Nog mensen die af en toe op peerbet gokken?
peerbet.org is een website waar je zelf weddenschappen (loterijen) kan opzetten en zelf kan kiezen wat je winstkansen zijn. De website houd géén marge in.
Dat was de eerste website waar ik bitcoin gebruikte. In DECEMBER 2012 had ik ongeveer 0.2 bitcoin verzameld met van die gratis "faucets" en wou er eens mee gokken. Ik kwam via dailybitcoins bij peerbet terecht.
Heb me daar wel geamuseerd, en een beetje winst gemaakt door weddenschappen te openen waar ik een heel hoge kans had om te winnen (19/20 meestal)
(bij nader inzien had ik gewoon beter wat bitcoin gekocht toen, maar ik had het te druk met de examens en merkte pas in februari wat de koers had gedaan, vandaar mijn signature :p )
peerbet heeft nu een "wheel" (rad van fortuin) geïmplementeerd waar de site wel een marge neemt. Maar het is wel tof
Heb zonet 0.1 BTC gewonnen met 0.1 BTC inzet door 20 keer aan het rad te draaien
ik ga nu mijn 0.1 terug afhalen en verder spelen tot ik weer 0.1 winst zou maken, dan eer afhalen enz tot ik die 0.1 eens verloren ben
Ik hou jullie op de hoogte, voorlopig dus 0.1 BTC winst