!.......وعلیکم السلام علیکم ورحمتہ اللہ وبرکاتہ
Hmm jaise BTC ke price increase huii tii bohat se logo ne socha ke price drop hoo ge magar price tori se 76,000$ tak gayi tii magar price par se increase hou gayi tii iss waqat price 80,000$ par trade hoo rahe haa agar price ayse tarah slowly slowly move kare too price kaa ab 85,000$ par jana possible easy haa short term ke liye masla haa zahir haa price increase hoti jaa rahe haa aur short term ke liye market zaida suitable nahi ban rahe iss liye short term koo abe ke liye zaida loss my jaa sakte haa voo abe buy karna chaite haa jin ke pass investment haa voo too chaite haa ke BTC Abhi drop he rahe taa ke voo aur zaida BTC coins koo collect kar saky
Sister y bat thik h k BTC m invest krty waqt market trend aur apni financial situation ko zaror dkhna chaye. Agr ap profit m h aur paison ki zarort h to profit secure krna b reasonable h lkn agr y side investment h to long term mindset rakna behtr ho sakta h. Bitcoin risky zaror h lkn investment m potential reward k sth risk b hota h is lye srf is umed pr wait karna k BTC dobara $10000 pr a jy ga practical strategy ni
Ek waqt tha jb Bitcoin ki price kafi low thi lkn bohot s logo n ise srf hype ya scam smjh kr ignore kr dia. Bad m Bitcoin ki adoption aur awareness brhti gai aur kai logo ko ehsss hua k unho n bina proper research k ek potential opportunity miss kr di. Is lye meri nzar m kisi b investment ko blindly follow krne k bjay uski technology, risks aur long term potential ko smjhna ziada important h. Last m invest utna hi kare jtna ap afford ar skte h lose krna qun k Bitcoin m guaranteed returns nai h.