Bitcoin Forum
June 17, 2024, 05:53:31 AM *
News: Voting for pizza day contest
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 2 [3]  All
  Print  
Author Topic: Animo? - Bitfury 400 Gh group buy- Post indien interesse! [40/100 BTC gevuld]  (Read 4041 times)
dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
September 05, 2013, 12:56:27 PM
 #41

ik open vandaag nog de beloofde wallet.

Als we niet aan de nodige BTC geraken voor een 400 GH miner zullen het dus losse borden worden.
wttbs
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2210
Merit: 1109



View Profile
September 05, 2013, 02:02:59 PM
 #42

ik open vandaag nog de beloofde wallet.

Als we niet aan de nodige BTC geraken voor een 400 GH miner zullen het dus losse borden worden.

hmmm... ik wil toch eigenlijk alleen gaan voor de 400GH. Met losse boards bedoel je de 25GH/s ?? die leveren niks meer / veeel te weinig op.
ZetaOS
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 140
Merit: 100


View Profile
September 05, 2013, 02:16:19 PM
 #43

Zet mij maar in voor 5 BTC.

Ik kan hier zelf de hosting regelen.

Mine the easy way - CEX.io Build your own cloud miner!
Goedkoop bitcoins? www.koop-bitcoin.nl
dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
September 05, 2013, 02:17:09 PM
 #44

Zoals gezegd doe ik mee voor 2 BTC, echter mochten er nog een aantal BTC nodig zijn om een 400 GH miner aan te schaffen, dan heb ik nog 3 extra BTC over.

De 400 GH miner is meer dan de helft goedkoper dan de 25 GH miner per GH, dus het zou mooi zijn als we de benodigde BTC halen voor een hele 400 GH miner!


Ik zal het nog eens duidelijk posten (want al mn andere berichten hieromtrent waren nogal warrig, "in the flow" geschreven)
(alle berekeningen en bedragen zijn zonder BTW)

BitFury 400 GH: 6500 EUR = 16,25 EUR per GH
Bitfury 25 GH bord: 390 EUR = 15,60 EUR per GH
=> een losbord is dus 0.65 EUR goedkoper per GH!

Deze borden moeten dan wel ingeplugd worden op de starterskit van PSychoticBoy, waar logischerwijs een extra vergoeding tegenover zal staan. We hebben sowieso ruimte om zonder enig probleem wat betreft GH/EUR ratio per bord 0.65 * 25 = 16.25 EUR aan extra hostingcost te betalen.

edige verschil zit hem wel in de elektriciteitskost:
Bitfury 400 GH: 400 W = 1 W/GH
Bitfury 25 GH bord: 40 W = 1.6 W/GH

Dus inderdaad, qua elektriciteitskost zitten we iets hoger...

ZetaOS
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 140
Merit: 100


View Profile
September 05, 2013, 02:19:03 PM
 #45

stel dat we tegen volgende week maandag voldoende BTC hebben voor de 400 GH miner, kunnen we die al bestellen en de thread nog wat openhouden voor enkele kaarten extra te kopen die we dan bij pscychoticboy kunnen hosten.
Dan moeten we mensen die deze thread te laat gezien hebben niet teleur stellen Smiley

Als we echter tegen volgende week maandag helemaal niet in de buurt van 80 BTC zitten (bvb slechts 50 BTC) dan kunnen we er ook voor kiezen enkel kaarten te bestellen. De kostprijs per GH is quasi hetzelfde.

Lijkt me prima, animo check t/m maandag de 9e.
Op maandag wordt vervolgens bepaald of we voor de 400Gh/s miner gaan of dat we losse boards bestellen. Indien losse boards dan is het wel zo handig om deze ook allemaal tegelijk te bestellen zodat er maar 1x verzendkosten betaald hoeven te worden.

Verzendkosten van de boards is gratis, je betaald VAT per board wat het totaal per H board van 487€ maakt.
De 400 Gh/s Rig kost €8,060 (Includes €1,560 VAT)

Dus om de 400Gh/s order te kunnen plaatsen heb je  ~85 BTC nodig en voor een H board ~5 BTC.
Ik denk even mee, is hier aanschaffen uiteindelijk niet goedkoper: €3 787,- ex versturen voor 400GH/s
https://www.kncminer.com/products/jupiter

Product komt uit Europa en is dus import vrij.

Mine the easy way - CEX.io Build your own cloud miner!
Goedkoop bitcoins? www.koop-bitcoin.nl
PsychoticBoy
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1010


Parental Advisory Explicit Content


View Profile
September 05, 2013, 02:44:11 PM
 #46

stel dat we tegen volgende week maandag voldoende BTC hebben voor de 400 GH miner, kunnen we die al bestellen en de thread nog wat openhouden voor enkele kaarten extra te kopen die we dan bij pscychoticboy kunnen hosten.
Dan moeten we mensen die deze thread te laat gezien hebben niet teleur stellen Smiley

Als we echter tegen volgende week maandag helemaal niet in de buurt van 80 BTC zitten (bvb slechts 50 BTC) dan kunnen we er ook voor kiezen enkel kaarten te bestellen. De kostprijs per GH is quasi hetzelfde.

Lijkt me prima, animo check t/m maandag de 9e.
Op maandag wordt vervolgens bepaald of we voor de 400Gh/s miner gaan of dat we losse boards bestellen. Indien losse boards dan is het wel zo handig om deze ook allemaal tegelijk te bestellen zodat er maar 1x verzendkosten betaald hoeven te worden.

Verzendkosten van de boards is gratis, je betaald VAT per board wat het totaal per H board van 487€ maakt.
De 400 Gh/s Rig kost €8,060 (Includes €1,560 VAT)

Dus om de 400Gh/s order te kunnen plaatsen heb je  ~85 BTC nodig en voor een H board ~5 BTC.
Ik denk even mee, is hier aanschaffen uiteindelijk niet goedkoper: €3 787,- ex versturen voor 400GH/s
https://www.kncminer.com/products/jupiter

Product komt uit Europa en is dus import vrij.


Bij kncminer komt er ook 24% VAT bij, ik weet dat omdat ik daar een mercury heb besteld, nog een nadeel: daar nu bestellen is november krijgen en ze hebben nog geen werkend ASIC product.

Dus ik zeg nee.

Groeten
martinvw
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 21
Merit: 0


View Profile
September 05, 2013, 03:08:52 PM
 #47

@dnaleor, waarom wordt alles ex BTW berekend als we die wel moeten betalen?

En waar kan ik het 'officiële aanmeld' topic vinden?
dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
September 05, 2013, 04:01:06 PM
 #48

@dnaleor, waarom wordt alles ex BTW berekend als we die wel moeten betalen?

En waar kan ik het 'officiële aanmeld' topic vinden?

de berekening is perfect hetzelfde met BTW, alleen met je elk bedrag verhogen met 24%
(reden van berekening ex BTW: dat zijn gewoon de bedragen die op de website staan, is makkelijker (ik ben te lui om *1.24 te doen zonder reden. De berekening is exact hetzelfde Tongue )

Het aanmeldtopic zal vanavond nog geopend worden, na overleg met enjoythis (die ook mee gaat helpen)
Als hij niet op tijd reageert, dan zal ik zelf al het topic openen...

Nog héél even geduld Wink
EnJoyThis
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 980
Merit: 1000


View Profile
September 05, 2013, 09:38:21 PM
 #49

Het aanmeldtopic zal vanavond nog geopend worden, na overleg met enjoythis (die ook mee gaat helpen)
Als hij niet op tijd reageert, dan zal ik zelf al het topic openen...

Reactie verzonden  Grin

1Ew9k5guAGb44Uz6rYfSVscgFBUcgDZp5C
dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
September 06, 2013, 10:53:05 AM
 #50

nog even geduld mensen, we zijn alles aan het uitwerken Smiley


Sowieso bestellen we ten laatste volgende week donderdag ofzo!

Aureliusy
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 325
Merit: 250


View Profile
September 07, 2013, 09:22:13 AM
 #51

500 Euro wil ik wel meedoen. Komt er nog wel een financieel plaatje? Wanneer  Break even point en what if scenario's (qua difficulty).  

http://mining.thegenesisblock.com/a/404912396d
http://decentralizedhashing.com/bitcoin-mining-equipment-table/

Power Supply overzicht qua efficiency
http://www.plugloadsolutions.com/80pluspowersupplies.aspx

Minen van andere SHA-256 Coins ook nog een optie?
quest
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 336
Merit: 250


View Profile
September 07, 2013, 09:48:50 AM
 #52

A.s. weekend komen er nieuwe bitfurry chip's prijzen.
ZetaOS
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 140
Merit: 100


View Profile
September 08, 2013, 10:34:20 AM
 #53

stel dat we tegen volgende week maandag voldoende BTC hebben voor de 400 GH miner, kunnen we die al bestellen en de thread nog wat openhouden voor enkele kaarten extra te kopen die we dan bij pscychoticboy kunnen hosten.
Dan moeten we mensen die deze thread te laat gezien hebben niet teleur stellen Smiley

Als we echter tegen volgende week maandag helemaal niet in de buurt van 80 BTC zitten (bvb slechts 50 BTC) dan kunnen we er ook voor kiezen enkel kaarten te bestellen. De kostprijs per GH is quasi hetzelfde.

Lijkt me prima, animo check t/m maandag de 9e.
Op maandag wordt vervolgens bepaald of we voor de 400Gh/s miner gaan of dat we losse boards bestellen. Indien losse boards dan is het wel zo handig om deze ook allemaal tegelijk te bestellen zodat er maar 1x verzendkosten betaald hoeven te worden.

Verzendkosten van de boards is gratis, je betaald VAT per board wat het totaal per H board van 487€ maakt.
De 400 Gh/s Rig kost €8,060 (Includes €1,560 VAT)

Dus om de 400Gh/s order te kunnen plaatsen heb je  ~85 BTC nodig en voor een H board ~5 BTC.
Ik denk even mee, is hier aanschaffen uiteindelijk niet goedkoper: €3 787,- ex versturen voor 400GH/s
https://www.kncminer.com/products/jupiter

Product komt uit Europa en is dus import vrij.


Bij kncminer komt er ook 24% VAT bij, ik weet dat omdat ik daar een mercury heb besteld, nog een nadeel: daar nu bestellen is november krijgen en ze hebben nog geen werkend ASIC product.

Dus ik zeg nee.

Groeten
ai, ik zie je punt... jammer :-(

Wellicht hier nog een goede deal te behalen valt.
http://virtualminingcorp.com/shop1/index.php?id_category=9&controller=category
 Availability date: 2013-12-31

Mine the easy way - CEX.io Build your own cloud miner!
Goedkoop bitcoins? www.koop-bitcoin.nl
dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
September 08, 2013, 10:38:06 AM
 #54

Oké mensen, er was wat vertraging (er moesten nog enkele dingen besproken worden en had zelf niet veel tijd dit weekend; ook enjoythis had ook niet veel tijd wegens omstandigheden) maar deze namiddag zal ik de wallet openen en alle info gestructureerd weergeven.
martinvw
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 21
Merit: 0


View Profile
September 08, 2013, 09:22:46 PM
 #55

Het aanmeldtopic zal vanavond nog geopend worden, na overleg met enjoythis (die ook mee gaat helpen)

maar deze namiddag zal ik de wallet openen en alle info gestructureerd weergeven.

Ik wil niet meteen heel negatief zijn, maar eh twee keer uitstellen geeft bij mij iets wat minder vertrouwen.

Ik downgrade mijn inleg naar 5 BTC.
dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
September 08, 2013, 10:36:36 PM
 #56

Uitstellen is idd niet van mijn gewoonte, maar had het erg druk dit weekend, en enjoythis ook.
Ik open morgenvoormiddag sowieso de account, beslis dan maar gewoon wat je wil inleggen. Dit is een animo-topic, niemand is verplicht effectief het bedrag in te leggen dat hij eerst opgaf.

Als je weet hoe ik de klondike-groepsaankoop heb proberen in goede banen te leiden, dan zou dit voldoende vertrouwen moeten wekken.
(afgezien van het feit dan dat de klondikes enorm veel vertraging hebben, maar dat ligt echt buiten mij. Hier heb ik geen schuld aan)

edit: en voor alle duidelijkheid, ik doe deze zaken zonder hier winst mee te proberen maken op kap van de mensen die meedoen... Ik bied dit aan als een service naar de community toe. Het blijft een vorm van vrijwilligerswerk.
Foebar
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 156
Merit: 100


View Profile
September 08, 2013, 10:58:22 PM
 #57

wat is de minimale inleg?

dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
September 08, 2013, 11:07:23 PM
 #58

wat is de minimale inleg?

in principe is er geen minimum, maar 0.5 BTC lijkt me wel redelijk (zo is het eenvoudig om dividenten uit te rekenen)
Ik zet morgenvoormiddag alls in één nieuwe topic. Veelvouden van 0.5 BTC dus Smiley
Foebar
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 156
Merit: 100


View Profile
September 08, 2013, 11:15:15 PM
 #59

oki, ik wacht het nieuwe topic af

dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
September 09, 2013, 09:56:49 AM
 #60

Nieuw topic is geopend. Nog heel even geduld wat betreft de wallet. om één of andere reden is mn blokindex opnieuw aan het indexeren. Ik ga de wallet niet vrijgeven vooraleer ik zelf een succesvolle transactie heb gedaan en de wallet veilig offline staat.

https://bitcointalk.org/index.php?topic=290933
Pages: « 1 2 [3]  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!