Bitcoin Forum
April 27, 2024, 12:53:19 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1] 2 »  All
  Print  
Author Topic: Verkoop van Riple op LiteBit  (Read 403 times)
Larsson31 (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 1
Merit: 0


View Profile
December 27, 2017, 09:26:50 PM
 #1

Allen,

Vraagje, ik heb recent Riple gekocht op de website LiteBit.eu. Nu wil ik ze weer verkopen maar krijg de volgende melding:

Ripple verkoop onderhoud.
Onze excuses, het is op dit moment niet mogelijk Ripple te verkopen.
Wij zijn druk bezig dit weer mogelijk te maken.

Dit is al 1 week zo en heb gezien dat je vooral kan kopen maar niks kan verkopen.

Heeft iemand hier ervaring mee? volgend mij wordt ik opgelicht

Groeten,

Larsson
Every time a block is mined, a certain amount of BTC (called the subsidy) is created out of thin air and given to the miner. The subsidy halves every four years and will reach 0 in about 130 years.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1714179199
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714179199

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714179199
Reply with quote  #2

1714179199
Report to moderator
peterspijzer
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 499
Merit: 304


View Profile
December 27, 2017, 09:42:21 PM
 #2

geduld, kan tussen de 2 en 40 dagen duren, ongeveer hè....

MoonIsBlue
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 406
Merit: 111



View Profile
December 27, 2017, 10:46:23 PM
 #3

Allen,

Vraagje, ik heb recent Riple gekocht op de website LiteBit.eu. Nu wil ik ze weer verkopen maar krijg de volgende melding:

Ripple verkoop onderhoud.
Onze excuses, het is op dit moment niet mogelijk Ripple te verkopen.
Wij zijn druk bezig dit weer mogelijk te maken.

Dit is al 1 week zo en heb gezien dat je vooral kan kopen maar niks kan verkopen.

Heeft iemand hier ervaring mee? volgend mij wordt ik opgelicht

Groeten,

Larsson


Kunt ze ook nog altijd omzetten naar BTC en verkopen op Bitonic of Litebit

TrinxIt
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 6
Merit: 0


View Profile
December 29, 2017, 01:31:35 PM
 #4

Litebit heeft het zwaar met bevoorraden volgens mij momenteel, beste is het even via een exchange omzetten en dan verkopen.
Djaboeba
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 1
Merit: 0


View Profile
December 29, 2017, 08:03:33 PM
 #5

Of gewoon laten staan, Ripple gaat prima
MoonIsBlue
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 406
Merit: 111



View Profile
December 29, 2017, 11:28:57 PM
 #6

Allen,

Vraagje, ik heb recent Riple gekocht op de website LiteBit.eu. Nu wil ik ze weer verkopen maar krijg de volgende melding:

Ripple verkoop onderhoud.
Onze excuses, het is op dit moment niet mogelijk Ripple te verkopen.
Wij zijn druk bezig dit weer mogelijk te maken.

Dit is al 1 week zo en heb gezien dat je vooral kan kopen maar niks kan verkopen.

Heeft iemand hier ervaring mee? volgend mij wordt ik opgelicht

Groeten,

Larsson


Zal wel blij zijn met de ''slechte service'' toch even +70% deze 3 dagen hahaha!

kristoff6
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 10
Merit: 0


View Profile
December 30, 2017, 11:13:03 AM
 #7

Allen,

Vraagje, ik heb recent Riple gekocht op de website LiteBit.eu. Nu wil ik ze weer verkopen maar krijg de volgende melding:

Ripple verkoop onderhoud.
Onze excuses, het is op dit moment niet mogelijk Ripple te verkopen.
Wij zijn druk bezig dit weer mogelijk te maken.

Dit is al 1 week zo en heb gezien dat je vooral kan kopen maar niks kan verkopen.

Heeft iemand hier ervaring mee? volgend mij wordt ik opgelicht

Groeten,

Larsson

Je hebt nu wel een goede winst denk ik:)

Zal wel blij zijn met de ''slechte service'' toch even +70% deze 3 dagen hahaha!
Louiscoppens
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 9
Merit: 0


View Profile
January 02, 2018, 11:05:12 AM
 #8

Zou Ripple ook gewoon bijhouden, deze gaat nog mooi stijgen volgens mij het komende jaar!
tulpenbol
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 7
Merit: 0


View Profile
January 02, 2018, 01:10:05 PM
 #9

Ik hou litebit al een tijdje in de gaten. Als een munt hard daalt dan is altijd de voorraad ineens 0 terwijl een uur eerder er nog vele duizenden waren. Of het is ineens in onderhoud. Stijgt een munt heel hard dan is het ineens ook in onderhoud als je wil verkopen maar dan zijn er wel enkele duizenden te koop.
Het kopen/verkopen daar is 100% betrouwbaar, maar ik geloof dat daar malafide spelletjes worden gespeeld met het aanbod. Elk onderhoud / munt niet meer voorradig is op momenten dat het voor hen voordelig is.
Dutchmau5
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 2
Merit: 0


View Profile WWW
January 02, 2018, 11:39:12 PM
 #10

Ik hou litebit al een tijdje in de gaten. Als een munt hard daalt dan is altijd de voorraad ineens 0 terwijl een uur eerder er nog vele duizenden waren. Of het is ineens in onderhoud. Stijgt een munt heel hard dan is het ineens ook in onderhoud als je wil verkopen maar dan zijn er wel enkele duizenden te koop.
Het kopen/verkopen daar is 100% betrouwbaar, maar ik geloof dat daar malafide spelletjes worden gespeeld met het aanbod. Elk onderhoud / munt niet meer voorradig is op momenten dat het voor hen voordelig is.

Klopt inderdaad. Ik heb Litebit ook al een tijd op het netvlies. De zaken die aangekaart worden kloppen. Van een voorraad van duizenden coins naar 0 in enkele minuten. Verkopen is ook onmogelijk als de prijs stijgt, want dan is er ineens onderhoud. Je kan dus wel verkopen bij een lage prijs en kopen bij een hoge prijs, dat is Litebit.
Avelache
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 42
Merit: 0


View Profile
January 03, 2018, 09:08:51 PM
 #11

Ik wilde een account aanmaken op Litebit. Maar als ik jullie zo hoor dan is het misschien maar goed (voor mij) dat ze al een tijdje geen nieuwe klanten aannemen.
Eea is trouwens nog los van het feit dat ze volgens mij ook behoorlijk hoge fees hanteren. Kan ik die ergens terug vinden?

Daarnaast vraag ik me af op welke manier Litebit (en elke andere exchange) voordeel heeft om de handel op bepaalde momenten te beperken? Om dat te begrijpen zou ik denk ik moeten weten hoe zo'n exchange/wisselkantoor werkt. Weet iemand een goede website om daar iets over te lezen? (uitleggen is uiteraard ook prima, maar ik ben bang dat uitleggen flink wat type werk kost)
Bouli
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 616
Merit: 104


https://t.me/Zenzo_Telegram


View Profile WWW
January 04, 2018, 01:38:45 PM
 #12

Wie maakt er ook gebruik van Litebit? Alleen beginnelingen... Litebit zit gekoppeld aan Bittrex met een API (wellicht meerdere exchanges) Je kan het beste gewoon BTC kopen op een andere site en dat naar een exchange sturen en vanuit daar je coins kopen, bijvoorbeeld Ripple.

1. Veel goedkoper
2. Sneller
3. Betere winsten met verkopen (je verkoopt voor BTC en BTC kan je op meerdere plekken verkopen voor fiat (euro's) )

tulpenbol
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 7
Merit: 0


View Profile
January 04, 2018, 01:48:58 PM
 #13

Stel dat denkbeeldige MuntX een huidige waarde heeft van 0,9€. Litebit koopt daar 1000 van op een exchange. Ze verkopen die op hun website voor €1, zo maken ze een deel van hun winst. Waarom koop jij niet gewoon die munt ook voor 0,9€? Omdat dat ingewikkelder is en langer duurt. Op Litebit en vergelijkbare websites is het veilig makkelijk en snel, je betaalt met Ideal en poef je munt is binnen.
Goed, Litebit verkoopt dus 1000x MuntX voor 1€. Nu hebben ze 1000€ in hun portemonnee. Maar plots slaat de koorts toe en MuntX gaat naar 3€ in 1 dag. Nu wil iedereen zijn MuntX aan hun verkopen. Als ik er 1000 heb gaan ze daar natuurlijk geen 3000€ voor geven maar bv 2900€. Zo pakken ze voor de 2e keer winst. Dit is in essentie hoe zulke websites hun geld verdienen.

Maar nu! Als ze jou 2900€ geven, terwijl ze het jou voor 1000 verkocht hebben, staan ze ineens 1900 in de min! Niet alleen dat. Ook mensen die hun munt niet bij hun gekocht hebben gaan ook hun munt verkopen bij Litebit en poef, je moet ineens allemaal mensen waar je nooit geld aan verdiend hebt ook uitbetalen.
Hoe voorkom je dat jouw 100€ winst ineens 10.000€ verlies wordt? Door toevallig onderhoud te hebben, of door te zeggen dat je door de drukte ff niet meer kan aankopen etc.
Ik wil niet beweren dat deze websites dit met opzet doen, maar er is zo bizar veel geld aan te verdienen dat ik me haast niet kan voorstellen dat ze het niet expres doen.


Andersom kan het natuurlijk ook. Als de munt ineens naar 0,5€ daalt, gaan ze natuurlijk liever wachten met hun voorraad verkopen tot het moment dat de prijs weer boven hun eigen aankoopbedrag is gestegen.

Avelache
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 42
Merit: 0


View Profile
January 05, 2018, 04:00:42 PM
 #14

Zoals jij het hier schetst is litebit zelf aan het speculeren. Ik kan me niet voorstellen dat ze dat daadwerkelijk doen. Want dan kan het lang of kort duren, maar de kans op een flink verlies is op termijn 100%. En daarmee ook de kans op faillissement.
greg458
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 336
Merit: 2


View Profile
January 12, 2018, 07:47:01 AM
 #15

Tot nu toe hebben ze het nog steeds denk dat ze het niet aandurven om in te kopen.
Avelache
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 42
Merit: 0


View Profile
January 13, 2018, 01:08:14 PM
 #16

Wat hebben ze nog steeds? Ik neem aan dat ze geen verkoop van Ripple accepteren?

Wat ik obv de cijfers erg vreemd zou vinden. Want volgens CMC hadden ze in de afgelopen 24 uur een omzet van meer dan 6mio. En daarvan was 385k Ripple. Dat zou betekenen dat er enkel mensen voor 385k Ripple hebben gekocht via Litebit?
steef-o
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 1
Merit: 0


View Profile
January 14, 2018, 09:21:20 PM
 #17

Wat hebben ze nog steeds? Ik neem aan dat ze geen verkoop van Ripple accepteren?

Wat ik obv de cijfers erg vreemd zou vinden. Want volgens CMC hadden ze in de afgelopen 24 uur een omzet van meer dan 6mio. En daarvan was 385k Ripple. Dat zou betekenen dat er enkel mensen voor 385k Ripple hebben gekocht via Litebit?

Het was idd grappig om te zien dat de paar dagen gedurende vorig weekend te zien was dat ze helemaal geen voorraad hadden, ze toch handel hadden volgens CMC en 99crypto.....
Ennudkrid
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 52
Merit: 2


View Profile
January 15, 2018, 08:31:49 AM
 #18

Litebit is leuk voor de lange termijn, als je niet snel wilt cashen. Hoge fees en vaak geen supply zijn ergernissen voor diegene die snel willen traden. Je kan omzetten naar btc maar dan betaal je weer een hoge fee zal het gewoon lekker laten staan en naar een grote exchange gaan om daar te gaan handelen.

🌴 FUTOURIST — GET PAID TO REVIEW 🌴
| ICO |  (http://bit.ly/2r8SOZb)DISCUSSION (http://bit.ly/2B2AVuS) |
tulpenbol
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 7
Merit: 0


View Profile
January 16, 2018, 09:31:03 AM
 #19

Zoals jij het hier schetst is litebit zelf aan het speculeren. Ik kan me niet voorstellen dat ze dat daadwerkelijk doen. Want dan kan het lang of kort duren, maar de kans op een flink verlies is op termijn 100%. En daarmee ook de kans op faillissement.

Geen idee. Ik zeg niet dat het zo is, het lijkt er soms alleen op.
Ik bedoel, op dit exacte moment is er een behoorlijke dip gaande, maar je kan letterlijk niets kopen want elke munt is "in onderhoud". Toeval? Zeer goed mogelijk. Gunstig voor LiteBit? Zeer zeker
Avelache
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 42
Merit: 0


View Profile
January 16, 2018, 06:16:28 PM
 #20

Ik betwijfel of we ooit met 100% zekerheid kunnen vaststellen hoe ze werken. Misschien zijn ze zelf actief op dit forum? 😋

Ik vind het wel een interessant onderwerp hoe exchanges en wisselkantoren werken. Zo vraag ik me al een tijdje af of en hoe er meer fiat geld in de Crypto markt komt?
En mogelijk komt er via de exchange handel niet meer geld in de Crypto markt. Immers ik stort €200, koop jouw bitcoins en jij laat vervolgens €200 op je bank rekening uitbetalen. Daarmee komt er niet meer fiat geld in het Crypto systeem. Als ik jou een hogere prijs betaal neemt echter wel de markt kapitalisatie toe. Als dit klopt dan is het paradoxaal.
Pages: [1] 2 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!