Hili
Member
Activity: 69
Merit: 10
|
|
January 06, 2014, 10:52:29 AM |
|
Ik zit momenteel ook volop in de examens maar ik zal misschien ook aanwezig zijn, ik ben zeer nieuwsgierig naar de unieke doos.
|
|
|
|
teckniel
Newbie
Activity: 29
Merit: 0
|
|
January 06, 2014, 11:45:57 AM |
|
Hopelijk is er terug wat volk.
Voor Vragen ivb omtrent het minen van altcoins(litecoin enzo..) kan je gerust terug terecht bij mij.
Alvast tot morgen!
|
|
|
|
SellingMyGPUs
Newbie
Activity: 55
|
|
January 06, 2014, 12:45:40 PM |
|
Ik heb horen waaien dat er een zeer interessante doos zou geshowd worden... uniek in belgie... We zullen onze betaalapp ook beschikbaar houden. Breng dan wel best een mobiele wallet mee zoals mycelium.
als teaser zal ik maar aangeven dat ik een vendingmachine mee breng, maar ik heb wel 2 man nodig om het ding uit mijn auto te halen want hij weegt 45 kg. En ik heb al rugklachten... Via de betaalapp kunnen we ook direct op een tablet de consumpties met BTC afrekenen, dus morgen is het de eerste keer dat iedereen alles kan betalen met BTC en als ze geen BTC hebben, kunnen ze direct via de machine op hun wallet zetten. Het enige dat je moet hebben is een wallet op een smartphone of laptop die je meebrengt (dat kan je best voorbereiden want installatie/sync kan soms wel even duren) mvg, W.
|
|
|
|
teckniel
Newbie
Activity: 29
|
|
January 06, 2014, 03:18:44 PM |
|
Ik heb horen waaien dat er een zeer interessante doos zou geshowd worden... uniek in belgie... We zullen onze betaalapp ook beschikbaar houden. Breng dan wel best een mobiele wallet mee zoals mycelium.
als teaser zal ik maar aangeven dat ik een vendingmachine mee breng, maar ik heb wel 2 man nodig om het ding uit mijn auto te halen want hij weegt 45 kg. En ik heb al rugklachten... Via de betaalapp kunnen we ook direct op een tablet de consumpties met BTC afrekenen, dus morgen is het de eerste keer dat iedereen alles kan betalen met BTC en als ze geen BTC hebben, kunnen ze direct via de machine op hun wallet zetten. Het enige dat je moet hebben is een wallet op een smartphone of laptop die je meebrengt (dat kan je best voorbereiden want installatie/sync kan soms wel even duren) mvg, W. Leuk Leuk!! Ik help je wel. ben er vanaf 7uur...
|
|
|
|
dnaleor (OP)
Legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
|
|
January 06, 2014, 03:31:15 PM |
|
Kzal proberen wat vroeger te komen, maar ga sowieso die avond eerst nog wat studeren. Ben er tegen 9 uur ofzo En ben enorm benieuwd! Ik heb eergisteren al wat milibits op mn MyCelium gezet, had dit dus niet moeten doen
|
|
|
|
jisfree
Member
Activity: 76
|
|
January 06, 2014, 04:12:00 PM |
|
Ik kijk er al naar uit!
|
|
|
|
Bytas
|
|
January 06, 2014, 04:57:43 PM |
|
pfff, kheb de dag nadien examen, maar kzou toch eens langs durven komen ze. Die unieke doos wil ik wel eens zien!
|
|
|
|
jisfree
Member
|
|
January 06, 2014, 05:02:41 PM |
|
idem
|
|
|
|
r1pp3r
Newbie
Activity: 9
|
|
January 06, 2014, 05:44:27 PM |
|
Voor Vragen ivb omtrent het minen van altcoins(litecoin enzo..) kan je gerust terug terecht bij mij.
Bij deze reserveer ik u al voor een kwartier Ik had inderdaad iets voor ogen waarvoor ik iemand zijn opinie graag zou horen.
|
|
|
|
dnaleor (OP)
Legendary
|
|
January 06, 2014, 10:12:35 PM |
|
Even nog een laatste bump Dezelfde plaats is weer gereserveerd. Vanaf half8 wordt deze voor ons vrijgehouden. Ikzelf zal later zijn, dus mag ik vragen aan mensen die er al om half8 gaan zijn het bitcoin logo af te drukken en op je tafel te zetten. Dan kunnen nieuwe mensen de meet makkelijk opmerken. @sellingmygpus: ik weet niet of die ATM een aparte batterije heeft, maar misschien geen slecht idee om voor de zekerheid een verlengkabel mee te nemen @iedereen: aan de toog kan je het wachtwoord van de wifi vragen. Ze doen er niet moeilijk over
|
|
|
|
Mitchell
Staff
Legendary
Activity: 4116
Merit: 2331
Verified awesomeness ✔
|
|
January 06, 2014, 10:15:45 PM |
|
Heel veel plezier jongens! Maak er wat leuks van
|
| | | . Duelbits | | | ▄████▄▄ ▄█████████▄ ▄█████████████▄ ▄██████████████████▄ ▄████▄▄▄█████████▄▄▄███▄ ▄████▐▀▄▄▀▌██▄█▄██▐▀▄▄▀▌███ ██████▀▀▀▀████▀███▀▀▀▀█████ ▐████████████■▄▄▄■██████████▀ ▐██████████████████████████▀ ██████████████████████████▀ ▀███████████████████████▀ ▀███████████████████▀ ▀███████████████▀ | | | | | . ▄ ▄▄▀▀▀▀▄▄ ▄▀▀▄ █ █ ▀▄ █ ▄█▄ ▀▄ █ ▄▀ ▀▄ ▀█▀ ▄▀ ▀█▄▄▄▀▀ ▀ ▄▀ ▄▀ ▄▀
Live Games | | ▄▄▀▀▀▀▀▀▀▄▄ ▄▀ ▄▄▀▀▀▀▀▄▄ ▀▄ ▄▀ █ ▄ █ ▄ █ ▀▄ █ █ ▀ ▀ █ █ ▄▄▄ █ ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀ █ █ █ █▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀█ █▄█ █ ▀▀█ ▀▀█ ▀▀█ █ █▄█
Slots | | . ▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄ █ ▄▄ █ ▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄ █ █ ▄▄ █ █ █ █ █ █ ▄▀▀▄▀▀▄ █ █ █ ▀▄ ▄▀ █ █
Blackjack | | | | █▀▀▀▀▀█▄▄▄ ▀████▄▄ ██████▄ ▄▄▄▄▄▄▄▄█▀ ▀▀█ ████████▄ █ █████████▄ █ ██████████▄ ▄██ █████████▀▀▀█▄▄████ ▀▀███▀▀ ████ █ ███ █ █▀ ▄█████▄▄▄ ▄▄▀▀ ███████▀▀▀ | | | | | | | | | | [ Đ ][ Ł ] AVAILABLE NOW | |
Advertisements are not endorsed by me.
|
|
|
Tafelpoot
|
|
January 07, 2014, 03:29:00 PM |
|
heb snel nog wat reclame gemaakt op reddit post ivm bitplaats.be dat iedereen vanavond welkom is
|
|
|
|
_rusty_
|
|
January 07, 2014, 04:03:45 PM |
|
Ik wil zo graag gaan, maar deze keer zal het me niet lukken
|
|
|
|
Fraxinus
Legendary
Activity: 1274
|
|
January 07, 2014, 04:47:58 PM |
|
Ik ga ook wat verder doen met blokken, zal de volgende keer eens komen.
Wel spijtig dat ik de vendingmachine ga missen.
|
|
|
|
SellingMyGPUs
Newbie
Activity: 55
|
|
January 07, 2014, 05:51:32 PM |
|
Wel spijtig dat ik de vendingmachine ga missen.
ik breng hem wel nog eens mee moet nu nog vertrekken, pas over 25 min in Gent
|
|
|
|
koelen3
Legendary
Activity: 1022
Merit: 1007
Sooner or later, a man who wears two faces forgets
|
|
January 07, 2014, 11:00:02 PM |
|
ik breng hem wel nog eens mee
Ik zou er anders wel al eens een paar foto's van willen zien indien mogelijk Volgende keer ben ik er waarschijnlijk wel, vandaag was gewoon te moeilijk om te komen
|
|
|
|
dnaleor (OP)
Legendary
|
|
January 08, 2014, 07:17:26 AM Last edit: January 08, 2014, 08:08:21 AM by dnaleor |
|
Ik was van plan fotos te nemen of eventueel zelfs te filmen, maar ben het gewoonweg vergeten... echt een leuk ding, die ATM! Werkt héél vlot! (En heb voor 5 EUR kunnen kopen toen de koers even zakte ) in ieder geval was het weer heel gezellig. Wat nieuwe gezichten, wat "oude bekenden". Deze keer minder dan 20 aanwezigen, maar de oorzaak is waarschijnlijk dat de studenten deze keer niet massaal aanwezig waren, wegens de blok. Afspraak 1 februari!
|
|
|
|
gatherc
Newbie
Activity: 53
|
|
January 08, 2014, 07:18:41 AM |
|
ik heb een paar foto's genomen van de atm in actie (jammer genoeg niet van de binnenkant); als het ok is voor de eigenaar zet ik hier vanavond een link of zoiets.
|
|
|
|
Mitchell
Staff
Legendary
Activity: 4116
Merit: 2331
Verified awesomeness ✔
|
|
January 08, 2014, 07:41:18 AM |
|
Ik zou hem graag willen zien ^^
|
| | | . Duelbits | | | ▄████▄▄ ▄█████████▄ ▄█████████████▄ ▄██████████████████▄ ▄████▄▄▄█████████▄▄▄███▄ ▄████▐▀▄▄▀▌██▄█▄██▐▀▄▄▀▌███ ██████▀▀▀▀████▀███▀▀▀▀█████ ▐████████████■▄▄▄■██████████▀ ▐██████████████████████████▀ ██████████████████████████▀ ▀███████████████████████▀ ▀███████████████████▀ ▀███████████████▀ | | | | | . ▄ ▄▄▀▀▀▀▄▄ ▄▀▀▄ █ █ ▀▄ █ ▄█▄ ▀▄ █ ▄▀ ▀▄ ▀█▀ ▄▀ ▀█▄▄▄▀▀ ▀ ▄▀ ▄▀ ▄▀
Live Games | | ▄▄▀▀▀▀▀▀▀▄▄ ▄▀ ▄▄▀▀▀▀▀▄▄ ▀▄ ▄▀ █ ▄ █ ▄ █ ▀▄ █ █ ▀ ▀ █ █ ▄▄▄ █ ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀ █ █ █ █▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀█ █▄█ █ ▀▀█ ▀▀█ ▀▀█ █ █▄█
Slots | | . ▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄ █ ▄▄ █ ▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄ █ █ ▄▄ █ █ █ █ █ █ ▄▀▀▄▀▀▄ █ █ █ ▀▄ ▄▀ █ █
Blackjack | | | | █▀▀▀▀▀█▄▄▄ ▀████▄▄ ██████▄ ▄▄▄▄▄▄▄▄█▀ ▀▀█ ████████▄ █ █████████▄ █ ██████████▄ ▄██ █████████▀▀▀█▄▄████ ▀▀███▀▀ ████ █ ███ █ █▀ ▄█████▄▄▄ ▄▄▀▀ ███████▀▀▀ | | | | | | | | | | [ Đ ][ Ł ] AVAILABLE NOW | |
Advertisements are not endorsed by me.
|
|
|
jisfree
Member
|
|
January 08, 2014, 11:42:35 AM |
|
Van de buitenkant staan er al massa's veel foto's gewoon op het web, de binne kant was inderdaad wel interessant om te zien
|
|
|
|
|