Bitcoin Forum
May 08, 2024, 04:44:47 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1] 2 3 »  All
  Print  
Author Topic: McxNow // Cryptsy aandelen  (Read 2634 times)
Don007 (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
November 03, 2013, 11:43:57 PM
 #1

Beste Nederlandstalgie BitcoinTalkers,

Gisteren zag ik dat Cryptsy 100.000 shares (aandelen) verkoopt (à 0,05 BTC) per stuk. In ruil daarvoor 0,0002% van alle fees die betaald worden (per aandeel).
Nu zag ik zojuist dat McxNow dit ook doet. Zij verkopen totaal 50.000 aandelen, momenteel voor 0,4 BTC per stuk. Elk aandeel in McxNow (genaamd een McxFee) geeft je het recht op 0.001% van alle fees die daar betaald worden. Dit wordt om de 6 uur uitgekeerd.

Cryptsy geeft aan ooit de optie te creëren dat Crypsty de aandelen weer van je over koopt.

Nu ben ik benieuwd naar jullie ongezouten mening hierover. Heeft iemand ervaring hiermee? Hebben jullie zelf wat 'shares'?  Als ik genoeg BTC's had gehad, had ik best wat aandelen van een (of beide) partijen willen kopen. Ik hoop nu binnenkort genoeg BTC bij elkaar te krijgen om enkele Cryptsy shares te kopen (à 0,05 BTC per stuk), al zal ik deze BTC's waarschijnlijk op een andere manier moeten verdienen dan dmv het minen van Altcoins xD.


{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1715143487
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715143487

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715143487
Reply with quote  #2

1715143487
Report to moderator
jdebunt
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1596
Merit: 1010


View Profile WWW
November 04, 2013, 12:10:56 PM
 #2

ik heb mcxNow aandelen gehad (2) en heb nu Cryptsy aandelen (2).

de return waardes van MCXNow zijn behoorlijk, tussen de 4 & 8% per jaar per coin waarvan je een balance op de exchange houdt.

De return waardes van Cryptsy zijn ook niet slecht, ik heb 0.1 BTC ingelegd & heb na 2 weken 0.0032 BTC terugverdiend.

Al bij al is het altijd een gokje dat je waagt Smiley
Don007 (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
November 04, 2013, 12:36:16 PM
 #3

Bedankt voor  je reactie. Het blijft inderdaad een gokje, maar als Crypsty zegt de aandelen evt terug te willen kopen later indien dat gewenst is, dan is er vrij weinig risico volgens mij toch? Of de waarde van je aandeel moet fors dalen, maar dat zie ik niet snel gebeuren. In de tussentijd strijk je wel dividend op.

Zodra ik genoeg 0,x BTC heb, koop ik ook een (en hopelijk meer) Crypsty aandeel:).

Indien Crypsty het echt voor elkaar krijgt om legaal en makkelijk coins te laten verkopen voor bv USD, dan gaan daar imo forse fees in totaal rond Wink.

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
jdebunt
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1596
Merit: 1010


View Profile WWW
November 04, 2013, 05:30:30 PM
 #4

Klopt inderdaad Smiley maar om ooit tegen fiat te traden moeten hun 100k shares ook verkocht geraken Smiley geen idee of dat ooit echt zal gebeuren...

Er komt binnenkort trouwens nog een nieuwe financial service aan waarin je shares kan kopen, namelijk "Scharmbeck", een Worldcoin Financial Institute Smiley

artikel vind je hier ==> http://cryptosource.org/scharmbeck-shares-available-soon/
Don007 (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
November 04, 2013, 06:22:25 PM
 #5

Dat is niet duur per share Wink. Ga jij er daar een aantal van kopen? Is er al iets bekend over het dividend wat je daarvoor ontvangt of andere voordelen?

Om tegen fait te kunnen treden moet Cryptsy inderdaad flink in de buidel tasten, maar of echt álle shares daarvoor verkocht moeten worden weet ik niet. Anyway, het lijkt me leuk om dergelijke shares te bezitten. Voor nu, eerst genoeg BTC zien te verzamelen.. Wink

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
jdebunt
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1596
Merit: 1010


View Profile WWW
November 04, 2013, 06:48:08 PM
 #6

Dat is niet duur per share Wink. Ga jij er daar een aantal van kopen? Is er al iets bekend over het dividend wat je daarvoor ontvangt of andere voordelen?

Om tegen fait te kunnen treden moet Cryptsy inderdaad flink in de buidel tasten, maar of echt álle shares daarvoor verkocht moeten worden weet ik niet. Anyway, het lijkt me leuk om dergelijke shares te bezitten. Voor nu, eerst genoeg BTC zien te verzamelen.. Wink

Ik ga er enkele oppikken ja, gewoon om de vingers in elke exchange-achtige site te hebben Smiley

Geen idee over het dividend nee, valt allemaal beetje af te wachten Smiley
Don007 (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
November 04, 2013, 06:50:22 PM
 #7

Allright. Ik neem aan dat dat 6 november wel duidelijk wordt. Niet veel mensen zullen aandelen van iets kopen waar ze niet eens van weten of ze daar überhaupt iets voor terug krijgen lijkt me. Al zie ik dat de eerste uitgave van de aandelen de aandelen een stuk goedkoper zijn dan de tweede ronde; mochten deze 'eerste versie aandelen' bijna "op" raken dan verwacht ik wel dat ze in waarde stijgen.

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
ixxi
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 154
Merit: 100



View Profile
November 04, 2013, 10:58:42 PM
 #8

Ik heb aandelen in Cryptsy en McxNow. Ik weet dat het risicovol is en ik heb er ook niet te veel ingestopt, maar vind het wel geinig om te kijken wat er gaat gebeuren. Ik zie ook meer in Cryptsy dan in McxNow, omdat Cryptsy toch uiteindelijk in fiat wil traden en Mcxnow zal dat nooit doen volgens de eigenaar.
McxNow heeft een hoop uitstaande shares nog en willen woensdag weer beginnen met de trade in hun shares, dus ik verwacht wel een kleine terugval omdat de potentiele kopers anders nu wel zouden instappen voor 0.4 BTC.

Ik ben me er zeker bewust van dat ik alles kwijt kan zijn. Of dat m'n geld verdubbelt. Alles in de wereld van cryptocurrency is nog onzeker en risicovol, maar ik hou daar wel van  Grin

Don007 (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
November 04, 2013, 11:03:04 PM
 #9

Bedankt voor je bericht!

Ik heb zelf ook meer met Cryptsy. Waarom weet ik eigenlijk niet, wellicht de shitty look van McxNow. Ook het principe van McxNow om rente te geven op de balances die je daar plaatst, vind ik persoonlijk apart. Natuurlijk verwachten zij daarmee dat er meer trades zullen plaatsvinden (waar ze tenslotte fees over kunnen vangen), maar toch.

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
Krikke81
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 40
Merit: 0


View Profile
November 05, 2013, 12:25:21 PM
 #10

Heb ook wat Cryptsy gekocht (slechts 2), website ziet er ok uit en als ze USD accepteren gaat dit zeker een hit worden!  Smiley

Ook 4 CPTM, enkel omdat hun dividend wel erg mooi is... Hopelijk blijft die stabiel



boymok
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 132
Merit: 100

BitCoin


View Profile
November 05, 2013, 12:28:56 PM
Last edit: November 05, 2013, 01:27:48 PM by boymok
 #11

Cryptsy
Quote
We currently are collecting in fees over 100 BTC per month.    We estimate that by bringing Fiat currency to the exchange we will increase our revenue by 10-20 fold almost instantly (within 90 days to allow for licensing).   This equates to fee income of 1000 to 2000 BTC per month within 90 days and increasing as more users migrate from other services.   At 2000 BTC monthly income, each share would receive 0.004 BTC per month - which would give a full return on investment within 1 year.


ik heb mijn twijfels of dit cryptsy gaat lukken!
Don007 (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
November 05, 2013, 12:32:15 PM
 #12

@ Krikke81; wat bedoel je met 4 CPTM?

Ik denk zeker dat die aandelen van Cryptsy wel wat op gaan leveren zodra ze Fiat Currency toevoegen. Of die getallen echt zijn, dat weet niemand behalve Cryptsy zelf denk ik. Of zijn er mogelijkheden om de ruilvolumes van dergelijke exchanges te zien?

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
Krikke81
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 40
Merit: 0


View Profile
November 05, 2013, 01:21:31 PM
 #13

Bedoel deze:

https://cryptostocks.com/securities/58

Erg mooi dividend... maar is enkel de vraag voor hoelang?
Don007 (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
November 05, 2013, 01:57:25 PM
 #14

Je koopt ze voor 0.01 BTC per aandeel en op 27 oktober is er voor de early birds 0.04679745 BTC per aandeel uitgekeerd en op 4 november 0.00651421 BTC  per aandeel?

Dat klinkt eigenlijk te mooi om waard te zijn; de early birds die hun aandelen behouden hebben, hebben dus 450% verdient en rest 65% tot nu toe?

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
Krikke81
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 40
Merit: 0


View Profile
November 05, 2013, 02:07:11 PM
 #15

Inderdaad.... Klinkt te mooi om waar te zijn, ook hun aandelen prijs stijgt gestaag per 1000 verkochte aandelen...
Heb er 4 gekocht aan 0.011, maar is klein gokje hoor.

Risico is zowiezo groot in investeren met BTC
Don007 (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
November 05, 2013, 02:11:59 PM
 #16

Heb je deze aandelen al lang in het bezit? Met die dividenduitgave op 4 november heb je in ieder geval al een groot deel terug verdiend Wink. Ik kan niet wachten om ook wat aandelen te kopen.

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
Krikke81
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 40
Merit: 0


View Profile
November 05, 2013, 02:22:09 PM
 #17

Nee, heb ze pas gisteren gekocht omdat ik hun "early bird" zo ontzettend hoog vond. Ik wou hun 2de dividend afwachten.

Ik zou meer kunnen kopen, maar durf toch maar niet.
Don007 (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
November 05, 2013, 02:29:05 PM
 #18

Allright. Wel dat tweede dividend meteen ontvangen of was je daar te laat voor?

Ja ach, het is ook al leuk om er daar vier van te hebben. 1 Aandeel van Cryptsy lijkt me ook al interessant.

Ik zie dat je je ook aangemeld hebt voor de PrimeDice signature advertisement campagne haha. Mocht je nog meer dan 101 kwalitatieve posts maken voor 17 November 2013 ontvang je daar - als het goed is - 0,10 BTC voor. Ik hoop dat ik dit aantal posts ook haal, dan zal ik daar mijn eerste aandelen mee gaan kopen  Cool

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
Krikke81
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 40
Merit: 0


View Profile
November 05, 2013, 02:37:18 PM
 #19

Inderdaad, Ik ga voor de 0.1 BTC! Maar ik moet mijn berichtkwaliteit dan wel hoog houden, anders telt die niet mee...


Don007 (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
November 05, 2013, 02:43:32 PM
 #20

Inderdaad. Zorgen voor niet teveel 'one-liners' in dat geval denk ik Wink. Het zou voor mij een leuke manier zijn om aan de vereiste bitcoins voor de gewilde aandelen te komen. Bitcoins minen heeft voor mij geen zin, Altcoins minen (met slechts 600 kh/s) maar dat duurt ook eeuwen. Bovendien ben ik de laatste tijd nogal 'hooked on' dit forum, dus dat komt mooi uit.

Back on topic Wink.

Zijn er nog meer Nederlanders in het bezit van dergelijke aandelen? Hoe denken jullie hierover? En kunnen jullie ons voorzien van wat succesverhalen of juist failverhalen hieromtrent?

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
Pages: [1] 2 3 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!