Bitcoin Forum
July 07, 2024, 09:20:16 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 [2]  All
  Print  
Author Topic: Petit nouveau, conseils moyens techniques  (Read 400 times)
steph78
Member
**
Offline Offline

Activity: 232
Merit: 30


View Profile
January 15, 2018, 06:35:51 AM
 #21

Merci Fofilet !

Je n'arrivais pas à comprendre pourquoi certains ici refusaient d'utiliser Coinbase, mais je comprends que la partie frais n'est pas négligeable au fur et à mesure que l'on pratique !
roberto147
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 31
Merit: 7


View Profile
January 16, 2018, 09:24:07 AM
 #22


Kraken,c 'est certainement la plateforme la moins chère...
mais moi, cela fait juste un mois et demi que je ne peux pas vérifier le compte.

Ce qui fait qu'avec un niveau 0, on ne peut rien faire. Chouette !
chef brody
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 4
Merit: 0


View Profile
January 16, 2018, 10:09:55 AM
 #23

mais moi, cela fait juste un mois et demi que je ne peux pas vérifier le compte.

Bonjour à tous,
Je me suis inscrit sur kraken hier.
j'ai également eu le problème du "feature disabled"
Sur les conseils de Kraken j'ai créé un nouveau compte qui fonctionne lui.
la réponse de kraken:

Quote
We hear your concerns; a number of clients have reported the following intermittent issues when accessing their funding and verification pages:
-Feature disabled
-Verification tier upgrade needed
-Service unavailable
--//--
In certain cases, the account was not completely set up in the background when it was created, and as a result it was left in a state that prevented (or still prevents) our Documents / Profile page on our end from loading, and as a result, the 'Get Verified' page returns "Feature Disabled" for clients.
While developers are working on fixing this issue, you may wish to create a new account, which should resolve the issue. If it does not, please contact us back to let us know.

Try creating a new account -- it should resolve the issue. Please note that every email address used to account creation is *binded* to the connected Kraken account. Therefore, you must use a new email address and username to create a new Kraken account
steph78
Member
**
Offline Offline

Activity: 232
Merit: 30


View Profile
January 16, 2018, 02:40:50 PM
 #24

Bonjour à tous, nouveau sur la crypto, content d'avoir trouvé un site pour m'aider à comprendre ce monde

Bienvenue,

Il y un fil pour la présentation des nouveaux Smiley
https://bitcointalk.org/index.php?topic=3124.0
roberto147
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 31
Merit: 7


View Profile
January 17, 2018, 11:05:18 PM
 #25

mais moi, cela fait juste un mois et demi que je ne peux pas vérifier le compte.

Bonjour à tous,
Je me suis inscrit sur kraken hier.
j'ai également eu le problème du "feature disabled"
Sur les conseils de Kraken j'ai créé un nouveau compte qui fonctionne lui.
la réponse de kraken:

Quote
We hear your concerns; a number of clients have reported the following intermittent issues when accessing their funding and verification pages:
-Feature disabled
-Verification tier upgrade needed
-Service unavailable
--//--
In certain cases, the account was not completely set up in the background when it was created, and as a result it was left in a state that prevented (or still prevents) our Documents / Profile page on our end from loading, and as a result, the 'Get Verified' page returns "Feature Disabled" for clients.
While developers are working on fixing this issue, you may wish to create a new account, which should resolve the issue. If it does not, please contact us back to let us know.

Try creating a new account -- it should resolve the issue. Please note that every email address used to account creation is *binded* to the connected Kraken account. Therefore, you must use a new email address and username to create a new Kraken account

Salut,

merci, je vais essayer de ce pas.

Bisous bisous
Pages: « 1 [2]  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!