|
January 25, 2018, 08:59:00 AM |
|
het was mijn eerste exchange......
en toen snapte ik er niets van allemaal, en de support was ook bijna niet te bereiken
maar alles is altijd goed gegaan, ja volgens mij betrouwbaar, hoewel ze altijd hun boeltje kunnen gaan pakken en wegscammen, kan heus
paar dagen geleden was-ie voor ca. 24 uur plat, maar daar hebben meer exchanges last van, en ja, je kan btc en ook andere (bijvoorbeeld doge, eth) gebruiken als betaalmiddel, zo'n 0,25% betaal je toch wel voor een buy-order en hetzelfde geldt voor sell-order, maar ook een verzendorder
ze hebben best veel coins, ook redelijk onbekende coins, die zouden heus scam kunnen zijn, maar als je laag inkoopt en met winst verkoopt, dan ben je niet toegekomen aan het probleem dat het scam is, dus heb je je winst al gepakt, zelfs bij scamcoins, want je doet dan eigenlijk nog steeds zaken met de exchange, in dit geval coinexchange.io
of er betere exchanges zijn... ja dat zal best, coinbase is geloof ik 1 van de zekerste exchanges (in geval van een hack, schijnt het grootste gedeelte van alle wallets beschermt te zijn), bittrex vind ik zelf de fijnste (hoewel ik dagelijks maar 0.4 btc kan terugtrekken, cryptopia ook fijn (deze exchange doet niet zo moeilijk)
kraken en bitfinex, hoewel grote spelers, vind ik persoonlijk niet intuïtief, maar ieder heeft zijn gedachtenmethode
advies: begin er aan en begin met kleine bedragen, dan betekent het TOCH dat je met echt geld bezig bent, en gaat het heus dagen
succes
|