Btc bottom nahi banyega mere khyal yeh Chota mota pump trap he bole sktey hain isko.
Absolutely, meri thinking bi kuch same hai, $80k+ resistance to boht hi significant dikh rahi hai and i believe ke boht sarey logo ke is same level par nazar hogi and in that essence this level can be used easily as a manipulation and after that cause a very strong downside move towards yours and mine expected low which is about $48-$50k. Asal me aesa hai ke $82k level par BSL (buy side liquidity) parhi hai and imo market it liquidity ko sweep karne ke baad downward move dikhaye ki, this whole pump is just to grab the liquidity and you’re right ke ham is ko manipulation hi samajh sakte hai, and i can absolutely be wrong about this kyunke market mere chacha ki nahin hai, it can be a genuine upside move or yeh ham confirm tab kar parngy jab market $85k level ko ache momentum se break kar ke closin de

██ ████████           R O L L B I T      │      THE #1 SOLANA CASINO           ████████ ██
████████████████████████████
|    5,000+ GAMES    |    INSTANT WITHDRAWALS    |    HUGE REWARDS   |    VIP PROGRAM   |]www.rollbit.com██ ████████           R O L L B I T      │      THE #1 SOLANA CASINO           ████████ ██
████████████████████████████
|    5,000+ GAMES    |    INSTANT WITHDRAWALS    |    HUGE REWARDS   |    VIP PROGRAM   |
AgriTrack
Full Member
***
Offline

Activity: 644
Merit: 170



View Profile
Today at 05:07:15 PM
 #34216

Aslamualikum umeed hai ke AP sub thek hain or AJ bht bari Khush khabari hai Punjab ke students ke liye eik or achi khabar samne aa rahi hai Punjab Government ki taraf se 125000 Electric Bikes students ko provide karne ka program bataya ja raha hai Is initiative ka maqsad students ko affordable or eco-friendly transport provide karna hai taake unhein daily college ya university jane ke liye public transport or mehngi travelling par zyada depend na karna pade.
bro is scheme mein students ke sath delivery boys ke liye bhi aik separate quota hona chahahie tha. Delivery riders ka pura rozgar bike par depend karta ha aur woh din bhar roads par deliveries karte ha jis ki wajah se petrol ka kharcha bhi unki daily income ka kaafi bara hissa ban jata ha. Agar government in hardworking riders ke liye bhi electric bikes rakhti to unka petrol ka kharcha bohat kam ho sakta tha aur monthly income mein bhi kuch behtari aa sakti thi. Students ke liye ye scheme definitely achi initiative ha lekin delivery boys aur low-income workers bhi is tarah ki support ke equally deserving ha. Ap logon ka kya khayal ha kya future mein government ko delivery riders ke liye bhi separate quota rakhna chahahie ha?

MusaPk
Sr. Member
****
Offline

Activity: 1442
Merit: 475



View Profile WWW
Today at 05:51:29 PM
 #34217

Sister y bat thik h k BTC m invest krty waqt market trend aur apni financial situation ko zaror dkhna chaye. Agr ap profit m h aur paison ki zarort h to profit secure krna b reasonable h lkn agr y side investment h to long term mindset rakna behtr ho sakta h. Bitcoin risky zaror h lkn investment m potential reward k sth risk b hota h is lye srf is umed pr wait karna k BTC dobara $10000 pr a jy ga practical strategy ni

Ek waqt tha jb Bitcoin ki price kafi low thi lkn bohot s logo n ise srf hype ya scam smjh kr ignore kr dia. Bad m Bitcoin ki adoption aur awareness brhti gai aur kai logo ko ehsss hua k unho n bina proper research k ek potential opportunity miss kr di. Is lye meri nzar m kisi b investment ko blindly follow krne k bjay uski technology, risks aur long term potential ko smjhna ziada important h. Last m invest utna hi kare jtna ap afford ar skte h lose krna qun k Bitcoin m guaranteed returns nai h.

Mari naqis rai to yahe hy ka agr ap na Bitcoin ma invest krna hy to phr long term ka lea krn. Ya nhi ka aj buy kea aur hafta baad dekha ka chand dollars ka fayda ho rha to sell kr dea. Is trh ap ko fayda to ho ga pr wo nhi jo Bitcoin long term ma deta hy. Abhe kuch din pehla he Bitcoin ke price $60,000 the aur hum ma sa kitna aisa hn gy jinho na tb buying ke? Aj Bitcoin $80,000 pr ja poncha hy aur koe pata nhi ka ya $90,000 tk ja poncha. Hum un logo ka zikra kr rhya hn jin ho na Bitcoin tb buy nhi kea jb wo $1000 dollar ka tha pr hum khud jo opportunities miss kr rhya hn un ka zikra nhi krta bilqil bhe.

HustleZ
Full Member
***
Offline

Activity: 406
Merit: 218


While they gamble, DCA.


View Profile
Today at 06:02:04 PM
 #34218

Aslamualikum umeed hai ke AP sub thek hain or AJ bht bari Khush khabari hai Punjab ke students ke liye eik or achi khabar samne aa rahi hai Punjab Government ki taraf se 125000 Electric Bikes students ko provide karne ka program bataya ja raha hai Is initiative ka maqsad students ko affordable or eco-friendly transport provide karna hai taake unhein daily college ya university jane ke liye public transport or mehngi travelling par zyada depend na karna pade.

Sab se achi baat ye hai ke Easy Installments ki sahulat ka bhi zikr kiya gaya hai jis se students ke liye bike hasil karna comparatively easy ho sakta hai Electric Bikes ka eik or faida ye hai ke petrol ke kharchon me kami aa sakti hai or fuel prices ke barhte hue pressure se students ko kuch relief mil sakta hai Saath hi environment ke liye bhi electric vehicles behtar option samjhe jate hain.

Agar ye program transparent tareeqe se implement hota hai or bikes haqdar students tak pohanchti hain to ye Punjab ke students ke liye eik positive step sabit ho sakta hai Education ke sath transportation ki facility b bohat zaroori hai Ab ye bike lonch to Kar Rahe hain mariyam Nawaz sharif ne Yahan se b pesy lotana hai student ko relive to mil Raha hai but apna b  sth sth pet barna hai.
Jese ham pushto me kehte hain ke “ nesh naa kachalan kha dii” soo something is better than nothing, lekin acha naa hota ke students ko bikes free mil jati, on the basis of merit ofcourse. Ek test arrange kar diya jata or us me top students ko yeh bikes free mil jati thoo students me motivation bhi barhta or sath sath un kaa hoht faida bhi ho jata, khair un ke liye price me kami bhii teek hai but yeh to phir specific amount me nahin hona chahiye and yeh discount har retail store me har student ko milna chahiye. Khair acha initiative hai and hope ke or bhi taraqqi and advancement ho is main

██ ████████           R O L L B I T      │      THE #1 SOLANA CASINO           ████████ ██
████████████████████████████
|    5,000+ GAMES    |    INSTANT WITHDRAWALS    |    HUGE REWARDS   |    VIP PROGRAM   |]www.rollbit.com██ ████████           R O L L B I T      │      THE #1 SOLANA CASINO           ████████ ██
████████████████████████████
|    5,000+ GAMES    |    INSTANT WITHDRAWALS    |    HUGE REWARDS   |    VIP PROGRAM   |
Junii
Full Member
***
Offline

Activity: 322
Merit: 172


Not chasing hype just accumulating freedom


View Profile
Today at 06:15:16 PM
 #34219


Walikum Salaam .. Appki baatt kuch mujhee smjh nai aii bro, kaa ap kehna kya chah rehe ho. Badi hi basic si chez ha, maqsad kya ha kuch smjh ma nai aya. social media humain kese use kare gaa.
Bro social media khud buri cheez nahi hy blkay bura ya acha depend krta hy us k use par kuch log social media is tarha use krtyy hy k bina kese purpose k ghanto ghanto scrolling krtay hy kbhi aik reel toh kbhi dosri reel jis sy unko time ka pta nhi lgtta aur wo qemti waqt zaya krttay hyy withoutt even realizing. Is k elawa humara brain k emotion ko yeh effect krta hy brain seconds mein emotions change krrha hota hy aur phir yeh addiction bn jati hy and addicttion is injurious for our mental health.

Compromise me
Hero Member
*****
Offline

Activity: 1288
Merit: 772



View Profile
Today at 06:32:40 PM
 #34220

Bitcoin BTC Technical and Fundamental Analysis

Assalam alaikum to all Pakistani community, umeed karta hu sab bhai khairiyat se hu gay.
Technical taur par $77k ka area immediate support ke taur par important hai. Agar BTC dobara momentum pakar kar $81k ki resistance ko decisively break kar leta hai to $82k aur phir $85k ki taraf move dekhne ko mil sakta hai but apni research DYOR lazmi karen. Source

Walaikum Assalam Allahamdulila bhai umeed hai ap b theek hun gy,

G bhai ab to aik aur important resistance thi b thi  jo 365 day moving average thi kal us ko b touch kar gaya tha jo lag bhag 82 thousands k 3 sy 400 dollars ke aas paas aati thi, Bitcoin 80 se 82 ya 83 hazar dollars ke jo resistance zone hai us ko ye paar karne ki koshish kar raha hai jo aik acha signal hai kuin k ithnie bure halat ke bawajod Bitcoin ashi  recover derah hai.

Jab price 77k sy 76k par gy thi to dar lagne laga tha kuin Iran aur America ke intention phir sy jo bargi thi aur us ki wajah se global market me b negativity a gayi thi lakien mahol dobara sy badalta gaya.

Jis factor ke waja sy pressure bana tha aur kaha jarah tha k Iran aur America ke darmiyan intention aur barhy gy aur ab reports ye a rahi hain ke ye mamla shayad yahin khatam ho jaye aur kuin k kUSA me November me elections jo ane wale hain is liye koi b American president election se pehle kisi badi jang ya tanaza me phansna pasand ni karega. Isi liye ye kaha ja raha hai ke halaat pehle ke muqable me kuch behtar hote nazar ayien gy.





R


▀▀▀▀▀▀▀██████▄▄
████████████████
▀▀▀▀█████▀▀▀█████
████████▌███▐████
▄▄▄▄█████▄▄▄█████
████████████████
▄▄▄▄▄▄▄██████▀▀
LLBIT|
4,000+ GAMES
███████████████████
██████████▀▄▀▀▀████
████████▀▄▀██░░░███
██████▀▄███▄▀█▄▄▄██
███▀▀▀▀▀▀█▀▀▀▀▀▀███
██░░░░░░░░█░░░░░░██
██▄░░░░░░░█░░░░░▄██
███▄░░░░▄█▄▄▄▄▄████
▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀
█████████
▀████████
░░▀██████
░░░░▀████
░░░░░░███
▄░░░░░███
▀█▄▄▄████
░░▀▀█████
▀▀▀▀▀▀▀▀▀
█████████
░░░▀▀████
██▄▄▀░███
█░░█▄░░██
░████▀▀██
█░░█▀░░██
██▀▀▄░███
░░░▄▄████
▀▀▀▀▀▀▀▀▀
||.
|
▄▄████▄▄
▀█▀
▄▀▀▄▀█▀
▄░░▄█░██░█▄░░▄
█░▄█░▀█▄▄█▀░█▄░█
▀▄░███▄▄▄▄███░▄▀
▀▀█░░░▄▄▄▄░░░█▀▀
░░██████░░█
█░░░░▀▀░░░░█
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
▄░█████▀▀█████░▄
▄███████░██░███████▄
▀▀██████▄▄██████▀▀
▀▀████████▀▀
.
▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
░▀▄░▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄░▄▀
███▀▄▀█████████████████▀▄▀
█████▀▄░▄▄▄▄▄███░▄▄▄▄▄▄▀
███████▀▄▀██████░█▄▄▄▄▄▄▄▄
█████████▀▄▄░███▄▄▄▄▄▄░▄▀
███████████░███████▀▄▀
███████████░██▀▄▄▄▄▀
███████████░▀▄▀
████████████▄▀
███████████
▄▄███████▄▄
▄████▀▀▀▀▀▀▀████▄
▄███▀▄▄███████▄▄▀███▄
▄██▀▄█▀▀▀█████▀▀▀█▄▀██▄
▄██▀▄███░░░▀████░███▄▀██▄
███░████░░░░░▀██░████░███
███░████░█▄░░░░▀░████░███
███░████░███▄░░░░████░███
▀██▄▀███░█████▄░░███▀▄██▀
▀██▄▀█▄▄▄██████▄██▀▄██▀
▀███▄▀▀███████▀▀▄███▀
▀████▄▄▄▄▄▄▄████▀
▀▀███████▀▀
OFFICIAL PARTNERSHIP
SOUTHAMPTON FC
FAZE CLAN
SSC NAPOLI
Pages: « 1 ... 1661 1662 1663 1664 1665 1666 1667 1668 1669 1670 1671 1672 1673 1674 1675 1676 1677 1678 1679 1680 1681 1682 1683 1684 1685 1686 1687 1688 1689 1690 1691 1692 1693 1694 1695 1696 1697 1698 1699 1700 1701 1702 1703 1704 1705 1706 1707 1708 1709 1710 [1711] 1712 »
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!