Bitcoin Forum
June 17, 2024, 05:27:00 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 [2] 3 »  All
  Print  
Author Topic: www.realgg.nl Geen levering.  (Read 3658 times)
JoweNL
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 3
Merit: 0


View Profile
November 20, 2013, 03:56:55 PM
 #21

Ik heb zonet me bestelling binnen gekregen van 2 dagen terug, dus geduld hebben en afwachten!
everio
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 22
Merit: 0


View Profile
November 20, 2013, 04:29:12 PM
 #22

Ik heb zonet me bestelling binnen gekregen van 2 dagen terug, dus geduld hebben en afwachten!

Super! Welke koers heb je betaald?
ZetaOS (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 140
Merit: 100


View Profile
November 20, 2013, 05:13:30 PM
 #23

Nog niks hier, geen terug betaling geen litecoins

Mine the easy way - CEX.io Build your own cloud miner!
Goedkoop bitcoins? www.koop-bitcoin.nl
Sting3r
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 5
Merit: 0


View Profile
November 20, 2013, 09:49:37 PM
 #24

Ik keek net in mijn LTC portemonee en ik schrok me een hoedje! Er zijn LTC gestort!  Grin Ik ben weer helemaal happy en ik hoop dat de anderen hier ook snel hun coins krijgen.

Real G&G komt toch hun verplichting na ook al moet het wel een chaos zijn. Ik hoop dat ze er van geleerd hebben en in de toekomst beter met de klanten communiceren. Ook al is het nog zon drama iedereen te contacten.
everio
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 22
Merit: 0


View Profile
November 21, 2013, 06:21:20 AM
 #25

Ik heb ze ook gekregen ondertussen. Wel een te hoge koers van 6.85. Maar goed, heb ze in ieder geval wel.

Bij deze dus wel een rectificatie dat deze site wel betrouwbaar is. Echter houdt rekening met vertragingen en hoge wisselkoersen.
ZetaOS (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 140
Merit: 100


View Profile
November 21, 2013, 08:04:00 AM
 #26

Ik heb ze ook gekregen ondertussen. Wel een te hoge koers van 6.85. Maar goed, heb ze in ieder geval wel.

Bij deze dus wel een rectificatie dat deze site wel betrouwbaar is. Echter houdt rekening met vertragingen en hoge wisselkoersen.
Nou, betrouwbaar vind ik wel ver gaan, het is dat er veel telefoontjes, mailtjes, en forum topic geopend/gepleegd zijn, en er behoorlijk druk is opgevoerd.

ik heb inmiddels een toezegging voor terug storting, maar nog niks ontvangen.
Ik heb ook ABN AMRO dus zou er snel op moeten staan.

 Undecided


Mine the easy way - CEX.io Build your own cloud miner!
Goedkoop bitcoins? www.koop-bitcoin.nl
woeliewoelie
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 7
Merit: 0


View Profile
November 21, 2013, 11:01:37 AM
 #27

Bij mij zijn ze ook binnen. Koers is bij mij ook rond de €6,85. Heeft lang geduurd, maar ze zijn er in ieder geval.
everio
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 22
Merit: 0


View Profile
November 21, 2013, 11:20:59 AM
 #28

Ik heb ze ook gekregen ondertussen. Wel een te hoge koers van 6.85. Maar goed, heb ze in ieder geval wel.

Bij deze dus wel een rectificatie dat deze site wel betrouwbaar is. Echter houdt rekening met vertragingen en hoge wisselkoersen.
Nou, betrouwbaar vind ik wel ver gaan, het is dat er veel telefoontjes, mailtjes, en forum topic geopend/gepleegd zijn, en er behoorlijk druk is opgevoerd.

ik heb inmiddels een toezegging voor terug storting, maar nog niks ontvangen.
Ik heb ook ABN AMRO dus zou er snel op moeten staan.

 Undecided



Ja goed, hier is natuurlijk het een en ander over te zeggen. Mijn 'betrouwbaar' duidde er eigenlijk op dat hij niet doet oplichten en je wel je bestelling krijgt. Al dan niet met vertraging. Laat het in ieder geval een waarschuwing zijn voor mensen voordat zij - vooral hoge bedragen - bestellen.
Sluis
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 21
Merit: 0


View Profile
November 21, 2013, 01:49:43 PM
 #29

Ik heb disndag om 08.00 uur een bestelling gedaan en vanmorgen (donderdag dus) zijn mijn LTC's gestort. Binnen 48 uur maar ik was er niet zeker van dat ik ze daadwerkelijk ging ontvangen.

Maar alles is goed gekomen!
ZetaOS (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 140
Merit: 100


View Profile
November 21, 2013, 06:45:13 PM
 #30

Gelukkig ik heb mijn aankoop bedrag terug.
Real G & G ik hoop dat dit een les voor u mag zijn. Bent u weg, ziek of is de druk te hoog zet dan de bestelmogelijkheid gewoon tijdelijk uit
Dat is eerlijk, en klanten begrijpen dat stuk beter dan dagen niks laten horen en dan vragen op uw eigen gebruikers forum te verwijderen.
Real G & G u maakt mensen dan erg pissig.

Ik zelf ben ook verwijtbaar, ik had aan de moeilijk/onmogelijke site structuur al moeten aanvoelen dat dit niet zo een goed idee was. Voor de gene die zijn litecoins of bitcoins hebben gekregen, vind de koerst niet heel goed, ik zou daar niet akkoord mee gaan.

Voor mensen die zeker deze topic vinden via google, let op ik heb het idee dat dit slechts 1 persoon is die het regelt en snel het overzicht verliest.
Voor nu alles goed gekomen, ben benieuwd hoelang het duurt voor ik weer een post hier zie.

 Undecided




----------
www.realgg.nl
Real G & G
Real G en G
KvK  02532964
Zwolle

Mine the easy way - CEX.io Build your own cloud miner!
Goedkoop bitcoins? www.koop-bitcoin.nl
heijplaat
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 8
Merit: 0


View Profile
November 21, 2013, 08:44:12 PM
 #31

Gelukkig ik heb mijn aankoop bedrag terug.
Real G & G ik hoop dat dit een les voor u mag zijn. Bent u weg, ziek of is de druk te hoog zet dan de bestelmogelijkheid gewoon tijdelijk uit
Dat is eerlijk, en klanten begrijpen dat stuk beter dan dagen niks laten horen en dan vragen op uw eigen gebruikers forum te verwijderen.
Real G & G u maakt mensen dan erg pissig.

Ik zelf ben ook verwijtbaar, ik had aan de moeilijk/onmogelijke site structuur al moeten aanvoelen dat dit niet zo een goed idee was. Voor de gene die zijn litecoins of bitcoins hebben gekregen, vind de koerst niet heel goed, ik zou daar niet akkoord mee gaan.

Voor mensen die zeker deze topic vinden via google, let op ik heb het idee dat dit slechts 1 persoon is die het regelt en snel het overzicht verliest.
Voor nu alles goed gekomen, ben benieuwd hoelang het duurt voor ik weer een post hier zie.

 Undecided




----------
www.realgg.nl
Real G & G
Real G en G
KvK  02532964
Zwolle


Beste ZetaOS wanneer had jij betaald ? ik heb maandag 18 nov om ca 08;30 € 2000,- betaald met ideal. ik krijg alleen af en toe een nonsens verhaal terug van realgg over overflow ?? en druk, en bla bka,  terwijl mijn bestelling is geannuleerd en beloofd is terug te betalen. ( dinsdag 19 krijg ik mail, uw betaling is terug gestuurd. ) inmiddels aantal dagen verder, en banken doen er hooguit een dag over om een betaling van zijn ABN naar mijn ING te krijgen,  ik heb het idee dat met mij € 2000,- bovenstaande mensen hun Litecoins krijgen, en terug betalingen..... ik ga morgen om 09.30 aangifte doen van oplichting ( afspraak op politie bureau ). tevens een topic openen op www.opgeletopinternet.nl en als dat niet helpt draag ik de vordering over aan http://trust-okedan.com/  ik laat me niet belazeren door zo'n mafkees.

tipje voor Genni Verdone !! https://www.google.nl/search?q=trust+incasso&oq=trus&aqs=chrome.2.69i57j0j69i59l2j69i60j0.5782j0j8&sourceid=chrome&espv=210&es_sm=91&ie=UTF-8#es_sm=91&espv=210&q=trust%20incasso%20hugo%20broers
ZetaOS (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 140
Merit: 100


View Profile
November 22, 2013, 12:13:32 AM
 #32

Gelukkig ik heb mijn aankoop bedrag terug.
Real G & G ik hoop dat dit een les voor u mag zijn. Bent u weg, ziek of is de druk te hoog zet dan de bestelmogelijkheid gewoon tijdelijk uit
Dat is eerlijk, en klanten begrijpen dat stuk beter dan dagen niks laten horen en dan vragen op uw eigen gebruikers forum te verwijderen.
Real G & G u maakt mensen dan erg pissig.

Ik zelf ben ook verwijtbaar, ik had aan de moeilijk/onmogelijke site structuur al moeten aanvoelen dat dit niet zo een goed idee was. Voor de gene die zijn litecoins of bitcoins hebben gekregen, vind de koerst niet heel goed, ik zou daar niet akkoord mee gaan.

Voor mensen die zeker deze topic vinden via google, let op ik heb het idee dat dit slechts 1 persoon is die het regelt en snel het overzicht verliest.
Voor nu alles goed gekomen, ben benieuwd hoelang het duurt voor ik weer een post hier zie.

 Undecided




----------
www.realgg.nl
Real G & G
Real G en G
KvK  02532964
Zwolle


Beste ZetaOS wanneer had jij betaald ? ik heb maandag 18 nov om ca 08;30 € 2000,- betaald met ideal. ik krijg alleen af en toe een nonsens verhaal terug van realgg over overflow ?? en druk, en bla bka,  terwijl mijn bestelling is geannuleerd en beloofd is terug te betalen. ( dinsdag 19 krijg ik mail, uw betaling is terug gestuurd. ) inmiddels aantal dagen verder, en banken doen er hooguit een dag over om een betaling van zijn ABN naar mijn ING te krijgen,  ik heb het idee dat met mij € 2000,- bovenstaande mensen hun Litecoins krijgen, en terug betalingen..... ik ga morgen om 09.30 aangifte doen van oplichting ( afspraak op politie bureau ). tevens een topic openen op www.opgeletopinternet.nl en als dat niet helpt draag ik de vordering over aan http://trust-okedan.com/  ik laat me niet belazeren door zo'n mafkees.

tipje voor Genni Verdone !! https://www.google.nl/search?q=trust+incasso&oq=trus&aqs=chrome.2.69i57j0j69i59l2j69i60j0.5782j0j8&sourceid=chrome&espv=210&es_sm=91&ie=UTF-8#es_sm=91&espv=210&q=trust%20incasso%20hugo%20broers

Beste Heijplaat,

Ik vind dit oprecht heel erg voor u.
Verdorie zeg wat een problemen verzorgt die Firma zeg :-(

Om uw vraag te beantwoorden hij stond er in de (donderdag) middag op.
IDEAL terug boeking, provider AAB
Als u morgen aangiften hebben gedaan, (en u er niks tegen heeft natuurlijk) het aangiften nummer willen posten?
Zijn er straks meer gedupeerde kan een uitdraai van alle aangiften nummers naar de Bank afdeling fraude gestuurd worden.
Pas bij meer aangiften kunnen ze dan actie ondernemen.
Uiteraard hoop ik dat het er morgen gewoon voor u op staat, nu het gevoel dat iedereen is terug betaald van Uw 2000,-

---------
Meta data voor google:
----------
Genni Verdone
www.realgg.nl
Real G & G
Real G en G
KvK  02532964
Zwolle

Mine the easy way - CEX.io Build your own cloud miner!
Goedkoop bitcoins? www.koop-bitcoin.nl
RunYouCleverBoy
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 4
Merit: 0


View Profile
November 22, 2013, 06:42:48 AM
 #33

"Uiteraard hoop ik dat het er morgen gewoon voor u op staat, nu het gevoel dat iedereen is terug betaald van Uw 2000,-"

En volgens mij is hij niet de enige!!!!!!!
Ik heb al op dinsdag om half 7 's ochtends een bestelling gedaan van 1000 euro... die heb ik nog steeds niet ontvangen!!!
Op een eerdere mail van me (gistermiddag) reageerde hij dat ze er elk moment aan kunnen komen en vragen ze me om geduld...
Mijn volgende mail naar ze zal heel duidelijk zijn: voor vanmiddag 4 uur mijn Litecoins, of ik stap naar de politie!
heijplaat
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 8
Merit: 0


View Profile
November 22, 2013, 07:50:55 AM
Last edit: November 22, 2013, 08:06:01 AM by heijplaat
 #34

Topic aangemaakt, gedupeerde kunnen zich daar aansluiten.

http://www.opgeletopinternet.nl/index.php/topic,15371.0.html

Mijn aangifte nummer 012860000681451
heijplaat
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 8
Merit: 0


View Profile
November 22, 2013, 10:51:37 AM
 #35

Krijg net een printscreen van Real GG

Zal de namen die ik daarop zie hier vermelden. maar wat ingekort, de personen die op geld zitten te wachten herkennen hun ingekorte naam wel.

M.A.J Amersxxxxx    € 2000,- 21ste overgemaakt door RealGG
Heijplaat xxxxxx      € 2000,- 21ste overgemaakt door RealGG
B.G.N FranXXXX       € 1237,- 21ste overgemaakt door RealGG
R.E.RICHXXXXXX      € 150,-   21ste overgemaakt door RealGG

jammer dat er eerst een aangifte en posting op http://www.opgeletopinternet.nl/index.php/topic,15371.new.html#new nodig is om dit heerschap tot terugbetaling te dwingen

Donaties mogen hierheen !!! 1LvbYqp2Q7HL4V7vLw2PZ1Z7n42FYVoi4f    Grin Grin Grin Grin
heijplaat
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 8
Merit: 0


View Profile
November 22, 2013, 11:29:36 AM
 #36

ik heb mijn € 2000,- terug zonet. jammer dat het allemaal zo moet lopen, denk dat mr Verdone beter een andere job kan zoeken, realgg.nl heeft hij aardig naar de kloten geholpen zo, dat gaat niet meer uit google weg....

Bitcoiner12
Member
**
Offline Offline

Activity: 93
Merit: 94


View Profile
November 22, 2013, 02:17:42 PM
 #37

woensdag besteld voor 250 euro en nog niets ontvangen. Begin me zorgen. volgens mij stuurt hij alleen naar een paar mensen geld en coins en zijn er een heleboel mensen die nog wachten.
RunYouCleverBoy
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 4
Merit: 0


View Profile
November 22, 2013, 02:34:35 PM
 #38

Zie mijn volle reactie op een ander forum over Realgg: https://forum.litecoin.net/index.php/topic,7037.90.html

Mijn bestelling duurde een kleine 3,5 dag: SLOPEND voor je zenuwen, maar ik heb ze dus net ontvangen  Smiley
In deze onzekere tijd heb ik veel research gedaan over de eigenaar van RealG&G, en het leek me erg onwaarschijnlijk dat hij een oplichter was... maar het bleef mogelijk.

Dus ik wil toch even aan andere kopers vertellen: je geld/coins zijn echt onderweg, maar het duurt (te) lang.
Bitcoiner12
Member
**
Offline Offline

Activity: 93
Merit: 94


View Profile
November 22, 2013, 05:39:16 PM
 #39

Als ik zo even snel door het topic blader dan lijkt het erop dat de gemiddelde wachttijd  zon 3,5 dagen is. hopelijk komen die van mij dan morgen binnen. Ik heb overigens bij een andere website nog een aantal besteld en deze waren binnen 5 sec op mn wallet.. dus is zeker de laatste keer dat ik bij realgg.nl een aankoop doe.
Bitcoiner12
Member
**
Offline Offline

Activity: 93
Merit: 94


View Profile
November 22, 2013, 10:37:35 PM
 #40

Heb mijn bitcoins zojuist ontvangen. Wel tegen de koers van vandaag terwijl ik ze had gekocht op de dag dat de koers veel lager was.. maar ben opgelucht dat mijn geld niet verdwenen is.
Pages: « 1 [2] 3 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!