Bitcoin Forum
September 05, 2026, 11:08:28 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 31.1 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 ... 1661 1662 1663 1664 1665 1666 1667 1668 1669 1670 1671 1672 1673 1674 1675 1676 1677 1678 1679 1680 1681 1682 1683 1684 1685 1686 1687 1688 1689 1690 1691 1692 1693 1694 1695 1696 1697 1698 1699 1700 1701 1702 1703 1704 1705 1706 1707 1708 1709 1710 [1711]
  Print  
Author Topic: Pakistan  (Read 7306926 times)
JunaidAzizi
Hero Member
*****
Offline

Activity: 1358
Merit: 657



View Profile WWW
September 04, 2026, 06:27:03 PM
 #34201

Is Social Media Beneficial Or Harmful
Ye tu ek kafi debatable topic ha aur es ke merits aur demerits har insan ke leye mukhtalif ha . Koi es ko achi yrah use kar raha tu os ke leye ye faida mand ha kabke agr koi es ki kissuse kar raha ha tu pir os ke leye social media ghalat cheez ha . Aur es trah apke sawal ka jawab be yahi ha ke pehla wala banda social media ko use kar raha jabke dusra banda wo ha jes ko social media use kar raha wo addicted ban jata ha ya pir kesi ghalat kamo ma phar ta ha aur last ma pir wo jail tak be pohnch jata ha.

Cheema02
Hero Member
*****
Offline

Activity: 1260
Merit: 730



View Profile
September 04, 2026, 06:30:17 PM
 #34202


Aslamualikum AP sub log kese hain umeed karta hon sub thek ho ge Awaam pehle hi mehngai ke bojh tale dabi hui hai or ab petrol ki price barhne ki khabar ne mazeed fikr me daal diya hai Petrol mehnga hota hai to sirf bike or car ka kharcha nahi barhta balkay transport har zaroori cheez ki qeemat par asar parta hai Aaj aam aadmi ke liye guzara karna din-ba-din mushkil hota ja raha hai 2 rupay barhein ya 350 rupay per liter ka bojh ho akhir payment to awaam ko hi karni parti
walikum salam bhai hakoomat majboori ka bahana banati hai aur awaam ko mehngai ka samna karna parta hai. hukmoot khati hai ke un par IMF ka dabao hai islay petrol prices ma azifa kar rahy hai. dollar mehnga hai aur international market mein petrol ki qeematein barh rahi hai is liye un ke paas price barhane ke ilawa koi rasta nahi haha media channel bikky hovy hai.
but asal masla yeh hai ke jab petrol mehnga hota hai toh sabzi aur transport sab kuch foran mehnga ho jata hai par jab petrol sasta hota hai toh dukandar aur transport wale prices kam nahi karte. Hakoomat ghareebo ko bachany ke liye koi strict price control system ni banati or na hi ameer logon par sahi tax lagati hai. Jab tak hakoomat direct aam awaam par bojh dalne ke bajaye ameer class par tax ni lagay jaye or na jayeaz munafa khori ni rukay ge tab tak ghareeb awaam ko koi asli relief ni mil sakta Allah pak he reham kary mulak par

MusaPk
Sr. Member
****
Offline

Activity: 1442
Merit: 475



View Profile WWW
September 04, 2026, 06:46:24 PM
 #34203

Today I Achieve Senior rank position


BTC FutureKing boht boht mubarak ho ap ko Senior Rank hasil krna pr. Ap na sabit kr dea ka ap Future ke bhe aur present ka bhe king hn. Full member ke baad senior rank hasil krna koe asan baat nhi hy. Aur ap boht kam arsa ma yahn tk poncha hn jo eik boht bare achievement hy. Agr ap na mehnat youn he jare rakhe to ap boht jald Hero aur Legendary rank pr hn. Ap agr boht busy hn to koshish kea krn ka week ma kam sa kam eik post kr dea krn takya ap ke hazre bhe lag jya aur community bhe grow kra. Eik bar phr mari trf sa apko new rank ke boht boht mubarak bad.

Junii
Full Member
***
Online Online

Activity: 322
Merit: 172


Not chasing hype just accumulating freedom


View Profile
September 04, 2026, 06:47:17 PM
 #34204

Important Update For Trezor Users.

As salam Alaikum Everyone. I hope you all doing well.
Toh guys few weeks ago aik news aaye thi k Trezor k users ka data breach huwa jis mein users ki personal emails aur baqi personal information shamil thi. Aj phir aik news ai hy k 67000 aur US customers ka data breach huwa hy iska mtlb yeh hy k scammers k sath users ka sara personal data hy han albata wallets hack nahi huwe hy lekn agar un k pass data hy toh kese phishing links sy ya phone call ya koi bhe new method sy wo users sy baqi ki information nikalwanay ki koshish karengay jaisa k seed phrases etcetera. Toh agar ap mein sy bhe koi trezor user hy toh in cheezo ka zaror khyal rakhay qk ihtiyat afsos sy behtar hy.
Source

Ab de villiers
Full Member
***
Offline

Activity: 518
Merit: 182



View Profile
September 04, 2026, 07:12:16 PM
 #34205

Is Social Media Beneficial Or Harmful

Joh halat chal rahien hain lagta toh ase he hai ke  social media insaan ko chala raha hai hai qoi ke har shakhs kisi na kisi soical platform par active rehna chahta hai per is ka yeh be toh  matlab nahi ke social media khud harmful hai balke hum apne istemal ki wajah se isay harmful bana rahien hain.

Haan is ke anie se kuch aadatein badli hain aj kal agar 4 log kahin ikhatay baithe hon to aksar har banda apne mobile mein masroof hota hai aur reels ya videos dekh raha hota hai aur  Yeh mamlat hamare Pakistani bhaiyon mein bohat aam ho chuka hai. Pehle joh log zyada guftagu karte thayper ab mobile screen ne us jagah kaafi had tak le li hai. Is liye masla social media ka nahi balke us ke  se zyada istemal ka hai.

Doll2233
Full Member
***
Offline

Activity: 406
Merit: 142



View Profile
September 04, 2026, 09:43:37 PM
 #34206

!.......وعلیکم السلام علیکم ورحمتہ اللہ وبرکاتہ
Hmm jaise BTC ke price increase huii tii bohat se logo ne socha ke price drop hoo ge magar price tori se 76,000$ tak gayi tii magar price par se increase hou gayi tii iss waqat price 80,000$ par trade hoo rahe haa agar price ayse tarah slowly slowly move kare too price kaa ab 85,000$ par jana possible easy haa short term ke liye masla haa zahir haa price increase hoti jaa rahe haa aur short term ke liye market zaida suitable nahi ban rahe iss liye short term koo abe ke liye zaida loss my jaa sakte haa voo abe buy karna chaite haa jin ke pass investment haa voo too chaite haa ke BTC Abhi drop he rahe taa ke voo aur zaida BTC coins koo collect kar saky
Sister y bat thik h k BTC m invest krty waqt market trend aur apni financial situation ko zaror dkhna chaye. Agr ap profit m h aur paison ki zarort h to profit secure krna b reasonable h lkn agr y side investment h to long term mindset rakna behtr ho sakta h. Bitcoin risky zaror h lkn investment m potential reward k sth risk b hota h is lye srf is umed pr wait karna k BTC dobara $10000 pr a jy ga practical strategy ni

Ek waqt tha jb Bitcoin ki price kafi low thi lkn bohot s logo n ise srf hype ya scam smjh kr ignore kr dia. Bad m Bitcoin ki adoption aur awareness brhti gai aur kai logo ko ehsss hua k unho n bina proper research k ek potential opportunity miss kr di. Is lye meri nzar m kisi b investment ko blindly follow krne k bjay uski technology, risks aur long term potential ko smjhna ziada important h. Last m invest utna hi kare jtna ap afford ar skte h lose krna qun k Bitcoin m guaranteed returns nai h.

Adiljutt156
Hero Member
*****
Offline

Activity: 1050
Merit: 616


Part of AOBT Gang - English Translator to Urdu


View Profile WWW
September 04, 2026, 10:22:51 PM
 #34207

Wa Alaikum Salam. Bhai is waqat jo situation chal rahi hai forum per bohut ziada members darai huwai hai aur kuch to waqai engage hai aisee activities mai jo kai thick nahi hai issi liai is month kareeban 100 posts ka faraq para hai laikin umeed hai sab kuch bahter ho jai ga kiunkai yai sab kuch chalta rahta hai baki abee bee hamai apni quality increase kerni hai aur knowledge mai bee izafa kerna hai jo kai main point hai. Mai samajta hu kuch logo ko bohut ziada masla hai Pakistani community sai jis ki waja sai wo her mamlai mai hamai engage ker daitai hai jabkai hamara is mai koi bee link na hu hamai sab sai ziada apnai knowledge mai izafa kerna hai aur bahter posts kerni hai jis sai hamai kuch positive response milai.
Apki baat theek hai ke aj gareeb ka bacha roti ke niwale ko taras raha hai jab ke ameer log mehngai ke bawajod apni zindagi enjoy kar rahe hai. Mehngai ka sab se zyada pressure gareeb aur middle class par parta hai jabke assets rakhne wale log aksar barhti prices se apni wealth ki value barhti dekhte hai. Mazdor dihari karky ghar chalata hai aur middle class bills aur taxes ke bojh mein phansy huwy hai. Pakistan mein har chiz mehngi hoti ja rahi hai lekin am bandy ki income is speed se nahi barh rahi. Pehly mehngai ko Corona ki waja bataya gia lekin ab bi prices barhti ja rahi hai jo serious concern hai. Imran Khan ki hukomat ne kuch ache kaam kiye lekin political instability ki wajah se woh apni policies ko mukamal tor par implement nahi kar saki.

 
█▄
R


▀▀██████▄▄
████████████████
▀█████▀▀▀█████
████████▌███▐████
▄█████▄▄▄█████
████████████████
▄▄██████▀▀
LLBIT▀█ 
  TH#1 SOLANA CASINO  
████████████▄
▀▀██████▀▀███
██▄▄▀▀▄▄████
████████████
██████████
███▀████████
▄▄█████████
████████████
████████████
████████████
████████████
█████████████
████████████▀
████████████▄
▀▀▀▀▀▀▀██████
████████████
███████████
██▄█████████
████▄███████
████████████
█░▀▀████████
▀▀██████████
█████▄█████
████▀▄▀████
▄▄▄▄▄▄▄██████
████████████▀
........5,000+........
GAMES
 
......INSTANT......
WITHDRAWALS
..........HUGE..........
REWARDS
 
............VIP............
PROGRAM
 .
   PLAY NOW    
JunaidAzizi
Hero Member
*****
Offline

Activity: 1358
Merit: 657



View Profile WWW
September 04, 2026, 11:11:35 PM
 #34208

walikum salam bhai hakoomat majboori ka bahana banati hai aur awaam ko mehngai ka samna karna parta hai. hukmoot khati hai ke un par IMF ka dabao hai islay petrol prices ma azifa kar rahy hai. dollar mehnga hai aur international market mein petrol ki qeematein barh rahi hai is liye un ke paas price barhane ke ilawa koi rasta nahi haha media channel bikky hovy hai.
but asal masla yeh hai ke jab petrol mehnga hota hai toh sabzi aur transport sab kuch foran mehnga ho jata hai par jab petrol sasta hota hai toh dukandar aur transport wale prices kam nahi karte. Hakoomat ghareebo ko bachany ke liye koi strict price control system ni banati or na hi ameer logon par sahi tax lagati hai. Jab tak hakoomat direct aam awaam par bojh dalne ke bajaye ameer class par tax ni lagay jaye or na jayeaz munafa khori ni rukay ge tab tak ghareeb awaam ko koi asli relief ni mil sakta Allah pak he reham kary mulak par

History ma agr daika jaye ke jab jab petrol ka price uper chala grya ha tu wo wahan se neche nahe aya balke wahan se aur uper chala geya ha se esi trah be ho raha ha price tu kam huwa per stable nahe huwa pir se wahi position ki taraf bhar raha ha . Ab JI ne darna be deia huwa ha es bat ko lay kar ke prices ko kam kardo jabke petrol pumps malikan ne kaha ha ke agr petrol sasta huwa tu wo be dharna drnge aur apne pumps band kar denge . Ab govt ne unki bat man li ha because pumps jenke be ha wo sare uper class ke log ha jabke ghareeb essi mehngayii ke chakki ma pessta rehta ha.

InfiniteHash
Newbie
*
Offline

Activity: 1
Merit: 0


View Profile
Today at 02:50:26 AM
 #34209

Is Social Media Beneficial Or Harmful

Assalamualaikum! Social Media ya tho banday ko social banati hay ya addicted. Faiday agar dekhay jayen tho koso door communication easily hojati hay. Iskay elawa is par zulam Kay khilaf awaz bhi Uthai ja sakti hay.. or log online karobar bhi kar saktay hain or skills bhi seekh saktay hain agar Koi chahay tho. Mail Kay zariye aap Kisi bhi department Kay sath baat kar saktay hain. Lekin iskay nuqsanat bhi Buhat hay jaisay Sara din phone scrolling krna, or apno ko time na Dena, jhooti khbra say fitna create hojata hay.. students studies par focus nahi krtay or Sara din phone par Lagay rehtay hain. Culture par bhi buray asarat muratab hotay hain.
Ab sawal ye hay.. Are we using social media or social media is using us?


Walikum Salaam .. Appki baatt kuch mujhee smjh nai aii bro, kaa ap kehna kya chah rehe ho. Badi hi basic si chez ha, maqsad kya ha kuch smjh ma nai aya. social media humain kese use kare gaa.
Jaweria parveen
Sr. Member
****
Offline

Activity: 378
Merit: 266


Looking for Campaign Manager? PM TG: @julerz12


View Profile
Today at 05:41:34 AM
 #34210

Is Social Media Beneficial Or Harmful

Walikum Salaam .. Appki baatt kuch mujhee smjh nai aii bro, kaa ap kehna kya chah rehe ho. Badi hi basic si chez ha, maqsad kya ha kuch smjh ma nai aya. social media humain kese use kare gaa.
Hmm social media hamay use nahi karta kiya ? agar use nahi karta too koi be trend bany too millions of people uss trend koo follow kuin karty haa ? Topic social media hamare liye faidy mand haa ya khatra haa too tumhari nazar my social media kiya haa voo disscion and opinion de sakte hoo iss my samjane aur naa samjny wali bat nahi haa social media famous ke liye voo wahid chees ban gayi haa jis ke bagair influencer be kuch nahi kar sakta iss liye social media hamay use kar sakta haa aur kar be raha haa ham kud be ussy beneficial aur harmful ke tor par use kar sakty haa
Bityar
Member
**
Offline

Activity: 154
Merit: 56


View Profile
Today at 07:42:22 AM
 #34211

Trust wallet launches cash app pay on Android


Asslamualaikom umeed hy aap log kheriat say hongay toh trust wallet users kayliyay aik new update hy kay ab aap crypto ya digital assets cash app balance par trust wallet kay andar buy karsaktayy hy. Lekin yeh sirf US kay eligible customers kayliyay hy i think cash app payment option abhi Pakistani users kayliyay nhi hy. Or yay sahulat moonpay kay zaryay dee jaa rahi hy or tho or apko kesee bee card like credit or debit kee zarorat nahi paregi. Yeh option android or iphone dono devices kayliyay available hy toh android or iphone users dono kesee mushkil kay baghair cash app pay say faida utaa saktay hy.

Source
Pages: « 1 ... 1661 1662 1663 1664 1665 1666 1667 1668 1669 1670 1671 1672 1673 1674 1675 1676 1677 1678 1679 1680 1681 1682 1683 1684 1685 1686 1687 1688 1689 1690 1691 1692 1693 1694 1695 1696 1697 1698 1699 1700 1701 1702 1703 1704 1705 1706 1707 1708 1709 1710 [1711]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!