Bitcoin BTC Technical and Fundamental Analysis

Walkum Asalam Cheema bro Bohat acha se explain kiya apka Analysis and $82k bohat heavy resistance hain or mere khayal se isko break karna itna asan nahi koi heavy news ke baghir yeh hona mushkial hain Clarity act Bill ya Rate cut ke news he isko break karskta hain baqi mere Bottom ke predictions still valid Hain $45K to $48k and Jab tak Btc bottom nahi banyega mere khyal yeh Chota mota pump trap he bole sktey hain isko.
Important Update For Trezor Users.

Abhi tak report ke mutabiq 67k user ka data breach howa hain and mostly iskey old user jo 2019 se 2021 ke beach main howa ta abhi ke time koi be wallet safe nahi hain Cold wallet hack hoarhe hain to Paper wallet kyun hack nahi hongey. Hamra crypto safe nahi wesey is data ke mutabiq jin jin ney 2019 se 2021 main wallet order kiya ta oska Name , Email , phone number, Order number, & Shipping address leak howa Hope so Is sey ziyada kuch naah ho lakin Chor agar Ghar tak ajyee to Pir wallet ka Kiya Faida

ab choor Ghar se apka Crypto Chura skta hain.
-Email address
-Full name
-Shipping address
-Order number
-Phone number
Affected period: Nov 2019 – August 2021
Today I Achieve Senior rank position
Congratulations BTC FutureKing 👏 🙌
Next Month Apka Rank Table Main update Kardunga.