Bitcoin Forum
May 28, 2024, 02:26:23 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1] 2 3 »  All
  Print  
Author Topic: www.realgg.nl Geen levering.  (Read 3649 times)
ZetaOS (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 140
Merit: 100


View Profile
November 19, 2013, 04:52:55 PM
 #1

Beste leden,

Ik heb eergisteren www.realgg.nl  uitgeprobeerd en voor 150 euro aan litecoins besteld, echter zijn deze nooit door www.realgg.nl verstuurd  Angry
Een berichtje op hun klanten forum waar de litecoins bleven is helaas wel door www.realgg.nl gewist.

Het ziet er naar uit dat ik het slachtoffer ben geworden van een scam.
Heb met Ideal betaald.

Iemand een idee wie de eigenaar achter deze site is?

URL: https://www.realgg.nl/




-----------------
www.realgg.nl scam, realgg no coins,
-----------------


Mine the easy way - CEX.io Build your own cloud miner!
Goedkoop bitcoins? www.koop-bitcoin.nl
everio
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 22
Merit: 0


View Profile
November 19, 2013, 05:10:57 PM
 #2

Ik hoop dat je ongelijk hebt, ik heb gister voor bijna 10 voud gekocht Sad Ook geen gehoor, maak me ook zeker zorgen!

Op het litecoins forum is al een topic over, zijn meer mensen met dit probleem: https://forum.litecoin.net/index.php/topic,7037.0.html

Sowieso handig om daar te kijken zodat we allemaal samen zijn.
ZetaOS (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 140
Merit: 100


View Profile
November 19, 2013, 05:15:39 PM
 #3

Ik hoop dat je ongelijk hebt, ik heb gister voor bijna 10 voud gekocht Sad Ook geen gehoor, maak me ook zeker zorgen!

Op het litecoins forum is al een topic over, zijn meer mensen met dit probleem: https://forum.litecoin.net/index.php/topic,7037.0.html

Sowieso handig om daar te kijken zodat we allemaal samen zijn.

Ik ga daar even registreren, maar post hier primair omdat dit het grootste forum betreft.

Everio vergeet geen slechte feedback aan realgg te geven.
https://bitcointalk.org/index.php?action=profile;u=49392


Mine the easy way - CEX.io Build your own cloud miner!
Goedkoop bitcoins? www.koop-bitcoin.nl
everio
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 22
Merit: 0


View Profile
November 19, 2013, 05:18:44 PM
 #4

Ja ik ga sowieso wachten tot de 48 uur voorbij zijn. Dit staat op de website. Maja die zijn bij jou dus ver voorbij neem ik aan? Voor dit probleem is het wel handig als wat mensen bij elkaar zijn. Op dat forum bijvoorbeeld. Al is het maar om dit af te handelen. Ik hoop dat het opgelost wordt.
Sting3r
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 5
Merit: 0


View Profile
November 19, 2013, 06:04:20 PM
 #5

Beste Heren,

Ik ben door diezelfde realgg op dit moment nog niet uitbetaald. Schade 250 euro. Ik heb vandaag contact gehad met 2 andere benadeelden, via de mail, en ik heb een aantal commentaren achtergelaten op realgg website. Hopelijk gaat de eigenaar als nog over tot het verwerken van de transacties. Het zou toch niet waar zijn dat ik, als beginner van coins direct een oplichter tegen kom.

Ik heb gister nog contact gehad met realgg ivm met een foute ideal betaling. Op mijn werk hebben wij nog EI 9 en dat werkt blijkbaar niet goed met de ideal betaling. Ik kreeg na 4 pogingen dus 4 keer een orderbevestiging binnen. Mijn actie daarop was realgg benaderen en ik kreeg na een tijdje netjes antwoord. Ik hoefde natuurlijk niet alle orders te betalen en dat EI wel eens kuren heeft. Achteraf gezien was de koers 4 euro en zou het zeker gunstig geweest zijn voor mijn LTC aantallen wanneer het wel goed was gegaan. Maar dat de koers zo snel omhoog ging, verwachte niemand. Op 8 euro toch maar voor 250 euro besteld bij realgg en natuurlijk ging de transactie via ideal wel goed. Ordebevestiging gekregen en de betaling via ideal afgemaakt.

Vanochtend gekeken naar mijn wallet en niks ontvangen. Ik begon mij vanmiddag zorgen te maken, omdat ik geen reactie kreeg op een email naar realGG over hoe de transactie berekend wordt. Ik had namelijk alleen een bedrag op mijn orderbevestiging staan en geen aantal LTC van het moment van bestellen. Gezien de koest verdubbeld was in 12 uur tijd, mag je toch er vanuit gaan dat je niet uitbetaald krijgt op een moment dat het een stuk minder gunstig is. Na nog geen antwoord op mijn 2e email te hebben ontvangen, commentaar geschreven op de site va realgg. 2 keer en ik kreeg contact met iemand die ook commentaar had geleverd. Nu net een link gekregen naar dit forum van nog een andere benadeelde en zo is de cirkel helaas rond en moet ik noodzakelijk hier inloggen.

Ik heb wel de motivatie dit op te lossen, want met een groep is de slagingskans groter en ik heb een bloedhekel aan oplichters die met mijn centen er van door willen gaan!  Angry
everio
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 22
Merit: 0


View Profile
November 19, 2013, 06:36:52 PM
 #6

Ik ben Denneke op het andere forum, ik heb als het goed is via realgg website jou contactgegevens gevraagd en je daarop gemaild. Beetje vervelend twee nicknames, maja deze had ik al veel langer.

Officieel is er nog niks aan de hand, ze hebben 48 uur. Maar geen mailcontact vindt ik toch erg zorgwekkend. Ook steeds vaker horen van verhalen maakt er niet beter op. Ik ben in ieder geval een klein dossier aan het bijhouden van gegevens die ik heb.

Ik hoop ten zeerste dat alles vals alarm blijkt te zijn, maar toch wil ik voorbereid zijn als dat niet zo zou zijn.
ZetaOS (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 140
Merit: 100


View Profile
November 19, 2013, 06:41:08 PM
 #7

Ik ben Denneke op het andere forum, ik heb als het goed is via realgg website jou contactgegevens gevraagd en je daarop gemaild. Beetje vervelend twee nicknames, maja deze had ik al veel langer.

Officieel is er nog niks aan de hand, ze hebben 48 uur. Maar geen mailcontact vindt ik toch erg zorgwekkend. Ook steeds vaker horen van verhalen maakt er niet beter op. Ik ben in ieder geval een klein dossier aan het bijhouden van gegevens die ik heb.

Ik hoop ten zeerste dat alles vals alarm blijkt te zijn, maar toch wil ik voorbereid zijn als dat niet zo zou zijn.
Het is zorgelijk dat klachten op hun eigen website worden weg gehaald maar klachten mails niet beantwoord worden.

Mine the easy way - CEX.io Build your own cloud miner!
Goedkoop bitcoins? www.koop-bitcoin.nl
everio
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 22
Merit: 0


View Profile
November 19, 2013, 07:07:58 PM
 #8

Er zijn meerdere dingen die zorgelijk zijn. Dat is het hele probleem. Ik hoop dat morgen de zorgen worden weg genomen.
everio
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 22
Merit: 0


View Profile
November 19, 2013, 08:37:29 PM
 #9

Ik krijg zojuist een update:

Dit geeft iig goede hoop!


Quote
Dear guests and customers,

 

Thanks all, for your support and trust in us.

A few things i like to mention;

There are delays at some orders, this have a few reasons.
Maybe some of you mentioned that the digital valuta becomes verry populair, and makes it harder to get!

It seems to be that little  and  major digital currency platforms have a huge delay at there transactions speed.
Because of mass transactions, it can take longer to receive Your coins!

Now we get a overflow of the orders, that other exchanger can't handle any more!
This is back firing to us,  and slow down our own transaction speed even more.


We are working hard to process al the order ASAP!

I kindley ask for your understanding in this matter.

 

Real G&G - support team
Sting3r
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 5
Merit: 0


View Profile
November 19, 2013, 09:11:05 PM
 #10

Ik heb deze melding niet gekregen, maar het geeft idd een beetje hoop. Aan de andere kant is een bericht ook zo uit een duim te zuigen Wink We wachten af!

Is er uberhaubt een manier om snel in te kopen en te verkopen? Ik ben een newbie met coins, maar zie elke dag de aandelenmarkt voorbij komen. Daarin is het juist lucratief om snel aan te kopen bij een bepaalde koers en te verkopen als ze iets hoger staan. Ik zal me zo wie zo beter inlezen in de materie en zit er zelf aan te denken om een nieuwe pc in te zetten om te minen. Vooral de coins met de lagere koers moet wel lucratief zijn op lange termijn.
ZetaOS (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 140
Merit: 100


View Profile
November 19, 2013, 09:28:24 PM
 #11

Ik krijg zojuist een update:

Dit geeft iig goede hoop!


Quote
Dear guests and customers,

 

Thanks all, for your support and trust in us.

A few things i like to mention;

There are delays at some orders, this have a few reasons.
Maybe some of you mentioned that the digital valuta becomes verry populair, and makes it harder to get!

It seems to be that little  and  major digital currency platforms have a huge delay at there transactions speed.
Because of mass transactions, it can take longer to receive Your coins!

Now we get a overflow of the orders, that other exchanger can't handle any more!
This is back firing to us,  and slow down our own transaction speed even more.


We are working hard to process al the order ASAP!

I kindley ask for your understanding in this matter.

 

Real G&G - support team
Ik heb dat bericht helaas niet gekregen, dit betekenend misschien dat de hele administratie een zooitje is en hij dus klanten vergeet.
Tot de tijd dat het opgelost is en ik een "fair amount litecoins" heb gekregen of zoals ik Realgg heb gemaild mijn geld terug wil heb ik een feedback achter gelaten om toekomstige kopers te waarschuwen.  Dit is een extra stok achter de deur, en de feedback kan ongedaan gemaakt worden.

Sowieso Real G&G, zet de optie om te betalen gewoon uit zoals je collega sites ook doen als er leverings- problemen voor doen.
En wis geen nette klacht reactie op het klanten forum zonder in overleg te treden, je maakt mensen daar echt razend mee.


-------------
www.realgg.nl Beware ! Scam!



Mine the easy way - CEX.io Build your own cloud miner!
Goedkoop bitcoins? www.koop-bitcoin.nl
Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
November 19, 2013, 09:32:26 PM
 #12

In ieder geval bedankt dat je dit met ons deelt. Met een beetje geluk wordt dit topic goed geindexeerd door oa Google en kunnen er mogelijk meer slachtoffers voorkomen worden.

Als ik dat berichtje lees, dat dat mij vermoeden dat zij Litecoins aan het verkopen zijn die zij (nog) niet eens in hun bezit hebben..


{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
woeliewoelie
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 7
Merit: 0


View Profile
November 19, 2013, 11:49:57 PM
 #13

Voor mij geldt hetzelfde. Nog niks gezien of gehoord. Heb ook gisteren gekocht en wacht ook nog even tot de 48 uur voorbij is. Ook ik heb geen bericht ontvangen. Ik laat jullie weten als ik ze heb ontvangen, hopelijk doen jullie dat ook  Smiley
ZetaOS (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 140
Merit: 100


View Profile
November 20, 2013, 07:44:01 AM
 #14

48 uur is allang voorbij maar nog niks ontvangen.
Net voicemail ingesproken.



Mine the easy way - CEX.io Build your own cloud miner!
Goedkoop bitcoins? www.koop-bitcoin.nl
Sting3r
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 5
Merit: 0


View Profile
November 20, 2013, 08:50:10 AM
 #15

Staat nu op de site van realgg, afdeling support/tickeds aanvragen... Undecided

Digital Valuta is verry populair!
Posted by Genni - NA - on 19 November 2013 08:32 PM
 



Dear guests and customers, thanks for your support and trust in us.
 

A few things to mention;

There are delays in some orders, for a few reasons.
Maybe some of you noticed that the digital currency become more popular, making it harder to get!

It seems to be that small and large digital currency platforms have a huge delay with transactions speed.
Because of massive transactions, may take longer to receive your coins!

We get an overflow of the orders, by other exchanger {s} that can't handle it any more!
This is back firing to us, our own transaction speed is slowed down and influenced.

We do our best to please everyone.

We kindly ask for your understanding in this matter.

 
Sting3r
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 5
Merit: 0


View Profile
November 20, 2013, 09:02:43 AM
 #16

Ik heb via hun ticket systeem ook maar eens een boze bericht gestuurd. Eens kijken of daar iets uitkomt. Het blijft raar dat sommigen wel info krijgen en ook klanten helemaal niet.
everio
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 22
Merit: 0


View Profile
November 20, 2013, 09:34:15 AM
 #17

Ik heb via hun ticket systeem ook maar eens een boze bericht gestuurd. Eens kijken of daar iets uitkomt. Het blijft raar dat sommigen wel info krijgen en ook klanten helemaal niet.

Ik had al een supportticket uitstaan. In eerste instantie omdat de prijs op de website over de 10 euro stond terwijl die bij BTC-e rond de 6 stond. Dat is echt een te groot verschil. Echter is ondertussen de prijs gezakt op de website, waardoor ik ook tevreden ben met litecoins voor dat bedrag.

Het lijkt niet alsof ik een antwoord gekregen heb op een mail of een support ticket. Het lijkt meer op een nieuwsbrief die gestuurd is aan alle klanten die lid zijn van het supportsysteem. Zo kwam het bij mij over in ieder geval. Mail was ook erg universeel.

Wachten duurt voort, hopen dat het opgelost wordt! Heb er in ieder geval wel een beter gevoel over dan gister.
heijplaat
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 8
Merit: 0


View Profile
November 20, 2013, 10:31:40 AM
 #18

18 november smorgens om 8:30 wilde ik wat bitcoins kopen, omdat de gevestigde leveranciers geen voorraad hadden.
Nog nooit van realgg gehoord..... maar goed, ik betaal; € 2000,- met ideal. en toen werd het stil.

Wat later op de dag gesproken met Genni Verdone 06 41815882 kwam met een vaag verhaal aan, en ik heb de order geannuleerd, mijnheer zou terug storten

na diverse mails, en steeds iets dwingender.. kreeg ik deze reactie gisteren avond 19-11-2013 19:20




Beste Jan,
 
 
Terug booking is gedaan.
 
Als u nog vragen heeft dan hoor ik het graag.


Met vriendelijke groeten,

Real G&G exchange team
 
From: Heijplaat
Sent: Tuesday, November 19, 2013 3:21 PM
To: Real G&G
Subject: !!! URGENT !!! Fwd: ANNULERING !! Re: Bitcoins iDeal Payment 93638671 for jlbolder@gmail.com
 
 


Beste
 
is de betaling al terug gestuurd gisteren. ?
 
Graag bericht
 
Gr Heijplaat
 


2013/11/18 Real G&G <info@realgg.nl>
Beste heijplaat
 
 
Bij deze de bevestiging,  het tegoed zal worden terug geboekt.
 
Als u nog vragen heeft dan hoor ik het graag.


Met vriendelijke groeten,

Real G&G exchange team
 
From: Heijplaat
Sent: Monday, November 18, 2013 1:59 PM
To: info@realgg.nl
Subject: ANNULERING !! Re: Bitcoins iDeal Payment 93638671 for xxxxx@gmail.com
 
Beste
 
Zoals zonet telefonisch besproken, hierbij annulering en terug betaling per omgaande .
Graag uw bevestiging op deze email.
 
Order Details: Order Ref: 93638671

Product: Bitcoins

Bitcoin Order Amount
Transaction Fee
Service Fee   : € 1957.5
: € 2.5
: € 40
---------------------------------------------------------------------------------------
Total   : € 2000
M Gr

 

Heijplaat



 

 

 

 

You will receive your Bitcoins @ : 1LvbYqp2Q7HL4V7vLw2PZ1Z7n42FYVoi4f

We handle it quickly as possible (It can take up till 48 hours)



2013/11/18 <>
realgg-logo22

Dear Jan,

 

Thank you for choosing Real G&G service for your Bitcoin exchange!

New online Virtual Credit cards and Bank accounts

You need a Credit Card ? Quickly look over here Credit cards or maybe a bank account
You need a Prepaid cash vouchers Like Ukash, Paysafecard, 3v Visa, CachU etc.. Than u must look on or new partner site Prepaidvouchers.nl



Order quickly Digital Valuta's!

 
- Litecoins
- Bitcoins
- FeatherCoins
- Or any other

 
 

Order Details: Order Ref: 93638671

Product: Bitcoins

Bitcoin Order Amount
Transaction Fee
Service Fee   : € 1957.5
: € 2.5
: € 40
---------------------------------------------------------------------------------------
Total    : € 2000
 

You will receive your Bitcoins @ : 1LvbYqp2Q7HL4V7vLw2PZ1Z7n42FYVoi4f

We handle it quickly as possible (It can take up till 48 hours)

 
 
PS. Please don't forget to leave some feedback on myn website www.realgg.nl i would really appreciate it

You also can follow Real G&G at bitcointalk.org
 
Thanks for being a part of the real G&G community!
We proudly pressent our new Facebook page Like it!
And make a change to win a hand full of bitcoins Wink

 

Kind regards,

 

Real G&G Exchange Team

gensen
Member
**
Offline Offline

Activity: 108
Merit: 10



View Profile WWW
November 20, 2013, 02:57:13 PM
 #19

Dear guests and customers, thanks for your support and trust in us.


A few things  to mention;


Because of massive transactions, it may take longer as normal to receive your coins!

There are delays in some orders, for a few reasons.
Maybe some of you noticed that the digital currency become more popular, making it harder to get!

It seems to be that small and large digital currency platforms have a huge delay with transactions speed.
Due this it's almost impossible to sent out new transactions trough exchange servers, because of there severs mal functions

We get an overflow of the orders, by other exchanger {s} that can't handle it any more!
This is back firing to us, our own transaction speed is slowed down and influenced.

It's possible to cancel a order any time, if the order is not processed yet!
For your request to cancel and refund or anny other question please go to http://realgg.kayako.com/

We do our best to please everyone.

We kindly ask for your understanding in this matter.

Support-Team Real GG

Real G&G Exchange Buy, Sell Bitcoin and Litecoin www.btctotal.com
everio
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 22
Merit: 0


View Profile
November 20, 2013, 03:18:31 PM
 #20

Dear guests and customers, thanks for your support and trust in us.


A few things  to mention;


Because of massive transactions, it may take longer as normal to receive your coins!

There are delays in some orders, for a few reasons.
Maybe some of you noticed that the digital currency become more popular, making it harder to get!

It seems to be that small and large digital currency platforms have a huge delay with transactions speed.
Due this it's almost impossible to sent out new transactions trough exchange servers, because of there severs mal functions

We get an overflow of the orders, by other exchanger {s} that can't handle it any more!
This is back firing to us, our own transaction speed is slowed down and influenced.

It's possible to cancel a order any time, if the order is not processed yet!
For your request to cancel and refund or anny other question please go to http://realgg.kayako.com/

We do our best to please everyone.

We kindly ask for your understanding in this matter.

Support-Team Real GG

Dit is mooi en aardig maar ik heb al al gemaild, gebeld en een support ticket aangemaakt dat ik mijn order wil annuleren en mijn geld terug wil. Ik heb eergisteravond 1000 euro overgemaakt, ik heb hier nooit een orderbevestiging van gekregen maar ik heb wel een bevestiging van mijn bank.

Waarom hoor ik niks? Ik wil mijn order annuleren en per ommegaande mijn geld terug gestort hebben. Ik heb zojuist drie keer gebeld, bel me!
Pages: [1] 2 3 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!